Frk nysgjerrig Skrevet 12 timer siden #2721 Skrevet 12 timer siden Blir så provosert av hun der at blodtrykket går til himmels 😖😖 Hun er fasiten på at uføretrygd ikke er uføretrygd , Kom deg ut i jobb NINA , du klarer noen timer i uka. Du klarer å dra på festival /FEST mange ganger i året ! Fy f… så provosert jeg blir !! Snakker ikke for meg selv, jeg er i full jobb Mand-Fred 1 1 12
Viki6 Skrevet 11 timer siden #2722 Skrevet 11 timer siden Enig med andre her. Sånne som henne ødelegger for oss som faktisk er syke. Hun og endel andre influencere. Det er de som gjør at det blir stygge tråder om uføre. Jeg ble akutt ufør i 40-årene, etter full jobb i over 20 år. Kan aldri planlegge noe pga helsa. Hun kan alt hun vil, når hun vil. Da kan hun også planlegge for å klare f.eks 50% jobb, og hvile resten. 3 3 11
quietone Skrevet 11 timer siden #2723 Skrevet 11 timer siden Jeg kan ikke huske å ha sett henne avlyse verken fester eller reiser pga sykdom. Når sykdommen tilsynelatende lar seg tilpasse en så aktiv fest- og reiselivsstil, ville hun fint kunne klart en deltidsjobb. Hun kunne f.eks. startet med noen helgevakter, siden det virker som hun ofte er frisk og har overskudd nettopp i helgene 😉 7 11
Sharp75! Skrevet 8 timer siden #2724 Skrevet 8 timer siden quietone skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke huske å ha sett henne avlyse verken fester eller reiser pga sykdom. Når sykdommen tilsynelatende lar seg tilpasse en så aktiv fest- og reiselivsstil, ville hun fint kunne klart en deltidsjobb. Hun kunne f.eks. startet med noen helgevakter, siden det virker som hun ofte er frisk og har overskudd nettopp i helgene 😉 Hun avlyste en konsert i sommer hjemme i Stavanger, hun var for dårlig. Mannen gikk, hun ble hjemme.
Sharp75! Skrevet 8 timer siden #2725 Skrevet 8 timer siden Jeg blir mektig imponert over folk som blir så provosert over andre menneskers sykdom. Og sitter og sammenligner seg selv. Vi er alle ulike. Jeg hadde heller ikke klart alt Nina gjør med mine utfordringer, noen er samme som Nina, men so what? Hva med å bruke irritasjon og provokasjon til mer glede i livet 🫶 Heller ta vare på de små gledene i livet, jeg lover, livet blir mye bedre av å irritere seg mindre over influencere og la seg provosere mindre 🫶 Ønsker alle en fin lørdag 🫶 2
quietone Skrevet 8 timer siden #2726 Skrevet 8 timer siden (endret) Sharp75! skrev (37 minutter siden): Hun avlyste en konsert i sommer hjemme i Stavanger, hun var for dårlig. Mannen gikk, hun ble hjemme. Du skjønner vel at det ikke var snakk om å avlyse én konsert i hjembyen pga en forkjølelse. Diskusjonen dreier seg om hennes såkalte kroniske lidelser. Med 16 timers festing flere dager på rad, langt hjemmefra. Hun har vel aldri avlyst noen av disse. For mange som er 100 % uføre, er det å reise i seg selv en stor belastning. Og la oss ikke glemme at Nina crowdsurfet over publikum i fjor. Syns du virkelig livsstilen hun viser frem er forenlig med en uføregrad på 100 %? Endret 7 timer siden av quietone 12
quietone Skrevet 7 timer siden #2727 Skrevet 7 timer siden Sharp75! skrev (28 minutter siden): Jeg blir mektig imponert over folk som blir så provosert over andre menneskers sykdom. Og sitter og sammenligner seg selv. Vi er alle ulike. Jeg hadde heller ikke klart alt Nina gjør med mine utfordringer, noen er samme som Nina, men so what? Hva med å bruke irritasjon og provokasjon til mer glede i livet 🫶 Heller ta vare på de små gledene i livet, jeg lover, livet blir mye bedre av å irritere seg mindre over influencere og la seg provosere mindre 🫶 Ønsker alle en fin lørdag 🫶 Er det egentlig noe bedre å la seg provosere av ulike meninger i et diskusjonsforum? Litt ironisk, syns du ikke? 17
Orly Skrevet 6 timer siden #2728 Skrevet 6 timer siden Sharp75! skrev (1 time siden): Jeg blir mektig imponert over folk som blir så provosert over andre menneskers sykdom. Og sitter og sammenligner seg selv. Vi er alle ulike. Jeg hadde heller ikke klart alt Nina gjør med mine utfordringer, noen er samme som Nina, men so what? Hva med å bruke irritasjon og provokasjon til mer glede i livet 🫶 Heller ta vare på de små gledene i livet, jeg lover, livet blir mye bedre av å irritere seg mindre over influencere og la seg provosere mindre 🫶 Ønsker alle en fin lørdag 🫶 Mens du er her inne og lar deg provosere? Var dette med å kaste stein i glasshus da🫶 15
Anonym767 Skrevet 6 timer siden #2729 Skrevet 6 timer siden Sharp75! skrev (2 timer siden): Hun avlyste en konsert i sommer hjemme i Stavanger, hun var for dårlig. Mannen gikk, hun ble hjemme. Greit å ta med årsaken til at hun ble hjemme 😉 5
JojoMoyes Skrevet 6 timer siden #2730 Skrevet 6 timer siden quietone skrev (1 time siden): Er det egentlig noe bedre å la seg provosere av ulike meninger i et diskusjonsforum? Litt ironisk, syns du ikke? I flere tråder også…. Ohhh the irony… 10
Love2017juni Skrevet 5 timer siden #2731 Skrevet 5 timer siden Dag tre med festing 24/7.. Dama som er så vond i kroppen/nakke++ Som sitter i ro og slapper av. Bilde fra hennes egen story. 8
Sharp75! Skrevet 5 timer siden #2732 Skrevet 5 timer siden quietone skrev (2 timer siden): Er det egentlig noe bedre å la seg provosere av ulike meninger i et diskusjonsforum? Litt ironisk, syns du ikke? Er jeg provosert? Skrev jeg det? Jeg blir fascinert. Det er en stooor forskjell. Så her er ingen ironi kjære deg ❤️ 1
Sharp75! Skrevet 5 timer siden #2733 Skrevet 5 timer siden Orly skrev (1 time siden): Mens du er her inne og lar deg provosere? Var dette med å kaste stein i glasshus da🫶 Jeg er underholdt, ikke provosert. Sjekk opp forskjellen 🫶 Anonym767 skrev (1 time siden): Greit å ta med årsaken til at hun ble hjemme 😉 Det husker jeg ikke 😘 Men beklager om det var "feil grunnlag". JojoMoyes skrev (1 time siden): I flere tråder også…. Ohhh the irony… Nå er jeg i Nina sin tråd, er det ikke henne det handler om. Men, om du ser meg i flere tråder, så er vel du også i de trådene og lar deg bli provosert over både meg og influensere? Ønsker dere alle en fortsatt fin lørdag 🫶
Viki6 Skrevet 4 timer siden #2734 Skrevet 4 timer siden Sharp75! skrev (3 timer siden): Jeg blir mektig imponert over folk som blir så provosert over andre menneskers sykdom. Og sitter og sammenligner seg selv. Vi er alle ulike. Jeg hadde heller ikke klart alt Nina gjør med mine utfordringer, noen er samme som Nina, men so what? Hva med å bruke irritasjon og provokasjon til mer glede i livet 🫶 Heller ta vare på de små gledene i livet, jeg lover, livet blir mye bedre av å irritere seg mindre over influencere og la seg provosere mindre 🫶 Ønsker alle en fin lørdag 🫶 For min del, er det fordi sånne som henne gjør at uføre blir mistenkeliggjort, og tildels hetset. Det kan jeg love deg at gjør ganske vondt når man er syk selv. Tenk om de som er skikkelig syke og har lav uføretrygd heller kunne fått noen ekstra kroner, og de som tydeligvis kunne ha jobbet f.eks 50% heller hadde gjort det? Klager ikke for min egen del, for jeg var godt voksen da jeg ble syk, hadde forsikringer, og har solid økonomi. Men det er mange yngre som blir syke og sliter økonomisk, mens hun og endel andre influencere får trygd selv om de dokumenterer selv at de er i full aktivitet, og aldri blir stoppet av helseproblemer. 6
quietone Skrevet 4 timer siden #2735 Skrevet 4 timer siden Sharp75! skrev (43 minutter siden): Er jeg provosert? Skrev jeg det? Jeg blir fascinert. Det er en stooor forskjell. Så her er ingen ironi kjære deg ❤️ Du beskylder andre for å bli provosert, samtidig som du deltar i den samme diskusjonen selv. Forskjellen er visst at du kaller det «fascinasjon». Interessant logikk. 1 7
siesta Skrevet 4 timer siden #2736 Skrevet 4 timer siden Det er nok flere som Nina. Forskjellen er bare at hun legger vel ut alt. .... Da må hun jo også tåle kritikken som blir rettet mot henne. Vet ikke hva hun svarer nå når noen spør nå ,men jeg gjorde det for flere år siden..... Fikk et skikkelig surt svar. 4
Whitesnake69 Skrevet 3 timer siden #2737 Skrevet 3 timer siden Det mest "morsomme" er vel Sara Emilie som var ufør og hadde MS, var sengeliggende innimellom. Men når penga bynte å rulle inn så ble hun plutselig arbeidsfør og tilsynelatende frisk 🤣🤣 1 5
Viki6 Skrevet 3 timer siden #2738 Skrevet 3 timer siden Whitesnake69 skrev (3 minutter siden): Det mest "morsomme" er vel Sara Emilie som var ufør og hadde MS, var sengeliggende innimellom. Men når penga bynte å rulle inn så ble hun plutselig arbeidsfør og tilsynelatende frisk 🤣🤣 Hun har aldri hatt MS, men ME 🙂 1
Sharp75! Skrevet 3 timer siden #2739 Skrevet 3 timer siden Whitesnake69 skrev (5 minutter siden): Det mest "morsomme" er vel Sara Emilie som var ufør og hadde MS, var sengeliggende innimellom. Men når penga bynte å rulle inn så ble hun plutselig arbeidsfør og tilsynelatende frisk 🤣🤣 Hun har enda symptomer på ME
Tessa12 Skrevet 3 timer siden #2740 Skrevet 3 timer siden Whitesnake69 skrev (17 minutter siden): Det mest "morsomme" er vel Sara Emilie som var ufør og hadde MS, var sengeliggende innimellom. Men når penga bynte å rulle inn så ble hun plutselig arbeidsfør og tilsynelatende frisk 🤣🤣 Absolutt ikke MS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå