Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lesehest_hage skrev (14 minutter siden):

Jeg er enig. Hun burde ikke brukt så mye penger på shopping. De burde blitt lagt i potten, men de vil vel bruke innsamlingen til hest. Det er utrolig at de kan holde på slik uten at noen reagerer (utenom her). Jeg håper hun leser tråden. 

Ja jeg håper virkelig hun leser,men tror det bare preller av. Tror nok flere av vennene reagerer etterhvert nå. Og følgere også. De fleste følger henne vel bare for å se galskap satt ut i live...

• Liker 4
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Et lite googlesøk ga meg dette svaret ,og dette er det jeg mener er hele problemet når alt kommer til alt . 

I tillegg kommer dette med forsikringen de burde ordnet ettersom hesten ble kjøpt av datters forsikringspenger via Statsforvalteren. 

Screenshot_20260804-102153.Chrome.png

Endret av siesta
  • Nyttig 15
Skrevet
siesta skrev (1 time siden):

Et lite googlesøk ga meg dette svaret ,og dette er det jeg mener er hele problemet når alt kommer til alt . 

I tillegg kommer dette med forsikringen de burde ordnet ettersom hesten ble kjøpt av datters forsikringspenger via Statsforvalteren. 

Screenshot_20260804-102153.Chrome.png

Så enig,han bruker sin offentlige posisjon så til de grader i denne saken,hun gjør også det i tillegg bruker hun manipulering og utelater å fortelle hele sannhetene burde bli ettergått i metoder og kynismen de bruker,trår langt over grensen,slike folk tror de har andre rettigheter en folk flest

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Blir interessant å høre hva hun eventuelt sier om dette, dersom hun får med seg reaksjonene på for eksempel pengebruk og spleis - når de sitter så godt i det. Ikke alle glemmer 5000 og kan bruke de på unødvendige kjøp. Når de har denne spleisen burde de kunne legge penger der. 

Endret av Lesehest_hage
  • Liker 5
Skrevet

Jeg prøvde meg igjen på en ny rapport på spleisen, men det hjelper vel ikke uansett. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Tenk om TV 2 kunne tatt saken,Politiker utnytter posisjon for å skaffe hest til datteren,eller snapchat-profil med 30 000 følgere tigger penger fra følgere for å slippe utgift til hest,er jo helt sykt

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Velinda skrev (1 minutt siden):

Tenk om TV 2 kunne tatt saken,Politiker utnytter posisjon for å skaffe hest til datteren,eller snapchat-profil med 30 000 følgere tigger penger fra følgere for å slippe utgift til hest,er jo helt sykt

Ja hadde jeg bare hatt en å kontakte så hadde jeg glatt gjort det…

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Velinda skrev (Akkurat nå):

Jeg skal ta dette videre. Om spleisen er slutt da betyr ingenting. Er jo egentlig veldig flaut å være BE egentlig .   Dette handler om så mye at en snart ikke vet hvor en skal begynne. 

Skal hun foresten i bryllup til Gjelsvik?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Spleisen er oppe fortsatt! Ja det kan jo ikke være noen andre hun skal i bryllup til ..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
siesta skrev (1 minutt siden):

Jeg skal ta dette videre. Om spleisen er slutt da betyr ingenting. Er jo egentlig veldig flaut å være BE egentlig .   Dette handler om så mye at en snart ikke vet hvor en skal begynne. 

Om du klarer å få den saken videre så har du mangen i ryggen❤️jeg syns det er kjempe flaut men evner de å kjenne på slike følelser?jeg tror ikke det,hahaha,vist pokker skal hun i bryllup,der sitter ex-svigers,de virker litt sånn samme ulla egentlig:fnise:

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Velinda skrev (7 minutter siden):

Om du klarer å få den saken videre så har du mangen i ryggen❤️jeg syns det er kjempe flaut men evner de å kjenne på slike følelser?jeg tror ikke det,hahaha,vist pokker skal hun i bryllup,der sitter ex-svigers,de virker litt sånn samme ulla egentlig:fnise:

Ja , tenker det er på sin plass å si fra . Jeg er ikke redd for det. Er jo mye dokumentasjon på hva hun selv har sagt ang spleis, forbruk , reiser ....Men tenkte ikke helt over det med mannen før det kom opp i hodet sånn plutselig 😂

Og bare å rapportere inn. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvor tar du det videre?

• Liker 2
Skrevet
Lesehest_hage skrev (13 minutter siden):

Hvor tar du det videre?

Hun leser nok her, så kan ikke si noe. Men jeg bor som sagt i samme by. Mange kanaler både innenfor det ene og det andre 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet

Hun leser nok her, så kan ikke si noe. Men jeg bor som sagt i samme by. Mange kanaler både innenfor det ene og det andre 

👏👏👏

• Liker 3
Skrevet
siesta skrev (2 timer siden):

Fint om du får (eller har) gjort noe med saken!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Lesehest_hage skrev (27 minutter siden):

Fint om du får (eller har) gjort noe med saken!

Jeg gjør det. Er bare så mye info. Må sørge for at alt stemmer. Jeg bruker kun info fra det hun har sagt selv. Så ilp uka tenker jeg. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
siesta skrev (32 minutter siden):

Jeg gjør det. Er bare så mye info. Må sørge for at alt stemmer. Jeg bruker kun info fra det hun har sagt selv. Så ilp uka tenker jeg. 

Lykke til! 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
siesta skrev (7 timer siden):

Do it!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
suprise skrev (26 minutter siden):

Do it!

Ja så absolutt. Nå tviler jeg ikke et sekund. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 timer siden):

Jeg prøvde meg igjen på en ny rapport på spleisen, men det hjelper vel ikke uansett. 

En ekstra rapportering er bedre enn ingenting. Tror den har blitt rapportert veldig mange ganger. 

• Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...