quietone Skrevet 6 timer siden #3001 Skrevet 6 timer siden Coco71 skrev (10 minutter siden): Nå må du gi deg!!!! Hun har reist til Mexico, Seychellene, Disney World og faens oldemor. På business class og Lounger. Hun har mer klær enn noen jeg kjenner og ser ut som hun kjøper alt hun har lyst på. Og hvis hun ikke har penger til bunad og hest, ja så vipps arrangerer hun en spleis og spiller på følelsene til folk. Hva gjør vi andre SOM JOBBET OG ER UFØRE når store utgifter faller ned i hodet på oss, jo vi må droppe ferien.. Deretter klær og andre ting.. Makan!!!! Jeg er enig i det du skriver om Nina, men jeg tror kanskje du misforstår Viki6 her?😊 Slik jeg leser innlegget hennes, er poenget at Nina – og andre som eventuelt jukser seg til uføretrygd – er med på å tappe ordningen for penger. Det kan igjen gå utover dem som faktisk er syke og har behov for uføretrygd. Hadde de som ikke egentlig har krav på uføretrygd vært i arbeid, ville det vært mer penger igjen til dem som faktisk trenger ordningen. Det er i hvert fall slik jeg oppfatter det Viki6 prøver å si 😊 1 6
Viki6 Skrevet 6 timer siden #3002 Skrevet 6 timer siden quietone skrev (4 minutter siden): Jeg er enig i det du skriver om Nina, men jeg tror kanskje du misforstår Viki6 her?😊 Slik jeg leser innlegget hennes, er poenget at Nina – og andre som eventuelt jukser seg til uføretrygd – er med på å tappe ordningen for penger. Det kan igjen gå utover dem som faktisk er syke og har behov for uføretrygd. Hadde de som ikke egentlig har krav på uføretrygd vært i arbeid, ville det vært mer penger igjen til dem som faktisk trenger ordningen. Det er i hvert fall slik jeg oppfatter det Viki6 prøver å si 😊 Du skjønte hva jeg mente 🙂. Jeg forstår dessverre ikke det svaret jeg fikk 🙃 1 3
siesta Skrevet 6 timer siden #3003 Skrevet 6 timer siden Sharp75! skrev (19 minutter siden): Noen av dere som er her, er det ei av dere som hun fikk "jaget" ut av byen? 🤣🤣🤣 Jeg går iallefall i byen hver dag. Forbi mediehuset ett par ganger i uka. 😉 Det som undrer meg er at når hun og mange med henne utleverer så mye .. de aner jo ikke hvem alle følgerne er . Og da tenker jeg ikke kun på de som skriver her. Det utleveres feks sensitive opplysninger om barn som absolutt ikke har noe i allmenheten å gjøre. 3 4
Afridite Skrevet 5 timer siden #3004 Skrevet 5 timer siden Hesten er en premium hest, ikke for enhver hobbyrytter. En kan lett finne en veldig god islandshest til 50-60.000. Denne ligger nok på 120 + . 2 1 4
Whitesnake69 Skrevet 4 timer siden #3005 Skrevet 4 timer siden Hun kaller folk som kritiserer henne for ressurssvake😁 Den dama eier ikke selvinnsikt.. 5 8
Anonym767 Skrevet 4 timer siden #3006 Skrevet 4 timer siden Noen som kan gi en liten recap av hva hun sier på Snap i dag? 😅 Har ikke mulighet til å ha på lyd akkurat nå. 1 3
Full kontroll Skrevet 3 timer siden #3007 Skrevet 3 timer siden (endret) Skulle vi liksom få «passet påskrevet» nå??🤣 Lite vet Nina om meg/ oss… )Kjenner meg selv, og jeg er hverken ressurssvak, sjalu/ misunnelig, kunnskapsløs, venneløs, mer eller mindre skyldfri på det som har 4 vegger( inn og utland), hjul og kan kjøres på vann m.m……) .🤣Kaster sten i glasshus…. For vært lille private dryss du galler utav deg i håp om ⭐️gjør du så bevisst……men ingen har rett til å vite hva jeg stadig insinuerer. , men så hold kjeft da, så slipper man at nære og fjerne mennesker tisker og hvisker….. som man reder sin seng, ligger man✨ Endret 3 timer siden av Full kontroll 6 2
JojoMoyes Skrevet 3 timer siden #3008 Skrevet 3 timer siden Full kontroll skrev (4 minutter siden): Skulle vi liksom få «passet påskrevet» nå??🤣 Lite vet Nina om meg/ oss… )Kjenner meg selv, og jeg er hverken ressurssvak, sjalu/ misunnelig, kunnskapsløs, venneløs, mer eller mindre skyldfri på det som har 4 vegger( inn og utland), hjul og kan kjøres på vann m.m……) .🤣Kaster sten i glasshus…. For vært lille private dryss du galler utav deg i håp om ⭐️gjør du så bevisst……men ingen har rett til å vite hva jeg stadig insinuerer. , men så hold kjeft da, så slipper man at nære og fjerne mennesker tisker og hvisker….. som man reder sin seng, ligger man✨ 🎯👏🤩 4 1
EllaSays Skrevet 3 timer siden #3009 Skrevet 3 timer siden Nå måtte jeg inn og se ranten hennes, og jeg må si: veldig høy på seg selv. Måten hun karakteriserer andre på er jo helt bak mål. Hun glemmer også at motstand og kritikk ikke er hets, samt at det innimellom, når man deiger seg i speilet, kan være lurt å ta en prat med seg selv om HUN muligens kan ha gjort/sagt noe kritikkverdig. Det er kanskje for mye forlangt, da. 🫣 2 1 7
cassio Skrevet 3 timer siden #3010 Skrevet 3 timer siden Når man trodde hun ikke kunne bli mer uspiselig… Til å ikke bry seg om kritikk er det mye ulmende sinne som kommer fram i ordsalaten hennes. Mon tro om all kritikken av spleis og livsstil den siste tiden har truffet et ømt punkt, selv om hun selvsagt aldri er inne på diverse forum og leser? 1 2 5
Love2017juni Skrevet 2 timer siden #3011 Skrevet 2 timer siden «Hun har folk i staten som har funnet ut hvem troll er, men hun kan ikke kreve og få gjort noe med det, for da må de vise at de har vært og kikket på ting de ikke skal» eller noe slikt.. var det virkelig det jeg hørte? Hva tror hun at hun er? 😂😂 2 2 6
adriana32 Skrevet 2 timer siden #3012 Skrevet 2 timer siden Love2017juni skrev (7 minutter siden): «Hun har folk i staten som har funnet ut hvem troll er, men hun kan ikke kreve og få gjort noe med det, for da må de vise at de har vært og kikket på ting de ikke skal» eller noe slikt.. var det virkelig det jeg hørte? Hva tror hun at hun er? 😂😂 Ikke sett denne utblåsingen, men hun høres ut som hun hører til en av disse gruppene på facebook: vi som hater barnevernet, NAV eller staten. Har folk i staten??😬 Hun prøver seg på skremselspropaganda nå. 6 1 4
Lesehest_hage Skrevet 2 timer siden #3013 Skrevet 2 timer siden cassio skrev (40 minutter siden): Når man trodde hun ikke kunne bli mer uspiselig… Til å ikke bry seg om kritikk er det mye ulmende sinne som kommer fram i ordsalaten hennes. Mon tro om all kritikken av spleis og livsstil den siste tiden har truffet et ømt punkt, selv om hun selvsagt aldri er inne på diverse forum og leser? Hadde hun kjøpt nye stoler? 2 2
Zhara Skrevet 2 timer siden #3014 Skrevet 2 timer siden adriana32 skrev (18 minutter siden): Ikke sett denne utblåsingen, men hun høres ut som hun hører til en av disse gruppene på facebook: vi som hater barnevernet, NAV eller staten. Har folk i staten??😬 Hun prøver seg på skremselspropaganda nå. Ja,hun står å truer " søppel" folket om at hun skal ta de. Tror kanskje det begynner å gå opp for henne at folk har begynt å våkne. Og skjønner hvordan hun egentlig er bak de glade farger 🤔👍utspekulert og kynisk. 2 1 7
adriana32 Skrevet 2 timer siden #3015 Skrevet 2 timer siden Zhara skrev (6 minutter siden): Ja,hun står å truer " søppel" folket om at hun skal ta de. Tror kanskje det begynner å gå opp for henne at folk har begynt å våkne. Og skjønner hvordan hun egentlig er bak de glade farger 🤔👍utspekulert og kynisk. Jeg tror desverre ikke hun skjønner det. Er et syndrom de fleste influensere har: de tåler ikke få kritikk eller at noen stiller spørsmål. En skal helst sende hjerter og overføre penger til spleis selv om noen skulle sulte ihjel selv. Noe annet er hets. Bare vent: snart er det ny spleis for noe annet. 3 1 5
cassio Skrevet 1 time siden #3016 Skrevet 1 time siden Lesehest_hage skrev (53 minutter siden): Hadde hun kjøpt nye stoler? Ja, selvfølgelig. 1 1
Sharp75! Skrevet 1 time siden #3017 Skrevet 1 time siden Coco71 skrev (5 timer siden): Nå må du gi deg!!!! Hun har reist til Mexico, Seychellene, Disney World og faens oldemor. På business class og Lounger. Hun har mer klær enn noen jeg kjenner og ser ut som hun kjøper alt hun har lyst på. Og hvis hun ikke har penger til bunad og hest, ja så vipps arrangerer hun en spleis og spiller på følelsene til folk. Hva gjør vi andre SOM JOBBET OG ER UFØRE når store utgifter faller ned i hodet på oss, jo vi må droppe ferien.. Deretter klær og andre ting.. Makan!!!! Hun har ikke hatt spleis til bunad! Rett skal være rett!
siesta Skrevet 1 time siden #3018 Skrevet 1 time siden adriana32 skrev (35 minutter siden): Jeg tror desverre ikke hun skjønner det. Er et syndrom de fleste influensere har: de tåler ikke få kritikk eller at noen stiller spørsmål. En skal helst sende hjerter og overføre penger til spleis selv om noen skulle sulte ihjel selv. Noe annet er hets. Bare vent: snart er det ny spleis for noe annet. Hun er jammen meg ikke sann. Fikk sett litt av det nå. Hun må jo skjønne at den oppfattelse folk har av henne kommer jo av det folk ser hun legger ut. Vil hun noe annet , vel da må hun legger ting ut på en annen måte. Burde ikke være så vanskelig. 1 7
siesta Skrevet 1 time siden #3019 Skrevet 1 time siden Sharp75! skrev (2 minutter siden): Hun har ikke hatt spleis til bunad! Rett skal være rett! Nei hun solgte halve klesskapet og diverse annet 2 2
Fyrstikka Skrevet 1 time siden #3020 Skrevet 1 time siden (endret) Hun blir farlig sier hun!!! Jaha, hva mener hun med det mon tro? Det er jo drama rundt henne og konflikter non stop, å da hun mista jobben, ble hun uføre🥴men å feste dagesvis samtidig crowdsurfe men den «helsetilstanden» wow sier bare jeg! Usmakelig og uintellektuell og enfoldig, helt vanvittig å høre på sinneutbruddene som deles. Er det ikke noen som kan si ifra til henne hvordan hun fremstiller seg selv Endret 1 time siden av Fyrstikka 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå