Norah. B. Skrevet 2 timer siden #3221 Skrevet 2 timer siden Velinda skrev (2 minutter siden): Hvem har skt at han må det? Du
Velinda Skrevet 2 timer siden #3222 Skrevet 2 timer siden Norah. B. skrev (Akkurat nå): Nei. Eller det kan være en de kjenner godt, og at det kom litt overraskende på? Sikkert et stort sjokk
Velinda Skrevet 2 timer siden #3223 Skrevet 2 timer siden Norah. B. skrev (Akkurat nå): Du Drikker du? 1
Norah. B. Skrevet 2 timer siden #3224 Skrevet 2 timer siden Velinda skrev (1 minutt siden): Sikkert et stort sjokk Det kan være.
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #3225 Skrevet 2 timer siden Norah. B. skrev (4 minutter siden): Ikke privatøkonomi! De er folkevalgte, betyr ikke at han må brette ut hvor mye han handla for til fredagstacoen. Og det sa jeg ikke heller. Men når kona hans sitter på Snapchat og oppfører seg som reneste mafiadronningen så bør kanskje minst en voksen der ta litt ansvar. Og i stede for å skape mystikk rundt givere til denne unødvendige hesten så kunne en bare guidet vedkommende inn på Spleisen eller ikke sagt noe i det hele tatt. Men Nina måtte si noe. Alt må deles. Om det var fordi hun glemte seg, eller bare ville skape mystikk - umulig å vite. Men nå har hun altså sagt det til alle at det er en anonym giver som har overført pengene via mannens konto. Og for min del vekker det noen spørsmål. 1 3
Norah. B. Skrevet 2 timer siden #3226 Skrevet 2 timer siden Velinda skrev (1 minutt siden): Drikker du? Du sa de burde offentliggjøre privatøkonomien sin.
Velinda Skrevet 2 timer siden #3227 Skrevet 2 timer siden Norah. B. skrev (Akkurat nå): Du sa de burde offentliggjøre privatøkonomien sin. Hvor sa jeg det???
Norah. B. Skrevet 2 timer siden #3228 Skrevet 2 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Og det sa jeg ikke heller. Men når kona hans sitter på Snapchat og oppfører seg som reneste mafiadronningen så bør kanskje minst en voksen der ta litt ansvar. Og i stede for å skape mystikk rundt givere til denne unødvendige hesten så kunne en bare guidet vedkommende inn på Spleisen eller ikke sagt noe i det hele tatt. Men Nina måtte si noe. Alt må deles. Om det var fordi hun glemte seg, eller bare ville skape mystikk - umulig å vite. Men nå har hun altså sagt det til alle at det er en anonym giver som har overført pengene via mannens konto. Og for min del vekker det noen spørsmål. Da har du litt å gruble på🙂
Taco Ninja Skrevet 2 timer siden #3229 Skrevet 2 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (5 minutter siden): Og det sa jeg ikke heller. Men når kona hans sitter på Snapchat og oppfører seg som reneste mafiadronningen så bør kanskje minst en voksen der ta litt ansvar. Og i stede for å skape mystikk rundt givere til denne unødvendige hesten så kunne en bare guidet vedkommende inn på Spleisen eller ikke sagt noe i det hele tatt. Men Nina måtte si noe. Alt må deles. Om det var fordi hun glemte seg, eller bare ville skape mystikk - umulig å vite. Men nå har hun altså sagt det til alle at det er en anonym giver som har overført pengene via mannens konto. Og for min del vekker det noen spørsmål. Hvilke spørsmål? Endret 2 timer siden av Taco Ninja
Norah. B. Skrevet 2 timer siden #3230 Skrevet 2 timer siden Velinda skrev (3 minutter siden): Hvor sa jeg det??? Jeg blanda deg med en annen, beklager😒gikk litt fort i svingene, og siterte feil person👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå