Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
siesta skrev (1 time siden):

Lurer bare på hvor familie og venner er ? Noen må jo si noe ? Jeg hadde aldri orket å sett på det om de var i min omgangskrets. Familien ellers, besteforeldre ect.    bor vel lenger avgårde .og får ikke alt med seg. 

Som du kanskje har lagt merke til så er det få venner rundt dem lengre

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Mille hadde planer om og gå på dette kattegreiene med en venninne forrige helg, men de hadde ikke booket». 
- Så da ble det heller a mor, barnebarn og Mille som skulle dit i dag. 

Hvorfor ikke la Mille få reise dit med venninne heller🤯 Jenta prøver jo og lage seg ett sosialt liv uten mor. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Love2017juni skrev (53 minutter siden):

«Mille hadde planer om og gå på dette kattegreiene med en venninne forrige helg, men de hadde ikke booket». 

Hvorfor ikke la Mille få reise dit med venninne heller🤯 Jenta prøver jo og lage seg ett sosialt liv uten mor. 

Mor må vel ha noe å snappe om ....

• Liker 2
Skrevet
Love2017juni skrev (1 time siden):

Kan mor bruke ledsagerbevis der= gratis inngang…?

Bare en tanke…

Jenta blir « delt i to»  , fra barn - voksen…. Frem og tilbake 🥰

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (13 minutter siden):

Kan mor bruke ledsagerbevis der= gratis inngang…?

Bare en tanke…

Jenta blir « delt i to»  , fra barn - voksen…. Frem og tilbake 🥰

Nei. Hun må betale . Ungdommen  min skal der neste uke. Fint tiltak egentlig. En donerer penger ca 250 kr pr gjest til kattene. Så får en kjøpt drikke, kake ect.  

• Liker 1
Skrevet
siesta skrev (6 minutter siden):

Nei. Hun må betale . Ungdommen  min skal der neste uke. Fint tiltak egentlig. En donerer penger ca 250 kr pr gjest til kattene. Så får en kjøpt drikke, kake ect.  

Ok, skjønner, ja kjempe  bra tiltak ❤️ 

( Merker hjernen min starter en kynisk tankegang når det gjelder  henne 😕 )

• Liker 1
Skrevet
siesta skrev (5 timer siden):

Lurer bare på hvor familie og venner er ? Noen må jo si noe ? Jeg hadde aldri orket å sett på det om de var i min omgangskrets. Familien ellers, besteforeldre ect.    bor vel lenger avgårde .og får ikke alt med seg. 

De tør ikke. Sier du i mot en slik person får du kjeft og blir bedt om å dra en viss plass.... De eneste venner slike folk kan ha er de naive som bare nikker og bukker og er enig i alt hun sier. Slik som mannen og datteren. De tør ikke annet. Slike folk har makt og er umulige være uenige med. Tragisk. Fatter ikke den mannen orker være gift med en gammel avdanka smurfe olga.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...