siesta Skrevet 3. august #2821 Skrevet 3. august Lesehest_hage skrev (14 minutter siden): Jeg er enig. Hun burde ikke brukt så mye penger på shopping. De burde blitt lagt i potten, men de vil vel bruke innsamlingen til hest. Det er utrolig at de kan holde på slik uten at noen reagerer (utenom her). Jeg håper hun leser tråden. Ja jeg håper virkelig hun leser,men tror det bare preller av. Tror nok flere av vennene reagerer etterhvert nå. Og følgere også. De fleste følger henne vel bare for å se galskap satt ut i live... 4 6
siesta Skrevet 4. august #2822 Skrevet 4. august (endret) Et lite googlesøk ga meg dette svaret ,og dette er det jeg mener er hele problemet når alt kommer til alt . I tillegg kommer dette med forsikringen de burde ordnet ettersom hesten ble kjøpt av datters forsikringspenger via Statsforvalteren. Endret 4. august av siesta 15
Velinda Skrevet 4. august #2823 Skrevet 4. august siesta skrev (1 time siden): Et lite googlesøk ga meg dette svaret ,og dette er det jeg mener er hele problemet når alt kommer til alt . I tillegg kommer dette med forsikringen de burde ordnet ettersom hesten ble kjøpt av datters forsikringspenger via Statsforvalteren. Så enig,han bruker sin offentlige posisjon så til de grader i denne saken,hun gjør også det i tillegg bruker hun manipulering og utelater å fortelle hele sannhetene burde bli ettergått i metoder og kynismen de bruker,trår langt over grensen,slike folk tror de har andre rettigheter en folk flest 1 7
Lesehest_hage Skrevet 4. august #2824 Skrevet 4. august (endret) Blir interessant å høre hva hun eventuelt sier om dette, dersom hun får med seg reaksjonene på for eksempel pengebruk og spleis - når de sitter så godt i det. Ikke alle glemmer 5000 og kan bruke de på unødvendige kjøp. Når de har denne spleisen burde de kunne legge penger der. Endret 4. august av Lesehest_hage 5
JojoMoyes Skrevet 4. august #2825 Skrevet 4. august Jeg prøvde meg igjen på en ny rapport på spleisen, men det hjelper vel ikke uansett. 3 5
Velinda Skrevet 4. august #2826 Skrevet 4. august Tenk om TV 2 kunne tatt saken,Politiker utnytter posisjon for å skaffe hest til datteren,eller snapchat-profil med 30 000 følgere tigger penger fra følgere for å slippe utgift til hest,er jo helt sykt 6 4
JojoMoyes Skrevet 4. august #2827 Skrevet 4. august Velinda skrev (1 minutt siden): Tenk om TV 2 kunne tatt saken,Politiker utnytter posisjon for å skaffe hest til datteren,eller snapchat-profil med 30 000 følgere tigger penger fra følgere for å slippe utgift til hest,er jo helt sykt Ja hadde jeg bare hatt en å kontakte så hadde jeg glatt gjort det… 1 3
siesta Skrevet 4. august #2828 Skrevet 4. august Velinda skrev (Akkurat nå): Tenk om TV 2 kunne tatt saken,Politiker utnytter posisjon for å skaffe hest til datteren,eller snapchat-profil med 30 000 følgere tigger penger fra følgere for å slippe utgift til hest,er jo helt sykt Jeg skal ta dette videre. Om spleisen er slutt da betyr ingenting. Er jo egentlig veldig flaut å være BE egentlig . Dette handler om så mye at en snart ikke vet hvor en skal begynne. Skal hun foresten i bryllup til Gjelsvik? 1 1 5
JojoMoyes Skrevet 4. august #2829 Skrevet 4. august Spleisen er oppe fortsatt! Ja det kan jo ikke være noen andre hun skal i bryllup til .. 1 2
Velinda Skrevet 4. august #2830 Skrevet 4. august siesta skrev (1 minutt siden): Jeg skal ta dette videre. Om spleisen er slutt da betyr ingenting. Er jo egentlig veldig flaut å være BE egentlig . Dette handler om så mye at en snart ikke vet hvor en skal begynne. Skal hun foresten i bryllup til Gjelsvik? Om du klarer å få den saken videre så har du mangen i ryggen❤️jeg syns det er kjempe flaut men evner de å kjenne på slike følelser?jeg tror ikke det,hahaha,vist pokker skal hun i bryllup,der sitter ex-svigers,de virker litt sånn samme ulla egentlig 2 6
siesta Skrevet 4. august #2831 Skrevet 4. august Velinda skrev (7 minutter siden): Om du klarer å få den saken videre så har du mangen i ryggen❤️jeg syns det er kjempe flaut men evner de å kjenne på slike følelser?jeg tror ikke det,hahaha,vist pokker skal hun i bryllup,der sitter ex-svigers,de virker litt sånn samme ulla egentlig Ja , tenker det er på sin plass å si fra . Jeg er ikke redd for det. Er jo mye dokumentasjon på hva hun selv har sagt ang spleis, forbruk , reiser ....Men tenkte ikke helt over det med mannen før det kom opp i hodet sånn plutselig 😂 Og bare å rapportere inn. 2 5
Lesehest_hage Skrevet 4. august #2832 Skrevet 4. august siesta skrev (1 time siden): Jeg skal ta dette videre. Om spleisen er slutt da betyr ingenting. Er jo egentlig veldig flaut å være BE egentlig . Dette handler om så mye at en snart ikke vet hvor en skal begynne. Skal hun foresten i bryllup til Gjelsvik? Hvor tar du det videre? 2
siesta Skrevet 4. august #2833 Skrevet 4. august Lesehest_hage skrev (13 minutter siden): Hvor tar du det videre? Hun leser nok her, så kan ikke si noe. Men jeg bor som sagt i samme by. Mange kanaler både innenfor det ene og det andre 7 9
spirå12 Skrevet 4. august #2834 Skrevet 4. august siesta skrev (1 time siden): Hun leser nok her, så kan ikke si noe. Men jeg bor som sagt i samme by. Mange kanaler både innenfor det ene og det andre 👏👏👏 3
Lesehest_hage Skrevet 4. august #2835 Skrevet 4. august siesta skrev (2 timer siden): Hun leser nok her, så kan ikke si noe. Men jeg bor som sagt i samme by. Mange kanaler både innenfor det ene og det andre Fint om du får (eller har) gjort noe med saken! 3 2
siesta Skrevet 4. august #2836 Skrevet 4. august Lesehest_hage skrev (27 minutter siden): Fint om du får (eller har) gjort noe med saken! Jeg gjør det. Er bare så mye info. Må sørge for at alt stemmer. Jeg bruker kun info fra det hun har sagt selv. Så ilp uka tenker jeg. 3 6
Lesehest_hage Skrevet 4. august #2837 Skrevet 4. august siesta skrev (32 minutter siden): Jeg gjør det. Er bare så mye info. Må sørge for at alt stemmer. Jeg bruker kun info fra det hun har sagt selv. Så ilp uka tenker jeg. Lykke til! 1 3
suprise Skrevet 4. august #2838 Skrevet 4. august siesta skrev (7 timer siden): Hun leser nok her, så kan ikke si noe. Men jeg bor som sagt i samme by. Mange kanaler både innenfor det ene og det andre Do it! 2 3
siesta Skrevet 4. august #2839 Skrevet 4. august suprise skrev (26 minutter siden): Do it! Ja så absolutt. Nå tviler jeg ikke et sekund. 3 3 1
siesta Skrevet 4. august #2840 Skrevet 4. august JojoMoyes skrev (9 timer siden): Jeg prøvde meg igjen på en ny rapport på spleisen, men det hjelper vel ikke uansett. En ekstra rapportering er bedre enn ingenting. Tror den har blitt rapportert veldig mange ganger. 3 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå