Zhara Skrevet 23. august #3301 Skrevet 23. august Jeg får angst når jeg ser i den leiligheten, klaustrofobisk. Enn å ha så mye rot ,ting og tang å det kommer stadig mer påfyll. Hver eneste dag!! 🤪 Og måtte idag igjen fortelle at de " skiter" ikke penger alltså. Men det er d samme " vi har solgt en leilighet " bla..bla..bla... 4 5
baremeg007 Skrevet 23. august #3302 Skrevet 23. august (endret) Her ser man tidslinjen deres, fortalt av BE selv. Han kom altså inn i bildet etter DPs ankomst. Her ser man også noe av den samme tidslinjen, der hun 6 år etter siste år på vgs røk med fyren hun hadde før BE - altså da hun var ca 23 og DP nylig født - og flyttet tilbake til Oslo inntil hun møtte BE etter dette igjen. Dere som påstår det er spekulasjoner og usant at DP ikke er hans, kan slutte å lyve. Endret 23. august av baremeg007 1 8
J.. Skrevet 23. august #3303 Skrevet 23. august Hvorfor er det egentlig relevant eller interessant hvem som er bio forelder til hvem.. 4 1
baremeg007 Skrevet 23. august #3304 Skrevet 23. august J.. skrev (35 minutter siden): Hvorfor er det egentlig relevant eller interessant hvem som er bio forelder til hvem.. Fordi hun prøver å skjule det. La være å svare om det ikke bryr deg. 9
siesta Skrevet 23. august #3305 Skrevet 23. august Zhara skrev (1 time siden): Jeg får angst når jeg ser i den leiligheten, klaustrofobisk. Enn å ha så mye rot ,ting og tang å det kommer stadig mer påfyll. Hver eneste dag!! 🤪 Og måtte idag igjen fortelle at de " skiter" ikke penger alltså. Men det er d samme " vi har solgt en leilighet " bla..bla..bla... Har de enda trær? 4
Full kontroll Skrevet 23. august #3306 Skrevet 23. august (endret) Har Mille vært ute (først) og informert venninner og (evt) kjæreste at hun har fått UV, og at pappa BE dro sammen med henne på legevakten? Eller får de infoen rett i fleisen ved å se mammaNina sin snapp ( går utifra at venner av Mille følger henne) ?? Sier Nina indirekte at Mille har hatt sex?? eller er det dårlig hygiene ? ( evt bakterier kan overføres fra fingre til urinrør også)..... Mille er over 20 år, nå utleverer altså Nina henne igjen.....syns det er grusomt gjort 😕 Endret 23. august av Full kontroll 3 1 10
loffen Skrevet 23. august #3307 Skrevet 23. august Rart de ikke ber om spleis til enebolig så de får bedre plass til alt skrotet sitt. 1 10
Zhara Skrevet 23. august #3308 Skrevet 23. august loffen skrev (2 minutter siden): Rart de ikke ber om spleis til enebolig så de får bedre plass til alt skrotet sitt. Det kommer 😒fått blod på tann nå, ser det finnes mange som går fem på🤪💰 4
siesta Skrevet 23. august #3309 Skrevet 23. august (endret) Full kontroll skrev (1 time siden): Har Mille vært ute (først) og informert venninner og (evt) kjæreste at hun har fått UV, og at pappa BE dro sammen med henne på legevakten? Eller får de infoen rett i fleisen ved å se mammaNina sin snapp ( går utifra at venner av Mille følger henne) ?? Sier Nina indirekte at Mille har hatt sex?? eller er det dårlig hygiene ? ( evt bakterier kan overføres fra fingre til urinrør også)..... Mille er over 20 år, nå utleverer altså Nina henne igjen.....syns det er grusomt gjort 😕 Burde ikke vært lov !!! Datter burde jo kontakte Datatilsynet om det er tilfelle. Endret 23. august av siesta 2 4
Zhara Skrevet 23. august #3310 Skrevet 23. august siesta skrev (40 minutter siden): Burde ikke vært lov !!! Datter burde jo kontakte Datatilsynet om det er tilfelle. Hun tør jo ikke si imot sin mor😔 4
Høstfjellet Skrevet 23. august #3311 Skrevet 23. august Full kontroll skrev (1 time siden): Har Mille vært ute (først) og informert venninner og (evt) kjæreste at hun har fått UV, og at pappa BE dro sammen med henne på legevakten? Eller får de infoen rett i fleisen ved å se mammaNina sin snapp ( går utifra at venner av Mille følger henne) ?? Sier Nina indirekte at Mille har hatt sex?? eller er det dårlig hygiene ? ( evt bakterier kan overføres fra fingre til urinrør også)..... Mille er over 20 år, nå utleverer altså Nina henne igjen.....syns det er grusomt gjort 😕 Jeg sendte henne en melding og lurte på hvorfor hun utleverer sin myndige datter om slike "intime" saker. Fikk til svar: "Oi, er det tabu hjemme hos deg. Ikke her." Er det virkelig mulig.. 4 11
Full kontroll Skrevet 23. august #3312 Skrevet 23. august Høstfjellet skrev (2 minutter siden): Jeg sendte henne en melding og lurte på hvorfor hun utleverer sin myndige datter om slike "intime" saker. Fikk til svar: "Oi, er det tabu hjemme hos deg. Ikke her." Er det virkelig mulig.. Erre muuulig!! Greier hun ikke skille privat/hjemmet og deling til det offentlige, er jaggu overformynderiet Mille lever under grusommere enn først antatt... 😕 (Selvfølgelig snakker de (aller) fleste om det meste, men da privat ) 1 10
siesta Skrevet 23. august #3313 Skrevet 23. august Full kontroll skrev (16 minutter siden): Erre muuulig!! Greier hun ikke skille privat/hjemmet og deling til det offentlige, er jaggu overformynderiet Mille lever under grusommere enn først antatt... 😕 (Selvfølgelig snakker de (aller) fleste om det meste, men da privat ) Privat og offentlig er to forskjellige ting. Det burde hun som veldig godt voksen vite . 8
JojoMoyes Skrevet 23. august #3316 Skrevet 23. august siesta skrev (6 timer siden): Har de enda trær? Om du mener de som henger fra taket så ja 😊
Tough cookie Skrevet 23. august #3317 Skrevet 23. august (endret) Full kontroll skrev (4 timer siden): Har Mille vært ute (først) og informert venninner og (evt) kjæreste at hun har fått UV, og at pappa BE dro sammen med henne på legevakten? Eller får de infoen rett i fleisen ved å se mammaNina sin snapp ( går utifra at venner av Mille følger henne) ?? Sier Nina indirekte at Mille har hatt sex?? eller er det dårlig hygiene ? ( evt bakterier kan overføres fra fingre til urinrør også)..... Mille er over 20 år, nå utleverer altså Nina henne igjen.....syns det er grusomt gjort 😕 Nei, Nina sier at hun, altså Nina, alltid må tisse etter at hun har hatt sex. Endret 23. august av Tough cookie 1
baremeg007 Skrevet 23. august #3318 Skrevet 23. august Og hva er det som får blåugla til å tenke at NOEN som helst trenger å vite at hun urinerer etter puling? Ingen! Hva går av henne? 10
Full kontroll Skrevet 23. august #3319 Skrevet 23. august (endret) Tough cookie skrev (31 minutter siden): Nei, Nina sier at hun, altså Nina, alltid må tisse etter at hun har hatt sex. Stemmer, sa hun sist gang også, når hun delte dette på snapp....samme snap hvor hun sa at det på daværende tidspgt ikke var nødvendig å ta den praten med Mille = ikke seksuelt aktiv.... Nå har Mille UV.....ut i snapp sier Nina :- Jeg må alltid huske tisse etter sex, eller får jeg UV med det samme..... Det var derfor jeg lurte på om Nina indirekte fortalte at Mille hadde hatt sex, or what? Mulig jeg hørte det hele helt feil (??) .... Uansett hva så er det helt skrullete at hun deler fra sin voksne datters private liv ( årsak til legebesøk m.m ) som innhold på sin snapp ut til alle mulige følgere 😕 Endret 23. august av Full kontroll 3 14
quietone Skrevet 23. august #3320 Skrevet 23. august Full kontroll skrev (31 minutter siden): Stemmer, sa hun sist gang også, når hun delte dette på snapp....samme snap hvor hun sa at det på daværende tidspgt ikke var nødvendig å ta den praten med Mille = ikke seksuelt aktiv.... Nå har Mille UV.....ut i snapp sier Nina :- Jeg må alltid huske tisse etter sex, eller får jeg UV med det samme..... Det var derfor jeg lurte på om Nina indirekte fortalte at Mille hadde hatt sex, or what? Mulig jeg hørte det hele helt feil (??) .... Uansett hva så er det helt skrullete at hun deler fra sin voksne datters private liv ( årsak til legebesøk m.m ) som innhold på sin snapp ut til alle mulige følgere 😕 Jeg vet ikke hva hun ønsket å oppnå ved å dele denne private opplysningen, men når hun kommer med den typen informasjon samtidig som hun snakker om datteren sin, bør hun tenke over hvordan det kan oppfattes. Jeg har sett dette bli diskutert i flere andre forum i kveld, og samtlige tolker det på samme måte som deg. Uansett hva Nina mente med det, synes jeg hun har gått langt over grensen for hva som er greit å dele. Og det er dessverre langt fra første gang hun gjør. 4 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå