Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
tankebobla skrev (15 minutter siden):

Med en viss fare for at det kan komme en reaksjon fra gjengen i denne familien så kommer jeg til å kontakte bystyrets leder ( ap leder) for å be om deres syn på saken, hvordan man kan akseptere det at han får holde p å sånn samt at det er litt sånn gråsone atig syntes jeg men det får bare bli som det blir , jeg bare syntes det er veldig rart 

Jobben hans er i fagforeningen, jobben er att alle arb.forhold og lønninger er etter reglene. Svarte penger er fy fy, synst dette er litt i grenseland i forhold til det fagforeningene står for og 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Morild skrev (4 minutter siden):

Jobben hans er i fagforeningen, jobben er att alle arb.forhold og lønninger er etter reglene. Svarte penger er fy fy, synst dette er litt i grenseland i forhold til det fagforeningene står for og 

Enig. Virker som om pengene fra den anonyme velgjører har gått via hans konto. Sketchy.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Venninnen min ringte Ap bystyre nå, og snakket med en som skulle ta dette videre, og så er det å bare for meg å finne ut hvilket fagborbund eller er det felles forbundet han er i? Noen som vet?

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet

At konen til en representant fra bystyret innrømmer at det har blitt snoket ulovlig i dokumenter som gjelder privatpersoner, burde i aller høyeste grad være en sak for lokalavisen også. Dette er alvorlige opplysninger som fortjener offentlig oppmerksomhet og bør undersøkes nærmere.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 20
Skrevet
tankebobla skrev (3 minutter siden):

Venninnen min ringte Ap bystyre nå, og snakket med en som skulle ta dette videre, og så er det å bare for meg å finne ut hvilket fagborbund eller er det felles forbundet han er i? Noen som vet?

Fellesklubben i Forbundet Styrke. I følge søket mitt.

• Nyttig 9
Skrevet
Anonym767 skrev (2 minutter siden):

At konen til en representant fra bystyret innrømmer at det har blitt snoket ulovlig i dokumenter som gjelder privatpersoner, burde i aller høyeste grad være en sak for lokalavisen også. Dette er alvorlige opplysninger som fortjener offentlig oppmerksomhet og bør undersøkes nærmere.

Spesielt når det blir brukt til å true andre til å holde kjeft.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden):

Spesielt når det blir brukt til å true andre til å holde kjeft.

🎯

Meget spesiell sak som jeg tror vi får høre mer om fremover.

• Nyttig 11
Skrevet

La oss heller ikke glemme at hun også sa at hun og mannen har fått to personer til å flytte fra byen etter at de hadde havnet i konflikt med dem. 

Hvis ikke dette kan oppfattes som en form for trussel, så vet ikke jeg hva som kan det.

• Liker 2
  • Nyttig 23
Skrevet
Anonym767 skrev (1 minutt siden):

La oss heller ikke glemme at hun også sa at hun og mannen har fått to personer til å flytte fra byen etter at de hadde havnet i konflikt med dem. 

Hvis ikke dette kan oppfattes som en form for trussel, så vet ikke jeg hva som kan det.

Shit. Det er jo ulovlig?

• Nyttig 8
Skrevet (endret)

image.thumb.png.51d0abae8eee0e937b38a731fee16a5d.png

image.png.505343be3122c6342addb2ac449a006f.png

Endret av Taco Ninja
  • Liker 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden):

Shit. Det er jo ulovlig?

Ja, det får jeg inderlig håpe. Men lover og regler er vel dessverre ikke akkurat det Nina har vært mest opptatt av å følge.

Hun som ellers alltid pleier å legge tekst på snappene sine, valgte å droppe det akkurat på disse. Jeg vil våge å påstå at det neppe var tilfeldig.

• Nyttig 6
Skrevet
Morild skrev (40 minutter siden):

Men mye av bonuspoengene de reiser med er vel opptjent ifb jobb? Det hadde vært interessant å se om BE faktisk melder dette til skatteetaten og skatter av det... 

Bonuspoeng opptjent i jobb skal skattes av. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er så mye her etterhvert at jeg nesten detter litt ut .....

• Nyttig 7
Skrevet (endret)
Anonym767 skrev (37 minutter siden):

🎯

Meget spesiell sak som jeg tror vi får høre mer om fremover.

Ja ,den bør fram i lyset ....jeg har jo nevnt dette til folk jeg kjenner i ulike bransjer ...

Endret av siesta
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Dette er en såkalt "nothing burger", ifølge lovdata er han ikke en PEP
De (BE) har opprettet en bedrift for printingen
Det er mulig å gjøre oppslag hos Skatteetaten for å se om han har fylt ut skattemeldingen rett enn sitte å synse å håpe at han har gjort feil

Dette skaper jo bare problemer for en person som er tilknyttet Nina Sprell Levende som tråden omhandler

Endret av Taco Ninja
Skrevet
tankebobla skrev (55 minutter siden):

Hjelper lite hvis han er medlem i det partiet, de beskytter sine egne. Det gjelder alle partier da. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Zhara skrev (8 minutter siden):

Hjelper lite hvis han er medlem i det partiet, de beskytter sine egne. Det gjelder alle partier da. 

Nei, om en ringer skal det tas videre.  Det sikkert flere som ringer og tar kontakt. 

En kan og kontakte ordføreren. 

Blir ekstra ille hvis det ikke skjer og avisene får vite om det .

Men her er så mange aspekter at en vet nesten ikke hvor en skal starte 

Endret av siesta
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Taco Ninja skrev (7 minutter siden):

Dette er en såkalt "nothing burger", ifølge lovdata er han ikke en PEP
De (BE) har opprettet en bedrift for printingen
Det er mulig å gjøre oppslag hos Skatteetaten for å se om han har fylt ut skattemeldingen rett enn sitte å synse å håpe at han har gjort feil

Dette skaper jo bare problemer for en person som er tilknyttet Nina Sprell Levende som tråden omhandler

PEP delen er strengt tatt bare en liten detalj.

• Nyttig 6
Skrevet
Zhara skrev (9 minutter siden):

Dette er såpass alvorlig at det kan slå tilbake på dem dersom saken ikke blir fulgt opp på en grundig og ordentlig måte.

• Nyttig 7
Skrevet
Anonym767 skrev (3 minutter siden):

Dette er såpass alvorlig at det kan slå tilbake på dem dersom saken ikke blir fulgt opp på en grundig og ordentlig måte.

Ja den er det. En kan og ta kontakt med ordførerens politiske rådgiver. 

En står fritt frem til å kontakte hvem en vil så lenge en holder seg saklig og referer til det en har lest på Ninas snap. (Og det som måtte stå omkring dette når en googler) 

• Liker 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...