Lesehest_hage Skrevet 15. august #3181 Skrevet 15. august Dette har ikke noe med Nina sånn sett å gjøre, men var ikke hun og barnebarnet med i middagen i bryllupet?
Sauehode Skrevet 15. august #3182 Skrevet 15. august Lesehest_hage skrev (5 minutter siden): Dette har ikke noe med Nina sånn sett å gjøre, men var ikke hun og barnebarnet med i middagen i bryllupet? Nei, barna var bare i vielsen. 1 1
Lesehest_hage Skrevet 15. august #3183 Skrevet 15. august Sauehode skrev (Akkurat nå): Nei, barna var bare i vielsen. Ok, det var litt rart. Det er kanskje ulike bryllupstradisjoner, men jeg ville hatt barna med på middagen også. Vi får håpe det ble en fin dag for farmoren og barnebarnet. 1
Sauehode Skrevet 15. august #3184 Skrevet 15. august Lesehest_hage skrev (1 minutt siden): Ok, det var litt rart. Det er kanskje ulike bryllupstradisjoner, men jeg ville hatt barna med på middagen også. Vi får håpe det ble en fin dag for farmoren og barnebarnet. De dro rett hjem til Oslo og Dennis etter vielsen og fotograferingen. 1
siesta Skrevet 15. august #3185 Skrevet 15. august Lesehest_hage skrev (2 timer siden): Ok, det var litt rart. Det er kanskje ulike bryllupstradisjoner, men jeg ville hatt barna med på middagen også. Vi får håpe det ble en fin dag for farmoren og barnebarnet. Med tanke på at det sikkert ble en "fyllefest" var det sikkert lurt å skåne barna. 4
Lesehest_hage Skrevet 15. august #3186 Skrevet 15. august siesta skrev (36 minutter siden): Med tanke på at det sikkert ble en "fyllefest" var det sikkert lurt å skåne barna. Jo, enig. Men jeg ville ikke hatt en fyllefest den spesielle dagen. 5
Full kontroll Skrevet 15. august #3187 Skrevet 15. august (endret) Lesehest_hage skrev (17 minutter siden): Jo, enig. Men jeg ville ikke hatt en fyllefest den spesielle Endret 15. august av Full kontroll Trodde jeg skrev i KG tråd
Velinda Skrevet 15. august #3188 Skrevet 15. august Lesehest_hage skrev (31 minutter siden): Jo, enig. Men jeg ville ikke hatt en fyllefest den spesielle dagen. Hun hadde kurver med bla kondomer på toalettene,litt spesielt 1 2
siesta Skrevet 15. august #3189 Skrevet 15. august Velinda skrev (58 minutter siden): Hun hadde kurver med bla kondomer på toalettene,litt spesielt Velinda skrev (1 time siden): Hun hadde kurver med bla kondomer på toalettene,litt spesielt Ja hørtes mer ut som bryllup for en litt yngre garde ... 1
Zooli Skrevet 15. august #3190 Skrevet 15. august Jeg har aldri sett noe av denne dama på SoMe. Vet kun hvem hun er mor og svigermor til. Google sier at hun er 67 år. Stemmer det virkelig? At hun er nærmere 70 år gammel?? Filter på da eller holder hun seg usedvanlig bra? Synd at hun ødelegger pent utseende med den grusomme hårfargen bare…. 1 2
siesta Skrevet 15. august #3192 Skrevet 15. august loffen skrev (22 minutter siden): Google prater piss som vanlig. Hun er vel 58 Hun er vel 54 år .
Taco Ninja Skrevet 15. august #3193 Skrevet 15. august siesta skrev (5 minutter siden): Hun er vel 54 år . Zooli skrev (40 minutter siden): Jeg har aldri sett noe av denne dama på SoMe. Vet kun hvem hun er mor og svigermor til. Google sier at hun er 67 år. Stemmer det virkelig? At hun er nærmere 70 år gammel?? Filter på da eller holder hun seg usedvanlig bra? Synd at hun ødelegger pent utseende med den grusomme hårfargen bare…. Hun er 58, født i 1968
JojoMoyes Skrevet 15. august #3194 Skrevet 15. august Zooli skrev (47 minutter siden): Jeg har aldri sett noe av denne dama på SoMe. Vet kun hvem hun er mor og svigermor til. Google sier at hun er 67 år. Stemmer det virkelig? At hun er nærmere 70 år gammel?? Filter på da eller holder hun seg usedvanlig bra? Synd at hun ødelegger pent utseende med den grusomme hårfargen bare…. Vil jo ikke si hun holder seg bra til å være 58 år. Er nok litt filterbruk på henne også ja. Beveger seg jo fint lite og spiser og drikker ufattelig usunt. Kunne nok holdt seg litt bedre og sett litt sunnere ut med en litt annen livsstil. 3 8
Frk nysgjerrig Skrevet 15. august #3195 Skrevet 15. august Velinda skrev (21 timer siden): 100% at alle er på"jobb" Her er nok en av Poppe klanen på «jobb» ja 😅 5
Moongirl Skrevet 15. august #3196 Skrevet 15. august (endret) Lesehest_hage skrev (11 timer siden): Ok, det var litt rart. Det er kanskje ulike bryllupstradisjoner, men jeg ville hatt barna med på middagen også. Vi får håpe det ble en fin dag for farmoren og barnebarnet. Det ble det garantert. Det virker som han kjenner farmoren bedre enn moren!! Hun gir han masse opperksomhet og har alltid tatt han med på ting ogvgitt han TID! Så han er i trygge hender der. Ikke så begeistret for hun, men stiller opp for barnebarna gjør hun! Endret 15. august av Moongirl 10
Karmaisabitch Skrevet 15. august #3197 Skrevet 15. august Moongirl skrev (26 minutter siden): Det ble det garantert. Han virker som han kjenner farmoren bedre enn moren!! Hun gir han masse opperksomhet og har alltid tatt han med på ting ogvgitt han TID! Så han er i trygge hender der. Ikke så begeistret for hun, men stiller opp for barnebarna gjør hun! Det er sikkert fordi du ser mer av gutten på farmors snap. Kristin filmer nesten ikke sønnen på snap. Det betyr jo ikke at de ikke har et godt forhold. 2 4
siesta Skrevet 15. august #3198 Skrevet 15. august Frk nysgjerrig skrev (1 time siden): Her er nok en av Poppe klanen på «jobb» ja 😅 Det lyste nesten gjennom ja...😏 1 3
Moongirl Skrevet 15. august #3199 Skrevet 15. august Karmaisabitch skrev (56 minutter siden): Det er sikkert fordi du ser mer av gutten på farmors snap. Kristin filmer nesten ikke sønnen på snap. Det betyr jo ikke at de ikke har et godt forhold. Farmoren og Dennis deler når de har han..han er mer og mer hos faren, det er helt tydelig. Good for him. 6
skeiv-ostepop Skrevet 15. august #3200 Skrevet 15. august Karmaisabitch skrev (1 time siden): Det er sikkert fordi du ser mer av gutten på farmors snap. Kristin filmer nesten ikke sønnen på snap. Det betyr jo ikke at de ikke har et godt forhold. Hvordan kan hun filme han når han aldri er der? Det Kristin deler av tid med F er stort sett "endelig barnefri", og det er stadig kortere imellom. 5 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå