Love2017juni Skrevet 8 timer siden #3321 Skrevet 8 timer siden Full kontroll skrev (1 time siden): Stemmer, sa hun sist gang også, når hun delte dette på snapp....samme snap hvor hun sa at det på daværende tidspgt ikke var nødvendig å ta den praten med Mille = ikke seksuelt aktiv.... Nå har Mille UV.....ut i snapp sier Nina :- Jeg må alltid huske tisse etter sex, eller får jeg UV med det samme..... Det var derfor jeg lurte på om Nina indirekte fortalte at Mille hadde hatt sex, or what? Mulig jeg hørte det hele helt feil (??) .... Uansett hva så er det helt skrullete at hun deler fra sin voksne datters private liv ( årsak til legebesøk m.m ) som innhold på sin snapp ut til alle mulige følgere 😕 Dette husker jeg også at hun delte. Nå har det seg slik at Mille også snapper offentlig; og hun deler ikke slikt om seg selv. Hun deler ting hun gjør, ikke personlige greier. 3
VildeS Skrevet 6 timer siden #3322 Skrevet 6 timer siden Man kan ikke filme nærbilde av andres hester. Men å utlevere datters urinveisinfeksjon går helt fint... 3 3
siesta Skrevet 5 timer siden #3323 Skrevet 5 timer siden VildeS skrev (35 minutter siden): Man kan ikke filme nærbilde av andres hester. Men å utlevere datters urinveisinfeksjon går helt fint... Virker virkelighetsfjernt ...... 1
baremeg007 Skrevet 5 timer siden #3324 Skrevet 5 timer siden Og hvorfor må den voksne M ha med seg far på legevakten? Spesielt. 1
suprise Skrevet 4 timer siden #3325 Skrevet 4 timer siden (endret) Tough cookie skrev (15 timer siden): Så sønnen i Stavanger fikk barn nesten samtidig med to ulike? 🙈 Ja tydeligvis. Det må det jo være... 2 lørdagskvelder på byen i Stavanger det! Alt som trengs 🙈🕺💃🤰🤰 Forøvrig har han vel et 3 barn også med 3 kvinne tror jeg.... 4 barnebarn, Dennis har kun 1. Datteren har jo ikke barn såååå jepp😬😅 Endret 4 timer siden av suprise 1
suprise Skrevet 4 timer siden #3326 Skrevet 4 timer siden (endret) Høstfjellet skrev (8 timer siden): Jeg sendte henne en melding og lurte på hvorfor hun utleverer sin myndige datter om slike "intime" saker. Fikk til svar: "Oi, er det tabu hjemme hos deg. Ikke her." Er det virkelig mulig.. Kunne aldri falt meg inn skrive til den blåsmurfen. Det du får til svar er jo akkurat slike ting. Dama har jo ingen selvinnsikt og vanlige regler i samfunnet,etikk,høflighet og respekt er noe hun aldri vil få. Hun er rett og slett kvalmende. Synes faktisk synd i datteren som bor hjemme og blir behandlet som hun er 8 år ikke 21 år. De andre kidsa fikk nok flytte ut lenge før, men her skal det melkes...både økonomisk og andre goder fordi datteren har et syndrom. Jesus christ, datteren er fullt oppegående! Det er jo mot sin hensikt og bli behandlet som et lite barn , og bo hjemme med foreldre som styrer alt , det hindrer hennes utvikling og selvstendighet Endret 4 timer siden av suprise 2 1
siesta Skrevet 3 timer siden #3327 Skrevet 3 timer siden (endret) suprise skrev (53 minutter siden): Kunne aldri falt meg inn skrive til den blåsmurfen. Det du får til svar er jo akkurat slike ting. Dama har jo ingen selvinnsikt og vanlige regler i samfunnet,etikk,høflighet og respekt er noe hun aldri vil få. Hun er rett og slett kvalmende. Synes faktisk synd i datteren som bor hjemme og blir behandlet som hun er 8 år ikke 21 år. De andre kidsa fikk nok flytte ut lenge før, men her skal det melkes...både økonomisk og andre goder fordi datteren har et syndrom. Jesus christ, datteren er fullt oppegående! Det er jo mot sin hensikt og bli behandlet som et lite barn , og bo hjemme med foreldre som styrer alt , det hindrer hennes utvikling og selvstendighet Må vel være noen som tar tak i dette . Alle følgerne kan jo ikke være totalt blåste ?? Endret 3 timer siden av siesta 1
Orly Skrevet 37 minutter siden #3328 Skrevet 37 minutter siden baremeg007 skrev (4 timer siden): Og hvorfor må den voksne M ha med seg far på legevakten? Spesielt. Akkurat det er bare merkelig å kritisere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå