Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Doffenhardaua skrev (9 timer siden):

Jeg skjønner virkelig ikke at så mange har støttet spleisen… når man ser hvilket forbruk som er i den husstanden der - snakk om et liv i luksus! 

IMG_6586.jpeg

Nei helt utrolig. Men er vel under 4 prosent av følgerne hennes som har bidratt. 

Endret av siesta
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

IMG_0431.thumb.jpeg.60db85d788e750f982c8b49ba57dd44b.jpeg

Bobblebadet lå til 10.000kr, nå satt ned til 7000.. Og disse krukkene er satt ned i pris støtt og stadig.. (legg merke til at flere av krukkene har biter som mangler; det står ingen plass i annonsen) 🥸

Men ja, de skal reise på nytt treff, har kjøpt nytt boblebad ++ Mens spleisen til deres datter fremdeles er oppe og går. 🤮

Endret av Love2017juni
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Love2017juni skrev (11 minutter siden):

Bobblebadet lå til 10.000kr, nå satt ned til 7000.. Og disse krukkene er satt ned i pris støtt og stadig.. (legg merke til at flere av krukkene har biter som mangler; det står ingen plass i annonsen) 🥸

Men ja, de skal reise på nytt treff, har kjøpt nytt boblebad ++ Mens spleisen til deres datter fremdeles er oppe og går. 🤮

Tror de skal jobbe litt for å få solgt de krukkene (til noe i nærhet av prisen). Altså, en eller to sånne kan vel være søte (om de er rimelige) - men et helt sett? Det er vel overkill for de aller fleste….

• Liker 6
Skrevet
Love2017juni skrev (10 minutter siden):

Det er helt utrolig. Dette blir bare gjentagelser, men jeg synes det er misbruk av spleis selv om spleis er frivillig.

Vet noen om de kjøpte den hesten, og evt om det var en behandling den skulle ta først?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Andrea59 skrev (1 time siden):

Tror de skal jobbe litt for å få solgt de krukkene (til noe i nærhet av prisen). Altså, en eller to sånne kan vel være søte (om de er rimelige) - men et helt sett? Det er vel overkill for de aller fleste….

Startet de ikke med å ville ha 10 000 for dem?

Galskap!

• Liker 2
Skrevet
FruRosa skrev (40 minutter siden):

Startet de ikke med å ville ha 10 000 for dem?

Galskap!

Tror jammen jeg så dem på finn til 10.000 for en stund tilbake. Lurte på hvem som kjøpe sånn til den prisen... Men hver sin smak.   

• Liker 3
Skrevet (endret)
suprise skrev (14 timer siden):

Hun ser eldre ut enn sin alder, naboen min er 62 år..ser yngre ut. "Skitten" hud,blått hår,hovent ansikt,dårlig kosthold, og utrent kropp. Kler seg som pippi langstrømpe.

Jeg har skrevet det før og skriver det igjen; synes det er lavmål å rakke ned på utseendet hennes, uansett hva hun gjør eller ikke gjør.

Rart at ikke moderator fjerner dette.

Endret av Tough cookie
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Lesehest_hage skrev (5 timer siden):

Det er helt utrolig. Dette blir bare gjentagelser, men jeg synes det er misbruk av spleis selv om spleis er frivillig.

Vet noen om de kjøpte den hesten, og evt om det var en behandling den skulle ta først?

Den skulle ta noe behandling ,men tror ikke de avtalte kjøp. Håper bare de som har gitt får gode bevis for disposisjonen av pengene. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Gud bedre som han far Poppe ser ut, med det grusomme håret, skjørt og knestrømper😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Stikar skrev (1 time siden):

Gud bedre som han far Poppe ser ut, med det grusomme håret, skjørt og knestrømper😵‍💫😵‍💫😵‍💫

Ja, grøss!! Ikke sett nå, men er vel de samme usmakelige antrekkene som går igjen! Han bruker og å ha en veeeldig kort dongerishorts, som er veeldig lite kledelig for en mann!🤢 Ser ikke ut, og må være veldig ubehagelig og!🙉

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Moongirl skrev (9 timer siden):

Ja, grøss!! Ikke sett nå, men er vel de samme usmakelige antrekkene som går igjen! Han bruker og å ha en veeeldig kort dongerishorts, som er veeldig lite kledelig for en mann!🤢 Ser ikke ut, og må være veldig ubehagelig og!🙉

Regner med den dongrishorsten er en del av denne turen også, så den kommer nok på🤢

• Liker 4
Skrevet

Det ser ut som de starter dagen med alkohol, som en av dere vel nevnte. Akkurat det er noe jeg ikke forstår er «gøy», selv på tur. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Lesehest_hage skrev (16 minutter siden):

Det ser ut som de starter dagen med alkohol, som en av dere vel nevnte. Akkurat det er noe jeg ikke forstår er «gøy», selv på tur. 

Det er vel en stor grunn til at de drar på tur, tenker jeg. Å få treffe ungdommen 🫣

• Liker 3
Skrevet
siesta skrev (På 29.7.2026 den 10.05):

Nei helt utrolig. Men er vel under 4 prosent av følgerne hennes som har bidratt. 

Langt under 4%. Hun har 29000 følgere, og det er 349 stk som har bidratt på spleis. Det vil si 1,2%. Enda lavere om man tar med Hans og hennes venner på Facebook.

Tørr å påstå at det er mange som er skeptiske til spleisen, når man har markedsført jevnlig til så mange følgere og fortsatt ikke er i mål.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Zhara skrev (1 time siden):

Det er vel en stor grunn til at de drar på tur, tenker jeg. Å få treffe ungdommen 🫣

Er dessverre mange i deres alder også på de treffene der. Rølp og fyll hele tida.

• Nyttig 2
Skrevet
Tessa12 skrev (5 minutter siden):

Er dessverre mange i deres alder også på de treffene der. Rølp og fyll hele tida.

Må si at jeg betviler at hennes helserelaterte plager  , blir bedre av fest og fyll . Men kjenner flere i samme kategori . Som alltid er frisk når helgen kommer . 

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Må si at jeg betviler at hennes helserelaterte plager  , blir bedre av fest og fyll . Men kjenner flere i samme kategori . Som alltid er frisk når helgen kommer . 

Kjenner dessverre to sånne eg og...og det er faktisk sånn det er!Det har eg sett i over 20 år nå!For det er klaging på snap og face hele uken om at de sover dårlig, smerter osv..og at ingen forstår hvordan de har det...men, når helgen og ferier kommer, så klarer de alt! Og da er det bånn gass med drikking med begge hender, går og reiser langt, oppe seint og opp tidlig osv..."fordi de fortjener å være sosiale vettu" og folk må forstå...nei...klarer ikke alltid å forstå! Når man klager stort på at man ikke klarer å henge opp en klesvask, men klarer alt som er gøy...ja, da forstår eg ikke alltid! 

Og sånn går det.....helsen hadde vært bedre hvis man ikke hadde holdt på sånn!!

Alle skal på kose seg..men, det er all den klagingen på mange av de...hvor de vil ha sympati, hjerter og klemmer...og så får de det...føler man må jo det...og så 1- 2 dager seinere danser de på bordet, som ingenting er gale! Da klarer eg ikke alltid å ta de på alvor og forstå! 

Lev livet ditt, men alt henger sammen.. Nina tror eg ikke på!

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Moongirl skrev (2 minutter siden):

Kjenner dessverre to sånne eg og...og det er faktisk sånn det er!Det har eg sett i over 20 år nå!For det er klaging på snap og face hele uken om at de sover dårlig, smerter osv..og at ingen forstår hvordan de har det...men, når helgen og ferier kommer, så klarer de alt! Og da er det bånn gass med drikking med begge hender, går og reiser langt, oppe seint og opp tidlig osv..."fordi de fortjener å være sosiale vettu" og folk må forstå...nei...klarer ikke alltid å forstå! Når man klager stort på at man ikke klarer å henge opp en klesvask, men klarer alt som er gøy...ja, da forstår eg ikke alltid! 

Og sånn går det.....helsen hadde vært bedre hvis man ikke hadde holdt på sånn!!

Alle skal på kose seg..men, det er all den klagingen på mange av de...hvor de vil ha sympati, hjerter og klemmer...og så får de det...føler man må jo det...og så 1- 2 dager seinere danser de på bordet, som ingenting er gale! Da klarer eg ikke alltid å ta de på alvor og forstå! 

Lev livet ditt, men alt henger sammen.. Nina tror eg ikke på!

Uff ja , er nok flere av den typen. Jeg er ikke helt på alder med henne men må innrømme at sånn festing hadde jeg ikke orket. Blir sliten bare ved tanken. Og jeg drikker ikke alkohol noe særlig , er aktiv med trening og tur med hunder hver dag. Tror egentlig hun ser på livet som en stor fest...  

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
siesta skrev (På 29.7.2026 den 10.04):

Vi er omtrent like gamle ,men må si jeg føler meg yngre når jeg ser bilder av henne. Skulle nok levd litt sunnere. 

siesta skrev (11 timer siden):

Uff ja , er nok flere av den typen. Jeg er ikke helt på alder med henne men må innrømme at sånn festing hadde jeg ikke orket. Blir sliten bare ved tanken. Og jeg drikker ikke alkohol noe særlig , er aktiv med trening og tur med hunder hver dag. Tror egentlig hun ser på livet som en stor fest...  

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Dette  skiller ossc 3 år. 

Ikke like gamle men litt hvordan en ser det 😆

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...