siesta Skrevet 17 timer siden #2541 Skrevet 17 timer siden suprise skrev (3 minutter siden): Datter har mer penger enn 99% på den alderen. Punktum. Tipper mor og far styrer mye av pengene, bedre å bo hjemme økonomisk sett for foreldrene... Her har man jo bevis på hvordan Smurfa snylter samfunnet. Graverende. Ja . Det må jo gås litt i sømmene der. 3 2
Lesehest_hage Skrevet 16 timer siden #2542 Skrevet 16 timer siden siesta skrev (1 time siden): Nå skulle de vistnok selge den gamle salen.. . Men den var så kostbar at det tok tid å selge den. Er det mulig 😂😂😂😂😂 En god sal kan fort koste over 30.000, om jeg husker rett. Og den må tilpasses hesten, trodde jeg.
siesta Skrevet 16 timer siden #2543 Skrevet 16 timer siden Lesehest_hage skrev (9 minutter siden): En god sal kan fort koste over 30.000, om jeg husker rett. Og den må tilpasses hesten, trodde jeg. Da bør de jo selge den kjapt , de trenger jo pengene .... Men så langt tenker de vel ikke 😂 1
Galdame Skrevet 12 timer siden #2544 Skrevet 12 timer siden Jeg syns det er HELT forkastelig at de knapt har kommet inn i bilen etter sjekk av hesten, før hun filmer gråtende datter og oppdaterer Gud og hvermann på at det ikke gikk så bra. Hvem faen filmer et gråtende familiemedlem og legger det ut på nett??? Er det helt nedrulla??? Det er et så stort overtramp av en mamma det, at jeg får vondt i magen av å tenke på det! 5 16
siesta Skrevet 12 timer siden #2545 Skrevet 12 timer siden Galdame skrev (9 minutter siden): Jeg syns det er HELT forkastelig at de knapt har kommet inn i bilen etter sjekk av hesten, før hun filmer gråtende datter og oppdaterer Gud og hvermann på at det ikke gikk så bra. Hvem faen filmer et gråtende familiemedlem og legger det ut på nett??? Er det helt nedrulla??? Det er et så stort overtramp av en mamma det, at jeg får vondt i magen av å tenke på det! Er det mulig ? Blir så forbanna på den dama at jeg snart ikke har ord igjen. Skal de ikke snart lære seg å ta ordentlig ansvar ? 4 1
suprise Skrevet 12 timer siden #2546 Skrevet 12 timer siden Galdame skrev (25 minutter siden): Jeg syns det er HELT forkastelig at de knapt har kommet inn i bilen etter sjekk av hesten, før hun filmer gråtende datter og oppdaterer Gud og hvermann på at det ikke gikk så bra. Hvem faen filmer et gråtende familiemedlem og legger det ut på nett??? Er det helt nedrulla??? Det er et så stort overtramp av en mamma det, at jeg får vondt i magen av å tenke på det! Å gud....Er det mulig? Hun kaller snappen HJERTESKJÆRENDE og filmer en voksen ung dame som gråter? Kunne tro noen hadde dødt. Asj så vemmelig hun er🤮 Hun sykeliggjør datteren. Herregud.... 2 1 6
Jodaneida Skrevet 12 timer siden #2547 Skrevet 12 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor Mille skal ha islandshest. Hun er jo kjempehøy.. 5 6
suprise Skrevet 12 timer siden #2548 Skrevet 12 timer siden Jodaneida skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor Mille skal ha islandshest. Hun er jo kjempehøy.. Gemytt nok. Ingen heste ekspert, men kjenner til at islandshesten er ofte brukt for barn med spes.behov osv da de er rolige og kloke. Uansett er det mange hester som trenger trenger stell og hjelp. Det vanligste er å ha en hest man passer på. Å kjøpe sin egen er luksus, å tigge seg til en hest er bare crazy. 2 2 2
siesta Skrevet 11 timer siden #2549 Skrevet 11 timer siden suprise skrev (28 minutter siden): Å gud....Er det mulig? Hun kaller snappen HJERTESKJÆRENDE og filmer en voksen ung dame som gråter? Kunne tro noen hadde dødt. Asj så vemmelig hun er🤮 Hun sykeliggjør datteren. Herregud.... Ja fikk se det av en bekjent. Helt forkastelig å gjøre mot datteren. 5
Frk nysgjerrig Skrevet 11 timer siden #2550 Skrevet 11 timer siden Nå må da for guds skyld noen i hennes nærmeste krets si ifra til henne om denne oppførselen/snappinga hennes . Dette er ikke ok på noen måter uansett hvordan hun vil vinkle det 4 3
siesta Skrevet 11 timer siden #2551 Skrevet 11 timer siden Frk nysgjerrig skrev (5 minutter siden): Nå må da for guds skyld noen i hennes nærmeste krets si ifra til henne om denne oppførselen/snappinga hennes . Dette er ikke ok på noen måter uansett hvordan hun vil vinkle det Ja absolutt. Det bør de promte. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå