Tessa12 Skrevet 5 timer siden #2741 Skrevet 5 timer siden Viki6 skrev (1 time siden): De svarer alltid "du ser ikke alt". Men mange influencere deler så mye av dagene sine, at alle skjønner at de kunne ha jobbet litt. Det er da ikke alle influensere som er uføre, for mange så er jo det jobben deres, men ikke for Nina, hun deler alt med hele verden helt skruppelløst uten at hun har inntekt av det en gang. 4
siesta Skrevet 3 timer siden #2742 Skrevet 3 timer siden Tessa12 skrev (1 time siden): Det er da ikke alle influensere som er uføre, for mange så er jo det jobben deres, men ikke for Nina, hun deler alt med hele verden helt skruppelløst uten at hun har inntekt av det en gang. Og uten å tenke på hvem som ser, følger og leser . 😉 3
Tessa12 Skrevet 3 timer siden #2743 Skrevet 3 timer siden siesta skrev (30 minutter siden): Og uten å tenke på hvem som ser, følger og leser . 😉 Ja, som sagt helt skruppelløst 2
suprise Skrevet 3 timer siden #2744 Skrevet 3 timer siden (endret) NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Ja, det første som slår meg når jeg ser dette bilde , er at det er en ufør kvinne med et komplekst sykdomsbilde . 🤮Det der skal være umulig om du er kronisk syk og uføre. 1 julebord eller en fest kan man klare, men 3 dagers fyllekule?? Jeg er mye yngre enn henne,men kronisk syk. Jeg hadde aldri orket 2 dagers fyllekule en gang. 1 kveld en skjelden gang går fint, men da må jeg hvile eller lade meg opp som en mobil i hvertfall 2 dager etter en fest. Og herregud så harry da. Rølpefest i rølpe landet tyskland. De klærne de går med. Det er jo flaut bevitne🤯 Snart 60 år gamle folk😲 Endret 3 timer siden av suprise 4
siesta Skrevet 2 timer siden #2745 Skrevet 2 timer siden suprise skrev (16 minutter siden): 🤮Det der skal være umulig om du er kronisk syk og uføre. 1 julebord eller en fest kan man klare, men 3 dagers fyllekule?? Jeg er mye yngre enn henne,men kronisk syk. Jeg hadde aldri orket 2 dagers fyllekule en gang. 1 kveld en skjelden gang går fint, men da må jeg hvile eller lade meg opp som en mobil i hvertfall 2 dager etter en fest. Og herregud så harry da. Rølpefest i rølpe landet tyskland. De klærne de går med. Det er jo flaut bevitne🤯 Snart 60 år gamle folk😲 Ja om det er like ille som jeg husker fra tidligere så er det jo ganske horribelt. Tror vel det er noe av det mest harry jeg har sett. Det overgår de verste bygdefestene jeg var på i min ungdom . Men da var vi tross alt unge .... 1 4
suprise Skrevet 1 time siden #2746 Skrevet 1 time siden siesta skrev (49 minutter siden): Ja om det er like ille som jeg husker fra tidligere så er det jo ganske horribelt. Tror vel det er noe av det mest harry jeg har sett. Det overgår de verste bygdefestene jeg var på i min ungdom . Men da var vi tross alt unge .... Ja dette kan ikke sammenlignes med en låvefest på bygda der man spyr i buskene....Dette er nasty harry, aldri sett noe mer harry. Nesten som jeg lukter sur svette, øl og skitne mennesker gjennom skjermen. 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå