Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Norah. B. skrev (1 time siden):

Først sier hun for mye, nå for lite😅😅det er vel ikke sååå viktig å vite?

Intresserer meg null hvem,  hva og hvorfor ift barna og barnebarna hennes.

Jeg avfulgte henne da jeg ikke fikk ting til å stemme ( i midt hode , trenger ikke være andres ) med tanke på tempo og sykdom, reising ect. 

Men det var MIN  grunn til å avfølge.

Så var det noen som snakket om denne spleisen å da måtte jeg inn å lese. Grunnen til det var at jeg ikke kunne skjønne at den familien hadde det behovet. Det skjønner jeg fremdeles ikke , men det er min mening. 

Jeg følger kun 1 snap fast og det er Line Victoria . Den har jeg fulgt hele tiden. Gir meg litt mer  lærerikt  påfyll og innsikt som er troverdig. Selv om den handler om mye trist , klarer hun å formidle så fint. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
siesta skrev (10 minutter siden):

Intresserer meg null hvem,  hva og hvorfor ift barna og barnebarna hennes.

Jeg avfulgte henne da jeg ikke fikk ting til å stemme ( i midt hode , trenger ikke være andres ) med tanke på tempo og sykdom, reising ect. 

Men det var MIN  grunn til å avfølge.

Så var det noen som snakket om denne spleisen å da måtte jeg inn å lese. Grunnen til det var at jeg ikke kunne skjønne at den familien hadde det behovet. Det skjønner jeg fremdeles ikke , men det er min mening. 

Jeg følger kun 1 snap fast og det er Line Victoria . Den har jeg fulgt hele tiden. Gir meg litt mer  lærerikt  påfyll og innsikt som er troverdig. Selv om den handler om mye trist , klarer hun å formidle så fint. 

Enig med deg i det. Og sunn fornuft å reagere på flere ting både hos henne og andre. Jeg har også sånne tanker.

Men; som tidligere nevnt...spekulasjoner og ryktespredning er jeg generelt ingen tilhenger av. Snakke stygt om utseende til flere og i ulike aldersgrupper, kroppsfasong, problematikk og antagelser rundt psyke +++ er farlig og direkte ufint. 

Men kritisk blikk på ting som blir sagt og gjort bevisst, må alle influensere tåle å stå i. 

• Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (18 timer siden):

Enig i det , grunnen til det jeg skrev   er derimot min skepsis  til Ninas kyniske metode til stjernen.....hele hennes snapp omhandler egne barn og BB...printegreiene er ikke akkurat det hun selger seg inn til nye følgere på.....bildekavalkaden mener jeg er en metode for igjen få liv i gamle glør.......gjøre seg interessant = nye følgere....

Det stilles tøffere krav for få gul stjerne i dag enn for en kort stund siden. Og når du får den så er kravene for de høyere utbetalingene også vesentlig høyere. Som igjen skaper vanvittig kyniske og spekulative influensere som ikke skyr noen ting for å få stjerna si eller beholde/oppnå de høye utbetalingene.

Hva penger kan gjøre med folk, mange av de eier ikke moral lengre. Noen har kanskje aldri eid det heller.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

(Skjønner og vil tro denne anonyme giveren kanskje nå er allmenn kjent der)

( for de som derimot ikke vet) Hvor lenge var "adam i paradiset" når Nina   annonserer på snap at hun venter besøk av  denne (not longer) anonyme...???

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
Skrevet

Hva har skjedd rundt Mille nå? Nina sitter å gråter og sier hun har den å den rundt seg som støtter henne?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Whitesnake69 skrev (2 minutter siden):

Hva har skjedd rundt Mille nå? Nina sitter å gråter og sier hun har den å den rundt seg som støtter henne?

Gammel reels, fra da Sol døde, og de var i utlandet

Bare melkersen som er på følgersanking 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Full kontroll skrev (12 minutter siden):

Nå bruker hun alt hun har,eller rettelse ALLE hun har for det er penger i sikte

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Full kontroll skrev (6 timer siden):

Så det samme selv og tenkte hva er det nå som er skjedd. Så er det mor Blå som har dratt opp gammel sorg. Og ikke hennes, men først og fremst datterens sorg. Så USMAKELIG

Endret av lllll
  • Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet
Full kontroll skrev (7 timer siden):

(Skjønner og vil tro denne anonyme giveren kanskje nå er allmenn kjent der)

( for de som derimot ikke vet) Hvor lenge var "adam i paradiset" når Nina   annonserer på snap at hun venter besøk av  denne (not longer) anonyme...???

Jeg aner ikke hvem det er. 
Men jeg ser hun mimrer og drar fram mye nå for nye følgere…

• Liker 3
Skrevet (endret)
Lesehest_hage skrev (1 time siden):

Jeg aner ikke hvem det er. 
Men jeg ser hun mimrer og drar fram mye nå for nye følgere…

Ok, kan jo være h*n velger  å stå frem selv på et tidspunkt, da som "nyhets-sak"  "bli med å se hva du har bidratt til" i Ninas snapp, må vite :D ....syntes bare hun  bevisst ville gjøre den anonyme  tilgjengelig og mindre anonym ved å fortelle hva og hvor denne personer skulle og når..... 😕 

Endret av Full kontroll
Skrevet

Jeg blir så flau og skamfull på deres vegne når hun skal bli hentet av det mennesket som betalte det overskytende på hesten, og etterpå sier at hun har fått en venn. Skamfull fordi hun sitter der og har vært på luksuriøse ferier i år, fått nytt kjøkken og skal på flere turer. Det shoppes også over en lav sko... i det ene øyeblikket tigges det om penger, og i det neste har hun handlet både klær og lykketroll 🤮 ....mens datterens hest, blir finansiert via spleis. 

Æsj, altså. 

(Ja, jeg skal slutte å se.)

• Liker 4
  • Nyttig 17
Skrevet
EllaSays skrev (37 minutter siden):

Jeg blir så flau og skamfull på deres vegne når hun skal bli hentet av det mennesket som betalte det overskytende på hesten, og etterpå sier at hun har fått en venn. Skamfull fordi hun sitter der og har vært på luksuriøse ferier i år, fått nytt kjøkken og skal på flere turer. Det shoppes også over en lav sko... i det ene øyeblikket tigges det om penger, og i det neste har hun handlet både klær og lykketroll 🤮 ....mens datterens hest, blir finansiert via spleis. 

Æsj, altså. 

Er så 100% enig med deg! 🙌🏻 En ufattelig kynisk og pengegrisk familie med toppen da Nina som er så pr kåt og elsker å vise seg frem og få oppmerksomhet. Og bruker alt og alle i jakten på stjerne og mer penger! Kvalmende hele Poppe klanen. 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
EllaSays skrev (1 time siden):

Æsj, altså. 

Ja , det er skikkelig kræsj i mitt hode . Vitner om liten respekt for andre. Sluttet å se for lenge siden. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
EllaSays skrev (2 timer siden):

Æsj, altså. 

Ja , det er skikkelig kræsj i mitt hode .

Hvilken økonomisk innsats har de bidratt med selv her ift hesten ?

Vitner om liten respekt for andre. Sluttet å se for lenge siden. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Var herr Poppe med på Robinson for mange år siden? Og var det han og Nina som giftet seg på stranden da? Eller husker jeg feil?

• Liker 3
Skrevet
Mrs Kaizer skrev (46 minutter siden):

Var herr Poppe med på Robinson for mange år siden? Og var det han og Nina som giftet seg på stranden da? Eller husker jeg feil?

Jeg så ikke Robinson, men han var med der.

• Liker 2
Skrevet
siesta skrev (5 timer siden):

Ja , det er skikkelig kræsj i mitt hode .

Hvilken økonomisk innsats har de bidratt med selv her ift hesten ?

Vitner om liten respekt for andre. Sluttet å se for lenge siden. 

Ja, har de betalt noe selv?

• Nyttig 1
Skrevet
Lesehest_hage skrev (2 minutter siden):

Ja, har de betalt noe selv?

Ingen som har nevnt noe ang det iallefall . 

• Liker 4
Skrevet
siesta skrev (1 time siden):

Ingen som har nevnt noe ang det iallefall . 

Egne penger brukes på luxusferier Nina sin shoppingavhengihet, vipper, botox osv osv. ikke tenk på at beina er tjukke som tømmerstokker og pusten så tydelig tung og hørbar på film. Drit i helsen bare vipper og ting er på stell 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...