skeiv-ostepop Skrevet 4 timer siden #3181 Skrevet 4 timer siden Norah. B. skrev (4 minutter siden): Det kan feks være moren til Nina. Null dramatikk. Det kan det. Eller det kan være noen som forventer en tjeneste tilbake fra mannen. Det er problemet med anonyme givere blandet med politiske verv. 1 1
Norah. B. Skrevet 4 timer siden #3182 Skrevet 4 timer siden skeiv-ostepop skrev (5 minutter siden): Det kan det. Eller det kan være noen som forventer en tjeneste tilbake fra mannen. Det er problemet med anonyme givere blandet med politiske verv. Så da trengs det ikke å spekulerest i.
skeiv-ostepop Skrevet 4 timer siden #3183 Skrevet 4 timer siden Norah. B. skrev (Akkurat nå): Så da trengs det ikke å spekulerest i. Nei la oss for all del ikke stille spørsmål med tvilsomme transaksjoner og folkevalgte. Det er helt sikkert ryddig… 1
Velinda Skrevet 4 timer siden #3184 Skrevet 4 timer siden Norah. B. skrev (11 minutter siden): Skurkemor? Var det noe du ikke forsto? 1
Norah. B. Skrevet 4 timer siden #3185 Skrevet 4 timer siden Velinda skrev (Akkurat nå): Var det noe du ikke forsto? Ja, hvorfor sier du ikke bare Nina. Det er det hun heter.
siesta Skrevet 4 timer siden #3186 Skrevet 4 timer siden skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Nei la oss for all del ikke stille spørsmål med tvilsomme transaksjoner og folkevalgte. Det er helt sikkert ryddig… Jeg synes det er riktig å stille spørsmål over dette , spesielt når det hadde kobling til hennes mann. Det sa hun på snap. Hun må jo kunne regne med at det spekuleres da. 2 1
Norah. B. Skrevet 4 timer siden #3187 Skrevet 4 timer siden skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): Nei la oss for all del ikke stille spørsmål med tvilsomme transaksjoner og folkevalgte. Det er helt sikkert ryddig… Det er kun spekulasjoner og ryktespredning.
Velinda Skrevet 4 timer siden #3188 Skrevet 4 timer siden Norah. B. skrev (1 minutt siden): Ja, hvorfor sier du ikke bare Nina. Det er det hun heter. Med alt hun har for seg og hva hun kaller andre mennesker,var det søppelmennesker?så velger jeg å kalle henne skurkemor
Norah. B. Skrevet 4 timer siden #3189 Skrevet 4 timer siden siesta skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er riktig å stille spørsmål over dette , spesielt når det hadde kobling til hennes mann. Det sa hun på snap. Hun må jo kunne regne med at det spekuleres da. Men du vet jo ikke hvem som står bak denne transaksjonen.
siesta Skrevet 4 timer siden #3191 Skrevet 4 timer siden Norah. B. skrev (Akkurat nå): Det er kun spekulasjoner og ryktesprednifte etter at folk har reagert og ng. Nei det er faktisk ikke det. Det kommer for dagen mye snusk innen politikk, finans ect og det etter at folk har reagert. (Presiserer at jeg tenker generelt , og ikke på denne saken spesielt ) 1 1
Norah. B. Skrevet 4 timer siden #3192 Skrevet 4 timer siden siesta skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er riktig å stille spørsmål over dette , spesielt når det hadde kobling til hennes mann. Det sa hun på snap. Hun må jo kunne regne med at det spekuleres da. Men du vet jo ikke om det er en tvilsom transaksjon?
Norah. B. Skrevet 4 timer siden #3193 Skrevet 4 timer siden siesta skrev (Akkurat nå): Nei det er faktisk ikke det. Det kommer for dagen mye snusk innen politikk, finans ect og det etter at folk har reagert. (Presiserer at jeg tenker generelt , og ikke på denne saken spesielt ) Men du drar det inn mot henne?
siesta Skrevet 3 timer siden #3194 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (1 minutt siden): Men du vet jo ikke hvem som står bak denne transaksjonen. Nei. Det vet jeg ikke men det er faktisk ikke noe galt i å lure på det. Hun sier a og ikke b... Hun trengte ikke sagt noenting. Hadde hun vært fornuftig hadde hun sagt at de selv og familien ordnet med resten .... Så ville det ikke blitt spekulasjoner . 1
Velinda Skrevet 3 timer siden #3195 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (Akkurat nå): Men du vet jo ikke om det er en tvilsom transaksjon? Blir ikke det opptil rette instanser å finne ut av?
siesta Skrevet 3 timer siden #3197 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (3 minutter siden): Men du vet jo ikke om det er en tvilsom transaksjon? Det har jeg heller aldri sagt.
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3198 Skrevet 3 timer siden Velinda skrev (1 minutt siden): Blir ikke det opptil rette instanser å finne ut av? Hvorfor skal du vite det? Er ikke det bra at hun har fått en hest?
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3199 Skrevet 3 timer siden siesta skrev (1 minutt siden): Det har jeg heller aldri sagt. Så la vær å spekuler.
skeiv-ostepop Skrevet 3 timer siden #3200 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (5 minutter siden): Men du vet jo ikke hvem som står bak denne transaksjonen. Og det er hele poenget. Hun deler villig alt annet. Absolutt alt annet. Detaljer om diagnoser og hverdagen. Men her? Anonym velgjører. Via politikerens private konto. Hvorfor ikke via Spleis så alle pengene hadde kommet i en transaksjon og gitt de litt mindre arbeid? Av og til ligger det mye rart i det som IKKE sies. Er det uproblematisk så er det vel bare å si det? 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå