siesta Skrevet 24. august #3361 Skrevet 24. august JojoMoyes skrev (40 minutter siden): Det er jo uansett spesielt at en mann får barn med 2 forskjellige damer så tett om det er uker eller mnd mellom dem. Men hovedpoenget her er jo at Nina prøver å dekke over og skjule galskapen som foregår i den familien. For der er det jaggu mye spesielt og de er jo ikke engang flau over å utlevere mye av det! Veldig spesielt. Men det angår sønnen og ikke resten av landet.... 7
Love2017juni Skrevet 25. august #3362 Skrevet 25. august «Kun» 700kr pluss porto for 13biter med denne plasten; Som må vaskes forsiktig og ikke tåler annet enn LED-lys… Kjøper folk slikt seriøst? Du får mye halloweenpynt på rusta/europris++ for 700kr Alså… og det laga i noe som holder og kan vaskes.. 😅 11 3
JojoMoyes Skrevet 25. august #3363 Skrevet 25. august Love2017juni skrev (17 minutter siden): «Kun» 700kr pluss porto for 13biter med denne plasten; Som må vaskes forsiktig og ikke tåler annet enn LED-lys… Kjøper folk slikt seriøst? Du får mye halloweenpynt på rusta/europris++ for 700kr Alså… og det laga i noe som holder og kan vaskes.. 😅 Jeg feirer ikke hallooovin men så senest i går på Europris at det var mye høstpynt i fine farger til en mye greiere pris enn dette ja.Skal jammen sjekke rusta på farten i dag så takk for tips 🎉Jeg fatter ikke hva som gjør at folk handler ræl av influensere 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 4 2
Zhara Skrevet 25. august #3364 Skrevet 25. august JojoMoyes skrev (På 24.8.2026 den 9.02): Hun får jo ikke slippe en fis uten at enten mor eller far eller begge bryr seg? De fordummer og sykeliggjør henne når det passer narrativet at hun må bo hjemme, men når de er på ferie i flere uker er hun voksen og kappabel til både å bo hjemme alene og passe dyrene til mor. Hun utnyttes både fysisk og økonomisk . Så sant!!😔 2
Love2017juni Skrevet 25. august #3365 Skrevet 25. august Ser på dagens snap at de har fått seg ny utendørs jacuzzi også mens de samla inn penger på spleis.. 🤮 Jeg hadde langsjems! 3 7
BellaThea Skrevet 25. august #3366 Skrevet 25. august Love2017juni skrev (3 minutter siden): Ser på dagens snap at de har fått seg ny utendørs jacuzzi også mens de samla inn penger på spleis.. 🤮 Jeg hadde langsjems! Nytt kjøkken, boblebad, platting og utebod. Festivaler. Alt samtidig som de tigger penger på spleis. De eier virkelig ingen skam! 11 5
skeiv-ostepop Skrevet 25. august #3367 Skrevet 25. august Det må være kjipt for M å eie en hest det er tigget om penger til, når det vises frem så stort forbruk som her. Jeg hadde hatt store problemer med det. 5 5
siesta Skrevet 25. august #3368 Skrevet 25. august (endret) BellaThea skrev (47 minutter siden): Nytt kjøkken, boblebad, platting og utebod. Festivaler. Alt samtidig som de tigger penger på spleis. De eier virkelig ingen skam! Nei null og niks. Jeg synes de er de mest useriøse , grådige og minst sympatiske personene jeg har lest om på så lenge jeg kan huske. (Mor og far her ) Det de gjorde burde ikke vært lov,men glad kommunen /bystyret ble informert. Endret 25. august av siesta 3 2
JojoMoyes Skrevet 25. august #3369 Skrevet 25. august Tenk å være så avhengig av gubben sin!! 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Hun skal få han til å snakke om ny diagnose senere for hun husker ikke 😩🤔🤦🏼♀️🤷🏼♀️Og i år igjen utnytter MOR ledsagerbeviset til utopia!!! Det kunne vel kjæresten eller en venninne av M fått bruke??? Det er så ego og narsissisme fra den moren der at jeg kaster både opp og ned😩 7 6
siesta Skrevet 25. august #3370 Skrevet 25. august (endret) JojoMoyes skrev (18 minutter siden): Tenk å være så avhengig av gubben sin!! 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Hun skal få han til å snakke om ny diagnose senere for hun husker ikke 😩🤔🤦🏼♀️🤷🏼♀️Og i år igjen utnytter MOR ledsagerbeviset til utopia!!! Det kunne vel kjæresten eller en venninne av M fått bruke??? Det er så ego og narsissisme fra den moren der at jeg kaster både opp og ned😩 Vi får flire litt ekstra om vi tar turen bort. Er jo ikke vanskelig å få øye på henne 😅😅 Hun utnytter absolutt alt , kan ikke fatte at datter ikke kan få ta med venninne. Om det har med at M trenger spesielle hensyn er jeg sikker på at en god venninne er til hjelp . Stakkars jente som må dra på moren overalt. Ødelegger ung/voksenlivet hennes!!!!!! Mor burde dra med egne venninner ...... Endret 25. august av siesta 7 1
JojoMoyes Skrevet 25. august #3371 Skrevet 25. august siesta skrev (9 minutter siden): Vi får flire litt ekstra om vi tar turen bort. Er jo ikke vanskelig å få øye på henne 😅😅 Hun utnytter absolutt alt , kan ikke fatte at datter ikke kan få ta med venninne. Om det har med at M trenger spesielle hensyn er jeg sikker på at en god venninne er til hjelp . Stakkars jente som må dra på moren overalt. Ødelegger ung/voksenlivet hennes!!!!!! Mor burde dra med egne venninner ...... Mor har snart ingen veninder( som hun selv kaller det) igjen i Stavanger! Hun har valgt oppmerksomhet/penger/snapchat istedenfor 🤷🏼♀️ 2
siesta Skrevet 25. august #3372 Skrevet 25. august JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Mor har snart ingen veninder( som hun selv kaller det) igjen i Stavanger! Hun har valgt oppmerksomhet/penger/snapchat istedenfor 🤷🏼♀️ Er nok sant det. Jeg hadde ikke orket å ha noe med henne å gjøre ... 1 2
Mønsterstrikk Skrevet 25. august #3373 Skrevet 25. august Jeg får litt sånn Münchausen by proxy vibber av det. Stemmer jo ikke helt da datter har en diagnose, eller syndrom eller hva det er. Men N melker det for alt det er verdt og gjør jo ikke noe for at datter skal bli bedre eller mer selvstendig på en måte ved å hele tiden være der og ikke la andre slippe til.. 2 4
Lesehest_hage Skrevet 25. august #3374 Skrevet 25. august siesta skrev (4 timer siden): Nei null og niks. Jeg synes de er de mest useriøse , grådige og minst sympatiske personene jeg har lest om på så lenge jeg kan huske. (Mor og far her ) Det de gjorde burde ikke vært lov,men glad kommunen /bystyret ble informert. Men hva kan bystyret gjøre?
Lesehest_hage Skrevet 25. august #3375 Skrevet 25. august JojoMoyes skrev (49 minutter siden): Mor har snart ingen veninder( som hun selv kaller det) igjen i Stavanger! Hun har valgt oppmerksomhet/penger/snapchat istedenfor 🤷🏼♀️ Hun har vist venninner på snap tidligere.
siesta Skrevet 25. august #3376 Skrevet 25. august Lesehest_hage skrev (22 minutter siden): Men hva kan bystyret gjøre? Sikkert ikke så mye annet enn å si fra at de vet om denne spleisen. Det holder egentlig. 1 1
Blubbalubba Skrevet 25. august #3377 Skrevet 25. august JojoMoyes skrev (1 time siden): Tenk å være så avhengig av gubben sin!! 🤦🏼♀️🤷🏼♀️Hun skal få han til å snakke om ny diagnose senere for hun husker ikke 😩🤔🤦🏼♀️🤷🏼♀️Og i år igjen utnytter MOR ledsagerbeviset til utopia!!! Det kunne vel kjæresten eller en venninne av M fått bruke??? Det er så ego og narsissisme fra den moren der at jeg kaster både opp og ned😩 Tipper SLE eller Alopecia areata…
JojoMoyes Skrevet 25. august #3378 Skrevet 25. august Lesehest_hage skrev (1 time siden): Hun har vist venninner på snap tidligere. Tidligere ja, årets teltur med veninner ble ikke noe av og når så du en venninne på snappen hennes sist? I Oslo ja. Snakker om der hun bor jeg. 3 1
Lesehest_hage Skrevet 25. august #3379 Skrevet 25. august JojoMoyes skrev (50 minutter siden): Tidligere ja, årets teltur med veninner ble ikke noe av og når så du en venninne på snappen hennes sist? I Oslo ja. Snakker om der hun bor jeg. Skjønner, ja… 1
Full kontroll Skrevet 25. august #3380 Skrevet 25. august (endret) Tåler og/eller takler ikke voksenkjeft...hva med å trå så man slipper?? ( hun derimot kan "frese" mot andre, fortelle hvor skapet skal stå ) Vi alle har vel opplevd ( som voksne ) å måtte tåle korreks innimellom, gjør vi feil bør vi sette pris på å bli gjort oppmerksom på akkurat det... (ikke alle som har vokst opp som bortskjemt enebarn, og "støpt" BE til å videreføre "egoet hennes" etter at Nina flyttet med han ) Endret 25. august av Full kontroll 5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå