Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3201 Skrevet 3 timer siden siesta skrev (4 minutter siden): Nei. Det vet jeg ikke men det er faktisk ikke noe galt i å lure på det. Hun sier a og ikke b... Hun trengte ikke sagt noenting. Hadde hun vært fornuftig hadde hun sagt at de selv og familien ordnet med resten .... Så ville det ikke blitt spekulasjoner . Skjønner at det kan være irrierende for dere som vil vite ALT! Hun må ikke heller fortelle alt.
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3202 Skrevet 3 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Og det er hele poenget. Hun deler villig alt annet. Absolutt alt annet. Detaljer om diagnoser og hverdagen. Men her? Anonym velgjører. Via politikerens private konto. Hvorfor ikke via Spleis så alle pengene hadde kommet i en transaksjon og gitt de litt mindre arbeid? Av og til ligger det mye rart i det som IKKE sies. Er det uproblematisk så er det vel bare å si det? Kommer an på hvordan en tolker det. Jeg tolket det som at det kunne være hvem som helst; feks moren hennes.
siesta Skrevet 3 timer siden #3203 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (1 minutt siden): Skjønner at det kan være irrierende for dere som vil vite ALT! Hun må ikke heller fortelle alt. Og da blir det vel spekulasjoner , er ikke det sånn det oppstår ? Eller har jeg missforstått ...
skeiv-ostepop Skrevet 3 timer siden #3204 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (Akkurat nå): Kommer an på hvordan en tolker det. Jeg tolket det som at det kunne være hvem som helst; feks moren hennes. Ja og det kan det være. Men har ikke den folkevalgte der i huset et litt større ansvar enn folk flest om å være åpen om økonomiske transaksjoner på sin private konto fra tilfeldige personer? 1
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3205 Skrevet 3 timer siden siesta skrev (Akkurat nå): Og da blir det vel spekulasjoner , er ikke det sånn det oppstår ? Eller har jeg missforstått ... Det er faktisk ikke tillatt her. Scroll opp og les reglementet.
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3206 Skrevet 3 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Ja og det kan det være. Men har ikke den folkevalgte der i huset et litt større ansvar enn folk flest om å være åpen om økonomiske transaksjoner på sin private konto fra tilfeldige personer? Nei, hvorfor skulle de det?
skeiv-ostepop Skrevet 3 timer siden #3207 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (Akkurat nå): Nei, hvorfor skulle de det? Sier ikke det seg selv? 1 1
Taco Ninja Skrevet 3 timer siden #3208 Skrevet 3 timer siden skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Ja og det kan det være. Men har ikke den folkevalgte der i huset et litt større ansvar enn folk flest om å være åpen om økonomiske transaksjoner på sin private konto fra tilfeldige personer? Han er jo ikke en PEP, så hvorfor?
Velinda Skrevet 3 timer siden #3209 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (1 minutt siden): Kommer an på hvordan en tolker det. Jeg tolket det som at det kunne være hvem som helst; feks moren hennes. Hun sier at de ikke klarer å stole på at denne velgjøreren er reel?mannen må ringe henne flere ganger for å tro på henne,flaut om det er moren hennes🙈 3
siesta Skrevet 3 timer siden #3210 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (2 minutter siden): Det er faktisk ikke tillatt her. Scroll opp og les reglementet. Gidder ikke svare deg mer. Du er bare her for å kverulere. 2 3
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3211 Skrevet 3 timer siden skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Sier ikke det seg selv? Du mener altså at viss en er folkevalgt politiker så skal en være åpen om sin private økonomi?
Velinda Skrevet 3 timer siden #3212 Skrevet 3 timer siden siesta skrev (Akkurat nå): Gidder ikke svare deg mer. Du er bare her for å kverulere. 100% at alle er på"jobb" 1
skeiv-ostepop Skrevet 3 timer siden #3213 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (Akkurat nå): Du mener altså at viss en er folkevalgt politiker så skal en være åpen om sin private økonomi? Jeg mener at man bør legge til rette for større åpenhet enn folk ellers ja. 1
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3214 Skrevet 3 timer siden siesta skrev (Akkurat nå): Gidder ikke svare deg mer. Du er bare her for å kverulere. Jeg er her for å avvise mye av det spes du uttaler...som er 24/7! Døgnet rundt! Sorry, stygt sagt av meg. Men....
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3215 Skrevet 3 timer siden skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Jeg mener at man bør legge til rette for større åpenhet enn folk ellers ja. Ikke privatøkonomi! De er folkevalgte, betyr ikke at han må brette ut hvor mye han handla for til fredagstacoen.
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3216 Skrevet 3 timer siden Velinda skrev (4 minutter siden): Hun sier at de ikke klarer å stole på at denne velgjøreren er reel?mannen må ringe henne flere ganger for å tro på henne,flaut om det er moren hennes🙈 Det er vel ikke flaut?
Velinda Skrevet 3 timer siden #3217 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (1 minutt siden): Ikke privatøkonomi! De er folkevalgte, betyr ikke at han må brette ut hvor mye han handla for til fredagstacoen. Hvem har skt at han må det?
Velinda Skrevet 3 timer siden #3218 Skrevet 3 timer siden Norah. B. skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke flaut? Dritflaut 1
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3219 Skrevet 3 timer siden siesta skrev (9 minutter siden): Og da blir det vel spekulasjoner , er ikke det sånn det oppstår ? Eller har jeg missforstått ... Kommer an på om en høyreklikker kjapt igjennom, eller ikke.
Norah. B. Skrevet 3 timer siden #3220 Skrevet 3 timer siden Velinda skrev (1 minutt siden): Dritflaut Nei. Eller det kan være en de kjenner godt, og at det kom litt overraskende på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå