Lesehest_hage Skrevet 15. august #3201 Skrevet 15. august siesta skrev (1 time siden): Det lyste nesten gjennom ja...😏 Hva mener dere?
siesta Skrevet 15. august #3202 Skrevet 15. august (endret) Lesehest_hage skrev (1 time siden): Hva mener dere? En som kverulerte litt her om dagen... Endret 15. august av siesta
Taco Ninja Skrevet 16. august #3203 Skrevet 16. august skeiv-ostepop skrev (På 14.8.2026 den 23.50): Og det sa jeg ikke heller. Men når kona hans sitter på Snapchat og oppfører seg som reneste mafiadronningen så bør kanskje minst en voksen der ta litt ansvar. Og i stede for å skape mystikk rundt givere til denne unødvendige hesten så kunne en bare guidet vedkommende inn på Spleisen eller ikke sagt noe i det hele tatt. Men Nina måtte si noe. Alt må deles. Om det var fordi hun glemte seg, eller bare ville skape mystikk - umulig å vite. Men nå har hun altså sagt det til alle at det er en anonym giver som har overført pengene via mannens konto. Og for min del vekker det noen spørsmål. Taco Ninja skrev (På 14.8.2026 den 23.56): Hvilke spørsmål? skeiv-ostepop skrev (6 timer siden): Hvordan kan hun filme han når han aldri er der? Det Kristin deler av tid med F er stort sett "endelig barnefri", og det er stadig kortere imellom. Men det viktigere spørsmåle er: hvilke spørsmål var det som ble vekket hos deg? Eller bare skrev du noe for å skape engaement om ingen ting ? 2
skeiv-ostepop Skrevet 16. august #3204 Skrevet 16. august Taco Ninja skrev (29 minutter siden): Men det viktigere spørsmåle er: hvilke spørsmål var det som ble vekket hos deg? Eller bare skrev du noe for å skape engaement om ingen ting ? Om du har sett mine andre innlegg rundt det så bør det være ganske åpenbart. Selv uten burde det være åpenbart. Eller spør du bare for å kverulere? 1 4
Hønemoor Skrevet 16. august #3205 Skrevet 16. august Jeg syns Nina virker som en skikkelig bezzerwizzer og kunne aldri tenkt meg å omgås henne. Men må likevel si at hun virker som en god farmor, har sønnen til D og K stadig vekk enten i Stavanger, Oslo eller på ferietur. Dennis virker òg som en god far. Kristin derimot, burde faktisk ikke hatt barn 😭 og det ville hun jo aldri heller, så takk gud for pappa og farmor! 5 2
JojoMoyes Skrevet 16. august #3206 Skrevet 16. august Synes ikke vi skal glorifisere Dennis sitt farskap her i tråden… han har sine svin på skogen han også… Tar ikke Kristin i forsvar nei men Dennis var fraværende lenge etter bruddet. Så tror nok ikke den ene forelderen er bedre enn den andre. 10 2
Tessa12 Skrevet 16. august #3207 Skrevet 16. august JojoMoyes skrev (5 minutter siden): Synes ikke vi skal glorifisere Dennis sitt farskap her i tråden… han har sine svin på skogen han også… Tar ikke Kristin i forsvar nei men Dennis var fraværende lenge etter bruddet. Så tror nok ikke den ene forelderen er bedre enn den andre. Dennis var syk, det var en helt plausibel grunn til at han ikke hadde barnet en periode 5 2
siesta Skrevet 16. august #3208 Skrevet 16. august JojoMoyes skrev (1 time siden): Synes ikke vi skal glorifisere Dennis sitt farskap her i tråden… han har sine svin på skogen han også… Tar ikke Kristin i forsvar nei men Dennis var fraværende lenge etter bruddet. Så tror nok ikke den ene forelderen er bedre enn den enig. Enig. 4 1
Nøytral-80 Skrevet 16. august #3209 Skrevet 16. august (endret) Skriver det her også. Var kjapt inne på denne Nina sin Snap for å kunne uttale meg her. Og for å se om min mistanke var korrekt. Fy faen, hva er galt med menneskeheten? Det er helt tydelig at dette kvinnemennesket utnytter sitt barnebarn som click-bait. Skryter av økt følgertall, antall views og «farmor-kred» over helgen vel vitende om at grunnen er folks nysgjerrighet ovenfor Kristin og sønnen. FYSJ at det går an å bli så vanvittig oppmerksomhetssyk/PR-kåt. Jeg blir faktisk kvalm. Dere som klikker dere inn på denne dama daglig, om så ukentlig, kun for å se hvor Kristins sønn er eller hva han driver med, dere burde SKJEMMES! Det er helt unormal oppførsel å være så sykelig opptatt av andre sine barn. og PS! Er ikke denne dama uføretrygdet (fibro/ME?). Får passe på å rapportere disse nye inntektene fra snap til skatteetaten. Skal fort se trygda ryker da. Endret 16. august av Nøytral-80 5 10
siesta Skrevet 16. august #3210 Skrevet 16. august Nøytral-80 skrev (1 time siden): Skriver det her også. Var kjapt inne på denne Nina sin Snap for å kunne uttale meg her. Og for å se om min mistanke var korrekt. Fy faen, hva er galt med menneskeheten? Det er helt tydelig at dette kvinnemennesket utnytter sitt barnebarn som click-bait. Skryter av økt følgertall, antall views og «farmor-kred» over helgen vel vitende om at grunnen er folks nysgjerrighet ovenfor Kristin og sønnen. FYSJ at det går an å bli så vanvittig oppmerksomhetssyk/PR-kåt. Jeg blir faktisk kvalm. Dere som klikker dere inn på denne dama daglig, om så ukentlig, kun for å se hvor Kristins sønn er eller hva han driver med, dere burde SKJEMMES! Det er helt unormal oppførsel å være så sykelig opptatt av andre sine barn. og PS! Er ikke denne dama uføretrygdet (fibro/ME?). Får passe på å rapportere disse nye inntektene fra snap til skatteetaten. Skal fort se trygda ryker da. Nå tror jeg ikke barnebarnet har vært hovedårsaken til at folk klikker seg inn hos henne. Men fint at hun passer på han. 3
DivaBit Skrevet 16. august #3211 Skrevet 16. august Nøytral-80 skrev (1 time siden): Skriver det her også. Var kjapt inne på denne Nina sin Snap for å kunne uttale meg her. Og for å se om min mistanke var korrekt. Fy faen, hva er galt med menneskeheten? Det er helt tydelig at dette kvinnemennesket utnytter sitt barnebarn som click-bait. Skryter av økt følgertall, antall views og «farmor-kred» over helgen vel vitende om at grunnen er folks nysgjerrighet ovenfor Kristin og sønnen. FYSJ at det går an å bli så vanvittig oppmerksomhetssyk/PR-kåt. Jeg blir faktisk kvalm. Dere som klikker dere inn på denne dama daglig, om så ukentlig, kun for å se hvor Kristins sønn er eller hva han driver med, dere burde SKJEMMES! Det er helt unormal oppførsel å være så sykelig opptatt av andre sine barn. og PS! Er ikke denne dama uføretrygdet (fibro/ME?). Får passe på å rapportere disse nye inntektene fra snap til skatteetaten. Skal fort se trygda ryker da. Firmaet på 3-D print står selvsagt på mannen, så ingen inntekt av det de selger vil gå på henne. Med mindre han ansetter henne da, men dette er nok godt planlagt i forhold til å hindre en avkortning av hennes trygd. 7 3
Nøytral-80 Skrevet 16. august #3212 Skrevet 16. august siesta skrev (4 minutter siden): Nå tror jeg ikke barnebarnet har vært hovedårsaken til at folk klikker seg inn hos henne. Men fint at hun passer på han. Denne helgen, JO! Og hun skryter av det i form av skjermdumper fra følgere som mener hun er en såååå god farmor ifm bryllup og barnepass. Hun passer gjerne på ham, men fy f*** som hun utleverer også. Skal ikke si at hun bruker han som et springbrett til en «influencer-karriere», for influencer var hun gjerne allerede? Men at hun bruker barnet for å få klikk og følgere - det er det ingen verdens tvil om. 3 8
Nøytral-80 Skrevet 16. august #3213 Skrevet 16. august DivaBit skrev (4 minutter siden): Firmaet på 3-D print står selvsagt på mannen, så ingen inntekt av det de selger vil gå på henne. Med mindre han ansetter henne da, men dette er nok godt planlagt i forhold til å hindre en avkortning av hennes trygd. Trygdesnylter og wannabe influencer som driver med utlevering av barn. Wow, flott dame dere følger og heier på! 2 7
Tessa12 Skrevet 16. august #3214 Skrevet 16. august Dere vet man nå kan tjene 1G utenfor trygden uten å få trekk? 1
skeiv-ostepop Skrevet 16. august #3215 Skrevet 16. august DivaBit skrev (1 time siden): Firmaet på 3-D print står selvsagt på mannen, så ingen inntekt av det de selger vil gå på henne. Med mindre han ansetter henne da, men dette er nok godt planlagt i forhold til å hindre en avkortning av hennes trygd. Hun eier 40% av aksjene. Opp fra rundt 30%.
DivaBit Skrevet 16. august #3216 Skrevet 16. august skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden): Hun eier 40% av aksjene. Opp fra rundt 30%. Aksjer? Firmaet er registrert på han som et enkeltpersonforetak, Thorsen 3D Print - org.nr. 937 805 659. Hvilket aksjeselskap tenker du på, for jeg finner ikke noe aksjeselskap på han eller aksjer på henne? 1
skeiv-ostepop Skrevet 16. august #3217 Skrevet 16. august DivaBit skrev (2 minutter siden): Aksjer? Firmaet er registrert på han som et enkeltpersonforetak, Thorsen 3D Print - org.nr. 937 805 659. Hvilket aksjeselskap tenker du på, for jeg finner ikke noe aksjeselskap på han eller aksjer på henne? Ah. Jeg trodde vi snakket om Kristin og G sitt. Beklager. 1
DivaBit Skrevet 16. august #3218 Skrevet 16. august skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Ah. Jeg trodde vi snakket om Kristin og G sitt. Beklager. Ingenting å beklage, måtte bare dobbelsjekke om jeg hadde misset noe 😊
siesta Skrevet 16. august #3219 Skrevet 16. august Tessa12 skrev (1 time siden): Dere vet man nå kan tjene 1G utenfor trygden uten å få trekk? Men lurer på hvorfor de ikke brukte det de tjente på disse tingene til kjøp av hest ? 7 1 6
suprise Skrevet 16. august #3220 Skrevet 16. august Nøytral-80 skrev (1 time siden): Denne helgen, JO! Og hun skryter av det i form av skjermdumper fra følgere som mener hun er en såååå god farmor ifm bryllup og barnepass. Hun passer gjerne på ham, men fy f*** som hun utleverer også. Skal ikke si at hun bruker han som et springbrett til en «influencer-karriere», for influencer var hun gjerne allerede? Men at hun bruker barnet for å få klikk og følgere - det er det ingen verdens tvil om. Hun er en god bestemor, men hun er kynisk som få. Det sa 🐴 spleis alt om,generelt det meste denne dama sier er kynisk og frekt. At dette barnebarnet blir mer eksponert på snap enn de andre barnebarna handler selvfølgelig om at dette barnet gir mer "clicks" enn de andre barnebarna fordi barnet har en kjendis mor. Money...money.. 4 1 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå