Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
suprise skrev (10 minutter siden):

Tror urettferdighet generelt treffer noe i oss mennesker. Og dette er så kynisk og urett som det går ann.. Hun er til å 🤮 av. Dessverre slike mennesker har egne kjøreregler og hun vil aldri stoppe. Bråker du med slike folk skyter de 5 ganger hardere tilbake. Eneste som kan stoppe slike er lovens lange arm og regler hun må følge i samfunnet. Hun står fritt starte spleis, og dessverre slike kyniske og manipulerende mennesker tar da "gullet fra de fattige" som kanskje virkelig hadde trengt spleis støtte i en krise. 😢Rett og slett tragisk og meget provoserende. Litt glad hun ikke er min nabo. Hadde klikka tror jeg. !!Får håpe vi kan hjelpe andre være obs på denne svindleren med denne tråden. !! Tenker svindler er et greit uttrykk her. 

Jeg er så enig. Det at mannen hennes sitter i Stavanger byråd gjør det ikke bedre.  En skal kunne forvente litt mer av våre folkevalgte. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
suprise skrev (6 timer siden):

Tror urettferdighet generelt treffer noe i oss mennesker. Og dette er så kynisk og urett som det går ann.. Hun er til å 🤮 av. Dessverre slike mennesker har egne kjøreregler og hun vil aldri stoppe. Bråker du med slike folk skyter de 5 ganger hardere tilbake. Eneste som kan stoppe slike er lovens lange arm og regler hun må følge i samfunnet. Hun står fritt starte spleis, og dessverre slike kyniske og manipulerende mennesker tar da "gullet fra de fattige" som kanskje virkelig hadde trengt spleis støtte i en krise. 😢Rett og slett tragisk og meget provoserende. Litt glad hun ikke er min nabo. Hadde klikka tror jeg. !!Får håpe vi kan hjelpe andre være obs på denne svindleren med denne tråden. !! Tenker svindler er et greit uttrykk her. 

Er så enig! Men skjønner ikke, det virker som hun har så mange venner som støtter..

Jeg skjønner det bare ikke.. Virker som hele byen elsker de.. 

Skrevet
Fyrstikka skrev (14 timer siden):

Hun blir farlig sier hun!!! Jaha, hva mener hun med det mon tro? Det er jo drama rundt henne og konflikter non stop, å da hun mista jobben, ble hun uføre🥴men å feste dagesvis samtidig crowdsurfe men den «helsetilstanden» wow sier bare jeg! Usmakelig og  uintellektuell og enfoldig, helt vanvittig å høre på sinneutbruddene som deles. Er det ikke noen som kan si ifra til henne hvordan hun fremstiller seg selv🫪

Mista hun jobben? Vet du hvorfor? 

• Liker 1
Skrevet
Coco71 skrev (1 time siden):

Er så enig! Men skjønner ikke, det virker som hun har så mange venner som støtter..

Jeg har inntrykk av det helt motsatte. Venner flykter,  og de fleste i byen rister på hodet av denne familien.  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym767 skrev (3 minutter siden):

Jeg har inntrykk av det helt motsatte. Venner flykter,  og de fleste i byen rister på hodet av denne familien.  

Ja. Ingen spesiell stor respons på spleis etter oppslag i lokalavisen. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
siesta skrev (44 minutter siden):

Var det ikke etter det de fikk inn mer på spleis?

Skrevet
Anonym767 skrev (49 minutter siden):

Hun henviser til venninner når hun prater, men de er kanskje ikke på snap. 

• Liker 2
Skrevet
Coco71 skrev (2 timer siden):

Tror ikke det. Slike folk kan nok være meget godt likt helt til de viser sin sanne side... Er jo slik det er med den type mennesker, de kan snakke for seg og manipulere,sette opp en fasade , men til slutt ser jo ( oppegående) mennesker hvordan de er.

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Anonym767 skrev (56 minutter siden):

Mista hun jobben? Vet du hvorfor? 

Jeg husker ikke, men det ligger i historier på snap. 

• Liker 2
Skrevet
siesta skrev (9 timer siden):

Jeg er så enig. Det at mannen hennes sitter i Stavanger byråd gjør det ikke bedre.  En skal kunne forvente litt mer av våre folkevalgte. 

Dessverre mange slike i kommunene rundt om, samme i helsetjenesten..Folk som aldri burde vært der. Det vet vi jo alt om med kjente politikere osv når skandaler har kommet ut... Tragisk.

• Liker 6
Skrevet
siesta skrev (1 time siden):

Nettopp. 

• Liker 2
Skrevet
Lesehest_hage skrev (42 minutter siden):

Var det ikke etter det de fikk inn mer på spleis?

Nei. Den økte med ett par tusen etter avisinnlegget. Uten snap hadde de ikke fått inn store summen. 

• Liker 3
Skrevet
Anonym767 skrev (1 time siden):

Kanskje hun bare viser de positive kommentarene da, og blokkerer de andre.. I dag filmet hun de nye stolene sine.. Tror jeg hadde blitt irritert hvis jeg hadde bidratt i den spleisen..

• Liker 8
Skrevet
Coco71 skrev (22 minutter siden):

Kanskje hun bare viser de positive kommentarene da, og blokkerer de andre.. I dag filmet hun de nye stolene sine.. Tror jeg hadde blitt irritert hvis jeg hadde bidratt i den spleisen..

Klart hun viser bare de positive . De negative blokkerer hun, eller så svarer hun frekt tilbake.

• Nyttig 4
Skrevet

Er dette svigermor Gjelsvik ønsker seg?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (28 minutter siden):

Er dette svigermor Gjelsvik ønsker seg?

Nå blir hun jo heldigvis ikke hennes svigermor da

• Liker 1
Skrevet
Tessa12 skrev (3 minutter siden):

Nå blir hun jo heldigvis ikke hennes svigermor da

Neida, hun sier det bare til flere tusen ukjente mennesker.

Men om det stemmer så gir det mening. Like barn leker best.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (40 minutter siden):

Neida, hun sier det bare til flere tusen ukjente mennesker.

Men om det stemmer så gir det mening. Like barn leker best.

Det stemmer ikke. 

Skrevet
Tessa12 skrev (Akkurat nå):

Det stemmer ikke. 

Så Kristin har ikke sagt at hun ønsker Nina som svigermor?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden):

Så Kristin har ikke sagt at hun ønsker Nina som svigermor?

Jeg har misforstått. Det kan hende hun har sagt på et tidspunkt, forsto det som du mente hun ble hennes svigermor nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...