elskersommer Skrevet 16. august #3221 Skrevet 16. august (endret) Nøytral-80 skrev (6 timer siden): Skriver det her også. Var kjapt inne på denne Nina sin Snap for å kunne uttale meg her. Og for å se om min mistanke var korrekt. Fy faen, hva er galt med menneskeheten? Det er helt tydelig at dette kvinnemennesket utnytter sitt barnebarn som click-bait. Skryter av økt følgertall, antall views og «farmor-kred» over helgen vel vitende om at grunnen er folks nysgjerrighet ovenfor Kristin og sønnen. FYSJ at det går an å bli så vanvittig oppmerksomhetssyk/PR-kåt. Jeg blir faktisk kvalm. Dere som klikker dere inn på denne dama daglig, om så ukentlig, kun for å se hvor Kristins sønn er eller hva han driver med, dere burde SKJEMMES! Det er helt unormal oppførsel å være så sykelig opptatt av andre sine barn. og PS! Er ikke denne dama uføretrygdet (fibro/ME?). Får passe på å rapportere disse nye inntektene fra snap til skatteetaten. Skal fort se trygda ryker da. Å det tok meg x antall år før jeg denne uka skjønte at denne Nina var mamman til Dennis🙈🙈 Endret 16. august av elskersommer
skeiv-ostepop Skrevet 16. august #3222 Skrevet 16. august siesta skrev (13 minutter siden): Men lurer på hvorfor de ikke brukte det de tjente på disse tingene til kjøp av hest ? Hvorfor i alle dager skal de som skal ha hest, selv betale for hesten? Selvfølgelig må en ha et spleiselag. Noe annet er urettferdig. [/ironi] 3 11
siesta Skrevet 16. august #3223 Skrevet 16. august skeiv-ostepop skrev (8 minutter siden): Hvorfor i alle dager skal de som skal ha hest, selv betale for hesten? Selvfølgelig må en ha et spleiselag. Noe annet er urettferdig. [/ironi] Hehe.... Men hadde de gjort det var det jo ingen som hadde reagert. De hadde kansje heiet ettersom beløpet de fikk inn selv vokste.... 1
Tessa12 Skrevet 16. august #3224 Skrevet 16. august siesta skrev (38 minutter siden): Men lurer på hvorfor de ikke brukte det de tjente på disse tingene til kjøp av hest ? De skulle jo på både ferie og masse festivaler, ikke råd til hest da vet….. 7 1 3
siesta Skrevet 16. august #3225 Skrevet 16. august Tessa12 skrev (25 minutter siden): De skulle jo på både ferie og masse festivaler, ikke råd til hest da vet….. Ja er nok noe der....igrunnen rart at hun reagerer sånn på kritikken hun får. Den er jo veldig på sin plass. 5 3
Full kontroll Skrevet 16. august #3226 Skrevet 16. august Med mindre det plutselig "popper" opp et bilde av BE og Dennis fra D spedbarnsalder, bekrefter hun vel med dagens bildekavalkade at BE kom inn i livene dere senere enn hva en biologisk far ville gjort 😕 (fleste tilfeller) (fikk ikke endret tekststr) 2 10
Frk nysgjerrig Skrevet 16. august #3227 Skrevet 16. august Full kontroll skrev (5 minutter siden): Med mindre det plutselig "popper" opp et bilde av BE og Dennis fra D spedbarnsalder, bekrefter hun vel med dagens bildekavalkade at BE kom inn i livene dere senere enn hva en biologisk far ville gjort 😕 (fleste tilfeller) (fikk ikke endret tekststr) Og om så var, hva har andre folk med det å gjøre? Mye man kan kritisere dem for, men akkurat dette har vel ingen noe med. 2 1
Full kontroll Skrevet 16. august #3228 Skrevet 16. august (endret) Frk nysgjerrig skrev (11 minutter siden): Og om så var, hva har andre folk med det å gjøre? Mye man kan kritisere dem for, men akkurat dette har vel ingen noe med. Nei, for all del, så lenge Nina trekker til seg nye følgere (på vei mot stjerne) burde vi være glad på hennes vegne, og ikke bry oss så mye om hvilke metoder hun bruker....sant? Endret 16. august av Full kontroll 2 5
Frk nysgjerrig Skrevet 16. august #3229 Skrevet 16. august Full kontroll skrev (1 time siden): Nei, for all del, så lenge Nina trekker til seg nye følgere (på vei mot stjerne) burde vi være glad på hennes vegne, og ikke bry oss så mye om hvilke metoder hun bruker....sant? Det jeg mener er at ingen har vel noe med hvem som er biologisk far til D . Om det er BE eller en annen har vel ingen noe med ? 8
Full kontroll Skrevet 16. august #3230 Skrevet 16. august (endret) Frk nysgjerrig skrev (20 minutter siden): Det jeg mener er at ingen har vel noe med hvem som er biologisk far til D . Om det er BE eller en annen har vel ingen noe med ? Enig i det , grunnen til det jeg skrev er derimot min skepsis til Ninas kyniske metode til stjernen.....hele hennes snapp omhandler egne barn og BB...printegreiene er ikke akkurat det hun selger seg inn til nye følgere på.....bildekavalkaden mener jeg er en metode for igjen få liv i gamle glør.......gjøre seg interessant = nye følgere.... Endret 16. august av Full kontroll 4 2
Norah. B. Skrevet 16. august #3231 Skrevet 16. august Frk nysgjerrig skrev (2 timer siden): Og om så var, hva har andre folk med det å gjøre? Mye man kan kritisere dem for, men akkurat dette har vel ingen noe med. Enig!
Norah. B. Skrevet 16. august #3232 Skrevet 16. august Full kontroll skrev (6 minutter siden): Enig i det , grunnen til det jeg skrev er derimot min skepsis til Ninas kyniske metode til stjernen.....hele hennes snapp omhandler egne barn og BB...printegreiene er ikke akkurat det hun selger seg inn til nye følgere på.....bildekavalkaden mener jeg er en metode for igjen få liv i gamle glør....... De fleste som selger livet sitt på some er kyniske. Mye jeg også reagerer på både med henne og andre sånn at det er sagt! Men å spekulere over en lav sko, spre rykter er ikke ok. Og så er det klart at viss en ser hver eneste snap hun legger ut (altså lønner henne), så får en med seg et annet bilde kanskje. Ikke vet jeg. Men apropos spleis; hvert klikk er penger på kontoen hennes. 2
Full kontroll Skrevet 16. august #3233 Skrevet 16. august (endret) Norah. B. skrev (12 minutter siden): viss en ser hver eneste snap hun legger ut (altså lønner henne), så får en med seg et annet bilde kanskje. Ikke vet jeg. Hun tjener ingenting på snap pr.nå.....derfor hun "selger" privatlivet /legger ut agn, for igjen stige i følgertall...hun jobber frem og mot stjerne = betalt... 😕 Endret 16. august av Full kontroll 1 5
Norah. B. Skrevet 16. august #3234 Skrevet 16. august Full kontroll skrev (7 minutter siden): Hun tjener ingenting på snap pr.nå.....derfor hun "selger" privatlivet /legger ut agn, for igjen stige i følgertall...hun jobber frem og mot stjerne = betalt... 😕 Godt det da. Men hun har jo drevet med dette i mange år. Og jo, de kan få det: spotlights feks.
Full kontroll Skrevet 16. august #3235 Skrevet 16. august Norah. B. skrev (2 minutter siden): Godt det da. Men hun har jo drevet med dette i mange år. Og jo, de kan få det: spotlights feks. Meget mulig det er inntekter der, bare aldri hørt henne nevne det 😕 Hun melker datterens syndrom og filming av BB i lek og halvnakne under bading, for alt det er verdt.....for ikke å glemme dette fæle de står i , A a a, men ikke B b b 3 6
Norah. B. Skrevet 16. august #3236 Skrevet 16. august Full kontroll skrev (23 minutter siden): Meget mulig det er inntekter der, bare aldri hørt henne nevne det 😕 Hun melker datterens syndrom og filming av BB i lek og halvnakne under bading, for alt det er verdt.....for ikke å glemme dette fæle de står i , A a a, men ikke B b b Helt enig i at det er urovekkende! Jeg har tidligere prøvd å rette fokuset på dette når det gjelder andre influensere også. Hun er ikke alene, og viser mye mindre enn mange andre. Det bør være forbud mot det faktisk. Men, å kommentere kroppene/utseende til både Nina, datter, sønner, deres psyke osv. som jeg opplever at noen gjør her-altså spekulasjoner og rykter reagerer jeg på! Det er stygt. 1 4
Love2017juni Skrevet 17. august #3237 Skrevet 17. august Full kontroll skrev (12 timer siden): Med mindre det plutselig "popper" opp et bilde av BE og Dennis fra D spedbarnsalder, bekrefter hun vel med dagens bildekavalkade at BE kom inn i livene dere senere enn hva en biologisk far ville gjort 😕 (fleste tilfeller) (fikk ikke endret tekststr) Akkuratt DET tenkte jeg også.. 5
JojoMoyes Skrevet 17. august #3238 Skrevet 17. august Love2017juni skrev (3 timer siden): Akkuratt DET tenkte jeg også.. og dette gjør hun helt bevisst for å skape enda mer spekulasjon/nysgjerrighet så folk trykker seg inn for å se og følge og nå stjerne og betaling på snap. 1 6
siesta Skrevet 17. august #3239 Skrevet 17. august JojoMoyes skrev (2 timer siden): og dette gjør hun helt bevisst for å skape enda mer spekulasjon/nysgjerrighet så folk trykker seg inn for å se og følge og nå stjerne og betaling på snap. Håpløst. Går ikke ann å klage når en selv er grobunn for nysgjerrigheten som oppstår. Hun er såpass voksen at hun burde se det og ikke minst lært av sine erfaringer 3
Norah. B. Skrevet 17. august #3240 Skrevet 17. august siesta skrev (5 minutter siden): Håpløst. Går ikke ann å klage når en selv er grobunn for nysgjerrigheten som oppstår. Hun er såpass voksen at hun burde se det og ikke minst lært av sine erfaringer Først sier hun for mye, nå for lite😅😅det er vel ikke sååå viktig å vite? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå