Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anonym767 skrev (13 timer siden):

at hun også sa at hun og mannen har fått to personer til å flytte fra byen etter at de hadde havnet i konflikt med dem. 

Kan du utdype dette?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lesehest_hage skrev (20 minutter siden):

Ja, tenk at det er en så stor del av livet! 

Det er det livet hun har dessverre. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (8 timer siden):

Kan du utdype dette?

Det hørtes  jeg også en plass. Vet ikke hva som hadde skjedd. Men de tåler jo ikke å bli motsagt. 

Endret av siesta
  • Liker 4
Skrevet

At hun i det hele tatt har igjen hår.. Samtlige snapper hun legger ut så dras det,, rettes på og rufses i alle retninger. Får helt mark av det håret… Saaaaaant

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Stikar skrev (1 time siden):

At hun i det hele tatt har igjen hår.. Samtlige snapper hun legger ut så dras det,, rettes på og rufses i alle retninger. Får helt mark av det håret… Saaaaaant

Haha du sa det jeg tenkte. Må jo dra ut håret sitt snart. 

• Nyttig 6
Skrevet
adriana32 skrev (5 minutter siden):

Haha du sa det jeg tenkte. Må jo dra ut håret sitt snart. 

Ja, det er hvertfall ikke rart hun har bare flekker😅

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Om jeg skulle hatt en så spesiell jobb som hun hadde idag ville jeg holdt meg veldig diskret. Men litt vanskelig med knallblått hår og  fargesprakende kjole. Fint (jeg liker farger)  , men ikke helt passende der i settingen. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Haha, hun er der som barnevakt. Skal kun være i vielse før hun skal fortsette som barnevakt for Dennis.. «Og hun gråt og gråt.. så mye tanker..»

Det er da man ser at krisen hun snakker om i familien kanskje ikke er så veldig stor, det er bare det at ting blåses opp og fjær blir til høns når hun snakker om det. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Love2017juni skrev (Akkurat nå):

Haha, hun er der som barnevakt. Skal kun være i vielse før hun skal fortsette som barnevakt for Dennis.. «Og hun gråt og gråt.. så mye tanker..»

Det er da man ser at krisen hun snakker om i familien kanskje ikke er så veldig stor, det er bare det at ting blåses opp og fjær blir til høns når hun snakker om det. 

Det er ganske så flaut å se på i grunn.

Jeg tipper det er betalinger på Snap som lokker. Flaut å se hvor langt folk er villig til å gå for å klare det.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun nådde da målet sitt om å passere 30.000 følgere denne uken. Men gud så pinlig det er å se på… Håper det er verdt at venninner og venner trekker seg unna 🤷🏼‍♀️

• Nyttig 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (18 minutter siden):

Hun nådde da målet sitt om å passere 30.000 følgere denne uken. Men gud så pinlig det er å se på… Håper det er verdt at venninner og venner trekker seg unna 🤷🏼‍♀️

50% er der for å følge galskapen og skurkemor i fri galopp🫣om det er pinlig ja,tror hun driter 20-0 i om hun henger ut venner ,familie og naboer på åpen snap så lenge det er penger i horisonten,er det som driver henne🙈

• Nyttig 5
Skrevet
Velinda skrev (10 minutter siden):

50% er der for å følge galskapen og skurkemor i fri galopp🫣om det er pinlig ja,tror hun driter 20-0 i om hun henger ut venner ,familie og naboer på åpen snap så lenge det er penger i horisonten,er det som driver henne🙈

Ja jeg har hele tiden sagt at de fleste følgere er der for togkræsjet. Men det skjønner ikke Ninamor vettu. Hun tror hun er blid og positiv og veldig fengende. Blir spennende å se utviklingen på dette sirkuset. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (39 minutter siden):

Ja jeg har hele tiden sagt at de fleste følgere er der for togkræsjet. Men det skjønner ikke Ninamor vettu. Hun tror hun er blid og positiv og veldig fengende. Blir spennende å se utviklingen på dette sirkuset. 

For en stund tilbake tok jeg meg litt i det fordi jeg syntes synd på henne. Rett og slett fordi hun ikke skjønner hvor mye dumt hun har snappet ut. Men så tok jeg meg i det å tenkte at dama er voksen nok til å kunne ta konsekvensene av det hun deler. 

Så nei, ikke synd på henne ....

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (På 13.8.2026 den 11.09):

Så, om jeg forstår det rett... Nina er gift med en som sitter i byrådet i Stavanger, i formannskapet og i valgstyret. Datteren deres skulle ha seg hest og de valgte å opprette Spleis for å betale for hesten. Samtidig når de ikke målet sitt og en anonym velgjører har valgt å dekke resten av kostnadene for hesten.

Er det bare jeg som synes dette lukter?

Mannen er en PEP (politisk eksponert person), valgt inn i et verv på høyt nivå og nå har en anonym velgjører betalt for store deler av hesten til datteren?

Korrupsjon anyone? Habilitet? Misbruk av stilling?

Dette er et veldig lite beløp i seg selv og utløser sikkert ikke noen krav til noe, men jeg synes det er verdt å stille spørsmål og ansvarliggjøre folkevalgte for slike ting på privaten.

Det kan feks være moren til Nina. Null dramatikk.

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Hvem er togkræsjet?

Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Skurkemor?

Skrevet
Norah. B. skrev (4 minutter siden):

Det kan feks være moren til Nina. Null dramatikk.

Det kan det. Eller det kan være noen som forventer en tjeneste tilbake fra mannen. Det er problemet med anonyme givere blandet med politiske verv.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Norah. B. skrev (11 minutter siden):

Skurkemor?

Var det noe du ikke forsto?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (Akkurat nå):

Var det noe du ikke forsto?

Ja, hvorfor sier du ikke bare Nina. Det er det hun heter.

Skrevet
Norah. B. skrev (1 minutt siden):

Ja, hvorfor sier du ikke bare Nina. Det er det hun heter.

Med alt hun har for seg og hva hun kaller andre mennesker,var det søppelmennesker?så velger jeg å kalle henne skurkemor

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...