Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
Full kontroll skrev (10 timer siden):

Ja, rett og slett naivt av henne å tro at hun ikke gjennomskues innimellom ;) Hvis hun dømmer og tenker  at noen av hennes følgere  ikke er  såpass oppegående individer "som henne selv, tydeligvis" , nei, da må hun finne seg en annen "loffehobby" :( 

Tror også en del av de nye følgerne er der for nysgjerrigheten ikke nødvendigvis at hun er så fengende.Hin er jo dørgende kjedelig der hun streber etter å være ung og kul. 

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
loffen skrev (8 timer siden):

Jeg forstår ikke at folk kjøper alle disse greiene av henne? Det gjelder alt! Stygge 3D print plastlysestaker, eldgamle klær, brukte kjøkkenting, og slitte sko! Hjelpe meg. 

Eller bare later hun som?

Fake it til you make it?

Skrevet

Hun reklamerer både med og uten «reklame» på disse produktene de lager. Snop og smågodt oppi skåler eks. 
Jeg har stussa litt over om det er godkjent og ha mat på; siden det ikke kan vaskes skikkelig.. 

Fant dette; IMG_0711.thumb.png.32c1e314af8343482777f8fd655c0113.png

Noen som aner om de har spesielle maskiner slik at det skal være trygt og spise ifra? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Love2017juni skrev (4 minutter siden):

Hun reklamerer både med og uten «reklame» på disse produktene de lager. Snop og smågodt oppi skåler eks. 
Jeg har stussa litt over om det er godkjent og ha mat på; siden det ikke kan vaskes skikkelig.. 

Fant dette; IMG_0711.thumb.png.32c1e314af8343482777f8fd655c0113.png

Noen som aner om de har spesielle maskiner slik at det skal være trygt og spise ifra? 

Tvilsomt. PLA som brukes som oftest brukes som materiale her er såpass porøst at det er fort gjort at det setter seg matrester i porer/hulrom som en ikke får vasket bort. I tillegg tåler ofte ikke PLA sterke oppvaskmiddel eller vaskemaskin. Jeg vet ikke om de opplyser om dette sånn som de er pliktig til i henhold til lovverket?

Det finnes food safe PLA men koster mer og det tviler jeg på at de har tatt på seg kostnaden med. I tillegg er det ikke bare materialet som må være food safe men også maskinen som lager og omgivelsene produksjonen er i, for å unngå smitte av organiske materialer til varene.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Tvilsomt. PLA som brukes som oftest brukes som materiale her er såpass porøst at det er fort gjort at det setter seg matrester i porer/hulrom som en ikke får vasket bort. I tillegg tåler ofte ikke PLA sterke oppvaskmiddel eller vaskemaskin. Jeg vet ikke om de opplyser om dette sånn som de er pliktig til i henhold til lovverket?

Det finnes food safe PLA men koster mer og det tviler jeg på at de har tatt på seg kostnaden med. I tillegg er det ikke bare materialet som må være food safe men også maskinen som lager og omgivelsene produksjonen er i, for å unngå smitte av organiske materialer til varene.

Jeg ville ikke servert mat/gotterier i disse. Pynt er sikkert ok. 

• Nyttig 2
Skrevet

Men enn å bo i det rotet, jeg har fått angst av mindre😳😳

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Sol, admin. 

Skrevet
Zhara skrev (2 timer siden):

Men enn å bo i det rotet, jeg har fått angst av mindre😳😳

Samme her! 🫪😅 Og det kommer bare mer og mer og mer… shoppemani deluxe!  I løpet av desember kommer det jo typ 24 nye sånne troll… 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det normalt å drite fullstendig i å stelle dyrene sine sånn at både hunder og katter må barbere bort pelsen sin pga. floker og helt tovede områder med pels? Jeg er helt sjokkert! Har hatt både katt, hund og hest selv, og alle fikk da stell i form av kloklipp, børsting, bading osv. regelmessig!

Og attpåtil legge ut på snap og skryte av det? WTF 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
loffen skrev (37 minutter siden):

Er det normalt å drite fullstendig i å stelle dyrene sine sånn at både hunder og katter må barbere bort pelsen sin pga. floker og helt tovede områder med pels? Jeg er helt sjokkert! Har hatt både katt, hund og hest selv, og alle fikk da stell i form av kloklipp, børsting, bading osv. regelmessig!

Og attpåtil legge ut på snap og skryte av det? WTF 

Nei ! Og helt utrolig at hun vil dele det😱Dårlig dyreeier med alt for sjeldent pelsstell og da blir det sånn 🤦🏼‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Nei ! Og helt utrolig at hun vil dele det😱Dårlig dyreeier med alt for sjeldent pelsstell og da blir det sånn 🤦🏼‍♀️

Hun er bare lat. Gjør ikke noe uten fortjeneste. 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...