Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
MissCortado skrev (1 time siden):

Ikke vet jeg hvilken sammenheng du skrev det i. Jeg lurer uansett på hvor du ville med den informasjonen. Synes du det er rart? Skummelt? Morsomt? Jeg skjønner ikke hvor du vil med informasjonen. 

Ikke all info her som er like relevant ;bare å scrolle. 

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
siesta skrev (15 minutter siden):

Ikke all info her som er like relevant ;bare å scrolle. 

Men du dro det frem og ville vel med det få frem noe om Ninna og BT da? Og jeg lurer på hva. 

Skrevet
MissCortado skrev (16 minutter siden):

Men du dro det frem og ville vel med det få frem noe om Ninna og BT da? Og jeg lurer på hva. 

Jeg fikk dessverre ikke lagt det inn under innlegget det var relevant til. Men nå er det ikke lenger en diskusjon. 

• Liker 3
Skrevet
MissCortado skrev (1 time siden):

Jeg syntes informasjonen til @siesta var interessant, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er alene om det. At du ikke synes det, betyr ikke at ingen andre gjør det. Heldigvis er dette et diskusjonsforum, og ikke et forum der du bestemmer hva som er interessant for alle andre. 😉

• Nyttig 6
Skrevet
quietone skrev (2 timer siden):

Jeg syntes informasjonen til @siesta var interessant, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er alene om det. At du ikke synes det, betyr ikke at ingen andre gjør det. Heldigvis er dette et diskusjonsforum, og ikke et forum der du bestemmer hva som er interessant for alle andre. 😉

Men hvorfor kan ingen fortelle hva som er interessant med det?? Det lurer jeg på. 

Skrevet
MissCortado skrev (2 timer siden):

Men hvorfor kan ingen fortelle hva som er interessant med det?? Det lurer jeg på. 

Du lurer på hvorfor ingen kan fortelle hva som er interessant med det, samtidig som du selv bruker tid på å fortelle at du ikke synes det er interessant. Det er et diskusjonsforum, ikke kundeservice der alle innlegg må godkjennes av deg først. 😉

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Kaster sten i glasshus, Nina , det  kan du...

Les over egne kommentarer, og svar til de du "halshugger" med dine tilsvar....du kommenterer jo bare deg selv i denne" karen fra Jessheim"...

Bedre å være løk, enn å dra den frem for alle... "kremt"  😛 

Du fordummer Stavanger ved å uttale deg.....Eller, du er snart den dummeste....

Du kunne snakket litt om vennskapsbrudd, på generelt grunnlag.....tenker du har  2-3 solide  eksempler  ;);) 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Kaster sten i glasshus, Nina , det  kan du...

Les over egne kommentarer, og svar til de du "halshugger" med dine tilsvar....du kommenterer jo bare deg selv i denne" karen fra Jessheim"...

Bedre å være løk, enn å dra den frem for alle... "kremt"  😛 

Du fordummer Stavanger ved å uttale deg.....Eller, du er snart den dummeste....

Du kunne snakket litt om vennskapsbrudd, på generelt grunnlag.....tenker du har  2-3 solide  eksempler  ;);) 

Akkurat det jeg hadde tenkt å skrive!!! 🤩

• Liker 6
Skrevet

Nå altså. Nå har Nina smurfemor blitt en very bissi bissnissnisse. Hun er så travel hun at hun har ikke tid å snappe en gang😩😱

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
MissCortado skrev (På 9.9.2026 den 21.31):

Utelukkende for å spa opp mer drit, tipper jeg! For så å kverne /maule opp og ned i mente🙈 For oss andre kunne vi ikke brydd oss mindre om de var naturister eller ikke😅

Skrevet
Norah. B. skrev (1 time siden):

Utelukkende for å spa opp mer drit, tipper jeg! For så å kverne /maule opp og ned i mente🙈 For oss andre kunne vi ikke brydd oss mindre om de var naturister eller ikke😅

Ser helst at de ikke er naturister, greit å spare netthinna for det synet. 

• Nyttig 5
Skrevet
cassio skrev (1 time siden):

Ser helst at de ikke er naturister, greit å spare netthinna for det synet. 

Og dritten trenger ikke spas opp for hun serverer selv på GULLFAT….

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg har de siste par ukene lagt merke til at Nina snakker mer om venninner og ting hun gjør med venninner, etter at noen her inne bemerket at hun "har ingen venner og hun har mistet flere venninner". 

Er det tilfeldig?

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Tough cookie skrev (11 minutter siden):

Jeg har de siste par ukene lagt merke til at Nina snakker mer om venninner og ting hun gjør med venninner, etter at noen her inne bemerket at hun "har ingen venner og hun har mistet flere venninner". 

Er det tilfeldig?

Nei. Det er ikke tilfeldig.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (31 minutter siden):

Nei. Det er ikke tilfeldig.

Det er ikke tilfeldig. Men står fast på at mange venninner har forsvunnet. 

Stor , veldig stor forskjell på da jeg leste bloggen hennes og da jeg sluttet å se snappene. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...