Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (7 minutter siden):

Helt enig med deg! Men sannheten er jo at hun lever og ånder for snap. Kan tenke meg at venner forsvinner mer og mer rundt henne mens snapbruken bare øker. Hadde skjermet meg selv for henne om hun var min venninne…

Ja , jeg har kun to jeg følger aktivt ,  det av familiære grunner. Aldri snappet et bilde selv  engang. 

Husker jeg likte å følge henne på blogg i starten. Men ramlet av etterhvert. Veldig trist når voksne mennesker utleverer sine barn på den måten hun har gjort. Og i tillegg ikke gir dem mulighet til å ha sitt eget voksenliv.  

Håper M får hjelp av kommunen med å finne seg egen leilighet. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (17 minutter siden):

Helt enig med deg! Men sannheten er jo at hun lever og ånder for snap. Kan tenke meg at venner forsvinner mer og mer rundt henne mens snapbruken bare øker. Hadde skjermet meg selv for henne om hun var min venninne…

Virker som om vennene har trukket seg vekk. Ikke ofte hun snapper annet enn barnebarn, shopping, bikkjene og festing med henne og gubben

• Nyttig 7
Skrevet (endret)
Tante-Grusom skrev (9 minutter siden):

Virker som om vennene har trukket seg vekk. Ikke ofte hun snapper annet enn barnebarn, shopping, bikkjene og festing med henne og gubben

De må vel bli leie av alt fjaset. Det hadde jeg blitt. Husker da jeg fulgte henne hadde hun masse av venninner som hun føk rundt med.

Om Mille skal ha seg en leilighet , blir ikke det vanskelig å få til. Hun binder seg jo opp med allerede ca 7000 måneden bare til hesteutgifter.  Og dette minst 10 år fram i tid. Virker ikke helt som de tenker fremover i den familien...

Det er jo det samme som å ha studielån etter endt legestudiet. Bare da tjenere en ca 4 ganger så mye etterpå. 

Endret av siesta
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
siesta skrev (16 minutter siden):

De må vel bli leie av alt fjaset. Det hadde jeg blitt. Husker da jeg fulgte henne hadde hun masse av venninner som hun føk rundt med.

Om Mille skal ha seg en leilighet , blir ikke det vanskelig å få til. Hun binder seg jo opp med allerede ca 7000 måneden bare til hesteutgifter.  Og dette minst 10 år fram i tid. Virker ikke helt som de tenker fremover i den familien...

Det er jo det samme som å ha studielån etter endt legestudiet. Bare da tjenere en ca 4 ganger så mye etterpå. 

Perfekt.  For foreldrene.  Da er hun låst til dem i enda større grad. 

• Nyttig 6
Skrevet
adriana32 skrev (15 minutter siden):

Perfekt.  For foreldrene.  Da er hun låst til dem i enda større grad. 

Ja 

Det var jo litt andre kriterier da de kjøpte den forrige hesten. 

Nå er hun jo på vei ut av redet. Kan ikke skjønne at hun skal bli boende på et jenterom i overskuelig framtid. 

• Liker 6
Skrevet
siesta skrev (4 minutter siden):

Ja 

Det var jo litt andre kriterier da de kjøpte den forrige hesten. 

Nå er hun jo på vei ut av redet. Kan ikke skjønne at hun skal bli boende på et jenterom i overskuelig framtid. 

Foreldrene har fått låst henne hjemme ja med alle de fordeler som følger med… det blir ikke tatt hensyn til hva som er best for datter…

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 minutter siden):

Foreldrene har fått låst henne hjemme ja med alle de fordeler som følger med… det blir ikke tatt hensyn til hva som er best for datter…

Nei , det er ganske tydelig. Skulle ikke vært lov. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
cranberries skrev (På 7.8.2026 den 16.26):

Er det bare meg som ikke klarer å ta det hun sier på alvor når hun er så ekstrem på vocal fry -knirkestemme- når hun prater? Det er jo helt grusomt å høre på!

Hun har en stemme til en mye eldre dame. Høres ut som hun er 90 år gammel. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
adriana32 skrev (7 minutter siden):

Røyker hun? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker ofte på det M sa, om at hun faktisk så frem til å få tid til andre ting enn å bare være i stallen. Hun kunne jo fortsatt hatt hesteglede og vært mye i stallen uten å eie sin egen hest. Nå virker det som hun er ganske låst – både økonomisk og når det gjelder fritid.

For meg er det vanskelig å forstå at foreldrene ikke prioriterer å sikre fremtiden hennes. Hva skjer den dagen foreldrene ikke er her lenger? Hvordan skal hun da ha råd til å bo for seg selv og dekke utgiftene sine? Skal det være spleis som skal løse det også da? 😕

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
adriana32 skrev (22 minutter siden):

Hun lever en usunn livsstil med helt tullerusk døgnrytme til tider hvor hun ligger på sofa halve natten og ser på søppeltv og sover da dagen etter til langt på ettermiddag Hun drikker kun Pepsi Max aldri vann. Og spiser store mengder chips og snop fremfor mat og lager eller spiser hun mat er det usunne up lettvinte løsninger. Det synes på den gusne huden, håret ,tømmerstokk bein og høres på stemmen. Men hun velger heller å legge skylden på sønnen og at de står i en tung tid pga han .Hun er så fjern til tider at det er helt utrolig å høre på. Null innsikt i eget liv. 

Endret av JojoMoyes
Flere skrivefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Hun lever en usunn livsstil med helt tullerusk døgnrytme til tider hvor hun ligger på sofa halve natten og ser på søppeltv og sover da dagen etter til langt på natt. Hun drikker kun Pepsi Max aldri vann. Og spiser store mengder chips og snop fremfor mat og lager eller spiser hun mat er det usunne up lettvinte løsninger. Det synes på den gusne huden, håret tømmerstokk bein og høres på stemmen. Men hun velger heller å legge skylden på sønnen og at de står i en tung tid pga han .HiN er så fjern til tider at det er helt utrolig å høre på. Null innsikt i eget liv. 

De står i en tung tid pga sønnen? Men likevel  glemmer de det hver gang det er en gøy festival eller andre ting som skjer. Hadde det vært så ille ville hun vel ikke orket noe som helst. Bare et sirkus alt sammen. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

At Nina nå velger å legge ut om M sin økonomi på sin offentlige Snapchat, gjør meg kvalm. Det virker som hun ikke har noen som helst grenser når det kommer til å utlevere denne stakkars jenta. Hvor mye skal hun egentlig måtte tåle å få delt offentlig av sin egen mor? 😔

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
quietone skrev (9 minutter siden):

At Nina nå velger å legge ut om M sin økonomi på sin offentlige Snapchat, gjør meg kvalm. Det virker som hun ikke har noen som helst grenser når det kommer til å utlevere denne stakkars jenta. Hvor mye skal hun egentlig måtte tåle å få delt offentlig av sin egen mor? 😔

Det her og denne spleisen er noe av det verste jeg faktisk har hørt fra en influenser og det sier jo ganske mye. Man blir kvalm ja. 

• Nyttig 10
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Det her og denne spleisen er noe av det verste jeg faktisk har hørt fra en influenser og det sier jo ganske mye. Man blir kvalm ja. 

Ja det er så ille . Jeg skjønner ikke at noen rundt dem ikke sier fra. Men utfra det jeg har lest her ,virker det som venner etterhvert tar avstand. De har kansje prøvd å si noe ..  

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
guriland skrev (14 minutter siden):

Hva er den tunge tingen ang.sønnen?

Er vel rus/psykiatri 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (19 minutter siden):

Er vel rus/psykiatri 

Takk for svar, setter jo litt puzzlespill biter på plass da.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
guriland skrev (8 minutter siden):

Takk for svar, setter jo litt puzzlespill biter på plass da.

Setter et ganske stort puslespill på plass. Du vet de store på over 1000 brikker..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Spekulasjoner rundt Ninas familie er vel ikke lov (og ikke pent) - men når skal hun skjønne at når hun antyder at det er noe alvorlige problemer, men som hun ikke kan snakke om, så vil det komme spekulasjoner. Garantert! Det må være veldig kjipt for alle som kan mistenkes for å være innblandet i de tunge greiene. Jeg hadde vært rasende på henne om det var meg som det ble snakket om pga henne.

Deres egne fylle-turer taler vel for at problemene ikke er relatert til rus. I motsatt fall…er de virkelig dumme.

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...