siesta Skrevet søndag kl. 13:25 #2981 Skrevet søndag kl. 13:25 Andrea59 skrev (1 minutt siden): Spekulasjoner rundt Ninas familie er vel ikke lov (og ikke pent) - men når skal hun skjønne at når hun antyder at det er noe alvorlige problemer, men som hun ikke kan snakke om, så vil det komme spekulasjoner. Garantert! Det må være veldig kjipt for alle som kan mistenkes for å være innblandet i de tunge greiene. Jeg hadde vært rasende på henne om det var meg som det ble snakket om pga henne. Deres egne fylle-turer taler vel for at problemene ikke er relatert til rus. I motsatt fall…er de virkelig dumme. Ikke spesielt gode forbilder om det skulle være problemet iallefall... 4
Zhara Skrevet søndag kl. 13:26 #2982 Skrevet søndag kl. 13:26 adriana32 skrev (3 timer siden): Perfekt. For foreldrene. Da er hun låst til dem i enda større grad. Der sa du det, som mange tenker🥺🥺stakkars Mille♥️ 3
Stikar Skrevet søndag kl. 13:26 #2983 Skrevet søndag kl. 13:26 Hva er det de står i hele tiden? Alt er jo så tungt og vanskelig. Helt til de er på farten, om det er utenlandsturer, festiavaler osv, da finnes det ikke tungt og vanskelig. Noen som vet? 1 5
siesta Skrevet søndag kl. 13:34 #2984 Skrevet søndag kl. 13:34 (endret) Stikar skrev (14 minutter siden): Hva er det de står i hele tiden? Alt er jo så tungt og vanskelig. Helt til de er på farten, om det er utenlandsturer, festiavaler osv, da finnes det ikke tungt og vanskelig. Noen som vet? Blir bare vanskelig når hverdagen kommer. Hadde de virkelig hatt et problem så ville de vel droppet festlighetene og hjulpet litt jevnt over. Ikke bare i rykk og napp. .tror ikke hun hadde droppet bryllup neste helg uansett hva som hadde skjedd ..... Endret søndag kl. 13:42 av siesta 6
JojoMoyes Skrevet søndag kl. 13:42 #2985 Skrevet søndag kl. 13:42 siesta skrev (15 minutter siden): Ikke spesielt gode forbilder om det skulle være problemet iallefall... Nå trodde ikke jeg det var spekulasjon og at hun hadde nevnt det selv, og tatt opp her tidligere. Men det kan jobba vært på et annet forum jeg har sett det. Men da blir det vel fjernet av moderator vil jeg tro/håpe. 4
Stikar Skrevet søndag kl. 13:44 #2986 Skrevet søndag kl. 13:44 siesta skrev (9 minutter siden): Blir bare vanskelig når hverdagen kommer. Hadde de virkelig hatt et problem så ville de vel droppet festlighetene og hjulpet litt jevnt over. Ikke bare i rykk og napp. .tror ikke hun hadde droppet bryllup neste helg uansett hva som hadde skjedd ..... jeg er helt enig med deg, jeg hadde ofret alt om det var et av mine barn som hadde slitt. Nei det bryllupet droppes ikke, må ha noe å skryte av vet du 1 4
quietone Skrevet søndag kl. 15:05 #2987 Skrevet søndag kl. 15:05 siesta skrev (1 time siden): Blir bare vanskelig når hverdagen kommer. Hadde de virkelig hatt et problem så ville de vel droppet festlighetene og hjulpet litt jevnt over. Ikke bare i rykk og napp. .tror ikke hun hadde droppet bryllup neste helg uansett hva som hadde skjedd ..... Rart det der… At både sykdom, økonomiske problemer og kriser på mystisk vis ser ut til å forsvinne så fort det nærmer seg fest eller ferie. 🤔 3 6
siesta Skrevet søndag kl. 15:08 #2988 Skrevet søndag kl. 15:08 quietone skrev (1 minutt siden): Rart det der… At både sykdom, økonomiske problemer og kriser på mystisk vis ser ut til å forsvinne så fort det nærmer seg fest eller ferie. 🤔 Ja det sier bare puff , så er det vekk. Fikk se en snap fra datteren ..og hun virker mye mer oppegående og reflektert enn moren. 3
quietone Skrevet søndag kl. 15:18 #2989 Skrevet søndag kl. 15:18 siesta skrev (9 minutter siden): Ja det sier bare puff , så er det vekk. Fikk se en snap fra datteren ..og hun virker mye mer oppegående og reflektert enn moren. Så absolutt. Nina virker helt avhengig av BE til absolutt alt. Har aldri sett maken til hjelpesløshet. 7
Snuppiluppi84 Skrevet søndag kl. 20:14 #2990 Skrevet søndag kl. 20:14 JojoMoyes skrev (8 timer siden): Hun lever en usunn livsstil med helt tullerusk døgnrytme til tider hvor hun ligger på sofa halve natten og ser på søppeltv og sover da dagen etter til langt på ettermiddag Hun drikker kun Pepsi Max aldri vann. Og spiser store mengder chips og snop fremfor mat og lager eller spiser hun mat er det usunne up lettvinte løsninger. Det synes på den gusne huden, håret ,tømmerstokk bein og høres på stemmen. Men hun velger heller å legge skylden på sønnen og at de står i en tung tid pga han .Hun er så fjern til tider at det er helt utrolig å høre på. Null innsikt i eget liv. Er den tunge tiden pga sønnen? Trodde ikke hun ville si hva disse store problemene var. 3
siesta Skrevet søndag kl. 20:24 #2991 Skrevet søndag kl. 20:24 Snuppiluppi84 skrev (9 minutter siden): Er den tunge tiden pga sønnen? Trodde ikke hun ville si hva disse store problemene var. Ligger vel litt i kortene... Men skjønner ikke vitsen om hun prater sånn hele tiden. Da blir det jo spekulasjoner som gjerne går utover feil person. Hun ber jo om disse spekulasjonene selv da. 4
EllaSays Skrevet søndag kl. 20:34 #2992 Skrevet søndag kl. 20:34 quietone skrev (8 timer siden): Jeg tenker ofte på det M sa, om at hun faktisk så frem til å få tid til andre ting enn å bare være i stallen. Hun kunne jo fortsatt hatt hesteglede og vært mye i stallen uten å eie sin egen hest. Nå virker det som hun er ganske låst – både økonomisk og når det gjelder fritid. For meg er det vanskelig å forstå at foreldrene ikke prioriterer å sikre fremtiden hennes. Hva skjer den dagen foreldrene ikke er her lenger? Hvordan skal hun da ha råd til å bo for seg selv og dekke utgiftene sine? Skal det være spleis som skal løse det også da? 😕 Der peker du på ting jeg også har tenkt, hva med fremtiden hennes? Sparer de til den? Det bør jo prioriteres høyt at hun får et trygt sted å bo? Hun kan ikke bo hjemme for alltid. De er så uansvarlige. Og i samme setning som de forklarer gledesstrålende at en fremmed vil betale det de trenger mer enn spleisen, så fortelles det om 8 ferieuker, Mexico, Maldivene, konserter og Turbojugend! At de ikke er flaue 🤯 2 11
Stikar Skrevet søndag kl. 20:55 #2993 Skrevet søndag kl. 20:55 EllaSays skrev (20 minutter siden): Der peker du på ting jeg også har tenkt, hva med fremtiden hennes? Sparer de til den? Det bør jo prioriteres høyt at hun får et trygt sted å bo? Hun kan ikke bo hjemme for alltid. De er så uansvarlige. Og i samme setning som de forklarer gledesstrålende at en fremmed vil betale det de trenger mer enn spleisen, så fortelles det om 8 ferieuker, Mexico, Maldivene, konserter og Turbojugend! At de ikke er flaue 🤯 Hun er fullstendig blottet for alt som heter skam og vett!!! 3 6
Snuppiluppi84 Skrevet søndag kl. 20:56 #2994 Skrevet søndag kl. 20:56 siesta skrev (32 minutter siden): Ligger vel litt i kortene... Men skjønner ikke vitsen om hun prater sånn hele tiden. Da blir det jo spekulasjoner som gjerne går utover feil person. Hun ber jo om disse spekulasjonene selv da. Hvilken av sønnene?
Full kontroll Skrevet søndag kl. 21:06 #2995 Skrevet søndag kl. 21:06 (endret) Snuppiluppi84 skrev (15 minutter siden): Hvilken av sønnene? P (mellomste), pappa til de tre minste Bb Dennis og Mille er "kjente", P får denne uønskede og negative oppmerksomheten pga Ninas stadige A ( for å skape nyskjerrighet ), men ikke B ( Nei, da er det plutselig sååå privat ) .... Endret søndag kl. 21:13 av Full kontroll 7 1
siesta Skrevet søndag kl. 21:45 #2996 Skrevet søndag kl. 21:45 EllaSays skrev (1 time siden): Der peker du på ting jeg også har tenkt, hva med fremtiden hennes? Sparer de til den? Det bør jo prioriteres høyt at hun får et trygt sted å bo? Hun kan ikke bo hjemme for alltid. De er så uansvarlige. Og i samme setning som de forklarer gledesstrålende at en fremmed vil betale det de trenger mer enn spleisen, så fortelles det om 8 ferieuker, Mexico, Maldivene, konserter og Turbojugend! At de ikke er flaue 🤯 Tror ikke de eier skam. Når det gjelder Millers framtid ,tja de ser henne nok boende hjemme til evig tid. Tenker ikke lenger enn det. 2 3
Snuppiluppi84 Skrevet 20 timer siden #2997 Skrevet 20 timer siden Full kontroll skrev (12 timer siden): P (mellomste), pappa til de tre minste Bb Dennis og Mille er "kjente", P får denne uønskede og negative oppmerksomheten pga Ninas stadige A ( for å skape nyskjerrighet ), men ikke B ( Nei, da er det plutselig sååå privat ) .... Det forklarer jo hvorfor de har barnebarna så ofte. 5
siesta Skrevet 19 timer siden #2998 Skrevet 19 timer siden Snuppiluppi84 skrev (29 minutter siden): Det forklarer jo hvorfor de har barnebarna så ofte. Og fint at de hjelper til der , ikke noe å si på det . 1
Coco71 Skrevet 18 timer siden #2999 Skrevet 18 timer siden Viki6 skrev (På 1.8.2026 den 13.28): For min del, er det fordi sånne som henne gjør at uføre blir mistenkeliggjort, og tildels hetset. Det kan jeg love deg at gjør ganske vondt når man er syk selv. Tenk om de som er skikkelig syke og har lav uføretrygd heller kunne fått noen ekstra kroner, og de som tydeligvis kunne ha jobbet f.eks 50% heller hadde gjort det? Klager ikke for min egen del, for jeg var godt voksen da jeg ble syk, hadde forsikringer, og har solid økonomi. Men det er mange yngre som blir syke og sliter økonomisk, mens hun og endel andre influencere får trygd selv om de dokumenterer selv at de er i full aktivitet, og aldri blir stoppet av helseproblemer. Nå må du gi deg!!!! Hun har reist til Mexico, Seychellene, Disney World og faens oldemor. På business class og Lounger. Hun har mer klær enn noen jeg kjenner og ser ut som hun kjøper alt hun har lyst på. Og hvis hun ikke har penger til bunad og hest, ja så vipps arrangerer hun en spleis og spiller på følelsene til folk. Hva gjør vi andre SOM JOBBET OG ER UFØRE når store utgifter faller ned i hodet på oss, jo vi må droppe ferien.. Deretter klær og andre ting.. Makan!!!! 3 5
Sharp75! Skrevet 18 timer siden #3000 Skrevet 18 timer siden (endret) Noen av dere som er her, er det ei av dere som hun fikk "jaget" ut av byen? 🤣🤣🤣 Endret 18 timer siden av Sharp75! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå