Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
adriana32 skrev (16 timer siden):

Sofaliste?

Var jeg som skrev det🫣Jeg ordla meg  klønete slik i forhold til at hun bor og betaler for seg hos foreldrene, ikke nødvendigvis disponerer huset som hun vil mtp besøk av venner ol( var en periode Mor Mina stakk nesa si i hvem Mille omgås, kjenner ikke til om det fortsatt er slik) 

Når Mille ikke er på jobb eller stallen oppholder hun seg i hovesak på pikerommet, i allefall slik det fremkommer av egen  snap/ det hun legger ut , var i den anledning jeg tillot meg påstå at hun må «avtale bruk» av sofa ved besøk eller ellers (Nina er jo limt til sofa innimellom ) , som igjen begrenser privatliv, noe alle har rett på uavhengig av hjelpebehovet man har… 😌🙏

Endret av Full kontroll
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir kvalm av å se det pengeforbruket på den damen! Uansett hva pengene går til, vipper eller klær til seg selv/julegaver til bb osv. Det er et hinsides shopping og forbruk av penger på alt mulig. Fatter ikke at de som var med på spleisen ikke ser dette selv 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 10
Skrevet
JojoMoyes skrev (51 minutter siden):

Blir kvalm av å se det pengeforbruket på den damen! Uansett hva pengene går til, vipper eller klær til seg selv/julegaver til bb osv. Det er et hinsides shopping og forbruk av penger på alt mulig. Fatter ikke at de som var med på spleisen ikke ser dette selv 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

De er så naive at det er vanskelig å forstå. N har jo drevet på sånn i samme mønster hele tiden. Shoppet masse ræl . Men datteren som bidrar økonomisk så det holder...nei henne hjelper vi ikke. 

Tror de skal ut å reise hun og M  , får håpe hun kan spandere på henne. Men hun får vel spandert tur som ledsager 🫪

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
siesta skrev (46 minutter siden):

De er så naive at det er vanskelig å forstå. N har jo drevet på sånn i samme mønster hele tiden. Shoppet masse ræl . Men datteren som bidrar økonomisk så det holder...nei henne hjelper vi ikke. 

Tror de skal ut å reise hun og M  , får håpe hun kan spandere på henne. Men hun får vel spandert tur som ledsager 🫪

Hadde ikke stemt på de der to til drømmeforeldreprisen gitt. Rein utnyttelse og sykeliggjøring de driver med. For ikke å snakke om KONTROLLERING på høyt plan. Grøss…

• Nyttig 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Jeg så også det nå. Utrolig dyre julegaver, selv om noe også er nyttig. Og nytt gulv også. Hvor skal de reise nå?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Lesehest_hage skrev (42 minutter siden):

Jeg så også det nå. Utrolig dyre julegaver, selv om noe også er nyttig. Og nytt gulv også. Hvor skal de reise nå?

Vet ikke hvor. Men det er så ille...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
siesta skrev (14 timer siden):

Vet ikke hvor. Men det er så ille...

De skal på Oslo horse show

Skrevet
Blubbalubba skrev (5 timer siden):

De skal på Oslo horse show

Ikke rart de ikke kunne gjøre det hvert år da.... 

Men selv drar de hvert år på de samme festivalene. 

Skrevet

Oslo Horse show er for kostbart til å dra på hvert år…. Bare å ikke handle på et par dager det… så har dem råd… den shoppemanien der, jeg har virkelig ikke ord 🫪🫪🫪

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Doffenhardaua skrev (27 minutter siden):

Oslo Horse show er for kostbart til å dra på hvert år…. Bare å ikke handle på et par dager det… så har dem råd… den shoppemanien der, jeg har virkelig ikke ord 🫪🫪🫪

Sikkert fordi det er noe M vill på, og det blir for kostbart for dem. Er bare og droppe en liten festival så har en råd å bli med datteren på Horse Show vert år 

• Nyttig 4
Skrevet

Når man shopper så mye som hun gjør så er det for dopaminkick,eller å fylle et tomrom i livet,det lille huset er overfylt,virker som om hun får pakker og handler hver dag,se alle lekene barnebarna har i badekaret,er jo knapt plass til barnet🤣

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er for dyrt å dra på Oslo Horse Show hvert år, men de har vel vært på Tons of rock årlig? 

• Nyttig 6
Skrevet
VildeS skrev (19 minutter siden):

Det er for dyrt å dra på Oslo Horse Show hvert år, men de har vel vært på Tons of rock årlig? 

Pluss alle de andre harryturneene de er på hele tiden.Det  er sikkert noe ledsagerfordel inni bildet her også..

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (14 minutter siden):

Pluss alle de andre harryturneene de er på hele tiden.Det  er sikkert noe ledsagerfordel inni bildet her også..

Ingen ledsagerfordel på Oslo horse show. Sikkert derfor de «ikke har råd» hvert år 🫠

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
VildeS skrev (52 minutter siden):

Akuratt det tenker jeg også.. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes signalene hun sender ved denne overkonsumeringen av reiser, mat og ting & tang er uheldig. Tenk om alle skulle hatt et slikt forbruk.. Jorda er på bristepunktet, jeg prøver å gjøre mitt med å leve litt mere nøkternt hvertfall 🌍❤️

• Liker 4
Skrevet
Ville91 skrev (18 minutter siden):

Jeg synes signalene hun sender ved denne overkonsumeringen av reiser, mat og ting & tang er uheldig. Tenk om alle skulle hatt et slikt forbruk.. Jorda er på bristepunktet, jeg prøver å gjøre mitt med å leve litt mere nøkternt hvertfall 🌍❤️

Ikke bare eget forbruk - pusher ut pynte-greier i plast så fort hun kan til andre…som synes det er stas å kjøpe fra henne… 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Ville91 skrev (2 timer siden):

Lever som om hun har spart 100 000,-  den summen vi tenker kom inn via Spleis ( og familievennen, eller hva det var) 

(men, at ikke Poppes har en grei buffer, ville sjokkert meg...) 

Lurer på om (alle)  givere  er så  godt stilt at de kan tillate seg  en like stor økonomisk frihet som Nina?? 

<< Gi, ikke fordi du har mye, men fordi du vet hva det vil si å ha lite>>

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Lever som om hun har spart 100 000,-  den summen vi tenker kom inn via Spleis ( og familievennen, eller hva det var) 

(men, at ikke Poppes har en grei buffer, ville sjokkert meg...) 

Lurer på om (alle)  givere  er så  godt stilt at de kan tillate seg  en like stor økonomisk frihet som Nina?? 

<< Gi, ikke fordi du har mye, men fordi du vet hva det vil si å ha lite>>

Hun nevnte vel et eksempel på en følger som bidro med noen kroner, selv om hun ikke kunne bidra så mye. At følgeren da altså snudde på kronene. Det reagerte jeg på da, for 50 kroner kan være mye for mange! Så får Nina pakker på døren ofte, og bruker så mye i hverdagen. Jeg forstår ikke hvordan de kan ha hatt samvittighet til spleis. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lesehest_hage skrev (32 minutter siden):

Hun nevnte vel et eksempel på en følger som bidro med noen kroner, selv om hun ikke kunne bidra så mye. At følgeren da altså snudde på kronene. Det reagerte jeg på da, for 50 kroner kan være mye for mange! Så får Nina pakker på døren ofte, og bruker så mye i hverdagen. Jeg forstår ikke hvordan de kan ha hatt samvittighet til spleis. 

Tror ikke hun eier samvittighet dessverre . Bare grådig og selvsentrert. 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...