Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri sett noe av denne dama på SoMe. Vet kun hvem hun er mor og svigermor til. Google sier at hun er 67 år. Stemmer det virkelig? At hun er nærmere 70 år gammel?? Filter på da eller holder hun seg usedvanlig bra? Synd at hun ødelegger pent utseende med den grusomme hårfargen bare….

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google prater piss som vanlig. Hun er vel 58 

Skrevet
loffen skrev (22 minutter siden):

Google prater piss som vanlig. Hun er vel 58 

Hun er vel  54 år  . 

Skrevet
siesta skrev (5 minutter siden):

Hun er vel  54 år  . 

Zooli skrev (40 minutter siden):

Jeg har aldri sett noe av denne dama på SoMe. Vet kun hvem hun er mor og svigermor til. Google sier at hun er 67 år. Stemmer det virkelig? At hun er nærmere 70 år gammel?? Filter på da eller holder hun seg usedvanlig bra? Synd at hun ødelegger pent utseende med den grusomme hårfargen bare….

Hun er 58, født i 1968

Skrevet
Zooli skrev (47 minutter siden):

Vil jo ikke si hun holder seg bra til å være 58 år. Er nok litt filterbruk på henne også ja. Beveger seg jo fint lite og spiser og drikker ufattelig usunt. Kunne nok holdt seg litt bedre og sett litt sunnere ut med en litt annen livsstil. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Velinda skrev (21 timer siden):

100% at alle er på"jobb"

Her er nok en av Poppe klanen på «jobb» ja 😅  

• Nyttig 3
Skrevet
Lesehest_hage skrev (10 timer siden):

Ok, det var litt rart. Det er kanskje ulike bryllupstradisjoner, men jeg ville hatt barna med på middagen også. 
Vi får håpe det ble en fin dag for farmoren og barnebarnet. 

Det ble det garantert. Han virker som han kjenner farmoren bedre enn moren!! Hun gir han masse opperksomhet og har alltid tatt han med på ting ogvgitt han TID!  Så han er i trygge hender der.

Ikke så begeistret for hun, men stiller opp for barnebarna gjør hun!

• Liker 2
Skrevet
Moongirl skrev (26 minutter siden):

Det ble det garantert. Han virker som han kjenner farmoren bedre enn moren!! Hun gir han masse opperksomhet og har alltid tatt han med på ting ogvgitt han TID!  Så han er i trygge hender der.

Ikke så begeistret for hun, men stiller opp for barnebarna gjør hun!

Det er sikkert fordi du ser mer av gutten på farmors snap. Kristin filmer nesten ikke sønnen på snap. Det betyr jo ikke at de ikke har et godt forhold. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...