Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Norah. B. skrev (1 time siden):

Først sier hun for mye, nå for lite😅😅det er vel ikke sååå viktig å vite?

Intresserer meg null hvem,  hva og hvorfor ift barna og barnebarna hennes.

Jeg avfulgte henne da jeg ikke fikk ting til å stemme ( i midt hode , trenger ikke være andres ) med tanke på tempo og sykdom, reising ect. 

Men det var MIN  grunn til å avfølge.

Så var det noen som snakket om denne spleisen å da måtte jeg inn å lese. Grunnen til det var at jeg ikke kunne skjønne at den familien hadde det behovet. Det skjønner jeg fremdeles ikke , men det er min mening. 

Jeg følger kun 1 snap fast og det er Line Victoria . Den har jeg fulgt hele tiden. Gir meg litt mer  lærerikt  påfyll og innsikt som er troverdig. Selv om den handler om mye trist , klarer hun å formidle så fint. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
siesta skrev (10 minutter siden):

Intresserer meg null hvem,  hva og hvorfor ift barna og barnebarna hennes.

Jeg avfulgte henne da jeg ikke fikk ting til å stemme ( i midt hode , trenger ikke være andres ) med tanke på tempo og sykdom, reising ect. 

Men det var MIN  grunn til å avfølge.

Så var det noen som snakket om denne spleisen å da måtte jeg inn å lese. Grunnen til det var at jeg ikke kunne skjønne at den familien hadde det behovet. Det skjønner jeg fremdeles ikke , men det er min mening. 

Jeg følger kun 1 snap fast og det er Line Victoria . Den har jeg fulgt hele tiden. Gir meg litt mer  lærerikt  påfyll og innsikt som er troverdig. Selv om den handler om mye trist , klarer hun å formidle så fint. 

Enig med deg i det. Og sunn fornuft å reagere på flere ting både hos henne og andre. Jeg har også sånne tanker.

Men; som tidligere nevnt...spekulasjoner og ryktespredning er jeg generelt ingen tilhenger av. Snakke stygt om utseende til flere og i ulike aldersgrupper, kroppsfasong, problematikk og antagelser rundt psyke +++ er farlig og direkte ufint. 

Men kritisk blikk på ting som blir sagt og gjort bevisst, må alle influensere tåle å stå i. 

• Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (18 timer siden):

Enig i det , grunnen til det jeg skrev   er derimot min skepsis  til Ninas kyniske metode til stjernen.....hele hennes snapp omhandler egne barn og BB...printegreiene er ikke akkurat det hun selger seg inn til nye følgere på.....bildekavalkaden mener jeg er en metode for igjen få liv i gamle glør.......gjøre seg interessant = nye følgere....

Det stilles tøffere krav for få gul stjerne i dag enn for en kort stund siden. Og når du får den så er kravene for de høyere utbetalingene også vesentlig høyere. Som igjen skaper vanvittig kyniske og spekulative influensere som ikke skyr noen ting for å få stjerna si eller beholde/oppnå de høye utbetalingene.

Hva penger kan gjøre med folk, mange av de eier ikke moral lengre. Noen har kanskje aldri eid det heller.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...