baremeg007 Skrevet 25. juli #2621 Skrevet 25. juli Lesehest_hage skrev (3 timer siden): Da hadde hun kanskje ikke hatt så mye energi og vært så mye på farten? Eller kanskje akkurat derfor energien er så høy? Reagerte på at hun nylig sa, nærmest med stolthet, at på disse festivalene drikker hun til 7 om morgenen, sover, fortsetter…. hvor gammel er ikke den dama nå? Sånt var jeg ferdig med tidlig i 20-årene. 4
siesta Skrevet 25. juli #2622 Skrevet 25. juli baremeg007 skrev (3 timer siden): Eller kanskje akkurat derfor energien er så høy? Reagerte på at hun nylig sa, nærmest med stolthet, at på disse festivalene drikker hun til 7 om morgenen, sover, fortsetter…. hvor gammel er ikke den dama nå? Sånt var jeg ferdig med tidlig i 20-årene. Jin er vel midt i 50 årene.. så veldig voksen dame. 1
JojoMoyes Skrevet 25. juli #2623 Skrevet 25. juli siesta skrev (2 minutter siden): Jin er vel midt i 50 årene.. så veldig voksen dame. Hun er vel 58 eller 59 år.. 1 1
Lesehest_hage Skrevet 25. juli #2624 Skrevet 25. juli baremeg007 skrev (5 timer siden): Eller kanskje akkurat derfor energien er så høy? Reagerte på at hun nylig sa, nærmest med stolthet, at på disse festivalene drikker hun til 7 om morgenen, sover, fortsetter…. hvor gammel er ikke den dama nå? Sånt var jeg ferdig med tidlig i 20-årene. Det hørtes veldig usunt og fælt ut, synes jeg. Ja, å drikke om morgenen blir bare helt feil. Og de fleste blir syke om man drikker så lenge og mye, ville jeg trodd? 3
Tough cookie Skrevet 25. juli #2625 Skrevet 25. juli baremeg007 skrev (5 timer siden): Eller kanskje akkurat derfor energien er så høy? Reagerte på at hun nylig sa, nærmest med stolthet, at på disse festivalene drikker hun til 7 om morgenen, sover, fortsetter…. hvor gammel er ikke den dama nå? Sånt var jeg ferdig med tidlig i 20-årene. Hun sier ofte det motsatte i snappene sine når hun er på festival. At hun legger seg tidligere enn andre deltakere 1 1
Lesehest_hage Skrevet 25. juli #2626 Skrevet 25. juli Tough cookie skrev (2 timer siden): Hun sier ofte det motsatte i snappene sine når hun er på festival. At hun legger seg tidligere enn andre deltakere Fint å høre mer av bildet.
Full kontroll Skrevet 25. juli #2627 Skrevet 25. juli (endret) Lyvingen fortsetter….. 10 min etterpå filmet hun begge barna i lek på gulvet, minsteM så vi ansiktet til😩🫣 Endret 25. juli av Full kontroll 2 5
Velinda Skrevet 25. juli #2628 Skrevet 25. juli Full kontroll skrev (43 minutter siden): Lyvingen fortsetter….. 10 min etterpå filmet hun begge barna i lek på gulvet, minsteM så vi ansiktet til😩🫣 Er ikke mangen uker siden hun la ut bilder av de to minste uten klær,god på å lyge ja 4 3
siesta Skrevet 25. juli #2629 Skrevet 25. juli Velinda skrev (28 minutter siden): Er ikke mangen uker siden hun la ut bilder av de to minste uten klær,god på å lyge ja Men dette må vel foreldrene få med seg... Å si fra om 1 2
Morild Skrevet 25. juli #2630 Skrevet 25. juli siesta skrev (2 timer siden): Men dette må vel foreldrene få med seg... Å si fra om siesta skrev (2 timer siden): Men dette må vel foreldrene få med seg... Å si fra om Far til dei minste er aldri med på snapp, han liker det ikke har hu sagt. Rekner med att han heller ikke liker att barna sine vises på hennes snapp, rart att han ikke gir beskjed om att telefonen kan være skrudd av når dei er på besøk 3 4
baremeg007 Skrevet 25. juli #2631 Skrevet 25. juli Tough cookie skrev (8 timer siden): Hun sier ofte det motsatte i snappene sine når hun er på festival. At hun legger seg tidligere enn andre deltakere Høres veldig rart ut? Ettersom det var nettopp festivalene hun refererte til i den nylige monologen jeg omtalte. Der klaget hun over at seertallene falt når hun gjorde det hun mente var «gøye ting», som fylletokter - og hun var overrasket over at folk tydeligvis ikke synes dette var like gøy som henne å se på. I den forbindelse kom det frem at «de» drakk til 7 om morgenen, før hun rett etterpå korrigerte det til «jeg». De andre la seg, hun holdt det gående til 7 - sov, sto opp, fortsatte… Om hun sliter sånn med helsen, hvordan kan hun tillate en slik livsstil da? Og hvordan klarer hun å samle energi til alle tingene hun faktisk vil, men ikke andre ting? Spesielt. 1 2
Velinda Skrevet 25. juli #2632 Skrevet 25. juli siesta skrev (2 timer siden): Men dette må vel foreldrene få med seg... Å si fra om Er merkelig om ikke,kan jo være de ikke ser snap 1
Tough cookie Skrevet 26. juli #2634 Skrevet 26. juli baremeg007 skrev (15 timer siden): Høres veldig rart ut? Ettersom det var nettopp festivalene hun refererte til i den nylige monologen jeg omtalte. Der klaget hun over at seertallene falt når hun gjorde det hun mente var «gøye ting», som fylletokter - og hun var overrasket over at folk tydeligvis ikke synes dette var like gøy som henne å se på. I den forbindelse kom det frem at «de» drakk til 7 om morgenen, før hun rett etterpå korrigerte det til «jeg». De andre la seg, hun holdt det gående til 7 - sov, sto opp, fortsatte… Om hun sliter sånn med helsen, hvordan kan hun tillate en slik livsstil da? Og hvordan klarer hun å samle energi til alle tingene hun faktisk vil, men ikke andre ting? Spesielt. Hun har sagt noen ganger at hun bare må legge seg tidligere enn de andre, fordi hun er sliten, har smerter osv. Innimellom sitter hun nok oppe på nachtspiel sammen med de andre.
Love2017juni Skrevet 26. juli #2635 Skrevet 26. juli Ikke nok med at det drites i båndtvang, men det sages og bygges også ute på en søndag…. Her jeg bor hadde folk naboene klikka. Greit og klippe plenen i 10min, men ikke lage platting på en søndag.. 😅 2 7
Velinda Skrevet 26. juli #2636 Skrevet 26. juli Love2017juni skrev (39 minutter siden): Ikke nok med at det drites i båndtvang, men det sages og bygges også ute på en søndag…. Her jeg bor hadde folk naboene klikka. Greit og klippe plenen i 10min, men ikke lage platting på en søndag.. 😅 Disse folka eier nabolaget,om de vil sprenge på en Søndag så gjør de det,jeg hadde også klikka over både båndtvang og bygging på Søndager,de er så dust 4 4
Lesehest_hage Skrevet 26. juli #2637 Skrevet 26. juli Love2017juni skrev (1 time siden): Ikke nok med at det drites i båndtvang, men det sages og bygges også ute på en søndag…. Her jeg bor hadde folk naboene klikka. Greit og klippe plenen i 10min, men ikke lage platting på en søndag.. 😅 Platting koster også å lage, siden vi har vært inne på (mis)bruk av spleis og høyt forbruk av penger. Er spleisen avsluttet nå? 2 6
Lesehest_hage Skrevet 26. juli #2638 Skrevet 26. juli Jeg håper noen tør å skrive til henne det med å borre og hamre på en rolig søndag. Jeg synes man kan ta hensyn til naboer slik at det er en dag uten bråk. 6
Tessa12 Skrevet 26. juli #2639 Skrevet 26. juli Lesehest_hage skrev (51 minutter siden): Platting koster også å lage, siden vi har vært inne på (mis)bruk av spleis og høyt forbruk av penger. Er spleisen avsluttet nå? Spleisen er fortsatt oppe og går, 83.000 nå 1
siesta Skrevet 26. juli #2640 Skrevet 26. juli Tessa12 skrev (1 time siden): Spleisen er fortsatt oppe og går, 83.000 nå Lesehest_hage skrev (2 timer siden): Platting koster også å lage, siden vi har vært inne på (mis)bruk av spleis og høyt forbruk av penger. Er spleisen avsluttet nå? Det er noe med dette spleis opplegget. Ingen kan nekte dem å bruke penger ,men når en skal samle inn 100.000 som er viktig ville jeg ikke vist følgerskaren min at jeg brukte en haug med penger selv i mellomtiden. Det blir liksom litt moralsk feil. Men de får styre på. 5 8
Fremhevede innlegg