Lesehest_hage Skrevet i går, 15:09 #2641 Skrevet i går, 15:09 siesta skrev (6 minutter siden): Det er noe med dette spleis opplegget. Ingen kan nekte dem å bruke penger ,men når en skal samle inn 100.000 som er viktig ville jeg ikke vist følgerskaren min at jeg brukte en haug med penger selv i mellomtiden. Det blir liksom litt moralsk feil. Men de får styre på. Ja, og en platting er vel ikke det mest nødvendige heller etter å ha kjøpt dyrt kjøkken. 5
JojoMoyes Skrevet i går, 15:10 #2642 Skrevet i går, 15:10 siesta skrev (6 minutter siden): Det er noe med dette spleis opplegget. Ingen kan nekte dem å bruke penger ,men når en skal samle inn 100.000 som er viktig ville jeg ikke vist følgerskaren min at jeg brukte en haug med penger selv i mellomtiden. Det blir liksom litt moralsk feil. Men de får styre på. Dette er jo en hel fam/sekt uten moral og skrupler det har vi jo sett i åresvis😳For min del er jeg veldig gammeldags(alt var bedre før) tankegang. Å klippe plen i 10 min på en søndag er heller ikke nødvendig når kjerringen går å dasser med trynet i tlf fra hun våkner til hun legger seg. Vi andre i samfunnet som eier folkeskikk kan få 1 hel fridag fra støy og fjas. Måtte bare få det ut 🤦🏼♀️😬 10 6
Velinda Skrevet i går, 15:58 #2643 Skrevet i går, 15:58 JojoMoyes skrev (44 minutter siden): Dette er jo en hel fam/sekt uten moral og skrupler det har vi jo sett i åresvis😳For min del er jeg veldig gammeldags(alt var bedre før) tankegang. Å klippe plen i 10 min på en søndag er heller ikke nødvendig når kjerringen går å dasser med trynet i tlf fra hun våkner til hun legger seg. Vi andre i samfunnet som eier folkeskikk kan få 1 hel fridag fra støy og fjas. Måtte bare få det ut 🤦🏼♀️😬 Tenk å måtte bo med henne da eller en annen av disse løkrullene som går med tlf i tryne hele dagen 5
JojoMoyes Skrevet i går, 17:18 #2644 Skrevet i går, 17:18 Velinda skrev (1 time siden): Tenk å måtte bo med henne da eller en annen av disse løkrullene som går med tlf i tryne hele dagen Alle influensere er løkruller i mine øyne😂evig takknemlig for at jeg slipper å bo med en eller være i nærheten av en. Hadde ikke fikset det gnålet med tlf og eksponering og hater å se på spes hun blå smurfen for du ser at hun digger seg selv og lager seg til HELE tiden 🙈 5 6
suprise Skrevet i går, 21:59 #2645 Skrevet i går, 21:59 JojoMoyes skrev (6 timer siden): Dette er jo en hel fam/sekt uten moral og skrupler det har vi jo sett i åresvis😳For min del er jeg veldig gammeldags(alt var bedre før) tankegang. Å klippe plen i 10 min på en søndag er heller ikke nødvendig når kjerringen går å dasser med trynet i tlf fra hun våkner til hun legger seg. Vi andre i samfunnet som eier folkeskikk kan få 1 hel fridag fra støy og fjas. Måtte bare få det ut 🤦🏼♀️😬 Problemet er jo at det finnes ingen skam på det menneske... Virkelig synd i de som må være naboer med det der tivoliet..... Driter i andre, respekterer ikke andre. Er rimelig sikker på at få naboer tør å si i fra om noe som helst, da raser hun nok mot dem, ser det for meg...., selvfølgelig med mannen på slep for han hopper når hun sier hopp. 3 1
siesta Skrevet 23 timer siden #2646 Skrevet 23 timer siden suprise skrev (1 time siden): Problemet er jo at det finnes ingen skam på det menneske... Virkelig synd i de som må være naboer med det der tivoliet..... Driter i andre, respekterer ikke andre. Er rimelig sikker på at få naboer tør å si i fra om noe som helst, da raser hun nok mot dem, ser det for meg...., selvfølgelig med mannen på slep for han hopper når hun sier hopp. Synes mannen har sett mye mer seriøs ut tidligere. Nå virker han fullstendig tøffel ... 6 2
Morradi123 Skrevet 14 timer siden #2647 Skrevet 14 timer siden suprise skrev (10 timer siden): Problemet er jo at det finnes ingen skam på det menneske... Virkelig synd i de som må være naboer med det der tivoliet..... Driter i andre, respekterer ikke andre. Er rimelig sikker på at få naboer tør å si i fra om noe som helst, da raser hun nok mot dem, ser det for meg...., selvfølgelig med mannen på slep for han hopper når hun sier hopp. De hadde nok passet bedre inn langt uti ødemarka enn i et nabolag. For nabolaget sin del… 3 1
siesta Skrevet 13 timer siden #2648 Skrevet 13 timer siden Morradi123 skrev (46 minutter siden): De hadde nok passet bedre inn langt uti ødemarka enn i et nabolag. For nabolaget sin del… Det er vel en type velforening der som kan si fra ? 2
Karmaisabitch Skrevet 9 timer siden #2649 Skrevet 9 timer siden Hun tjener jo ikke penger direkte fra Snapchat, hvorfor gidder hun å brette ut livet sitt? Er det pga. mangel på annet å fylle dagene med? Avhengig av oppmerksomheten? 4 2
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #2651 Skrevet 7 timer siden Karmaisabitch skrev (2 timer siden): Hun tjener jo ikke penger direkte fra Snapchat, hvorfor gidder hun å brette ut livet sitt? Er det pga. mangel på annet å fylle dagene med? Avhengig av oppmerksomheten? 🎯🎯🎯 1
Lesehest_hage Skrevet 6 timer siden #2652 Skrevet 6 timer siden Trubadur skrev (1 time siden): Hva er det de står i? Jfr snap Hun forteller ikke hva det er, bare gir inntrykket av at en person de kjenner ikke har det så bra. Så det er nok tøft!
JojoMoyes Skrevet 6 timer siden #2653 Skrevet 6 timer siden Lesehest_hage skrev (18 minutter siden): Hun forteller ikke hva det er, bare gir inntrykket av at en person de kjenner ikke har det så bra. Så det er nok tøft! Men kanskje hun heller burde logge av nettet og begynne en snuoperasjon i eget liv. Men det er hun for oppmerksomhetssyk til og elsker å si A men ikke B. Vet ikke jeg men når du står i noe tøft og mister hår og tydelig både trøstespiser og rømmer vekk i festing gjennom sommeren og ikke ser galskapen men bare jager etter flere følgere????? 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Hallooooo liksom…..SANT 3 3
Mønsterstrikk Skrevet 5 timer siden #2654 Skrevet 5 timer siden Sa hun ikke at det ikke har noe med farging av håret å gjøre at hun mister det og at hun ikke bleker det? Hun viste jo på snap at hun bleket det??? Eller misforstod jeg noe? 6
Velinda Skrevet 5 timer siden #2655 Skrevet 5 timer siden Mønsterstrikk skrev (14 minutter siden): Sa hun ikke at det ikke har noe med farging av håret å gjøre at hun mister det og at hun ikke bleker det? Hun viste jo på snap at hun bleket det??? Eller misforstod jeg noe? Du misforsto ikke noe der nei,ganske uansvarlig frisør,lykke til sier jeg🙈ps.er frisør selv 1 2
Velinda Skrevet 5 timer siden #2656 Skrevet 5 timer siden JojoMoyes skrev (45 minutter siden): Men kanskje hun heller burde logge av nettet og begynne en snuoperasjon i eget liv. Men det er hun for oppmerksomhetssyk til og elsker å si A men ikke B. Vet ikke jeg men når du står i noe tøft og mister hår og tydelig både trøstespiser og rømmer vekk i festing gjennom sommeren og ikke ser galskapen men bare jager etter flere følgere????? 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Hallooooo liksom…..SANT Blir helt stum her,ska hun reise på turbodritings treff i den tilstanden hun viste på snap?trenger lege asap sier hun🫣tror den snuoperasjonen må på plass fort som fy🏋️♀️ 3
Tough cookie Skrevet 5 timer siden #2657 Skrevet 5 timer siden Skjønner godt at det er tøft å få masse negativ omtale på nettet daglig, men det er bare en kur mot det, og det er å slette snap kontoen, logge av og leve livet sitt anonymt. Hadde hun tjent masse penger på å brette ut livet til familien sin hadde jeg skjønt det bittelitt, men hun gjør jo ikke det. 🤷♀️ 5
Velinda Skrevet 5 timer siden #2658 Skrevet 5 timer siden Tough cookie skrev (1 minutt siden): Skjønner godt at det er tøft å få masse negativ omtale på nettet daglig, men det er bare en kur mot det, og det er å slette snap kontoen, logge av og leve livet sitt anonymt. Hadde hun tjent masse penger på å brette ut livet til familien sin hadde jeg skjønt det bittelitt, men hun gjør jo ikke det. 🤷♀️ 🎯 2
Andrea59 Skrevet 5 timer siden #2659 Skrevet 5 timer siden Lesehest_hage skrev (1 time siden): Hun forteller ikke hva det er, bare gir inntrykket av at en person de kjenner ikke har det så bra. Så det er nok tøft! Det er så tåpelig av henne, det åpner jo opp for spekulasjoner, sånn har det vært flere ganger (og en i familien har fått masse rykter rundt seg). Det er ganske slemt av henne å sørge for at rykter går. 5 1
Lesehest_hage Skrevet 4 timer siden #2660 Skrevet 4 timer siden Velinda skrev (22 minutter siden): Blir helt stum her,ska hun reise på turbodritings treff i den tilstanden hun viste på snap?trenger lege asap sier hun🫣tror den snuoperasjonen må på plass fort som fy🏋️♀️ Om det er slik blir hun vel hjemme og tar det med ro? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå