Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Det skinner jo gjennom her at det er foreldrene som vil ha datteren boende hjemme. Og de som er pågående med denne hesten osv. mor utnytter jo alle fordeler man får med hennes diagnose. Snakk om å utnytte alt som utnyttes kan. Det er hun goooo.lurer på hvilken sum man kommer opp i pr mnd med vipper hver 14 dag. Botox i hele fjeset, shoppingmani og gudene vet hva hun spyr ut penger på. Det holder ikke med uføretrygd hvertfall …

Nei hun utnytter alt .

Tror og hun sa at det kostet ca 7000 i mnd å ha hesten. Vet ikke hva det innbefatter men ikke forsikring iallefall . Hadde de spart disse pengene for datteren så hadde det gått ca 1 år , og hun kunne kjøpt ny hest. Som alle andre må hun vel kunne spare ? 

• Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
siesta skrev (17 minutter siden):

Nei hun utnytter alt .

Tror og hun sa at det kostet ca 7000 i mnd å ha hesten. Vet ikke hva det innbefatter men ikke forsikring iallefall . Hadde de spart disse pengene for datteren så hadde det gått ca 1 år , og hun kunne kjøpt ny hest. Som alle andre må hun vel kunne spare ? 

Eller for å gjenta meg selv, ha hest på fôr. 

• Liker 7
Skrevet
Lesehest_hage skrev (Akkurat nå):

Eller for å gjenta meg selv, ha hest på fôr. 

Ja så absolutt. Det er ingen menneskerett å ha hest. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Men jeg forstår ikke hvordan de klarer å drikke så mange dager på rad og ikke være dårlige…. Og program fra de står opp, selv med pause. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Lesehest_hage skrev (3 minutter siden):

Men jeg forstår ikke hvordan de klarer å drikke så mange dager på rad og ikke være dårlige…. Og program fra de står opp, selv med pause. 

De reparerer vel så fort de våkner. Smellen kommer når festen er slutt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
FjellFrua skrev (2 timer siden):

Er det noen som vet at hun har sagt at jenta betaler så eller så mye hjemme, og hvor mye? 

Tessa12 skrev (2 timer siden):

5000,- er sagt

De 5000kr var mens jenta enda gikk på vgs. Sikkert steget siden den gang, for nå jobber hun også X antall prosent. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Love2017juni skrev (25 minutter siden):

De 5000kr var mens jenta enda gikk på vgs. Sikkert steget siden den gang, for nå jobber hun også X antall prosent. 

Mens hun gikk på videregående? Foreldrene har forsørgelsesplikt og pengene hun fikk da burde vært spart til voksenlivet. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
adriana32 skrev (14 minutter siden):

Mens hun gikk på videregående? Foreldrene har forsørgelsesplikt og pengene hun fikk da burde vært spart til voksenlivet. 

Stemmer! Men Nina delte at Mille betalte for seg mens hun gikk på vgs. 

Her har Nina skrevet at alle barna skal få bo i leiligheten de eide. Den de nettopp solgte.. Så Mille ikke skal få prøve seg.. 

IMG_0470.thumb.png.f7fc1f58d483058931eee7d03acaaa06.png

• Nyttig 3
Skrevet
Love2017juni skrev (36 minutter siden):

Stemmer! Men Nina delte at Mille betalte for seg mens hun gikk på vgs. 

Her har Nina skrevet at alle barna skal få bo i leiligheten de eide. Den de nettopp solgte.. Så Mille ikke skal få prøve seg.. 

IMG_0470.thumb.png.f7fc1f58d483058931eee7d03acaaa06.png

Nei klart ikke det. Ingenting å tjene .

• Liker 3
Skrevet
siesta skrev (23 minutter siden):

Nei klart ikke det. Ingenting å tjene .

Den damen lyger så hun tror det selv!Hun gjør jo ALDRI forskjell på sine barn…..

• Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 minutter siden):

Den damen lyger så hun tror det selv!Hun gjør jo ALDRI forskjell på sine barn…..

Nei der sa du noe. Det er jo helt likt for alle ... Synes mer og mer synd i datteren. 

• Liker 4
Skrevet

Hva med alle pengene som blir brukt på barnebarn? Det er heller ikke småpenger. Bl.a USA tur til Disney med F

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Mannen tjener veldig veldig godt har han selv sagt i et intervju. Så de har penger nok, bare en velg rar fordelingsnøkkel. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
suprise skrev (På 1.8.2026 den 19.20):

🤮Det der skal være umulig om du er kronisk syk og uføre. 1 julebord eller en fest kan man klare, men 3 dagers fyllekule?? Jeg er mye yngre enn henne,men kronisk syk. Jeg hadde aldri orket 2 dagers fyllekule en gang. 1 kveld en skjelden gang går fint, men da må jeg hvile eller lade meg opp som en mobil i hvertfall 2 dager etter en fest.

Og herregud så harry da. Rølpefest i rølpe landet tyskland. De klærne de går med. Det er jo flaut bevitne🤯 Snart 60 år gamle folk😲

Og på tivoli midt i festingen…. Hun sitter nå ikke bare i ro. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun skriver i blogginnlegget at sønnen bodde svært rimelig i foreldrenes leilighet i fem år. Leiligheten måtte pusses opp før den kunne leies ut igjen, så det var tydeligvis rom for den utgiften. Likevel skal ansvaret for å hjelpe datteren overlates til andre for å unngå forskjellsbehandling. Hva med pengene sønnene sparte på leiligheten? For ikke snakke om utleggene de fikk med oppussingen. 

Til dere som har fulgt henne lenge: Fikk hun pleiepenger for M da hun var barn?

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Tante-Grusom skrev (3 timer siden):

Hva med alle pengene som blir brukt på barnebarn? Det er heller ikke småpenger. Bl.a USA tur til Disney med F

De har mye penger. Godt voksne. Lite lån. Mannen tjener bra. De har god inntekt av ung uføre datter bor hjemme ++ . Hun er det man kaller enkelt og greit en snylter.

Og ja en reise til florida disney ++, det kommer ikke under 150.000+++++. 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor er far mottaker av pengene på spleis  og ikke mor? Litt rart egentlig ettersom det er hun som har mest ansvar ift hesten ? 

• Nyttig 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (16 timer siden):

Syns det bør startes en folkebevegelse mot spleis til idioti / vips til utnyttere. Hjelp heller de virkelig trengende , evnt sett penger på egen sparekonto til du har funnet et egnet formål . 

Jeg er så enig. Fikk opp en snap der denne smurfen fortalte om en dame som til tross for at hun hadde lite gav det hun kunne. Tenk å ta i mot penger fra folk som har lite! Og det samtidig som de selv ikke begrenser seg i pengebruken. De spiller på folks følelser. Skammelig. Helt forkastelig. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet
siesta skrev (11 timer siden):

Mannen tjener veldig veldig godt har han selv sagt i et intervju. Så de har penger nok, bare en velg rar fordelingsnøkkel. 

De to sammen har inntekt like under 1,5 mill.

• Liker 4
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (3 timer siden):

De to sammen har inntekt like under 1,5 mill.

Da burde de vel hatt råd til å ta opp et lån for å hjelpe datteren ? Spesielt ettersom hun ikke fikk goden av å bo i leiligheten de kjøpte. 

Jeg forstod det sånn at hun var opptatt av at alle barna skulle få likt 

Endret av siesta
  • Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...