Snuppiluppi84 Skrevet 27. juli #2661 Skrevet 27. juli Hvor mye har de barnebarn egentlig? Virker jo nesten som de blir hos de. 1 3
JojoMoyes Skrevet 27. juli #2662 Skrevet 27. juli Økende følgertall, er det togkrasj syndromet hos henne også mon tro? 2
Zhara Skrevet 27. juli #2663 Skrevet 27. juli Snuppiluppi84 skrev (56 minutter siden): Hvor mye har de barnebarn egentlig? Virker jo nesten som de blir hos de. Kanskje de er avlastning eller noe?🫣 men hvordan iallverden får de plass til alt??!!?? Jeg får klaustrofobi av å se hjemme hos de😵💫😰 3 6
Love2017juni Skrevet 27. juli #2664 Skrevet 27. juli Trubadur skrev (3 timer siden): Hva er det de står i? Jfr snap Det er noe hun bare skal dra frem i tide og utide uten og faktisk dele hva det er. Ikke rart det spekuleres.. Sist var det helt grusomt men de kunne fint reise på ferie og leve som normalt. En annen gang var gubben tilogmed sykemeldt pga alt som skjedde, men de kunne enda reise på turbojugend turer.. Bare vent å se nå også; hun klager seg, forteller a men ikke b, snart er party 24/7 igjen på treff.. En skikkelig krise kan man ikke reise fra.. 😅 6 10
siesta Skrevet 27. juli #2665 Skrevet 27. juli Love2017juni skrev (1 minutt siden): Det er noe hun bare skal dra frem i tide og utide uten og faktisk dele hva det er. Ikke rart det spekuleres.. Sist var det helt grusomt men de kunne fint reise på ferie og leve som normalt. En annen gang var gubben tilogmed sykemeldt pga alt som skjedde, men de kunne enda reise på turbojugend turer.. Bare vent å se nå også; hun klager seg, forteller a men ikke b, snart er party 24/7 igjen på treff.. En skikkelig krise kan man ikke reise fra.. 😅 Blir nok treff , kan aldri se for meg at helsen ikke holder når det gjelder det ... 3 8
Velinda Skrevet 27. juli #2666 Skrevet 27. juli siesta skrev (1 time siden): Blir nok treff , kan aldri se for meg at helsen ikke holder når det gjelder det ... Om hun gjennomfører den turen så er det sprøtt etter den oppdateringen hun hadde i dag,hun kan hvertfall ikke komme å klage etterpå🫣 3 2
siesta Skrevet 27. juli #2667 Skrevet 27. juli Velinda skrev (17 minutter siden): Om hun gjennomfører den turen så er det sprøtt etter den oppdateringen hun hadde i dag,hun kan hvertfall ikke komme å klage etterpå🫣 Vet ikke hva hun har sagt, men om en er syk /dårlig så er det vel ikke gunstig å dra såpass langt avgårde på tur. 3
Matas Skrevet 27. juli #2668 Skrevet 27. juli Velinda skrev (2 timer siden): Om hun gjennomfører den turen så er det sprøtt etter den oppdateringen hun hadde i dag,hun kan hvertfall ikke komme å klage etterpå🫣 Velinda skrev (5 timer siden): Blir helt stum her,ska hun reise på turbodritings treff i den tilstanden hun viste på snap?trenger lege asap sier hun🫣tror den snuoperasjonen må på plass fort som fy🏋️♀️ Snakker dere om at ettersom hun har mistet hår så kan hun ikke dra på treff?😅 2 1
Velinda Skrevet 27. juli #2669 Skrevet 27. juli Matas skrev (1 time siden): Snakker dere om at ettersom hun har mistet hår så kan hun ikke dra på treff?😅 Det å miste hår er helt normalt,man mister mengder hver dag men når det blir så glissent og bare flekker så er det et symptom,hun sier selv at hun ikke har det bra og må til legen sin fort,er vel ingen som reiser på en sånn type tur når helsa svikter?men hun har jo tendenser til å lyve og overdrive så det kan godt være hun drar,litt som å rope ulv,ulv om så er,tenker jeg 4 6
Love2017juni Skrevet 28. juli #2670 Skrevet 28. juli Matas skrev (11 timer siden): Snakker dere om at ettersom hun har mistet hår så kan hun ikke dra på treff?😅 At hun i følge seg selv er så stressa i inni kroppen at det viste seg på flere vis. Å en av de var at hun hadde fått hårløse flekker…. Så hun måtte få seg en legetime asap.. I tillegg er hun jo kronisk syk fra før… Skulle trodd tubojugendtur kom litt bak i prioriteringene da gitt, at man satte helsen først.. 8 1
siesta Skrevet 28. juli #2671 Skrevet 28. juli Love2017juni skrev (15 minutter siden): At hun i følge seg selv er så stressa i inni kroppen at det viste seg på flere vis. Å en av de var at hun hadde fått hårløse flekker…. Så hun måtte få seg en legetime asap.. I tillegg er hun jo kronisk syk fra før… Skulle trodd tubojugendtur kom litt bak i prioriteringene da gitt, at man satte helsen først.. Hun har vel ingenting å snappe om hvis det ikke blir tur.... 4
EllaSays Skrevet 28. juli #2672 Skrevet 28. juli Har vel heller ingenting med elendig kosthold å gjøre heller 😎 1 10
siesta Skrevet 28. juli #2673 Skrevet 28. juli EllaSays skrev (8 minutter siden): Har vel heller ingenting med elendig kosthold å gjøre heller 😎 Da jeg fulgte henne kan jeg ikke huske at de laget vanlig middag. 2 7
BellaThea Skrevet 28. juli #2674 Skrevet 28. juli EllaSays skrev (58 minutter siden): Har vel heller ingenting med elendig kosthold å gjøre heller 😎 Elendig kosthold, dårlig døgnrytme, inaktivitet, alkohol og i tillegg bleker hun håret. Det sier vel egentlig sitt om det håravfallet🙄 2 1 12
Matas Skrevet 28. juli #2675 Skrevet 28. juli Velinda skrev (12 timer siden): Det å miste hår er helt normalt,man mister mengder hver dag men når det blir så glissent og bare flekker så er det et symptom,hun sier selv at hun ikke har det bra og må til legen sin fort,er vel ingen som reiser på en sånn type tur når helsa svikter?men hun har jo tendenser til å lyve og overdrive så det kan godt være hun drar,litt som å rope ulv,ulv om så er,tenker jeg Love2017juni skrev (2 timer siden): At hun i følge seg selv er så stressa i inni kroppen at det viste seg på flere vis. Å en av de var at hun hadde fått hårløse flekker…. Så hun måtte få seg en legetime asap.. I tillegg er hun jo kronisk syk fra før… Skulle trodd tubojugendtur kom litt bak i prioriteringene da gitt, at man satte helsen først.. Ja, sånn sett er jeg jo enig med dere. Kanskje greit å se litt på livsstilen sin også, og ikke bare skylde på ting som familien står i🙈 1 6
Morild Skrevet 28. juli #2676 Skrevet 28. juli BellaThea skrev (3 timer siden): Elendig kosthold, dårlig døgnrytme, inaktivitet, alkohol og i tillegg bleker hun håret. Det sier vel egentlig sitt om det håravfallet🙄 Og dei tingene i kombinasjon med overgangsalder, kroppen blir sur og kranglete 😕 4 3
Doffenhardaua Skrevet 28. juli #2677 Skrevet 28. juli (endret) Jeg skjønner virkelig ikke at så mange har støttet spleisen… når man ser hvilket forbruk som er i den husstanden der - snakk om et liv i luksus! Endret 28. juli av Doffenhardaua 3 10
suprise Skrevet 28. juli #2678 Skrevet 28. juli Morild skrev (7 timer siden): Og dei tingene i kombinasjon med overgangsalder, kroppen blir sur og kranglete 😕 Hun ser eldre ut enn sin alder, naboen min er 62 år..ser yngre ut. "Skitten" hud,blått hår,hovent ansikt,dårlig kosthold, og utrent kropp. Kler seg som pippi langstrømpe. 5 10
Velinda Skrevet 28. juli #2679 Skrevet 28. juli Doffenhardaua skrev (54 minutter siden): Jeg skjønner virkelig ikke at så mange har støttet spleisen… når man ser hvilket forbruk som er i den husstanden der - snakk om et liv i luksus! Hææ?de måtte jo spare for å ha råd til fliselegger,dette må være kødd🙈 2 6
siesta Skrevet 29. juli #2680 Skrevet 29. juli suprise skrev (9 timer siden): Hun ser eldre ut enn sin alder, naboen min er 62 år..ser yngre ut. "Skitten" hud,blått hår,hovent ansikt,dårlig kosthold, og utrent kropp. Kler seg som pippi langstrømpe. Vi er omtrent like gamle ,men må si jeg føler meg yngre når jeg ser bilder av henne. Skulle nok levd litt sunnere. 2 1
Fremhevede innlegg