Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blubbalubba skrev (28 minutter siden):

Jeg la ut min sal til 24000kr for noen år siden, ble solgt på under en dag.

Ser ho nevner Prestige dressursal, kan gå fort hvis det er den rette typen. 

Ellers blir jeg helt satt ut av de har brukt feil sal på Sol i årevis, stakkars hest gikk med ryggvondt lenge!!

Ho har så jævlig lite peil på hest at ho bør bare holde kjeft!

Har hun sagt det var feil sal? Jeg trodde man måtte ha saltilpasser som tilså at sal passet både hest og rytter? 
Om hesten har hatt vondt av feil sal og voksen rytter er dette skikkelig trist å høre. God dyrevelferd er prioritet nummer en.

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kristine79 skrev (30 minutter siden):

Hvorfor er dama ufør? Psykiatri? 

Det tror jeg ikke. 

Skrevet
Lesehest_hage skrev (1 minutt siden):

Har hun sagt det var feil sal? Jeg trodde man måtte ha saltilpasser som tilså at sal passet både hest og rytter? 
Om hesten har hatt vondt av feil sal og voksen rytter er dette skikkelig trist å høre. God dyrevelferd er prioritet nummer en.

Hun sa vel at salen ikke passer den NYE hesten de var å så på. 

• Liker 2
Skrevet

I dag ble jeg kvalm og flau av snappen hennes. Først bruker hun igjen datteren og diagnosen for å sanke sympati og sikkert metning på spleis… så fjaser hun som en tenåring med bare vas. Litt egenreklame uten å merke selvfølgelig. Og så skal damen på shopping for hun skal jo på festival igjen!!!! Godt hun har god råd hvertfall da på alt annet enn hest 🤮😳

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Lesehest_hage skrev (25 minutter siden):

Bare å kontakte Mattilsynet igjen. Nei, vent.. hesten er død … Det har blitt gjort før, uten at det kom noe fornuftig ut av det, siden de ikke fant noe feil.

Skrevet
Kristine79 skrev (1 time siden):

Hvorfor er dama ufør? Psykiatri? 

KI-sammendrag:
Hun har tidligere vært svært åpen på bloggen sin om at hun slet med store nakke- og skuldersmerter, noe som blant annet resulterte i flere operasjoner for prolapser.
Selv om hun har opplevd at nakken har vært svært smertefull og krevd rehabilitering, har hun delt mye om hvordan hun har kjempet seg tilbake til hverdagen.

• Liker 1
Skrevet
Jodaneida skrev (35 minutter siden):

Hun sa vel at salen ikke passer den NYE hesten de var å så på. 

Ok, bra det var den da og at de ordner rett sal.

Skrevet
Lesehest_hage skrev (44 minutter siden):

Den passer ikke til den nye hesten, men var tilpasset Sol, så det er ikke noe å ta de på. Mattilsynet ble varslet da noen mente hun var for stor for «ponnien», en islandshest er jo ikke en ponni, den tåler fint et voksent menneske. Derfor ble det ikke noe sak på det.

• Nyttig 3
Skrevet
Tessa12 skrev (1 time siden):

Den passer ikke til den nye hesten, men var tilpasset Sol, så det er ikke noe å ta de på. Mattilsynet ble varslet da noen mente hun var for stor for «ponnien», en islandshest er jo ikke en ponni, den tåler fint et voksent menneske. Derfor ble det ikke noe sak på det.

Jeg reagerer på hvorfor de ikke selger salen med en gang å får inn penger til ny hest, som er viktig  ? Den var jo veldig dyr . istedet gjør de vel det senere og koser seg med pengene ..... 

• Nyttig 4
Skrevet

Stakkars Mille, finnes det ikke stønader så hun kunne bodd for seg selv? Startet voksenlivet og fått privatliv? 
Har aldri sett maken på melking av datters situasjon. Utlevering. Umyndiggjøring. 

Fru blått hår må skjerpe seg, Og mannen må ta tak. Dette er ødeleggende for datteren. 

Og spleis for å kjøpe hest? Så jævlig upassende når man ser familiens pengebruk ellers. Håper folk gir til ungene i Drammen som mistet alt i brannen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...