siesta Skrevet søndag kl. 13:49 #2781 Skrevet søndag kl. 13:49 JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Det skinner jo gjennom her at det er foreldrene som vil ha datteren boende hjemme. Og de som er pågående med denne hesten osv. mor utnytter jo alle fordeler man får med hennes diagnose. Snakk om å utnytte alt som utnyttes kan. Det er hun goooo.lurer på hvilken sum man kommer opp i pr mnd med vipper hver 14 dag. Botox i hele fjeset, shoppingmani og gudene vet hva hun spyr ut penger på. Det holder ikke med uføretrygd hvertfall … Nei hun utnytter alt . Tror og hun sa at det kostet ca 7000 i mnd å ha hesten. Vet ikke hva det innbefatter men ikke forsikring iallefall . Hadde de spart disse pengene for datteren så hadde det gått ca 1 år , og hun kunne kjøpt ny hest. Som alle andre må hun vel kunne spare ? 8
Lesehest_hage Skrevet søndag kl. 14:08 #2782 Skrevet søndag kl. 14:08 siesta skrev (17 minutter siden): Nei hun utnytter alt . Tror og hun sa at det kostet ca 7000 i mnd å ha hesten. Vet ikke hva det innbefatter men ikke forsikring iallefall . Hadde de spart disse pengene for datteren så hadde det gått ca 1 år , og hun kunne kjøpt ny hest. Som alle andre må hun vel kunne spare ? Eller for å gjenta meg selv, ha hest på fôr. 7
siesta Skrevet søndag kl. 14:09 #2783 Skrevet søndag kl. 14:09 Lesehest_hage skrev (Akkurat nå): Eller for å gjenta meg selv, ha hest på fôr. Ja så absolutt. Det er ingen menneskerett å ha hest. 5 1
Lesehest_hage Skrevet søndag kl. 14:59 #2784 Skrevet søndag kl. 14:59 Men jeg forstår ikke hvordan de klarer å drikke så mange dager på rad og ikke være dårlige…. Og program fra de står opp, selv med pause. 2 3
Ellenn Skrevet søndag kl. 15:03 #2785 Skrevet søndag kl. 15:03 Lesehest_hage skrev (3 minutter siden): Men jeg forstår ikke hvordan de klarer å drikke så mange dager på rad og ikke være dårlige…. Og program fra de står opp, selv med pause. De reparerer vel så fort de våkner. Smellen kommer når festen er slutt. 3 2
Love2017juni Skrevet søndag kl. 15:21 #2786 Skrevet søndag kl. 15:21 FjellFrua skrev (2 timer siden): Er det noen som vet at hun har sagt at jenta betaler så eller så mye hjemme, og hvor mye? Tessa12 skrev (2 timer siden): 5000,- er sagt De 5000kr var mens jenta enda gikk på vgs. Sikkert steget siden den gang, for nå jobber hun også X antall prosent. 1 4
adriana32 Skrevet søndag kl. 15:47 #2787 Skrevet søndag kl. 15:47 Love2017juni skrev (25 minutter siden): De 5000kr var mens jenta enda gikk på vgs. Sikkert steget siden den gang, for nå jobber hun også X antall prosent. Mens hun gikk på videregående? Foreldrene har forsørgelsesplikt og pengene hun fikk da burde vært spart til voksenlivet. 1 4
Love2017juni Skrevet søndag kl. 16:03 #2788 Skrevet søndag kl. 16:03 adriana32 skrev (14 minutter siden): Mens hun gikk på videregående? Foreldrene har forsørgelsesplikt og pengene hun fikk da burde vært spart til voksenlivet. Stemmer! Men Nina delte at Mille betalte for seg mens hun gikk på vgs. Her har Nina skrevet at alle barna skal få bo i leiligheten de eide. Den de nettopp solgte.. Så Mille ikke skal få prøve seg.. 3
siesta Skrevet søndag kl. 16:40 #2789 Skrevet søndag kl. 16:40 Love2017juni skrev (36 minutter siden): Stemmer! Men Nina delte at Mille betalte for seg mens hun gikk på vgs. Her har Nina skrevet at alle barna skal få bo i leiligheten de eide. Den de nettopp solgte.. Så Mille ikke skal få prøve seg.. Nei klart ikke det. Ingenting å tjene . 3
JojoMoyes Skrevet søndag kl. 17:05 #2790 Skrevet søndag kl. 17:05 siesta skrev (23 minutter siden): Nei klart ikke det. Ingenting å tjene . Den damen lyger så hun tror det selv!Hun gjør jo ALDRI forskjell på sine barn….. 4
siesta Skrevet søndag kl. 17:10 #2791 Skrevet søndag kl. 17:10 JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Den damen lyger så hun tror det selv!Hun gjør jo ALDRI forskjell på sine barn….. Nei der sa du noe. Det er jo helt likt for alle ... Synes mer og mer synd i datteren. 4
Tante-Grusom Skrevet søndag kl. 17:22 #2792 Skrevet søndag kl. 17:22 Hva med alle pengene som blir brukt på barnebarn? Det er heller ikke småpenger. Bl.a USA tur til Disney med F 1 3
siesta Skrevet søndag kl. 17:37 #2793 Skrevet søndag kl. 17:37 Mannen tjener veldig veldig godt har han selv sagt i et intervju. Så de har penger nok, bare en velg rar fordelingsnøkkel. 3 2
Lesehest_hage Skrevet søndag kl. 17:59 #2794 Skrevet søndag kl. 17:59 suprise skrev (På 1.8.2026 den 19.20): 🤮Det der skal være umulig om du er kronisk syk og uføre. 1 julebord eller en fest kan man klare, men 3 dagers fyllekule?? Jeg er mye yngre enn henne,men kronisk syk. Jeg hadde aldri orket 2 dagers fyllekule en gang. 1 kveld en skjelden gang går fint, men da må jeg hvile eller lade meg opp som en mobil i hvertfall 2 dager etter en fest. Og herregud så harry da. Rølpefest i rølpe landet tyskland. De klærne de går med. Det er jo flaut bevitne🤯 Snart 60 år gamle folk😲 Og på tivoli midt i festingen…. Hun sitter nå ikke bare i ro. 1 5
Anonym767 Skrevet søndag kl. 18:59 #2795 Skrevet søndag kl. 18:59 Hun skriver i blogginnlegget at sønnen bodde svært rimelig i foreldrenes leilighet i fem år. Leiligheten måtte pusses opp før den kunne leies ut igjen, så det var tydeligvis rom for den utgiften. Likevel skal ansvaret for å hjelpe datteren overlates til andre for å unngå forskjellsbehandling. Hva med pengene sønnene sparte på leiligheten? For ikke snakke om utleggene de fikk med oppussingen. Til dere som har fulgt henne lenge: Fikk hun pleiepenger for M da hun var barn? 1 8
suprise Skrevet søndag kl. 20:24 #2796 Skrevet søndag kl. 20:24 Tante-Grusom skrev (3 timer siden): Hva med alle pengene som blir brukt på barnebarn? Det er heller ikke småpenger. Bl.a USA tur til Disney med F De har mye penger. Godt voksne. Lite lån. Mannen tjener bra. De har god inntekt av ung uføre datter bor hjemme ++ . Hun er det man kaller enkelt og greit en snylter. Og ja en reise til florida disney ++, det kommer ikke under 150.000+++++. 4
siesta Skrevet søndag kl. 22:23 #2797 Skrevet søndag kl. 22:23 Hvorfor er far mottaker av pengene på spleis og ikke mor? Litt rart egentlig ettersom det er hun som har mest ansvar ift hesten ? 1
Hurumheiti Skrevet i går, 03:10 #2798 Skrevet i går, 03:10 NiceOrNothing skrev (16 timer siden): Syns det bør startes en folkebevegelse mot spleis til idioti / vips til utnyttere. Hjelp heller de virkelig trengende , evnt sett penger på egen sparekonto til du har funnet et egnet formål . Jeg er så enig. Fikk opp en snap der denne smurfen fortalte om en dame som til tross for at hun hadde lite gav det hun kunne. Tenk å ta i mot penger fra folk som har lite! Og det samtidig som de selv ikke begrenser seg i pengebruken. De spiller på folks følelser. Skammelig. Helt forkastelig. 3 3 6
baremeg007 Skrevet i går, 05:10 #2799 Skrevet i går, 05:10 siesta skrev (11 timer siden): Mannen tjener veldig veldig godt har han selv sagt i et intervju. Så de har penger nok, bare en velg rar fordelingsnøkkel. De to sammen har inntekt like under 1,5 mill. 4
siesta Skrevet 22 timer siden #2800 Skrevet 22 timer siden (endret) baremeg007 skrev (3 timer siden): De to sammen har inntekt like under 1,5 mill. Da burde de vel hatt råd til å ta opp et lån for å hjelpe datteren ? Spesielt ettersom hun ikke fikk goden av å bo i leiligheten de kjøpte. Jeg forstod det sånn at hun var opptatt av at alle barna skulle få likt Endret 22 timer siden av siesta 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå