Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fyrstikka skrev (2 minutter siden):

Hun blir farlig sier hun!!! Jaha, hva mener hun med det mon tro? Det er jo drama rundt henne og konflikter non stop, å da hun mista jobben, ble hun uføre🥴men å feste dagesvis samtidig crowdsurfe men den «helsetilstanden» wow sier bare jeg! Usmakelig og  uintellektuell og enfoldig, helt vanvittig å høre på sinneutbruddene som deles. Er det ikke noen som kan si ifra til henne hvor mye hun fremstiller seg selv🫪

uintellektuell

Hun skjønner det ikke , og heller ikke at det er godt ment. Hun undervurderer en del av disse "trollene "sine også. Hun vet ikke hvem de er ,og ikke hvor de jobber ,nabolaget venner ect.... Disse "trollene" snakker jo ,noe som ikke er så rart . En snakker jo med kolleger,naboer venner ect om det som skjer rundt en. Noen ganger om idioti en får med seg på nettet... Sånn er det bare .

• Liker 2
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fyrstikka skrev (4 minutter siden):

Hun blir farlig sier hun!!! Jaha, hva mener hun med det mon tro? Det er jo drama rundt henne og konflikter non stop, å da hun mista jobben, ble hun uføre🥴men å feste dagesvis samtidig crowdsurfe men den «helsetilstanden» wow sier bare jeg! Usmakelig og  uintellektuell og enfoldig, helt vanvittig å høre på sinneutbruddene som deles. Er det ikke noen som kan si ifra til henne hvordan hun fremstiller seg selv🫪

De som har prøvd seg har nok blitt parkert av henne selv eller tøffelen hennes.Mistenker at vennekretsen skrumper inn i takt med stigning av følgertall på snap😉

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

De som har prøvd seg har nok blitt parkert av henne selv eller tøffelen hennes.Mistenker at vennekretsen skrumper inn i takt med stigning av følgertall på snap😉

Er nok det som skjer ja 

• Liker 4
Skrevet

Personen som betalte resten av hesten er vel antagelig ikke på snap eller sosiale medier. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lesehest_hage skrev (15 minutter siden):

Personen som betalte resten av hesten er vel antagelig ikke på snap eller sosiale medier. 

Nei. Da ville denne personen visst bedre vil jeg tro 

• Liker 2
Skrevet
Lesehest_hage skrev (17 minutter siden):

Hun sa det var en følger

Skrevet
Sharp75! skrev (10 minutter siden):

Hun sa det var en følger

Hun sier mye rart. At hun ikke er særlig troverdig, viste hun vel senest i dag. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
quietone skrev (9 minutter siden):

Uff.....

• Liker 5
Skrevet

Uspiselig hele dama! Meg,meg, meg og atter meg 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Pakini skrev (44 minutter siden):

Uspiselig hele dama! Meg,meg, meg og atter meg 

Men at hun er såpass voksen og oppfører er seg sånn..... 

• Liker 5
Skrevet

Men slik hun snakket om følgerne sine i dag er det nok noen som ble såret av de som skriver med henne. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
quietone skrev (3 timer siden):

Hva? Hun sa så mye… 

Skrevet
Lesehest_hage skrev (21 minutter siden):

Men slik hun snakket om følgerne sine i dag er det nok noen som ble såret av de som skriver med henne. 

For meg ,(jeg så ikke alt) virket det som hun  var i skikkelig forsvarsposisjon. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
siesta skrev (7 minutter siden):

For meg ,(jeg så ikke alt) virket det som hun  var i skikkelig forsvarsposisjon. 

Tror hun så seg i speilet mens hun ga beskrivelse: ikke i jobb, mister venner etc

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
adriana32 skrev (Akkurat nå):

Tror hun så seg i speilet mens hun ga beskrivelse: ikke i jobb, mister venner etc

🎯👏

• Nyttig 5
Skrevet
siesta skrev (5 timer siden):

Nei hun solgte halve klesskapet og diverse annet 

Hun selger klær nesten på tvang, for at hun skal få seg en bunad. Og mange folk kjøper bare fordi hun er «kjendis» og blir takket i disse snappene..  Mange av de som kjøper er helt sikkert venninner og oppegående folk, men man har også en mer sårbar gruppe som tror at hun er vennen deres.. Og kjøper i vei..

• Hjerte 2
Skrevet
Viki6 skrev (10 timer siden):

Du skjønte hva jeg mente 🙂. Jeg forstår dessverre ikke det svaret jeg fikk 🙃

Da beklager jeg !! ☺️ Sorry!!

Skrevet (endret)

...Og nå sier hun at de har lært... Nå skal datter spare 1000 i mnd til ny hest om  ca 15 år🙄 Ren manipulering. " Takk for tigge penger😀 Nå skal vi spare til neste hest altså!  promise🤞😀"

...Og nettopp dette gjør dama farlig for naive lett troende følgere, stakkars følgere som har gitt penger, hun utnytter sårbare mennesker med tigging. Hun er så vemmelig rett og slett. Kynisk. 

Mens hun selv sikkert tar halvparten av ung uføre trygda til datter i husleie, bruker botox (null mimikk) ,shopper å fester. Forkastelig. At mennesker her reagerer er fullt forståelig. For denne damen manipulerer og er oppriktig kynisk. Farlige greier! Hun har garantert fått tigge penger av mange ensomme sårbare mennesker, kanskje med dårlig råd selv. 🥺

Jeg er også enig at selv om en islandshest er en rolig og god hest bør en så stor person ha en større hest. Tror neppe Nina tenker dyrevelferd. Hun tenker kun på en ting. Seg selv og hvordan snylte mest mulig på alt. Slike mennesker får ofte fiender, nei denne tråden er virkelig på sin plass! Og til deg som leser denne tråden og kanskje har gitt henne tigge 🐴 penger. Vær så snill våkn opp. Denne spleisen er både urettferdig, og ja jeg får nesten vondt av andre sjeler som oppretter spleis i nød...de som ikke har følgere, de som er oppriktige og står i  full krise å får lite spleis støtte😢 , og så kommer denne dama som har god råd, og ikke bare nok med det,hun tigger etter en hest (!) til en voksen datter. En hest faktisk ! Nei at folk her er engasjert og provoserte. Fullt og rimelig rett!

Endret av suprise
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
suprise skrev (10 minutter siden):

...Og nå sier hun at de har lært... Nå skal datter spare 1000 i mnd til ny hest om  ca 15 år🙄 Ren manipulering. " Takk for tigge penger😀 Nå skal vi spare til neste hest altså!  promise🤞😀"

...Og nettopp dette gjør dama farlig for naive lett troende følgere, stakkars følgere som har gitt penger, hun utnytter sårbare mennesker med tigging. Hun er så vemmelig rett og slett. Kynisk. 

Mens hun selv sikkert tar halvparten av ung uføre trygda til datter i husleie, bruker botox (null mimikk) ,shopper å fester. Forkastelig. At mennesker her reagerer er fullt forståelig. For denne damen manipulerer og er oppriktig kynisk. Farlige greier! Hun har garantert fått tigge penger av mange ensomme sårbare mennesker, kanskje med dårlig råd selv. 🥺

Jeg er også enig at selv om en islandshest er en rolig og god hest bør en så stor person ha en større hest. Tror neppe Nina tenker dyrevelferd. Hun tenker kun på en ting. Seg selv og hvordan snylte mest mulig på alt. Slike mennesker får ofte fiender, nei denne tråden er virkelig på sin plass! Og til deg som leser denne tråden og kanskje har gitt henne tigge 🐴 penger. Vær så snill våkn opp. Denne spleisen er både urettferdig, og ja jeg får nesten vondt av andre sjeler som oppretter spleis i nød...de som ikke har følgere, de som er oppriktige og står i  full krise å får lite spleis støtte😢 , og så kommer denne dama som har god råd, og ikke bare nok med det,hun tigger etter en hest (!) til en voksen datter. En hest faktisk ! Nei at folk her er engasjert og provoserte. Fullt og rimelig rett!

Her traff du spikeren på hodet så det holdt. 

• Hjerte 1
Skrevet
siesta skrev (11 minutter siden):

Her traff du spikeren på hodet så det holdt. 

Tror urettferdighet generelt treffer noe i oss mennesker. Og dette er så kynisk og urett som det går ann.. Hun er til å 🤮 av. Dessverre slike mennesker har egne kjøreregler og hun vil aldri stoppe. Bråker du med slike folk skyter de 5 ganger hardere tilbake. Eneste som kan stoppe slike er lovens lange arm og regler hun må følge i samfunnet. Hun står fritt starte spleis, og dessverre slike kyniske og manipulerende mennesker tar da "gullet fra de fattige" som kanskje virkelig hadde trengt spleis støtte i en krise. 😢Rett og slett tragisk og meget provoserende. Litt glad hun ikke er min nabo. Hadde klikka tror jeg. !!Får håpe vi kan hjelpe andre være obs på denne svindleren med denne tråden. !! Tenker svindler er et greit uttrykk her. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...