Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lesehest_hage skrev (3 timer siden):

Da hadde hun kanskje ikke hatt så mye energi og vært så mye på farten?

Eller kanskje akkurat derfor energien er så høy? Reagerte på at hun nylig sa, nærmest med stolthet, at på disse festivalene drikker hun til 7 om morgenen, sover, fortsetter…. hvor gammel er ikke den dama nå? Sånt var jeg ferdig med tidlig i 20-årene.

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
baremeg007 skrev (3 timer siden):

Eller kanskje akkurat derfor energien er så høy? Reagerte på at hun nylig sa, nærmest med stolthet, at på disse festivalene drikker hun til 7 om morgenen, sover, fortsetter…. hvor gammel er ikke den dama nå? Sånt var jeg ferdig med tidlig i 20-årene.

Jin er vel midt i 50 årene.. så veldig voksen dame. 

• Liker 1
Skrevet
siesta skrev (2 minutter siden):

Jin er vel midt i 50 årene.. så veldig voksen dame. 

Hun er vel 58 eller 59 år..

• Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (5 timer siden):

Det hørtes veldig usunt og fælt ut, synes jeg. Ja, å drikke om morgenen blir bare helt feil. Og de fleste blir syke om man drikker så lenge og mye, ville jeg trodd? 

• Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (5 timer siden):

Hun sier ofte det motsatte i snappene sine når hun er på festival.

At hun legger seg tidligere enn andre deltakere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...