Lesehest_hage Skrevet 22. august #3281 Skrevet 22. august Vi har skrevet om dette før. Men nå tar hun det opp igjen, nytt kjøkken og stoler. Da de solgte leiligheten burde det vært bedre å bruke det på hest enn spleis - de sitter godt i det synes nå jeg! Det blir så feil…. 5 7
JojoMoyes Skrevet 22. august #3282 Skrevet 22. august Lesehest_hage skrev (1 time siden): Vi har skrevet om dette før. Men nå tar hun det opp igjen, nytt kjøkken og stoler. Da de solgte leiligheten burde det vært bedre å bruke det på hest enn spleis - de sitter godt i det synes nå jeg! Det blir så feil…. Må jo forsvare seg for de nye følgerne!!Jeg er veldig spent på om hun klarer å få stjerne og betalt, eller om folk blir pissed eller lei og ser den ekte kyniske Nina og avfølger igjen. Kommer det et nytt utbrudd eller to så den ekte personen skinner gjennom kan det jo bli litt interessant… 10 1
Lesehest_hage Skrevet 22. august #3283 Skrevet 22. august JojoMoyes skrev (28 minutter siden): Må jo forsvare seg for de nye følgerne!!Jeg er veldig spent på om hun klarer å få stjerne og betalt, eller om folk blir pissed eller lei og ser den ekte kyniske Nina og avfølger igjen. Kommer det et nytt utbrudd eller to så den ekte personen skinner gjennom kan det jo bli litt interessant… Det kan også virke motsatt, men ja. Og litt av et lass med pakker som hadde kommet…. Kanskje det med spleis blir dysset noe ned, siden datteren nå har fått hesten. 1 5
siesta Skrevet 22. august #3284 Skrevet 22. august Lesehest_hage skrev (1 time siden): Det kan også virke motsatt, men ja. Og litt av et lass med pakker som hadde kommet…. Kanskje det med spleis blir dysset noe ned, siden datteren nå har fått hesten. Så hun fortsetter å shoppe..... 2
Tapaz Skrevet 22. august #3285 Skrevet 22. august siesta skrev (På 20.8.2026 den 18.50): Synes vel gjerne at barnevakten som også er ex svigermor til bruden burde opptrådt litt mer diskret. Kan ikke gjøre noe med håret men kansje en roligere kjole. Jeg digger farger og bruker det mest mulig..men noen ganger er man faktisk i siste rekke og må kle oss deretter. Det blir ikke lett å bli ny svigerdatter der når hun lovpriser den forrige opp i skyene. 6 5
adriana32 Skrevet 22. august #3286 Skrevet 22. august Tapaz skrev (3 minutter siden): Det blir ikke lett å bli ny svigerdatter der når hun lovpriser den forrige opp i skyene. Så ikke alle snappene hennes fra Oslo men kunne ikke se at hun møtte Dennis sin nye kjæreste. Hun har jo møtt barnet så merkelig om hun ikke kunne møte moren hans. 4
Tapaz Skrevet 22. august #3287 Skrevet 22. august adriana32 skrev (13 minutter siden): Så ikke alle snappene hennes fra Oslo men kunne ikke se at hun møtte Dennis sin nye kjæreste. Hun har jo møtt barnet så merkelig om hun ikke kunne møte moren hans. Tror ikke det har vært lagt ut snap om det. Håper det er ei dame som ikke lar seg pille på nesa. ( Kjæresten til Dennis) 2
baremeg007 Skrevet 23. august #3288 Skrevet 23. august siesta skrev (På 20.8.2026 den 18.50): Synes vel gjerne at barnevakten som også er ex svigermor til bruden burde opptrådt litt mer diskret. Kan ikke gjøre noe med håret men kansje en roligere kjole. Jeg digger farger og bruker det mest mulig..men noen ganger er man faktisk i siste rekke og må kle oss deretter. Veldig spesielt å sitte helt fremme også… 3
Hirondelle Skrevet 23. august #3289 Skrevet 23. august baremeg007 skrev (4 timer siden): Veldig spesielt å sitte helt fremme også… Det er ikke Nina som satt helt fremme. Det var F. Som hun satt med. Barnet var Ninas inngangsbillett i hele bryllupet. At sønnen til bruden sitter fremme er helt normalt. Nina satt ikke fremme i kraft av seg selv, hun satt der pga barnet. 10 1
Tough cookie Skrevet 23. august #3290 Skrevet 23. august Hun sier hun har tre barnebarn under 2,5 år i Stavanger. Trodde hun bare hadde 2 jeg🤔 2
JojoMoyes Skrevet 23. august #3291 Skrevet 23. august Tough cookie skrev (16 minutter siden): Hun sier hun har tre barnebarn under 2,5 år i Stavanger. Trodde hun bare hadde 2 jeg🤔 Fikk jo 2 med bare noen få mnd mellom var det vel … 3 1
siesta Skrevet 23. august #3292 Skrevet 23. august (endret) JojoMoyes skrev (13 timer siden): Må jo forsvare seg for de nye følgerne!!Jeg er veldig spent på om hun klarer å få stjerne og betalt, eller om folk blir pissed eller lei og ser den ekte kyniske Nina og avfølger igjen. Kommer det et nytt utbrudd eller to så den ekte personen skinner gjennom kan det jo bli litt interessant… En av ungene mine har en samboer som er mer kjent enn hun noen gang vil bli 😅😅 Men når det er sagt så skjønner jeg ikke hva hun skal drive å snappe om ... Kan hun ikke innse at ting omkring henne ikke er så interessante lenger Jeg kommer aldri til å glemme den spleisen ,og det mest pga at hun fartet rundt og festet og drakk mens den pågikk. Så hva hun skal gjøre for å få stjerne ect (jeg har ikke så greie på det ) ? Få seg en hobby , begynne å lage ordentlig mat , gjøre husarbeid , turer med hundene ... Listen er lang men det er dessverre helt hverdagslige ting ... Endret 23. august av siesta
Tough cookie Skrevet 23. august #3293 Skrevet 23. august (endret) JojoMoyes skrev (1 time siden): Fikk jo 2 med bare noen få mnd mellom var det vel … Så sønnen i Stavanger fikk barn nesten samtidig med to ulike? 🙈 Endret 23. august av Tough cookie 14 1
JojoMoyes Skrevet 23. august #3294 Skrevet 23. august siesta skrev (30 minutter siden): En av ungene mine har en samboer som er mer kjent enn hun noen gang vil bli 😅😅 Men når det er sagt så skjønner jeg ikke hva hun skal drive å snappe om ... Kan hun ikke innse at ting omkring henne ikke er så interessante lenger Jeg kommer aldri til å glemme den spleisen ,og det mest pga at hun fartet rundt og festet og drakk mens den pågikk. Så hva hun skal gjøre for å få stjerne ect (jeg har ikke så greie på det ) ? Få seg en hobby , begynne å lage ordentlig mat , gjøre husarbeid , turer med hundene ... Listen er lang men det er dessverre helt hverdagslige ting ... I dag utleverer hun igjen M med sykdom …. Og hun står å deiger seg med dansing foran speilet. Det er jo helt tragisk hvordan folk blir for penger og fame. I går gnagde hun om Kristin i flere runder. Jeg har oppriktig lyst å gjemme meg bak en pute for det er så mye barnslig og flaut hun driver med… 17
JojoMoyes Skrevet 23. august #3295 Skrevet 23. august Tough cookie skrev (2 minutter siden): Så sønnen i Stavanger fikk barn nesten samtidig med to ulike? 🙈 Ja han fikk 2 barn med 2 forskjellige på kort tid. Dette snakker jo ikke tante Blå om seff… 7 4
Tapaz Skrevet 23. august #3296 Skrevet 23. august JojoMoyes skrev (16 minutter siden): Ja han fikk 2 barn med 2 forskjellige på kort tid. Dette snakker jo ikke tante Blå om seff… Det er riper i lakken det. 7 3
siesta Skrevet 23. august #3297 Skrevet 23. august (endret) Tapaz skrev (53 minutter siden): Det er riper i lakken det. Men denne sønnen vil nok ikke ha noe med mammaens snap å gjøre. Derfor synes jeg det blir helt feil av henne å dra fram disse barnebarna hele tiden. De har ikke bedt om det. Og det blir mye snakk ettersom hun jo er ekspert på å si A men ikke B.... Endret 23. august av siesta 10 2
quietone Skrevet 23. august #3298 Skrevet 23. august JojoMoyes skrev (2 timer siden): Fikk jo 2 med bare noen få mnd mellom var det vel … *uker * 😅 4 7
Tough cookie Skrevet 23. august #3299 Skrevet 23. august JojoMoyes skrev (1 time siden): Ja han fikk 2 barn med 2 forskjellige på kort tid. Dette snakker jo ikke tante Blå om seff… Så hun har ikke sagt noe om dette barnet er på besøk hos de?
baremeg007 Skrevet 23. august #3300 Skrevet 23. august Hirondelle skrev (5 timer siden): Det er ikke Nina som satt helt fremme. Det var F. Som hun satt med. Feil! Ungen satt på motsatt rad med Geirs unger, ikke ved siden av blåugla. 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå