JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 20:31 #3401 Skrevet tirsdag kl. 20:31 siesta skrev (1 minutt siden): Hun kan ikke forsvare det på noen måte. Vi har noen venner som har datter med hest. Hun har faktisk ikke råd til å ha hesten lenger. Kjipt men sånn er livet noen ganger. Mente her i tråden jeg 😉 1
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 20:32 #3402 Skrevet tirsdag kl. 20:32 Full kontroll skrev (1 minutt siden): Sant ( Heller det en Milles privatliv, syns BE er sløv som tillater monsterkonemor dette, men han har vel lært seg velge sine kamper mot henne 😛 ) Like barn leker best😉 1
siesta Skrevet tirsdag kl. 20:33 #3403 Skrevet tirsdag kl. 20:33 JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Mente her i tråden jeg 😉 Aaa' skjønner. Tror ikke det er så mange som oppriktig kan forsvare det. 1
Full kontroll Skrevet tirsdag kl. 20:37 #3404 Skrevet tirsdag kl. 20:37 (endret) JojoMoyes skrev (7 minutter siden): Like barn leker best😉 Ja, de rotter seg nok sammen 😛 Endret tirsdag kl. 20:40 av Full kontroll 1
siesta Skrevet onsdag kl. 08:55 #3405 Skrevet onsdag kl. 08:55 (endret) Full kontroll skrev (12 timer siden): Ja, de rotter seg nok sammen 😛 Ja . Bare skjønner ikke ...at de ikke blir flaue av å drive på som de gjør ? De virker veldig grådige og selvopptatte. Først skulle folk kjøpe rælet deres Så skulle de støtte spleisen For så å kjøpe mer ræl av dem ...... Og selv bidro de ikke med en krone til hesten . ... Henger ikke på greip. Må være mange naive følgere . Endret onsdag kl. 09:27 av siesta 6 3
JojoMoyes Skrevet onsdag kl. 10:05 #3406 Skrevet onsdag kl. 10:05 (endret) siesta skrev (2 timer siden): Ja . Bare skjønner ikke ...at de ikke blir flaue av å drive på som de gjør ? De virker veldig grådige og selvopptatte. Først skulle folk kjøpe rælet deres Så skulle de støtte spleisen For så å kjøpe mer ræl av dem ...... Og selv bidro de ikke med en krone til hesten . ... Henger ikke på greip. Må være mange naive følgere . Mye vil ha mer…… dette har bygget seg opp over år.. Men du ser jo det på hele «sekten» de har influenser tendenser og de har ikke skrupler! At ikke de skjønner at halve Stavanger rister på hodet og ler av de? Og at de fleste nye følgerne til smurfen er folk som « må» se dette togkræsjet. Men nå har jo smurfen ønsket å bli kjent hele livet så da ofrer hun alt og alle på sin vei. Pinlig og motbydelig av en aldrende dame. Legg merke til hvor tungt hun puster på videoene! Egen helse blir bare tilsidesatt og ignorert , her skal det tjenes penger. Luller rundt inni huset hele året og filmer seg selv. Tror de begge der kommer til å gå på en helsesmell! Som går mer utover håret for å si det sånn . Endret onsdag kl. 10:57 av JojoMoyes La til mer tekst og rettet skrivefeil 2 8
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 10:08 #3407 Skrevet onsdag kl. 10:08 (endret) siesta skrev (1 time siden): Ja . Bare skjønner ikke ...at de ikke blir flaue av å drive på som de gjør ? De virker veldig grådige og selvopptatte. Ja, var jeg en av dem, ville jeg nok gått en runde med meg selv, pga alt kjøret som er rundt denne familien, de gir liksom en sambygdning noe å snakke om , ofte , er det ikke det ene, jaggu dukket det opp noe annet 😕 Ser Mille kunne hatt kjempeutbytte i ett miljø med en voksentetthet som hadde gitt henne en helt annen modning og mestring i det sosiale og hverdagslige. Hun er over 20 år , foreldre gir henne noen ganger veiledning og valg som om hun var 7....samt at mor kommer med sine spørresvar ( retorisk spørsmål) til dattra.....ikke lett med egne meninger/ ta valg da, når mor allerede har avgjort ) ) De gangene Poppe him self blir gitt eller krever ordet på konas snapp, legger han aldri saken det gjelder frem på et generelt grunnlag, nei, han må på en konkret og besserwisser måte tyte ut sine synspunkt ...er så sleipt ( oppfører seg sikkert slik i møte med mennesker på andre arenaer også, enn konas snapp... ) Gosj, Poppe vet best - not! Endret onsdag kl. 10:18 av Full kontroll 2 1 7
Lesehest_hage Skrevet onsdag kl. 10:12 #3408 Skrevet onsdag kl. 10:12 Ang det med håret og sykdommen håper jeg hun tar vare på huden og slutter med hårfargen. Legen har vel gitt beskjed om det vil jeg tro? 3
JojoMoyes Skrevet onsdag kl. 12:27 #3409 Skrevet onsdag kl. 12:27 Lesehest_hage skrev (2 timer siden): Ang det med håret og sykdommen håper jeg hun tar vare på huden og slutter med hårfargen. Legen har vel gitt beskjed om det vil jeg tro? Ingen kan gi denne damen beskjeder! Hun vet best selv… 1 2
siesta Skrevet onsdag kl. 12:51 #3410 Skrevet onsdag kl. 12:51 Lesehest_hage skrev (2 timer siden): Ang det med håret og sykdommen håper jeg hun tar vare på huden og slutter med hårfargen. Legen har vel gitt beskjed om det vil jeg tro? Hva blir hun uten det blå håret ........ 1 2
JojoMoyes Skrevet onsdag kl. 13:01 #3411 Skrevet onsdag kl. 13:01 siesta skrev (9 minutter siden): Hva blir hun uten det blå håret ........ Mer «Normal» og det vil hun jo ikke 🙈😬 2 1
adriana32 Skrevet onsdag kl. 14:42 #3412 Skrevet onsdag kl. 14:42 (endret) Lesehest_hage skrev (4 timer siden): Ang det med håret og sykdommen håper jeg hun tar vare på huden og slutter med hårfargen. Legen har vel gitt beskjed om det vil jeg tro? Jeg håper hun pøser på. Hun er så dum og kan bli grei underholdning utover høsten. Har vel lite å si: snart blir det spleis for parykk skal dere se. Endret onsdag kl. 14:43 av adriana32 Feil 3 3
siesta Skrevet onsdag kl. 16:02 #3413 Skrevet onsdag kl. 16:02 (endret) adriana32 skrev (1 time siden): Jeg håper hun pøser på. Hun er så dum og kan bli grei underholdning utover høsten. Har vel lite å si: snart blir det spleis for parykk skal dere se. Hehe... ja spleis for parykk ... (beklager om noen synes det er flåsete pga sykdommen,det finnes verre sykdommer å få ) . Endret onsdag kl. 16:03 av siesta 5
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 16:41 #3414 Skrevet onsdag kl. 16:41 Vedr "god økonomi", vi ser jo at det stadig kjøpes noe...i den sammenheng lurer jeg på om de har en betalt avlastningsavtale for når bb er hos dem ? Bv har jo som mål å finne løsninger innad i familien, før de engasjerer fremmede....Her er det rusproblematikk rundt barna , og 2 alenemødre trenger avlastning...vet det er gitte summer knyttet til hva oppgaven gjelder, men BV opererer med gode satser, vet jeg 😕 <<Barnes beste>> 1 8
siesta Skrevet onsdag kl. 16:44 #3415 Skrevet onsdag kl. 16:44 Full kontroll skrev (1 minutt siden): Vedr "god økonomi", vi ser jo at det stadig kjøpes noe...i den sammenheng lurer jeg på om de har en betalt avlastningsavtale for når bb er hos dem ? Bv har jo som mål å finne løsninger innad i familien, før de engasjerer fremmede....Her er det rusproblematikk rundt barna , og 2 alenemødre trenger avlastning...vet det er gitte summer knyttet til hva oppgaven gjelder, men BV opererer med gode satser, vet jeg 😕 <<Barnes beste>> Har ikke inntrykk av at de gjør noe uten å få noe tilbake. .. Men ja det med Bv har du rett i å lure på. Vet det er endel regler der. 7
Morild Skrevet onsdag kl. 16:50 #3416 Skrevet onsdag kl. 16:50 Full kontroll skrev (8 minutter siden): Vedr "god økonomi", vi ser jo at det stadig kjøpes noe...i den sammenheng lurer jeg på om de har en betalt avlastningsavtale for når bb er hos dem ? Bv har jo som mål å finne løsninger innad i familien, før de engasjerer fremmede....Her er det rusproblematikk rundt barna , og 2 alenemødre trenger avlastning...vet det er gitte summer knyttet til hva oppgaven gjelder, men BV opererer med gode satser, vet jeg 😕 <<Barnes beste>> Det er tydeligvis noe der som ikke kommer til å løse seg med det første, dette måtte dei stå i en stund til sa hu 1
adriana32 Skrevet onsdag kl. 16:55 #3417 Skrevet onsdag kl. 16:55 Full kontroll skrev (13 minutter siden): Vedr "god økonomi", vi ser jo at det stadig kjøpes noe...i den sammenheng lurer jeg på om de har en betalt avlastningsavtale for når bb er hos dem ? Bv har jo som mål å finne løsninger innad i familien, før de engasjerer fremmede....Her er det rusproblematikk rundt barna , og 2 alenemødre trenger avlastning...vet det er gitte summer knyttet til hva oppgaven gjelder, men BV opererer med gode satser, vet jeg 😕 <<Barnes beste>> Du har nok rett i det. De hadde aldri gitt seg ut på en slik ordning uten betalt. 3 3
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 17:05 #3418 Skrevet onsdag kl. 17:05 (endret) siesta skrev (21 minutter siden): Har ikke inntrykk av at de gjør noe uten å få noe tilbake. .. Men ja det med Bv har du rett i å lure på. Vet det er endel regler der. Nå vet jeg ikke hvilken politisk rolle han har i kommunen, men hva som evt er bevilget av midler til BV i kommunen han bor i og BV-satser vil jeg tippe han har satt seg godt inn i og dermed har god kjennskap til.. Endret onsdag kl. 17:06 av Full kontroll 1 1 2
FrkIA Skrevet onsdag kl. 17:09 #3419 Skrevet onsdag kl. 17:09 Ah jeg glemmer ikke da hun la ut at de ga hunden druer og jeg svarte på storyen at druer er giftig for hunder. Fikk svar «Ja, det vet jeg, det er derfor vi bare gir LITT som jeg skrev!!!» typ.. 2 7
siesta Skrevet onsdag kl. 17:16 #3420 Skrevet onsdag kl. 17:16 Full kontroll skrev (10 minutter siden): Nå vet jeg ikke hvilken politisk rolle han har i kommunen, men hva som evt er bevilget av midler til BV i kommunen han bor i og BV-satser vil jeg tippe han har satt seg godt inn i og dermed har god kjennskap til.. Ganske ikker på at de er fullt oppdatert på alt de kan ha krav på. 1 1 2
Fremhevede innlegg