Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
siesta skrev (12 timer siden):

Hvorfor er far mottaker av pengene på spleis  og ikke mor? Litt rart egentlig ettersom det er hun som har mest ansvar ift hesten ? 

Virker som far styrer alt som har med penger og økonomi å gjøre.

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (1 time siden):

Virker som far styrer alt som har med penger og økonomi å gjøre.

Han kunne fint klart å betalt hesten til datteren kun med penger mottat fra verv i politikken. 

Formannskapet har forresten 18 møter i året .

Screenshot_20260803-132017.Chrome.png

Endret av siesta
  • Nyttig 7
Skrevet
siesta skrev (16 minutter siden):

Han kunne fint klart å betalt hesten til datteren kun med penger mottat fra verv i politikken. 

En skam at en slik person uten moralske skrupler skal ha slike verv og sitte i bystyre! Ingen partifeller som følger konen?

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Tante-Grusom skrev (Akkurat nå):

En skam at en slik person uten moralske skrupler skal ha slike verv og sitte i bystyre! Ingen partifeller som følger konen?

Ja det kan du si. Kan aldri tenke meg at noen av partifellene følger henne. De burde jo det, sett hva som foregår. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
siesta skrev (2 timer siden):

I formannskapet står det at han bare er Varamedlem, så det spiller liten rolle at de har 18 møter. Ja, jeg påpeker det, siden du skrev 18 møter.

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

I formannskapet står det at han bare er Varamedlem, så det spiller liten rolle at de har 18 møter. Ja, jeg påpeker det, siden du skrev 18 møter.

Tror ingen deltar på alle møtene uansett. Det er min erfaring fra de jeg kjenner i politikken. Men det er nok å tjene på kun vervene. 

• Nyttig 2
Skrevet
siesta skrev (2 timer siden):

Kvalmende hele greia 🤢

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei smurfeguri!! Det er ikke de skrittene du gikk i går du er sliten av, det er flatfyll og faenskap fra morgen til kveld eller 24/7 og alt det usunne du putter i deg!! Se deg i speilet og vær ærlig mot deg selv !Så ser du at du må ta grep og ser vanvittig sliten og oppblåst ut fra topp til tå. Beina dine er tømmerstokker og fjeset fullt av veske. Resten er også preget. Du blir ikke en gammel dame om du ikke blir snillere med deg selv. Gange, turer både ute med hunder og på møllen du har vil kroppen venne seg til fort om du bare lar den få kjenne. Men bruke unnskyldningen at jeg har fibro så kan ikke gå den er enklere! Men det er for enkelt skjønner du… Det er grøftefyll og alt snop og salt og feit mat du dytter inn som er problemet ditt… Takk for mej……

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 minutter siden):

Nei smurfeguri!! Det er ikke de skrittene du gikk i går du er sliten av, det er flatfyll og faenskap fra morgen til kveld eller 24/7 og alt det usunne du putter i deg!! Se deg i speilet og vær ærlig mot deg selv !Så ser du at du må ta grep og ser vanvittig sliten og oppblåst ut fra topp til tå. Beina dine er tømmerstokker og fjeset fullt av veske. Resten er også preget. Du blir ikke en gammel dame om du ikke blir snillere med deg selv. Gange, turer både ute med hunder og på møllen du har vil kroppen venne seg til fort om du bare lar den få kjenne. Men bruke unnskyldningen at jeg har fibro så kan ikke gå den er enklere! Men det er for enkelt skjønner du… Det er grøftefyll og alt snop og salt og feit mat du dytter inn som er problemet ditt… Takk for mej……

💯💯🎯🎯

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hurumheiti skrev (17 timer siden):

Jeg er så enig. Fikk opp en snap der denne smurfen fortalte om en dame som til tross for at hun hadde lite gav det hun kunne. Tenk å ta i mot penger fra folk som har lite! Og det samtidig som de selv ikke begrenser seg i pengebruken. De spiller på folks følelser. Skammelig. Helt forkastelig. 

Enig ! Toppen av frekkhet å sitte å hylle at de som har lite gir til spleisen ( mens de selv ferierer /fester for 10-000 vis i året. Har mistet fullstendig respekten for henne . 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
siesta skrev (8 timer siden):

Kunne jo cashet inn hesten på null komma niks han. Dette handler KUN om prioriteringer . De reiser verden rundt å fester . Lavtlønnede  , dumsnille og andre skal betale hesten . 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (6 minutter siden):

Kunne jo cashet inn hesten på null komma niks han. Dette handler KUN om prioriteringer . De reiser verden rundt å fester . Lavtlønnede  , dumsnille og andre skal betale hesten . 

De hadde også funnet 5000 (?) der passene lå!

• Liker 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (12 minutter siden):

Enig ! Toppen av frekkhet å sitte å hylle at de som har lite gir til spleisen ( mens de selv ferierer /fester for 10-000 vis i året. Har mistet fullstendig respekten for henne . 

Jeg var ikke klar over at det var så ille, men etter spleisen viste mye seg. 

Skrevet
NiceOrNothing skrev (13 minutter siden):

😢 fy søren så lavmål. Stakkars dame som støttet dette. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

😅 Hun ser direkte skitten ut. Oppblåst, gammel,  med dårlig hud, tivoli kropp delux ,og når du i tillegg har den personligheten 🫪

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Så hun fant 5000 norske og 1200 danske kroner, men de gikk til fest og shopping? Og andre skal betale for hest til datteren?

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er bare flaut å se på! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

De er to voksne som ikke skjønner hvor feil det er med spleis når de sitter så godt i det? Venner bør kunne si noe nå? Jeg mener, det med pengene de hadde glemt og fant, og shopping av dyre luksusting de kanskje ikke trenger. Med forbehold dersom alt er gaver da. 

• Nyttig 3
Skrevet
Lesehest_hage skrev (36 minutter siden):

De er to voksne som ikke skjønner hvor feil det er med spleis når de sitter så godt i det? Venner bør kunne si noe nå? Jeg mener, det med pengene de hadde glemt og fant, og shopping av dyre luksusting de kanskje ikke trenger. Med forbehold dersom alt er gaver da. 

Gavene kunne de likevel spart seg. De har lagt ut en Spleis. Normalt sett gjøres det av mennesker som ikke evner å betale selv. De har null problem med det. 

Og når jeg tenker på at mannen er folkevalgt er det egentlig enda verre. Jeg tenkte ikke så mye på det i starten men begynte plutselig å tenke litt over det.   

• Liker 1
Skrevet
siesta skrev (12 minutter siden):

Gavene kunne de likevel spart seg. De har lagt ut en Spleis. Normalt sett gjøres det av mennesker som ikke evner å betale selv. De har null problem med det. 

Og når jeg tenker på at mannen er folkevalgt er det egentlig enda verre. Jeg tenkte ikke så mye på det i starten men begynte plutselig å tenke litt over det.   

Jeg er enig. Hun burde ikke brukt så mye penger på shopping. De burde blitt lagt i potten, men de vil vel bruke innsamlingen til hest. Det er utrolig at de kan holde på slik uten at noen reagerer (utenom her). Jeg håper hun leser tråden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...