Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Men tenker ikke Mille selv at hun er for stor for denne type hest? Hun har jo ridd og hatt hest i mange år

Hun var nok besatt av å få ny hest, og tenker det smurfen mener er greit tenker nok hun er greit. Smurfen styrer jo alt. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
suprise skrev (1 time siden):

Hun var nok besatt av å få ny hest, og tenker det smurfen mener er greit tenker nok hun er greit. Smurfen styrer jo alt. 

Ja virker som hastverk . Tror de måtte bli ferdig med spleisen . Den ble jo avsluttet før tiden. 

• Liker 2
Skrevet
siesta skrev (7 minutter siden):

Ja virker som hastverk . Tror de måtte bli ferdig med spleisen . Den ble jo avsluttet før tiden. 

Kvalmende. Naive folk som sikkert betalte. Skulle ikke vært lov tigge etter slikt. 🤮 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
siesta skrev (11 minutter siden):

Det var nok kanskje en frykt om å få spleisen annullert og. Skepsisen begynte jo å vokse.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (12 minutter siden):

Det var nok kanskje en frykt om å få spleisen annullert og. Skepsisen begynte jo å vokse.

Ja akuratt det jeg tenker. Men etter å ha fått det litt på avstand synes jeg ikke synd I (de fleste ) som har gitt. Det må jo være utrolig naive følgere. Og når N i ettertid shopper og shopper finner penger plutselig ect... 

Da ramler jeg av lasset for naivitet ...  

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
suprise skrev (13 timer siden):

Sykt at tidligere eier solgte den ! Viser at de driter i hesten,all about the money😡 Stallen der er jo elendig så det vet man jo alt om.  Penger..penger

Tenker man skal holde seg for god til å spre usanne rykter om en stall/rideskole. Nå vet jeg ikke hvilken erfaring du har med hest, men hva du mener mange timer per dag er osv. er ikke nødvendigvis fakta. 

Det stemmer ikke at det er en stall med dårlig dyrevelferd, det blir for dumt å dra alle over en kam.

Skrevet
suprise skrev (4 timer siden):

Det var mor Nina som var besatt av å gi Mille ny hest. Mille selv sa at hun syntes det var greit å slippe ansvaret. 

Men så kom spleisen…

• Nyttig 3
Skrevet
Hirondelle skrev (6 minutter siden):

Det var mor Nina som var besatt av å gi Mille ny hest. Mille selv sa at hun syntes det var greit å slippe ansvaret. 

Men så kom spleisen…

Ja jeg fikk forståelse av det. Tenker hun da har datteren i sin hule hånd .... 

• Nyttig 3
Skrevet
Hirondelle skrev (24 minutter siden):

Men så kom spleisen…

Når sa Mille det?

Skrevet
Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Når sa Mille det?

Hun sa det like før spleisen kom. Har sett det sitert flere ganger. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hirondelle skrev (47 minutter siden):

Men så kom spleisen…

Yesses🤯

Skrevet
anonymios skrev (1 time siden):

Tenker man skal holde seg for god til å spre usanne rykter om en stall/rideskole. Nå vet jeg ikke hvilken erfaring du har med hest, men hva du mener mange timer per dag er osv. er ikke nødvendigvis fakta. 

Det stemmer ikke at det er en stall med dårlig dyrevelferd, det blir for dumt å dra alle over en kam.

..Og der kom en fra stallen ?  Tja det var min erfaring ja. Mitt barns erfaring og foreldre og venner av mitt barn da vi alle byttet stall. Dette er mange år siden. Vet jo at stall har samme eier som har mange som ser opp til henne... Dette var vår erfaring. Håper det er blitt bedre der da!!

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Noen som vet høyde på rytter og ponni?

Skrevet
suprise skrev (20 timer siden):

Stakkars hest😢 Det der ser ikke bra ut! Max vekt inkludert alt utstyr skal være 90 kg for den type hest!!. Det der er overvekt mtp høyden hennes og dermed også tilsvarende vekt. Det ser helt rart ut også,passer ikke.

Nå skal jeg være litt enig med deg. Det ser tilsynelatende ut som at rytter er for lang/høy til hesten. Nå tåler islandshest mye. Men, det burde sjekkest. Hu sa hun kun kunne ri annenhver dag, kan det være pga belastning på hesten?

• Liker 1
Skrevet
HerKommerMummi skrev (44 minutter siden):

Noen som vet høyde på rytter og ponni?

Det er ikke en ponni, rytteren er noe over 180cm, hesten er 135-140

Skrevet
Tessa12 skrev (1 time siden):

Det er ikke en ponni, rytteren er noe over 180cm, hesten er 135-140

Hva er høydegrensen da? Hvis 140 ikke er ponni størrelse?

• Liker 1
Skrevet
HerKommerMummi skrev (2 timer siden):

Hva er høydegrensen da? Hvis 140 ikke er ponni størrelse?

Du kan lese deg opp på google🤩otdinær brukshest på Island-som fjording og døla i Norge.

Skrevet
Norah. B. skrev (5 timer siden):

Du kan lese deg opp på google🤩otdinær brukshest på Island-som fjording og døla i Norge.

Islandshest er en ponni, for høyden til ponni er under 148 cm. 

Men den omtales som en hest. 

• Nyttig 4
Skrevet
Hirondelle skrev (2 timer siden):

Islandshest er en ponni, for høyden til ponni er under 148 cm. 

Men den omtales som en hest. 

Stemmer. Og tåler, iflg.google, 20-25% av egen kroppsvekt. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det er så jæ… irriterende at hun må dele nakne barnebarn som bader… bedriten den kjerringen…

• Liker 1
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...