Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lesehest_hage skrev (1 time siden):

Nemlig. Så jeg undrer meg litt angående det etiske også i forhold til RA. De var hjemme der og hørte om ferie også, så burde ikke «oppmuntre» folk til å gi penger.

Er enig. Det blir feil alt sammen. Men tror ikke hun eier samvittighet ift dette. Viktigere å komme seg på turer selv. Og som jeg forstår er de barnevakter for barnebarna , må sønnene betale for det ? 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saken er sånn 

Foreldrene kjøper hest til datter av forsikringspenger som er forvaltet av Statsforvalteren.

De velger å ikke forsikre hesten

De velger og å unnlate å spare opp til evt ny hest . 

Det er samtidig ifølge dem veldig viktig for datter å ha hest ift hennes situasjon.

Samtidig som de selv reiser,shopper og ikke minst skal spare opp penger til den biten av kjøkkenet de ikke klarte å finansiere pr nå. Det klarer de altså spare til...

Det vil jeg gjerne ha belyst ift spleis retningslinjer og formål 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Blubbalubba skrev (5 timer siden):

Skulle ikke forundre meg om de selv hadde tipset avisa!!

Selfølgelig er det dem selv!!💰🛩⛱️🌞🍹🍺🍔🍕

• Liker 5
Skrevet
Lesehest_hage skrev (23 timer siden):

Jeg er dessverre ufør. 
Og jeg har ikke økonomi til ferier. Men mest av alt har jeg ikke energi, og det er best for meg å være hjemme når jeg er syk.

Jeg håper ikke dere tar alle under en kam. 

Drar overhode ikke alle  over en kam ♥️. Men undres over enkeltes  energi -nivå , når det kommer til festing & festivaler . Mener heller ikke at uføre skal skamme seg eller sitte hjemme. Men ang de som orker så mye festing / festivaler , tenker jeg de også hadde hatt ork til en jobb ☺️

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
NiceOrNothing skrev (Akkurat nå):

Drar overhode ikke alle  over en kam ♥️. Men undres over enkeltes  energi -nivå , når det kommer til festing & festivaler . Mener heller ikke at uføre skal skamme seg eller sitte hjemme. Men ang de som orker så mye festing / festivaler , tenker jeg de også hadde hatt ork til en jobb ☺️

Takk.😊

Jeg undres også over hennes energi, selv med hvilepauser. Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer det, særlig når de drikker så ofte og mye på enkelte turer. Man skal ha ork om man skal reise noen dager, ja - om det så bare er en dag. 

• Hjerte 5
Skrevet
Lesehest_hage skrev (5 minutter siden):

Takk.😊

Jeg undres også over hennes energi, selv med hvilepauser. Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer det, særlig når de drikker så ofte og mye på enkelte turer. Man skal ha ork om man skal reise noen dager, ja - om det så bare er en dag. 

Og at de har råd til all den alkoholen ect.... 

• Liker 2
Skrevet

Hadde tante blå DP fra før da hun møtte BE? Altså han er ikke den biologiske faren?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...