Lesehest_hage Skrevet i går, 09:47 #2841 Skrevet i går, 09:47 siesta skrev (10 timer siden): En ekstra rapportering er bedre enn ingenting. Tror den har blitt rapportert veldig mange ganger. Da er det merkelig at den ikke har blitt tatt bort. 1
JojoMoyes Skrevet i går, 10:09 #2842 Skrevet i går, 10:09 Lesehest_hage skrev (21 minutter siden): Da er det merkelig at den ikke har blitt tatt bort. Den blir ikke tatt bort om de ikke leser rapporten eller mener det ikke er grunn for å fjerne. 1
JojoMoyes Skrevet 23 timer siden #2843 Skrevet 23 timer siden Blir ikke overrasket om et prøvesvar i dag sier Lupus.
siesta Skrevet 23 timer siden #2844 Skrevet 23 timer siden JojoMoyes skrev (37 minutter siden): Blir ikke overrasket om et prøvesvar i dag sier Lupus. De fleste prøvesvar kommer vel via helse Norge. Har hatt endel av dem. Men prøvesvar el ikke endrer ikke mitt syn på henne eller mannen desverre. Jeg håper det ikke er noe alvorlig, det unner jeg ingen. 2
Zhara Skrevet 17 timer siden #2845 Skrevet 17 timer siden Nå er det samme leksa igjen, jeg orker bare ikke å se igjennom hele sykehistorien igjen og igjen. Mens hun imellom legetimer og blodprøver og syting. Er på de villeste festene som jeg har sett på lenge. Og det konsumeres alkohol til de grader!!! Å så er vi hjemme til " stakkars " Mille som må ha hest så hun kan passe hus, dyr og potteplanter mens " syke" mor er på en ny heisatur med ungdommene sine. Forstå det den som vil🤔🤔🤢🤮 9 9
siesta Skrevet 16 timer siden #2846 Skrevet 16 timer siden Nå har jeg og en sykehistorie men den tilsier at jeg må først tenke på helse og så om det er mulig ...tenke på å ha det litt gøy innimellom. Det hun holder på med er helt idiotisk. 1 5
adriana32 Skrevet 15 timer siden #2847 Skrevet 15 timer siden Jeg VET disse hestene er sterke selv om de ser små ut, men hvorfor i all verden kan hun ikke skaffe seg en større hest?! Syns oppriktig synd i den hesten hun sitter på. 4 9
BellaThea Skrevet 15 timer siden #2848 Skrevet 15 timer siden adriana32 skrev (7 minutter siden): Jeg VET disse hestene er sterke selv om de ser små ut, men hvorfor i all verden kan hun ikke skaffe seg en større hest?! Syns oppriktig synd i den hesten hun sitter på. Jeg tenkte akkurat det samme når jeg så den videoen. Greit de tåler mye, men det der så litt vel ekstremt ut. Stakkars hest. 2 8
Tante-Grusom Skrevet 14 timer siden #2849 Skrevet 14 timer siden Hvirfor kan hun ikke gå til privat helsepleie? Det er jo ikke slik at hun ikke har råd til det? Nei, da er vipper og botox heller å prioritere. Alt skal betales av det offentlige eller av følgere. Merkelig tankegang, eller? 2 3
Litenoggod Skrevet 14 timer siden #2850 Skrevet 14 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha islandshest til ei jente på 20 år, hun ser alt for stor ut på den hesten. Mange bruker islandshester som førstegangs hest. hvorfor ikke skaffe en fjording til henne hvis de ikke ønsker en stor hest på 160cm. Flere islandshester er det mye fart i. 9
Norah. B. Skrevet 13 timer siden #2851 Skrevet 13 timer siden Går vel an å legge denne spleis-diskusjonen død? Skulle ønske at mine foreldre var så friske å freshe! De er jo rundt 60. Og det er ingen tvil om at de ønsker sine barn og barnebarn utelukkende godt. Og hvor kommer fagforeningen inn? Har vel ingenting med dette å gjør. 2
Norah. B. Skrevet 13 timer siden #2852 Skrevet 13 timer siden Litenoggod skrev (55 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha islandshest til ei jente på 20 år, hun ser alt for stor ut på den hesten. Mange bruker islandshester som førstegangs hest. hvorfor ikke skaffe en fjording til henne hvis de ikke ønsker en stor hest på 160cm. Flere islandshester er det mye fart i. Du skjønner ikke det? Og det må du proklamere her 2 1
Norah. B. Skrevet 13 timer siden #2853 Skrevet 13 timer siden Tante-Grusom skrev (1 time siden): Hvirfor kan hun ikke gå til privat helsepleie? Det er jo ikke slik at hun ikke har råd til det? Nei, da er vipper og botox heller å prioritere. Alt skal betales av det offentlige eller av følgere. Merkelig tankegang, eller? Stygg kommentar! 1
Norah. B. Skrevet 13 timer siden #2854 Skrevet 13 timer siden siesta skrev (På 4.8.2026 den 17.47): Hun leser nok her, så kan ikke si noe. Men jeg bor som sagt i samme by. Mange kanaler både innenfor det ene og det andre Jeg bor også i byen. Og hun har flere tilhengere enn motstandere❤️❤️❤️Men de sitter ikke hjemme og kommenterer på kg. 1 1
Norah. B. Skrevet 13 timer siden #2855 Skrevet 13 timer siden Norah. B. skrev (8 minutter siden): Stygg kommentar! Og så må tante grusom gå på skrivekurs.
Jodaneida Skrevet 13 timer siden #2856 Skrevet 13 timer siden Jeg unner M hest. Men ikke en islandshest. Hun er alt for stor! 3 3
siesta Skrevet 13 timer siden #2857 Skrevet 13 timer siden Norah. B. skrev (7 minutter siden): Jeg bor også i byen. Og hun har flere tilhengere enn motstandere❤️❤️❤️Men de sitter ikke hjemme og kommenterer på kg. Når du leser rundt og tenker selv er det faktisk uhørt at et byrrådsmedlem med nok penger setter igang en slik spleis. Det er uetisk rett og slett. Og på toppen viser hele verden hvordan de strør om seg av penger til alt mulig røl. 1 1 7
Norah. B. Skrevet 13 timer siden #2858 Skrevet 13 timer siden siesta skrev (3 minutter siden): Når du leser rundt og tenker selv er det faktisk uhørt at et byrrådsmedlem med nok penger setter igang en slik spleis. Det er uetisk rett og slett. Og på toppen viser hele verden hvordan de strør om seg av penger til alt mulig røl. De hjelper datteren sin. Og en kan snu saken-staten burde forsørget kostnadene.
Norah. B. Skrevet 13 timer siden #2860 Skrevet 13 timer siden Litenoggod skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha islandshest til ei jente på 20 år, hun ser alt for stor ut på den hesten. Mange bruker islandshester som førstegangs hest. hvorfor ikke skaffe en fjording til henne hvis de ikke ønsker en stor hest på 160cm. Flere islandshester er det mye fart i. Fjording? Har du erfaring med den rasen? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå