Tough cookie Skrevet lørdag kl. 13:14 #2481 Skrevet lørdag kl. 13:14 (endret) Hvorfor må Mille ha egen hest? Kan hun ikke stelle og ri hester i den stallen hvor de har hatt Sol? Det er ingen menneskerett å ha egen hest uansett hva man sliter med Endret lørdag kl. 13:14 av Tough cookie 4 2 11
siesta Skrevet lørdag kl. 13:22 #2482 Skrevet lørdag kl. 13:22 Lesehest_hage skrev (16 minutter siden): Så kunne hun lagt til side litt penger innimellom, og om alle som har hatt det tøft skulle opprette spleis hadde det blitt mange. På meg virker det som om hun har en litt snevet syn på «verden», eller hvordan jeg skal forklare det. Det er ikke snakk om å ikke unne, men å reagere på innsamling når de har god inntekt selv og Mille kunne spart. Og kalle folk hjerteløse ? Er det mulig ??? Hvor dum er hun sånn egentlig ? 2 6
Lesehest_hage Skrevet lørdag kl. 13:29 #2483 Skrevet lørdag kl. 13:29 Tough cookie skrev (14 minutter siden): Hvorfor må Mille ha egen hest? Kan hun ikke stelle og ri hester i den stallen hvor de har hatt Sol? Det er ingen menneskerett å ha egen hest uansett hva man sliter med Nemlig, hest på helfôr eller halvfôr burde gå an! 4
suprise Skrevet lørdag kl. 14:59 #2484 Skrevet lørdag kl. 14:59 (endret) siesta skrev (2 timer siden): Fikk tilsendt dette . Er det mulig å være så dum? Det er jo deres egen feil at de ikke har ordnet forsikring el spart opp til ny hest. Ingen andres!!!! Jeg hadde følt meg som elendig mor om jeg ikke hatt det iorden med tanke på datters situasjon. Kjenner heldigvis ingen som har bidratt til denne spleisen. Tigging er bare så lavmål Snakker høyt om idiotien på byrunden i Stavanger idag. ..klarer ikke la være. Og dette er folk i 50 årene ????? Kjenner jeg blir så provosert. Mtp på hvor jævlig personlighet smurfe-olga har så er det et under at både Dennis og datter virker ha meget ydmyk og bedre personlighet enn moren, det er kun hun som er så frekk og har null respekt for mennesker. Foruten mannen da, men han har hun trent opp. Hun er så frekk🤮 Datteren er voksen. Hvorfor skal hun han ny hest som mor har tigget seg til? Diagnoser eller ei, skulle alle ha tigget seg til ny hest, ny bil, ferie osv fordi man har voksne barn som kanskje er litt sårbare? Hun melker datteren for alt det er verdt. En voksen dame i tillegg, datteren er ikke 5 år lengre. Det blir for dumt. Kan ikke fatte at noen vil støtte spleisen, MEN smurfe-olga er flink å manipulere og prate, naive mennesker går rett på.. I tillegg sitter hun å sier "vi er ikke i mål med pengene en gang" ?!😱 Endret lørdag kl. 15:09 av suprise 3 9
siesta Skrevet lørdag kl. 15:41 #2485 Skrevet lørdag kl. 15:41 (endret) suprise skrev (47 minutter siden): Mtp på hvor jævlig personlighet smurfe-olga har så er det et under at både Dennis og datter virker ha meget ydmyk og bedre personlighet enn moren, det er kun hun som er så frekk og har null respekt for mennesker. Foruten mannen da, men han har hun trent opp. Hun er så frekk🤮 Datteren er voksen. Hvorfor skal hun han ny hest som mor har tigget seg til? Diagnoser eller ei, skulle alle ha tigget seg til ny hest, ny bil, ferie osv fordi man har voksne barn som kanskje er litt sårbare? Hun melker datteren for alt det er verdt. En voksen dame i tillegg, datteren er ikke 5 år lengre. Det blir for dumt. Kan ikke fatte at noen vil støtte spleisen, MEN smurfe-olga er flink å manipulere og prate, naive mennesker går rett på.. I tillegg sitter hun å sier "vi er ikke i mål med pengene en gang" ?!😱 Nei ... Men mat har de nok av iallefall 😂😂 Vi dauer av latter her i Stavanger ... Er det mulig liksom .. Trodde spleis var for å hjelpe i en veldig vanskelig situasjon Endret lørdag kl. 15:46 av siesta 1 6
suprise Skrevet lørdag kl. 16:35 #2486 Skrevet lørdag kl. 16:35 siesta skrev (53 minutter siden): Nei ... Men mat har de nok av iallefall 😂😂 Vi dauer av latter her i Stavanger ... Er det mulig liksom .. Trodde spleis var for å hjelpe i en veldig vanskelig situasjon Og nok dyr..... Håper dyrene er forsikret, ser for meg ny spleis om en av hundene skulle falle fra og bruker vel da voksen (🙈) datter kortet...hun er ikke sann.. Tipper 80% av spleis pengene ikke kommer fra folk i Stvgr 4
siesta Skrevet lørdag kl. 16:42 #2487 Skrevet lørdag kl. 16:42 suprise skrev (1 minutt siden): Og nok dyr..... Håper dyrene er forsikret, ser for meg ny spleis om en av hundene skulle falle fra og bruker vel da voksen (🙈) datter kortet...hun er ikke sann.. Tipper 80% av spleis pengene ikke kommer fra folk i Stvgr Ja kommer ikke mye fra Stavanger. Ingen jeg kjenner iallefall, og jeg bor midt i byen å kjenner veldig mye folk. Alle reagerer . Enig når det gjelder hund. 5
J.. Skrevet lørdag kl. 16:46 #2488 Skrevet lørdag kl. 16:46 siesta skrev (3 minutter siden): Ja kommer ikke mye fra Stavanger. Ingen jeg kjenner iallefall, og jeg bor midt i byen å kjenner veldig mye folk. Alle reagerer . Enig når det gjelder hund. Prater du virkelig om dette med alle du kjenner? Og spør om de har donert? Hjelpes. 1 3
Sharp75! Skrevet lørdag kl. 16:50 #2489 Skrevet lørdag kl. 16:50 J.. skrev (4 minutter siden): Prater du virkelig om dette med alle du kjenner? Og spør om de har donert? Hjelpes. Helt enig. 1
siesta Skrevet lørdag kl. 16:50 #2490 Skrevet lørdag kl. 16:50 J.. skrev (3 minutter siden): Prater du virkelig om dette med alle du kjenner? Og spør om de har donert? Hjelpes. Ja her i byen prates det . Vi sitter jo ute å koser oss i solen . Ingen av dem har donert . Men nå tenker vi på å hjelpe de som trenger hjelp da ... De er det mange av. 6
Sharp75! Skrevet lørdag kl. 16:53 #2491 Skrevet lørdag kl. 16:53 siesta skrev (1 time siden): Nei ... Men mat har de nok av iallefall 😂😂 Vi dauer av latter her i Stavanger ... Er det mulig liksom .. Trodde spleis var for å hjelpe i en veldig vanskelig situasjon Hun er ikke stor i Stavanger, hun er heller ikke snakkis i Stavanger. Folk fra Stavanger har gitt til Spleisen. Spleis er blitt ødelagt av tiggere! 1
siesta Skrevet lørdag kl. 17:06 #2492 Skrevet lørdag kl. 17:06 Sharp75! skrev (10 minutter siden): Hun er ikke stor i Stavanger, hun er heller ikke snakkis i Stavanger. Folk fra Stavanger har gitt til Spleisen. Spleis er blitt ødelagt av tiggere! Hun er iallefall snakkis her. Spleis er ødelagt av tiggere, ja så absolutt. Men heldigvis andre plasser en kan bidra om noen trenger det. Viktig å hjelpe der det er behov 🙂 4
Full kontroll Skrevet lørdag kl. 17:36 #2493 Skrevet lørdag kl. 17:36 (endret) Note to self, Nina, reflekterer du noen gang over hvordan du oppfattes? Huffameg, for ei kjærringa. (negativ)Oppmerksomheten rundt Mille hadde vært på et minimum, om Nina hadde holdt historien til en lukket gruppe på nettet, der interesserte kunne finne frem…. Neida, privatlivet kles nakent ned til lite hensynsfullt.» «Takk» deg selv du Nina, som har gjort din datter og øvrig familie til «førstesidestoff». Av all hjelp Dennis og P har mottatt , ved sønnenes opp og nedturer kan ikke telles i kroner( men de har nok bidratt mer der enn som kan betales i penger) men jeg tror nok de ville utvist forståelse om foreldre valgte å hjelpe søster med spesielle behov.men nå er jo titalstusen spikret opp etter kjøkkenveggen , så da tigger vi oss frem til oppnåelig drøm,en mors drøm for datteren. Er det her inne Mille leser, Nina? Livet har gått videre for Mille, du Ninamor burde slippe opp litt, Mille har nok levd ut den største hestedrømmen, skjønner dog at dette med hest er noe som har hjulpen henne enormt gjennom oppveksten❤️Nå kunne hun ( heller) bidratt som en kjemperessurs for hest på fôr👍 Endret lørdag kl. 17:39 av Full kontroll 1 4
siesta Skrevet lørdag kl. 17:41 #2494 Skrevet lørdag kl. 17:41 Full kontroll skrev (4 minutter siden): Note to self, Nina, reflekterer du noen gang over hvordan du oppfattes? Huffameg, for ei kjærringa. (negativ)Oppmerksomheten rundt Mille hadde vært på et minimum, om Nina hadde holdt historien til en lukket gruppe på nettet, der interesserte kunne finne frem…. Neida, privatlivet kles nakent ned til lite hensynsfullt.» «Takk» deg selv du Nina, som har gjort din datter og øvrig familie til «førstesidestoff». Av all hjelp Dennis og P har mottatt , ved sønnenes opp og nedturer kan ikke telles i kroner( men de har nok bidratt mer der enn som kan betales i penger) men jeg tror nok de ville utvist forståelse om foreldre valgte å hjelpe søster med spesielle behov.men nå er jo titalstusen spikret opp etter kjøkkenveggen , så da tigger vi oss frem til oppnåelig drøm,en mors drøm for datteren. Er det her inne Mille leser, Nina? Livet har gått videre for Mille, du Ninamor burde slippe opp litt, Mille har nok levd ut den største hestedrømmen, skjønner dog at dette med hest er noe som har hjulpen henne enormt gjennom oppveksten❤️Nå kunne hun ( heller) bidratt som en kjemperessurs for hest på fôr👍 Tror ikke hun gjør det dessverre. 2 1
Zhara Skrevet lørdag kl. 17:44 #2495 Skrevet lørdag kl. 17:44 suprise skrev (2 timer siden): Mtp på hvor jævlig personlighet smurfe-olga har så er det et under at både Dennis og datter virker ha meget ydmyk og bedre personlighet enn moren, det er kun hun som er så frekk og har null respekt for mennesker. Foruten mannen da, men han har hun trent opp. Hun er så frekk🤮 Datteren er voksen. Hvorfor skal hun han ny hest som mor har tigget seg til? Diagnoser eller ei, skulle alle ha tigget seg til ny hest, ny bil, ferie osv fordi man har voksne barn som kanskje er litt sårbare? Hun melker datteren for alt det er verdt. En voksen dame i tillegg, datteren er ikke 5 år lengre. Det blir for dumt. Kan ikke fatte at noen vil støtte spleisen, MEN smurfe-olga er flink å manipulere og prate, naive mennesker går rett på.. I tillegg sitter hun å sier "vi er ikke i mål med pengene en gang" ?!😱 Smurfe-Olga 🤣🤣🤣🤣🎯🎯🎯🎯 2 4
suprise Skrevet lørdag kl. 18:14 #2496 Skrevet lørdag kl. 18:14 (endret) Zhara skrev (30 minutter siden): Smurfe-Olga 🤣🤣🤣🤣🎯🎯🎯🎯 🤣 Soorry, men det var det jeg fikk for meg... Tenkte en litt eldre dame og navnet Olga kom opp i hodet mitt.....Smurf lyser jo lang vei....🔵🙈 Endret lørdag kl. 18:15 av suprise 2 4
siesta Skrevet lørdag kl. 18:16 #2497 Skrevet lørdag kl. 18:16 suprise skrev (Akkurat nå): 🤣 Soorry, men det var det som falt meg. Tenkte en litt eldre dame og navnet Olga kom opp i hodet mitt.....Smurf sier seg selv. 😂😂Får håpe hun kan få dratt oppmerksomheten mot spleisen i helgen så den blir borte og ferdig. Viktigere saker å bidra til . Så får de som vil bare gi . 2
suprise Skrevet lørdag kl. 18:18 #2498 Skrevet lørdag kl. 18:18 siesta skrev (Akkurat nå): 😂😂Får håpe hun kan få dratt oppmerksomheten mot spleisen i helgen så den blir borte og ferdig. Viktigere saker å bidra til . Så får de som vil bare gi . Det neste blir vel spleis til ny mopedbil så hun kan komme seg til 🐴. Nei altså hun bidrar selv til dette som man bare er nødt le av. Selvinnsikt derimot er noe hun ikke eier, det er jo i grunn litt flaut..... 4 4
Love2017juni Skrevet lørdag kl. 18:26 #2499 Skrevet lørdag kl. 18:26 Mille virker som ei super oppegående jente! Det er mor som drar henne ned og prøver og dytte henne til og være en diagnose. Igår sa Nina faktisk at «alle oss andre normale» når hun snakka om Mille. Mille er ikke noe unormal. Og siden brødrene får både mer penger/gaver til sine barn, de får barnevakt, de reiser og henter/leverer barnebarn og tar de med på dyre ferier; Dennis sin var med flere uker til disneyworld. (Mille dekka turen sin selv sa de). Dette er utgifter Mille aldri kommer til og gi dem, så da kunne de glatt stått i og betalt hesten. For det er de faktisk økonomi til! Og alikevel forsvare at de gjør likt for sine barn. 5 1 7
siesta Skrevet lørdag kl. 18:27 #2500 Skrevet lørdag kl. 18:27 suprise skrev (7 minutter siden): Det neste blir vel spleis til ny mopedbil så hun kan komme seg til 🐴. Nei altså hun bidrar selv til dette som man bare er nødt le av. Selvinnsikt derimot er noe hun ikke eier, det er jo i grunn litt flaut..... Er nettopp det. Synes og det er flaut. 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå