Tough cookie Skrevet 9 timer siden #3601 Skrevet 9 timer siden (endret) Nina sier hun har tre nedsunkne virvler/skiver nederst i ryggen, men det er veldig vanlig når man har passert 50 år. Da er det riktig styrketrening og bevegelse som gjelder. Endret 9 timer siden av Tough cookie 3 1
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #3602 Skrevet 7 timer siden Orly skrev (3 timer siden): Det betyr ikke at alle andre klarer det samme som deg, selv om dere har samme sykdom, dumt å sammenligne. Det sa jeg heller ikke!!! Men hun bruker all sykdom som unnskyldning for å slippe å trene eller gå tur eller hva som kunne vært bra for henne å gjøre! Men klarer festing osv. regnet med folk tok poenget med prioriteringen og nedprioriteringen hennes i forhold til sunn fornuft. 1 4
Orly Skrevet 7 timer siden #3603 Skrevet 7 timer siden Mariss@68 skrev (2 timer siden): Helt enig. Her er det svært individuelt. Jeg har brukt flere år på å opparbeide toleranse for trening/aktivitet av noe mengde. Nettop veldig individuelt hva man klarer selv ved lik sykdom
Doffenhardaua Skrevet 3 timer siden #3604 Skrevet 3 timer siden Orly skrev (4 timer siden): Nettop veldig individuelt hva man klarer selv ved lik sykdom Uansett hvordan man vrir og vender på det….. hun er LAT ! Da er det beleilig med en sykdom «å skylde på». 2 4
siesta Skrevet 1 time siden #3605 Skrevet 1 time siden (endret) Doffenhardaua skrev (1 time siden): Uansett hvordan man vrir og vender på det….. hun er LAT ! Da er det beleilig med en sykdom «å skylde på». Ja. Om en har fulgt henne lenge så ser en det ganske klart. Skulle gjerne sett at hun gikk glipp av festligheter pga vondter.... Det skjer ikke. Og alle de årene jeg fulgte henne, kan ikke huske hun gikk turer med feks hundene. Bare fest , shopping og moro hele tiden. Jeg har kronisk sykdom selv og vet hvor viktig det er å holde seg i bevegelse hver eneste dag . Ikke like lenge hver gang ,men å komme seg ut døra ... Kjempeviktig. Men kansje ikke så mye å snappe om... (Det er jo det som betyr noe ser det ut til) Endret 1 time siden av siesta 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå