siesta Skrevet søndag kl. 17:07 #2521 Skrevet søndag kl. 17:07 Lesehest_hage skrev (1 time siden): Men følgerne vippser jo, så det virker ikke slik? Hun manipulerer vel i vei. 3 1
Lesehest_hage Skrevet søndag kl. 17:44 #2522 Skrevet søndag kl. 17:44 siesta skrev (37 minutter siden): Hun manipulerer vel i vei. Ja, bildet på spleisen viser nok også det. 1
siesta Skrevet søndag kl. 17:50 #2523 Skrevet søndag kl. 17:50 Lesehest_hage skrev (4 minutter siden): Ja, bildet på spleisen viser nok også det. Når de som foreldre ikke klarer å forsikre hesten ,og heller ikke klarer å spare en krone til ny. .... Sett i lys av datterens situasjon (som de selv bruker aktivt) da har de seg selv å takke. Elendige foreldre rett å slett. 1 6
Full kontroll Skrevet søndag kl. 18:13 #2524 Skrevet søndag kl. 18:13 siesta skrev (20 minutter siden): Når de som foreldre ikke klarer å forsikre hesten ,og heller ikke klarer å spare en krone til ny. .... Sett i lys av datterens situasjon (som de selv bruker aktivt) da har de seg selv å takke. Elendige foreldre rett å slett. Ett friår fra utenlandsreiser og festivaler, vipps (bokstavelig talt ) 100tsn fra egen lomme til hest, abrakadabra, woila 😛 4 10
siesta Skrevet søndag kl. 18:23 #2525 Skrevet søndag kl. 18:23 Full kontroll skrev (8 minutter siden): Ett friår fra utenlandsreiser og festivaler, vipps (bokstavelig talt ) 100tsn fra egen lomme til hest, abrakadabra, woila 😛 Nettopp. Men hun ofrer ingenting. Og kaller kritikerne hjerteløse .... Hvor dum kan en bli ? 9 3
JojoMoyes Skrevet søndag kl. 18:50 #2526 Skrevet søndag kl. 18:50 siesta skrev (24 minutter siden): Nettopp. Men hun ofrer ingenting. Og kaller kritikerne hjerteløse .... Hvor dum kan en bli ? Husk nå! At vi er hatere og Karens og ikke minst hjerteløse ja. Til deg som spurte over i tråden om hvordan det skal gå med Mille når hun skal flytte ut hjemmefra?! Jo det skal jeg si deg , det kommer aldri til å skje, fordi det taper mor og far økonomisk på. Så de holder henne hjemme og nede med at hun har et syndrom 🤷🏼♀️ 6 11
Zhara Skrevet søndag kl. 19:23 #2527 Skrevet søndag kl. 19:23 JojoMoyes skrev (31 minutter siden): Husk nå! At vi er hatere og Karens og ikke minst hjerteløse ja. Til deg som spurte over i tråden om hvordan det skal gå med Mille når hun skal flytte ut hjemmefra?! Jo det skal jeg si deg , det kommer aldri til å skje, fordi det taper mor og far økonomisk på. Så de holder henne hjemme og nede med at hun har et syndrom 🤷🏼♀️ Spot on!🎯🎯💶💵💴 3
siesta Skrevet søndag kl. 19:45 #2528 Skrevet søndag kl. 19:45 Zhara skrev (20 minutter siden): Spot on!🎯🎯💶💵💴 Ja der sier du noe . Det er nok sånn det blir . Stakkars Mille . 4
siesta Skrevet søndag kl. 20:29 #2529 Skrevet søndag kl. 20:29 (endret) Zhara skrev (1 time siden): Spot on!🎯🎯💶💵💴 Ja der sier du noe . Det er nok sånn det blir . Stakkars Mille Nå hører jeg hun sitter å bruker diagnosen aktivt igjen for å få sympati. Mens hun jafser i spekemat.... Jammen sa jeg smør. Endret søndag kl. 20:29 av siesta 3 1
Litenoggod Skrevet i går, 01:20 #2530 Skrevet i går, 01:20 Mille har ung ufør, det er vel ca 24000kr utbetalt i mnd og må betale 5000kr i husleie til foreldrene sine og likevel sier mor at Mille har dårlig råd, Mille sitter jo igjen med 19000kr i mnd hvor går de pengene hen da? 5 1 2
siesta Skrevet i går, 05:27 #2531 Skrevet i går, 05:27 Litenoggod skrev (4 timer siden): Mille har ung ufør, det er vel ca 24000kr utbetalt i mnd og må betale 5000kr i husleie til foreldrene sine og likevel sier mor at Mille har dårlig råd, Mille sitter jo igjen med 19000kr i mnd hvor går de pengene hen da? Mye til hest pr mnd. Foreldrene bidrar jo ikke med noenting tydeligvis De er 3 personer som bor sammen og betaler husleie. Kjempegod økonomi. Når spleis blir brukt på denne måten ' der en fokuserer på diagnose ect' da er hensikten ødelagt. Skal bli interessant å høre hva statsforvaltningen sier samt hvordan spleis forsvarer dette. 2 5
Lesehest_hage Skrevet i går, 06:25 #2532 Skrevet i går, 06:25 Litenoggod skrev (5 timer siden): Mille har ung ufør, det er vel ca 24000kr utbetalt i mnd og må betale 5000kr i husleie til foreldrene sine og likevel sier mor at Mille har dårlig råd, Mille sitter jo igjen med 19000kr i mnd hvor går de pengene hen da? Da har hun vel utbetalt mer enn enkelte andre… Da burde hun ha til sparing i hvert fall? Noe til sko på grunn av stor størrelse får hun vel dekket, og hun har bil. 4
siesta Skrevet i går, 06:35 #2533 Skrevet i går, 06:35 (endret) Lesehest_hage skrev (1 time siden): Da har hun vel utbetalt mer enn enkelte andre… Da burde hun ha til sparing i hvert fall? Noe til sko på grunn av stor størrelse får hun vel dekket, og hun har bil. Ja hun har godt utbetalt ' og det skal hun også ha. Men når foreldrene utnytter hennes syndrom for å å tilegne seg penger til hest' det er så respektløst. Og at vi som stiller spørsmål blir kalt hjerteløse? Skjønner ikke at de har samvittighet til dette ? En hjelper jo sitt eget barn selv når en har økonomi til det Endret i går, 07:30 av siesta 2 4
Sharp75! Skrevet i går, 10:45 #2534 Skrevet i går, 10:45 siesta skrev (5 timer siden): Mye til hest pr mnd. Foreldrene bidrar jo ikke med noenting tydeligvis De er 3 personer som bor sammen og betaler husleie. Kjempegod økonomi. Når spleis blir brukt på denne måten ' der en fokuserer på diagnose ect' da er hensikten ødelagt. Skal bli interessant å høre hva statsforvaltningen sier samt hvordan spleis forsvarer dette. Er statsforvalter kontaktet? 2
EllaSays Skrevet i går, 11:22 #2535 Skrevet i går, 11:22 Jeg lurer jo også på om forsikringspengene er brukt opp? Og hvordan de er forvaltet etter at hun fylte 18 år? Skal ikke en sånn sum være med på å skape et trygt, økonomisk liv for fremtiden? Står det liksom hundrevis av tusen i fond, feks? Skal hun ikke flytte for seg selv, etterhvert? Bolig? Det er så mange spørsmål. 2 6
siesta Skrevet i går, 12:11 #2536 Skrevet i går, 12:11 EllaSays skrev (47 minutter siden): Jeg lurer jo også på om forsikringspengene er brukt opp? Og hvordan de er forvaltet etter at hun fylte 18 år? Skal ikke en sånn sum være med på å skape et trygt, økonomisk liv for fremtiden? Står det liksom hundrevis av tusen i fond, feks? Skal hun ikke flytte for seg selv, etterhvert? Bolig? Det er så mange spørsmål. Ja er det. Derfor skal jeg høre med statsforvalteren. Dette fordi jeg synes denne spleisen skurrer. Men de har endel ferie . Gjør ikke noe om spleisen blir ferdig. Hva de får av penger bryr meg ikke ,men måten det gjøres på bryr meg. 4 1 3
siesta Skrevet i går, 12:28 #2537 Skrevet i går, 12:28 Nå skulle de vistnok selge den gamle salen.. . Men den var så kostbar at det tok tid å selge den. Er det mulig 😂😂😂😂😂 2 4
Velinda Skrevet i går, 12:34 #2538 Skrevet i går, 12:34 siesta skrev (4 minutter siden): Nå skulle de vistnok selge den gamle salen.. . Men den var så kostbar at det tok tid å selge den. Er det mulig 😂😂😂😂😂 Hææ?eier de ikke selvinnsikt🥶 6
siesta Skrevet i går, 13:05 #2539 Skrevet i går, 13:05 Velinda skrev (30 minutter siden): Hææ?eier de ikke selvinnsikt🥶 Finnes ikke dessverre. 1 4
suprise Skrevet i går, 13:08 #2540 Skrevet i går, 13:08 Litenoggod skrev (11 timer siden): Mille har ung ufør, det er vel ca 24000kr utbetalt i mnd og må betale 5000kr i husleie til foreldrene sine og likevel sier mor at Mille har dårlig råd, Mille sitter jo igjen med 19000kr i mnd hvor går de pengene hen da? Datter har mer penger enn 99% på den alderen. Punktum. Tipper mor og far styrer mye av pengene, bedre å bo hjemme økonomisk sett for foreldrene... Her har man jo bevis på hvordan Smurfa snylter samfunnet. Graverende. 1 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå