Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tessa12 skrev (7 minutter siden):

Jeg har misforstått. Det kan hende hun har sagt på et tidspunkt, forsto det som du mente hun ble hennes svigermor nå.

IMG_1723.jpeg.6de2442736cfc012cde050b419b66a79.jpeg

Poenget mitt var mer i retning at jeg nå skjønner hvorfor. Jeg visste ikke hvem Nina var før jeg kom over denne tråden i dag. Og bare av å lese de tre-fire siste sidene her så forstår jeg jo at like barn leker best.

• Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (14 minutter siden):

Poenget mitt var mer i retning at jeg nå skjønner hvorfor. Jeg visste ikke hvem Nina var før jeg kom over denne tråden i dag. Og bare av å lese de tre-fire siste sidene her så forstår jeg jo at like barn leker best.

Aha, og jeg har bare sporadisk vært innom K sin snap. 

Skrevet

Saaaaaaant, fler som omtrent kaster opp av Saaaaaant🤮

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (5 timer siden):

Haha. Kristin er jo mer lik Smurfen enn noen andre iallefall mtp holdninger,egoisme og verdier.. At de elsker hverandre er jo lett forstå. Noen ganger leker like barn best ja🫨

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Stikar skrev (3 timer siden):

Saaaaaaant, fler som omtrent kaster opp av Saaaaaant🤮

Var saaaaaant som gjorde at jeg blokkerte henne for en stund siden. Til å spy av.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
friskbris skrev (3 timer siden):

Var saaaaaant som gjorde at jeg blokkerte henne for en stund siden. Til å spy av.

Lenge siden jeg har fulgte henne. Får jo med litt rundt om så lurer egentlig på hvor lenge dette ekteskapet vil vare. Hun blir jo lei alt..... 😉

Nina derimot har endelig fått hest til datteren etter en sommer hvor hun har slitt seg ut og ofret alt for datteren 😅😅😅😅😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...