Whitesnake69 Skrevet 12. august #3081 Skrevet 12. august Hvorfor pakker hun med seg såå mye dill og fall? Hun oppfører seg som hun skal være gjest i bryllupet. Hun skal da kun være barnevakt. 7
JojoMoyes Skrevet 12. august #3082 Skrevet 12. august Whitesnake69 skrev (Akkurat nå): Hvorfor pakker hun med seg såå mye dill og fall? Hun oppfører seg som hun skal være gjest i bryllupet. Hun skal da kun være barnevakt. Vi snakker om damen som har med seg snop og chips til utlandet på ferie. Og 5 kolli på 2 voksne er vel helt normalt i hennes øyne. 7 3
cassio Skrevet 12. august #3083 Skrevet 12. august JojoMoyes skrev (Akkurat nå): Vi snakker om damen som har med seg snop og chips til utlandet på ferie. Og 5 kolli på 2 voksne er vel helt normalt i hennes øyne. Hun har vel med parasoll og solstoler også på ferie 😂 3 5
skeiv-ostepop Skrevet 12. august #3084 Skrevet 12. august quietone skrev (1 time siden): Kjempe bra 👏 Håper du tar med uttalelsene om den statlige ansatte vennen hennes også. Hun sier på Snap at en følger kjeftet på henne på grunn av dette med båndtvangen, men at det kritikeren ikke visste, var at hundene gikk i hennes egen hage. Løgnene sitter tydeligvis like løst som håret om dagen. Saaant 🩵 Det er fascinerende at et voksent menneske lyver om noe som er tatt opp på video og spredt over hele internett. 9
JojoMoyes Skrevet 12. august #3085 Skrevet 12. august (endret) cassio skrev (57 minutter siden): Hun har vel med parasoll og solstoler også på ferie 😂 Luftmadrasser, telt osv. for å ligge på stranden ja. Duntepper og ja jeg vet ikke hva denne spesielle damen ikke har med seg. Endret 12. august av JojoMoyes Rettet skrivefeil 5
siesta Skrevet 12. august #3086 Skrevet 12. august skeiv-ostepop skrev (43 minutter siden): Det er fascinerende at et voksent menneske lyver om noe som er tatt opp på video og spredt over hele internett. En dag må jo denne damen stoppes i alt hun lyver rundt med... 13
Janne1975 Skrevet 12. august #3087 Skrevet 12. august Hesten er en veldig liten islandshest. En ponni er en hest som måler mindre enn 148 cm i mankehøyde, og det gjør garantert denne. Et veldig rart valg synes jeg. 3 10
Zhara Skrevet 12. august #3088 Skrevet 12. august siesta skrev (23 timer siden): Lenge siden jeg har fulgte henne. Får jo med litt rundt om så lurer egentlig på hvor lenge dette ekteskapet vil vare. Hun blir jo lei alt..... 😉 Nina derimot har endelig fått hest til datteren etter en sommer hvor hun har slitt seg ut og ofret alt for datteren 😅😅😅😅😅 Så nå er datteren låst fast i mange år hjemme, til smurfens store lettelse. Både økonomi og dyrepass er sikret. 1 10
Zhara Skrevet 12. august #3089 Skrevet 12. august Janne1975 skrev (23 minutter siden): Hesten er en veldig liten islandshest. En ponni er en hest som måler mindre enn 148 cm i mankehøyde, og det gjør garantert denne. Et veldig rart valg synes jeg. Hvorfor en så liten hest , er den ikke helt fullvokst? Er det en tanke at den skal være til barnebarna å 🤔 to fluer i en smekk😄 1 6
siesta Skrevet 12. august #3090 Skrevet 12. august Zhara skrev (17 minutter siden): Så nå er datteren låst fast i mange år hjemme, til smurfens store lettelse. Både økonomi og dyrepass er sikret. Ja . Helt tragisk for datteren. Når skal hun få seg et eget liv ? 3 1 5
Janne1975 Skrevet 12. august #3091 Skrevet 12. august Zhara skrev (14 minutter siden): Hvorfor en så liten hest , er den ikke helt fullvokst? Er det en tanke at den skal være til barnebarna å 🤔 to fluer i en smekk😄 De (Nina?) ville absolutt ha en islandshest. M er over 180 høy. Islandshester er mellom 120-150 cm høye, kalles «hest» mens en ponni er hester under 148 cm. Så dette er en ponni. M subber nesten beina i bakken når hun rir den. 1 9
baremeg007 Skrevet 13. august #3092 Skrevet 13. august Er jo faen ikke rart at håret faller av, så mye blåfarge som hun trykker i det! Skjønner hun ikke såpass engang?? 13 2
Full kontroll Skrevet 13. august #3093 Skrevet 13. august baremeg007 skrev (4 timer siden): Er jo faen ikke rart at håret faller av, så mye blåfarge som hun trykker i det! Skjønner hun ikke såpass engang?? Langt (hengende) hår "trekker" i hårfestet, samt den ustoppelige panneluggingen hun har som en uvane hele tiden, mens hun snapper i allefall + god dose stress og dårlig kosthold osv.osv 😕 10 1
Ville91 Skrevet 13. august #3094 Skrevet 13. august Jeg er en av de som ikke var imot spleisen, unner M ny hest. Men jeg er enig i at den ser litt liten ut, men kanskje jeg bare ikke har peiling på hva som er vanlig størrelse mellom hest og rytter? 1
siesta Skrevet 13. august #3095 Skrevet 13. august Ville91 skrev (1 time siden): Jeg er en av de som ikke var imot spleisen, unner M ny hest. Men jeg er enig i at den ser litt liten ut, men kanskje jeg bare ikke har peiling på hva som er vanlig størrelse mellom hest og rytter? Det er lov,men ikke særlig lurt å starte spleis når en sitter i byrådet og har nok penger selv....da skal en faktisk være forsiktig ift hva en foretar seg.. Stavanger er ikke en så stor by Hest aner jeg ikke noe om men sa det tidligere .. virket som hastverk. 4 4
JojoMoyes Skrevet 13. august #3096 Skrevet 13. august siesta skrev (12 minutter siden): Det er lov,men ikke særlig lurt å starte spleis når en sitter i byrådet og har nok penger selv....da skal en faktisk være forsiktig ift hva en foretar seg.. Stavanger er ikke en så stor by Hest aner jeg ikke noe om men sa det tidligere .. virket som hastverk. At det er lov er en ting! Men seriøst, damen er shoppinggal, nye vipper hver 14 dag, botox stadig vekk og dette deler hun villig vekk hver eneste dag. De som var med å spleise må jo være meget enkle eller bare parasosial så det holder. Og Poppe sekten eier ikke etikk/moral eller skam i livet det har vi jo sett lenge. Det er flaut å se Nina snappe alt hun er så stolt av med Kristin og Dennis osv osv. Hun får liksom aldri det gjennombruddet hun har drømt om selv i 100 år..Et mennesket og da mener jeg ALLE influensere som er villig til å dele absolutt alt på Snapchat for oppmerksomhet/penger mangler noe helt vesentlig etter mitt syn. 21
siesta Skrevet 13. august #3097 Skrevet 13. august JojoMoyes skrev (1 minutt siden): At det er lov er en ting! Men seriøst, damen er shoppinggal, nye vipper hver 14 dag, botox stadig vekk og dette deler hun villig vekk hver eneste dag. De som var med å spleise må jo være meget enkle eller bare parasosial så det holder. Og Poppe sekten eier ikke etikk/moral eller skam i livet det har vi jo sett lenge. Det er flaut å se Nina snappe alt hun er så stolt av med Kristin og Dennis osv osv. Hun får liksom aldri det gjennombruddet hun har drømt om selv i 100 år..Et mennesket og da mener jeg ALLE influensere som er villig til å dele absolutt alt på Snapchat for oppmerksomhet/penger mangler noe helt vesentlig etter mitt syn. Ja er enig med deg. Det med K orker jeg sikke si noe om for det er så materialistisk, kjøp og kast at jeg spyr. Ikke normalt enkelt og greit. Men Nina må jo skjønne at hun bor i en by som er stor men ikke så stor at folk kjenner hverandre. Det snakkes. Og det er jo hun selv som legger opp til det som blir snakket om. Men nå som hesten er i boks blir det sikkert bare litt småmumling og latter på deres bekostning. Det må de faktisk tåle uten å sutre det kvekk 😏 1 1 6
skeiv-ostepop Skrevet 13. august #3098 Skrevet 13. august Ville91 skrev (2 timer siden): Jeg er en av de som ikke var imot spleisen, unner M ny hest. Men jeg er enig i at den ser litt liten ut, men kanskje jeg bare ikke har peiling på hva som er vanlig størrelse mellom hest og rytter? Hva var egentlig greit med spleisen? Hvorfor skal andre, fremmede, betale for at M skal ha seg hest når foreldrene sitter så godt i det? 5 1 12
siesta Skrevet 13. august #3099 Skrevet 13. august (endret) skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden): Hva var egentlig greit med spleisen? Hvorfor skal andre, fremmede, betale for at M skal ha seg hest når foreldrene sitter så godt i det? Ja en kan lure på det og hun er ikke flau engang. Det hadde jeg vært . Og kontrasten er stor nå som hun er på Hemsedal for å være barnevakt i " Norges kjøp og kast dronnings " bryllup. Endret 13. august av siesta 3 7
siesta Skrevet 13. august #3100 Skrevet 13. august skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): Hva var egentlig greit med spleisen? Hvorfor skal andre, fremmede, betale for at M skal ha seg hest når foreldrene sitter så godt i det? Hun mente at at alle barna måtte få likt. Da har hun missforstått hva det vil si å hjelpe når det trengs. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå