Perle Skrevet 22. juli #2581 Skrevet 22. juli Kristine79 skrev (På 21.7.2026 den 12.20): Hvorfor er dama ufør? Psykiatri? Maglende skamvett. 1 8
Zhara Skrevet 22. juli #2582 Skrevet 22. juli Perle skrev (4 minutter siden): Maglende skamvett. 🎯🎯🎯 4
siesta Skrevet 22. juli #2583 Skrevet 22. juli Perle skrev (6 minutter siden): Maglende skamvett. Inne på noe der. Blir bare så flau på hennes vegne. Så voksen.... å oppfører seg som en drittunge i trassalderen når hun møter motgang. Skjønner ikke at folk orker å følge den dama , bidrar med nada ...... 1 7
JojoMoyes Skrevet 22. juli #2584 Skrevet 22. juli Karmaisabitch skrev (På 21.7.2026 den 17.38): Stakkars Mille, finnes det ikke stønader så hun kunne bodd for seg selv? Startet voksenlivet og fått privatliv? Har aldri sett maken på melking av datters situasjon. Utlevering. Umyndiggjøring. Fru blått hår må skjerpe seg, Og mannen må ta tak. Dette er ødeleggende for datteren. Og spleis for å kjøpe hest? Så jævlig upassende når man ser familiens pengebruk ellers. Håper folk gir til ungene i Drammen som mistet alt i brannen. Hun får jo ikke flytte ut av huset stakkars. Mor og far holder jo henne fanget i egne klør for egen vinning. De sykeliggjør henne og lar henne ikke engang få prøve seg ut av huset 😳😳 2 11
JojoMoyes Skrevet 22. juli #2585 Skrevet 22. juli Full kontroll skrev (På 21.7.2026 den 19.43): Jeg lurer litt på hva @Taco NinjaNina tenker om at en mor som ber det tas hensyn til datter, selv filmer sitt barn i en meget sårbar situsajon 😕 Kan Mille ta egne beslutninger alt etter som det passer seg, eller er det mor som avgjør `der også` 20 år det ene øyeblikket, ned til 7 og " manglende beslutningskompetanse" i det neste ?? ....spør for en venn 😛 Jeg lurer på hvorfor ikke det kommer svar på innlegget ditt 😂😉 3 5
siesta Skrevet 22. juli #2586 Skrevet 22. juli JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor ikke det kommer svar på innlegget ditt 😂😉 Ja det kan en lure på det? Hun bør jo gremmes noe så veldig ... men egentlig så eier Hun ingen selvinnsikt . Ikke mannen heller. Han skjemmer seg enda mer ut. 2 5
Zhara Skrevet 22. juli #2587 Skrevet 22. juli JojoMoyes skrev (17 minutter siden): Hun får jo ikke flytte ut av huset stakkars. Mor og far holder jo henne fanget i egne klør for egen vinning. De sykeliggjør henne og lar henne ikke engang få prøve seg ut av huset 😳😳 Er så enig med deg! Og det er så synd , for det er akkurat sånn det er😔😔😔 5
siesta Skrevet 22. juli #2588 Skrevet 22. juli Zhara skrev (4 minutter siden): Er så enig med deg! Og det er så synd , for det er akkurat sånn det er😔😔😔 Ja er det. Stakkars datteren 😞 5 4
siesta Skrevet 22. juli #2589 Skrevet 22. juli Hørte de skulle på kattekafe.... Det er dyrt, må donere minst 250 kr pr person for å komme inn... Skjønner ikke at hun legger det ut . Kunne spart pengene 4
Taco Ninja Skrevet 22. juli #2591 Skrevet 22. juli JojoMoyes skrev (4 timer siden): Jeg lurer på hvorfor ikke det kommer svar på innlegget ditt 😂😉 Fordi jeg følger ikke med på forumet 24/7 og har en jobb som tar tid. Men tro hva dere vil 😂 Men at hun legger ut slike snutter av M er kleint ja, men tror nok M er voksen nokk til å be henne slutte.. Hun legger jo ut litt på sin egen snapp såå.. 3
JojoMoyes Skrevet 23. juli #2592 Skrevet 23. juli Taco Ninja skrev (11 timer siden): Fordi jeg følger ikke med på forumet 24/7 og har en jobb som tar tid. Men tro hva dere vil 😂 Men at hun legger ut slike snutter av M er kleint ja, men tror nok M er voksen nokk til å be henne slutte.. Hun legger jo ut litt på sin egen snapp såå.. Enda kleinere å bruke barnebarna for mer oppmerksomhet!!! 10
Full kontroll Skrevet 23. juli #2594 Skrevet 23. juli Snuppiluppi84 skrev (På 22.7.2026 den 22.07): Hva jobber mille som? Hotellavdelingen på Lervik sykehjem. 1
Full kontroll Skrevet 23. juli #2595 Skrevet 23. juli (endret) .. . Endret 23. juli av Full kontroll Har skrevet det samme tidligere.
LilleOlga Skrevet 23. juli #2596 Skrevet 23. juli Jeg forstår ikke helt opplegget. Det kan være jeg ikke har følgt godt nok med for jeg bruker kun snap av og til. Men Mille har følgekort på konserter o.l slik at mor kan bli med. Det hadde litt med at hun ble overstimmulert eller noe med mye folk. Hun bruker også datteren i den spleisen og legger ut om hvor sårbar hun er og hvor vanskelig ting er for hun. Men jeg oppfatter samtidig at hun lever som 20-åringer flest. Hun er i stallen alene. Hun er alene hjemme med ansvaret for alle dyrene + jobb. Hun har kjæreste. Hun drar på festival/fest med venninner. Så hvorfor bruker moren henne og hvorfor må mor være med gratis? Og hvorfor solgte de leiligheten de hadde som gutta fikk bo i og betale leie for i overgangen til voksenlivet? Mens Mille må bo på pikerommet og betale husleie der og hjelpe til med utgifter. Kunne ikke hun også bodd i leiligheten ? Om hun trenger hjelp/tilrettelegging hva gjelder handling av mat/vask så er jo hun så oppegåande at jeg syns det virker som om hun ville klart å bo alene - samtidig som hun kunne hatt støttekontakt eller BPA noen timer i uken. Syns de hindrer henne litt i å få prøve seg som voksen, samtidig som de stakkarsliggjør henne. Hun har jo betalt husleie lenge samtidig som hun gikk på vgs. Oh så lenge en går på vgs skal jo egentlig foreldre forsørge barnet. Dette ble nok rotete, men jeg sliter med å henge med og å forstå.. 9 25
siesta Skrevet 23. juli #2597 Skrevet 23. juli LilleOlga skrev (2 minutter siden): Jeg forstår ikke helt opplegget. Det kan være jeg ikke har følgt godt nok med for jeg bruker kun snap av og til. Men Mille har følgekort på konserter o.l slik at mor kan bli med. Det hadde litt med at hun ble overstimmulert eller noe med mye folk. Hun bruker også datteren i den spleisen og legger ut om hvor sårbar hun er og hvor vanskelig ting er for hun. Men jeg oppfatter samtidig at hun lever som 20-åringer flest. Hun er i stallen alene. Hun er alene hjemme med ansvaret for alle dyrene + jobb. Hun har kjæreste. Hun drar på festival/fest med venninner. Så hvorfor bruker moren henne og hvorfor må mor være med gratis? Og hvorfor solgte de leiligheten de hadde som gutta fikk bo i og betale leie for i overgangen til voksenlivet? Mens Mille må bo på pikerommet og betale husleie der og hjelpe til med utgifter. Kunne ikke hun også bodd i leiligheten ? Om hun trenger hjelp/tilrettelegging hva gjelder handling av mat/vask så er jo hun så oppegåande at jeg syns det virker som om hun ville klart å bo alene - samtidig som hun kunne hatt støttekontakt eller BPA noen timer i uken. Syns de hindrer henne litt i å få prøve seg som voksen, samtidig som de stakkarsliggjør henne. Hun har jo betalt husleie lenge samtidig som hun gikk på vgs. Oh så lenge en går på vgs skal jo egentlig foreldre forsørge barnet. Dette ble nok rotete, men jeg sliter med å henge med og å forstå.. Du har helt rett i dine betraktninger. 14 1
EllaSays Skrevet 23. juli #2598 Skrevet 23. juli LilleOlga skrev (2 minutter siden): Jeg forstår ikke helt opplegget. Det kan være jeg ikke har følgt godt nok med for jeg bruker kun snap av og til. Men Mille har følgekort på konserter o.l slik at mor kan bli med. Det hadde litt med at hun ble overstimmulert eller noe med mye folk. Hun bruker også datteren i den spleisen og legger ut om hvor sårbar hun er og hvor vanskelig ting er for hun. Men jeg oppfatter samtidig at hun lever som 20-åringer flest. Hun er i stallen alene. Hun er alene hjemme med ansvaret for alle dyrene + jobb. Hun har kjæreste. Hun drar på festival/fest med venninner. Så hvorfor bruker moren henne og hvorfor må mor være med gratis? Og hvorfor solgte de leiligheten de hadde som gutta fikk bo i og betale leie for i overgangen til voksenlivet? Mens Mille må bo på pikerommet og betale husleie der og hjelpe til med utgifter. Kunne ikke hun også bodd i leiligheten ? Om hun trenger hjelp/tilrettelegging hva gjelder handling av mat/vask så er jo hun så oppegåande at jeg syns det virker som om hun ville klart å bo alene - samtidig som hun kunne hatt støttekontakt eller BPA noen timer i uken. Syns de hindrer henne litt i å få prøve seg som voksen, samtidig som de stakkarsliggjør henne. Hun har jo betalt husleie lenge samtidig som hun gikk på vgs. Oh så lenge en går på vgs skal jo egentlig foreldre forsørge barnet. Dette ble nok rotete, men jeg sliter med å henge med og å forstå.. Tror ikke du er den eneste som lurer. Bra skrevet og observert. 7 4
suprise Skrevet 24. juli #2599 Skrevet 24. juli (endret) LilleOlga skrev (7 timer siden): Jeg forstår ikke helt opplegget. Det kan være jeg ikke har følgt godt nok med for jeg bruker kun snap av og til. Men Mille har følgekort på konserter o.l slik at mor kan bli med. Det hadde litt med at hun ble overstimmulert eller noe med mye folk. Hun bruker også datteren i den spleisen og legger ut om hvor sårbar hun er og hvor vanskelig ting er for hun. Men jeg oppfatter samtidig at hun lever som 20-åringer flest. Hun er i stallen alene. Hun er alene hjemme med ansvaret for alle dyrene + jobb. Hun har kjæreste. Hun drar på festival/fest med venninner. Så hvorfor bruker moren henne og hvorfor må mor være med gratis? Og hvorfor solgte de leiligheten de hadde som gutta fikk bo i og betale leie for i overgangen til voksenlivet? Mens Mille må bo på pikerommet og betale husleie der og hjelpe til med utgifter. Kunne ikke hun også bodd i leiligheten ? Om hun trenger hjelp/tilrettelegging hva gjelder handling av mat/vask så er jo hun så oppegåande at jeg syns det virker som om hun ville klart å bo alene - samtidig som hun kunne hatt støttekontakt eller BPA noen timer i uken. Syns de hindrer henne litt i å få prøve seg som voksen, samtidig som de stakkarsliggjør henne. Hun har jo betalt husleie lenge samtidig som hun gikk på vgs. Oh så lenge en går på vgs skal jo egentlig foreldre forsørge barnet. Dette ble nok rotete, men jeg sliter med å henge med og å forstå.. Stemmer det. Det finnes på støttekontakter og andre ordninger i stavanger kommune som kan hjelpe de sårbare med ulike ting. Datteren er voksen og klarer seg like fint som andre unge voksne på mange måter. Det å være i jobb, ha kjæreste, være i stall,gå på konserter osv hadde du ikke klart om du var veldig syk/ressursvak etc. Det er jo direkte flaut når Smurfe mor legger det frem som at datter er helt "invalid", det er jo forkastelig hvordan hun melker for sin egen vinning🤮🤮 Hun snakker som at datter er rn voksen person som ikke fungerer. Det er jo motsatt, hun fungerer jo nokså likt alle andre i den alderen! Er det noen som hindrer utvikling til datter så er det jo smurfen. Bare å bo hjemme der som hun er 10 år og ha en mor som styrer alt, hvor skadelig er ikke det for ens utvikling når du er 21 år gammel😱 Crazy dame hun der moren. Når det gjelder at moren alltid er med på konserter osv er det jo fordi mor kommer gratis inn overalt når datter har ledsagerbevis ( mor elsker jo å snylte). Ledsagerbevis er helt innenfor, kjenner folk som har det pga angst osv ( du trenger ikke være veldig syk alltid), men kanskje datter hadde likt hatt kjæreste/venninne med av og til, ikke vet jeg, men at mor snylter er jo kjent mtp spleis og mor synes sikkert det er veldig greit å gå på konserter,kino,annet helt gratis🤮 Hun er ung uføre også,nokså høy sats der, og er i stand til å faktisk jobbe utenom= høyere inntekt. De unge uføre jeg kjenner er for syke til å jobbe. Fint hun klarer jobbe. Allikevel tigger smurf penger til hest?! At folk støtter det er ubegripelig.... Endret 24. juli av suprise 6 14
siesta Skrevet 24. juli #2600 Skrevet 24. juli Lurer bare på hvor familie og venner er ? Noen må jo si noe ? Jeg hadde aldri orket å sett på det om de var i min omgangskrets. Familien ellers, besteforeldre ect. bor vel lenger avgårde .og får ikke alt med seg. 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå