Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Full kontroll skrev (23 minutter siden):

Kjole og hvordan det blåe håret skulle  krølles er klarert, hvor i bordoppsettet hun plasseres må gudene vite 😕 Trodde meningen "kun" var at hun skulle kjøre "limoen" opp foran lokalet, plukke opp F og kjøre derfra 😕  

Ok, hun skal visstnok « bare « i kirken, eller?

IMG_7280.jpeg

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (46 minutter siden):

Ok, hun skal visstnok « bare « i kirken, eller?

Ja, slik at ungen kan fraktes bort fra mor på sistnevntes viktigste dag(er) ever. Hadde jo ruinert alt sammen om sønnen skulle få delta, må vi jo forstå…

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (5 timer siden):

Ja, slik at ungen kan fraktes bort fra mor på sistnevntes viktigste dag(er) ever. Hadde jo ruinert alt sammen om sønnen skulle få delta, må vi jo forstå…

Har opplevd at mange tar kake/kaffe/champagne evt fingermat etter vielsen istedefor sent på kvelden etter middag. Det har barna vært med på. Det kan bli langdrygt for en 7 åring å sitte flere timer til bords. Her holder jeg med Kristin.

Endret av Tapaz
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Tapaz skrev (8 minutter siden):

Har opplevd at mange tar kake/kaffe/champagne evt fingermat etter vielsen istedefor sent på kvelden etter middag. Det har barna vært med på. Det kan bli langdrygt for en 7 åring å sitte flere timer til bords. Her holder jeg med Kristin.

Holder med K i å ha barnevakt Det er ganske vanlig. Men så har jeg inntrykk ( uten å vite) at K er mest glad i å leve livet uten barn som er i veien .

Men noe annet er hvordan Nina fremstiller det i første omgang da....😂 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg007 skrev (12 timer siden):

Kommer ikke over hvor spesiell og direkte flau den «jeg skal faktisk i bryllup! Gjett til hvem»-seansen var. Der hun altså fremstiller seg som en fullverdig gjest, helt til kg dagen etter proklamerer at tante blå skal være barnevakt - og legger til og med til «ikke gjest». Da kommer tante blå med en ny seanse om dette med å være trygghetsperson for ungen (hva faen er det?) under wedding-freakshowet… er jo helt absurd hele greia. 

Sikkert fordi KG skal ha full fokus på bryllup den dagen og ikke bli forstyrret av ungen så er det bestemor som skal være den han skal gå til om det er noe

• Nyttig 3
Skrevet
Morild skrev (58 minutter siden):

Sikkert fordi KG skal ha full fokus på bryllup den dagen og ikke bli forstyrret av ungen så er det bestemor som skal være den han skal gå til om det er noe

Hun vurderte om hun burde lage seg nye negler til bryllupet. Er det så viktig med pene negler da hvis hun ikke skal være gjest? 🤔 Tenker hun skal være med ei stund.

• Liker 2
Skrevet

Hun trenger ikke nye negler for å være med under vielsen.

Bryllupsfest uten barn er best for alle

Og joda, det blir hest på Mille, betalt av alle andre 😆 Verden vil bedras! Men hyggelig at Spleisgjengen vil støtte noen som virkelig trenger det da #ironi

Ingen trenger å eie egen hest! 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Lurer på om de som har betalt for denne hesten får en takk jeg. 
Håper de husker forsikringen denne gangen da.

IMG_0456.png

Endret av Mandagsbarn74
  • Liker 3
Skrevet
Karmaisabitch skrev (49 minutter siden):

Hun trenger ikke nye negler for å være med under vielsen.

Bryllupsfest uten barn er best for alle

Og joda, det blir hest på Mille, betalt av alle andre 😆 Verden vil bedras! Men hyggelig at Spleisgjengen vil støtte noen som virkelig trenger det da #ironi

Ingen trenger å eie egen hest! 

De kunne kanskje solgt den dyre salen og hatt hest på fôr, men når ble det altså den uforståelige spleisen. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg får vondt i meg av den hesten som må dra på det voksne mennesket. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg skrev til henne å ba henne huske på de som hadde donert til spleisen. Så får vi se om neket sier noe. 

• Liker 4
Skrevet
Kaffeskål! skrev (10 minutter siden):

Jeg skrev til henne å ba henne huske på de som hadde donert til spleisen. Så får vi se om neket sier noe. 

"Det neket" snakket om de 351 (?) fra Spleisen for 1 time siden 🤦‍♀️. Kanskje følge litt med først om man skal spy opp galle.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
adriana32 skrev (24 minutter siden):

Jeg får vondt i meg av den hesten som må dra på det voksne mennesket. 

Hva tenker du de gjør på Island da? Der arrangeres det jo rideturer osv

Endret av Tessa12
  • Nyttig 3
Skrevet

En følger som også har felles venner med Bjørn Erik har tilbydd seg å betale resten av utgiftene (tror jeg hun sa) for hesten. Hun ville være anonym. Og ville ikke si hva hesten kostet. 😳😳😳

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

"Det neket" snakket om de 351 (?) fra Spleisen for 1 time siden 🤦‍♀️. Kanskje følge litt med først om man skal spy opp galle.

Uff nei så fælt at jeg ikke fikk med meg det. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sharp75! skrev (6 minutter siden):

En følger som også har felles venner med Bjørn Erik har tilbydd seg å betale resten av utgiftene (tror jeg hun sa) for hesten. Hun ville være anonym. Og ville ikke si hva hesten kostet. 😳😳😳

Fint at de tar det innenfor vennekretsen da

Jeg blir flau av dem . Nettopp hjemme fra familiesammenkomst. Der var det et av temaene som kom opp. Det endte egentlig med 😂😂

Men det var andre tema som tok mer plass og var litt mer interessante  

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

De som har spleiset har vel grunn til å spørre om et visst regnskap.Vet v ikke om det er noe krav men jeg ville lagt det fram om jeg hadde vært mottaker av såpass stort beløp. 

• Nyttig 3
Skrevet
Sharp75! skrev (17 minutter siden):

De som har spleiset har vel grunn til å spørre om et visst regnskap.Vet v ikke om det er noe krav men jeg ville lagt det fram om jeg hadde vært mottaker av såpass stort beløp.

• Nyttig 2
Skrevet
siesta skrev (19 minutter siden):

De kommer jo til å se at de har kjøpt hest og det er nok godt nok for dem.

Skrevet
Kaffeskål! skrev (30 minutter siden):

Uff nei så fælt at jeg ikke fikk med meg det. 

Ja, stakkars deg 🫶

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...