Kaffeskål! Skrevet i går, 16:50 #2941 Skrevet i går, 16:50 (endret) Sharp75! skrev (3 minutter siden): Ja, stakkars deg 🫶 Jeg overlever nok Endret i går, 16:52 av Kaffeskål! 1 4
siesta Skrevet i går, 17:01 #2942 Skrevet i går, 17:01 Men ettertid sert jeg virkelig hva slags folk dette er ....bryr seg såpass lite om datteren at de ikke gidder forsikre hesten Uansvarlige foreldre kalles det. Godt det fantes 1 % av følgerne hennes som kunne hjelpe i denne situasjonen da .😂 1 1
adriana32 Skrevet i går, 17:25 #2943 Skrevet i går, 17:25 Tessa12 skrev (1 time siden): Hva tenker du de gjør på Island da? Der arrangeres det jo rideturer osv Vektgrenser finnes til opplysning. Dette er en hest hun skal ha i mange år. Tror du hun blir mindre? Tror du de vil ta hensyn om hun blir større? Antagelig ikke- de driter selv o forsikring. Er jo bare å be folket sponse ny hest om noen år om hesten blir sliten. Jeg syns hele spleisen og deres væremåte er kvalmende. 4 9
Ellenn Skrevet i går, 17:43 #2944 Skrevet i går, 17:43 Måtte hun avlive den forrige hesten fordi hun ikke hadde råd til å behandle den? 1
BellaThea Skrevet i går, 17:48 #2945 Skrevet i går, 17:48 Tessa12 skrev (1 time siden): Hva tenker du de gjør på Island da? Der arrangeres det jo rideturer osv Det er forskjell på størrelse selv om det er en Islandshest. Hun burde absolutt hatt en som er større enn den de kjøper nå. 4 4
siesta Skrevet i går, 17:50 #2946 Skrevet i går, 17:50 (endret) Ellenn skrev (7 minutter siden): Måtte hun avlive den forrige hesten fordi hun ikke hadde råd til å behandle den? Den ble syk og døde . De hadde droppet forsikringen av eget valg. Men rart de stoppet spleisen før alt var 100% iorden med veterinærkontroll. Endret i går, 17:51 av siesta 3
Tessa12 Skrevet i går, 18:04 #2947 Skrevet i går, 18:04 BellaThea skrev (13 minutter siden): Det er forskjell på størrelse selv om det er en Islandshest. Hun burde absolutt hatt en som er større enn den de kjøper nå. Det er sant, for den første hun prøvde var høyere, og den så ut til å passe henne bedre. Vi får en islandshest i familen på mandag, men den er det svigerdatter som skal ri, og hun er ikke så stor. 5
siesta Skrevet i går, 18:19 #2948 Skrevet i går, 18:19 Tessa12 skrev (14 minutter siden): Det er sant, for den første hun prøvde var høyere, og den så ut til å passe henne bedre. Vi får en islandshest i familen på mandag, men den er det svigerdatter som skal ri, og hun er ikke så stor. Virker som litt hastverk. 1
Love2017juni Skrevet i går, 19:21 #2949 Skrevet i går, 19:21 Hun har delt om datteren er jomfru, om underlivsplager, datters syndrom+++ Men og dele hva hesten de har samla inn penger av fremmedfolk koster, det er hemmelig? ….Da klarer de vel dra ut litt mer penger fra den anonyme giveren som skulle punge ut resten de mangla😅 4 5
siesta Skrevet 22 timer siden #2950 Skrevet 22 timer siden Love2017juni skrev (1 time siden): Hun har delt om datteren er jomfru, om underlivsplager, datters syndrom+++ Men og dele hva hesten de har samla inn penger av fremmedfolk koster, det er hemmelig? ….Da klarer de vel dra ut litt mer penger fra den anonyme giveren som skulle punge ut resten de mangla😅 At hun utleverer slike ting er jo så ille at jeg nesten ikke har ord. De som måtte mene noe annet.. håper og tror ikke at de finnes. 1 4
Full kontroll Skrevet 22 timer siden #2951 Skrevet 22 timer siden (endret) siesta skrev (10 minutter siden): At hun utleverer slike ting er jo så ille at jeg nesten ikke har ord. De som måtte mene noe annet.. håper og tror ikke at de finnes. ALLE kobler seg opp på jungeltelegrafen....plutselig vet alle ....phu, NIna du Nina ( eks hvem denne anonyme giveren er ) Når hun åpenbart ikke selv klarer holde kjeft, MÅ noen snart stoppe kjeften på dette bortskjemte voksne kvinnemenneske.... 😮 Endret 22 timer siden av Full kontroll 1 4
siesta Skrevet 22 timer siden #2952 Skrevet 22 timer siden Full kontroll skrev (6 minutter siden): ALLE kobler seg opp på jungeltelegrafen....plutselig vet alle ....phu, NIna du Nina Når hun åpenbart ikke selv klarer holde kjeft, MÅ noen snart stoppe kjeften på dette bortskjemte voksne kvinnemenneske.... 😮 Ja så absolutt. 2
Sharp75! Skrevet 22 timer siden #2953 Skrevet 22 timer siden Kaffeskål! skrev (4 timer siden): Jeg overlever nok Det er jeg som er frekk? 🙈🫶
Kaffeskål! Skrevet 22 timer siden #2954 Skrevet 22 timer siden Sharp75! skrev (Akkurat nå): Det er jeg som er frekk? 🙈🫶 Bare svarer tilbake på samme måte jeg. 1 6
siesta Skrevet 21 timer siden #2955 Skrevet 21 timer siden Kaffeskål! skrev (42 minutter siden): Bare svarer tilbake på samme måte jeg. 👍 1
siesta Skrevet 20 timer siden #2956 Skrevet 20 timer siden (endret) Love2017juni skrev (4 timer siden): Hun har delt om datteren er jomfru, om underlivsplager, datters syndrom+++ Men og dele hva hesten de har samla inn penger av fremmedfolk koster, det er hemmelig? ….Da klarer de vel dra ut litt mer penger fra den anonyme giveren som skulle punge ut resten de mangla😅 Jeg tror nesten ikke på noe av det hun sier ,og har null tillit til disponeringen av pengene. Dessverre. Dessuten er det veldig rart etter at hun har tigget i lang tid.... Å ikke kunne legge fram en evt kvittering på kjøpet. Endret 19 timer siden av siesta 1 4
LilleOlga Skrevet 12 timer siden #2957 Skrevet 12 timer siden Love2017juni skrev (11 timer siden): Hun har delt om datteren er jomfru, om underlivsplager, datters syndrom+++ Men og dele hva hesten de har samla inn penger av fremmedfolk koster, det er hemmelig? ….Da klarer de vel dra ut litt mer penger fra den anonyme giveren som skulle punge ut resten de mangla😅 Har hu utlevert det om datteren ? Jeg har blokkert henne så får ikke opp ting. Men det er isåfall helt sykt. Ingen foreldre gjør slikt. Du deler ikke slikt om barna dine til noen. Det er jo så privat som du kan få det…! 6
Love2017juni Skrevet 11 timer siden #2958 Skrevet 11 timer siden LilleOlga skrev (1 time siden): Har hu utlevert det om datteren ? Jeg har blokkert henne så får ikke opp ting. Men det er isåfall helt sykt. Ingen foreldre gjør slikt. Du deler ikke slikt om barna dine til noen. Det er jo så privat som du kan få det…! Alt dette har mor delt. Huksker Mille gikk live på sin offentlige TikTok profil, og fikk spm og hvilken vgs hun gikk på eller om hun var singel, hun ville ikke svare på disse spørsmålene til hele verden. Mens jeg som følger av mor visste alt om kjæreste, hvilken linje hun gikk på hvilken skole, og hvilke dager hun hadde fri.. Det burde ikke være lov! Og mor fortsetter nå til tross for at jenta er myndig og vell som det. Nå skal hun ta med følgerne mer i stallen så vi får se hvordan hestelivet til M er, men før den snappen så sa hun at grunnen til at hun ikke lengre var med var fordi M ikke ville ha henne der. Så tvilsomt at M vil ha med mor som skal dokumentere på Snapchat’en sin. 🤬 5
siesta Skrevet 10 timer siden #2959 Skrevet 10 timer siden Love2017juni skrev (11 minutter siden): Alt dette har mor delt. Huksker Mille gikk live på sin offentlige TikTok profil, og fikk spm og hvilken vgs hun gikk på eller om hun var singel, hun ville ikke svare på disse spørsmålene til hele verden. Mens jeg som følger av mor visste alt om kjæreste, hvilken linje hun gikk på hvilken skole, og hvilke dager hun hadde fri.. Det burde ikke være lov! Og mor fortsetter nå til tross for at jenta er myndig og vell som det. Nå skal hun ta med følgerne mer i stallen så vi får se hvordan hestelivet til M er, men før den snappen så sa hun at grunnen til at hun ikke lengre var med var fordi M ikke ville ha henne der. Så tvilsomt at M vil ha med mor som skal dokumentere på Snapchat’en sin. 🤬 Hun har vel ingenting i stallen å gjøre. Datteren kan vel snappe ut selv. Husker jeg leste det du skriver om M. Det er så elendig mor ..... Burde jo kuttet snap og fått seg et liv. 5 2
JojoMoyes Skrevet 10 timer siden #2960 Skrevet 10 timer siden siesta skrev (24 minutter siden): Hun har vel ingenting i stallen å gjøre. Datteren kan vel snappe ut selv. Husker jeg leste det du skriver om M. Det er så elendig mor ..... Burde jo kuttet snap og fått seg et liv. Helt enig med deg! Men sannheten er jo at hun lever og ånder for snap. Kan tenke meg at venner forsvinner mer og mer rundt henne mens snapbruken bare øker. Hadde skjermet meg selv for henne om hun var min venninne… 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå