siesta Skrevet 2. september #3461 Skrevet 2. september Velinda skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner ingen som hadde kjøpt de trollene,det må jo være noe vesentlig som mangler når man fyller opp et hus med så mye ræl,driver å printer å printer,pusher følgerene til å kjøpe plastdritten så man selv kan unne seg enda mer å fylle opp med,blir uggen av hele livstiilen hennes Veldig spesielt ja . 4 1
Lesehest_hage Skrevet 2. september #3462 Skrevet 2. september Velinda skrev (24 minutter siden): Jeg kjenner ingen som hadde kjøpt de trollene,det må jo være noe vesentlig som mangler når man fyller opp et hus med så mye ræl,driver å printer å printer,pusher følgerene til å kjøpe plastdritten så man selv kan unne seg enda mer å fylle opp med,blir uggen av hele livstiilen hennes De 7000 (?) burde selvsagt gått til hesten andre ga penger til. Bare å bruke så mye på seg selv og pynt når man har «alt»? Hun som betalte resten på hesten må føle seg lurt, dersom hun vet. 4 4
siesta Skrevet 2. september #3463 Skrevet 2. september Lesehest_hage skrev (2 minutter siden): De 7000 (?) burde selvsagt gått til hesten andre ga penger til. Bare å bruke så mye på seg selv og pynt når man har «alt»? Hun som betalte resten på hesten må føle seg lurt, dersom hun vet. Ja ,hvis ikke skjønner jeg ingenting. 3
elskersommer Skrevet 2. september #3464 Skrevet 2. september Lesehest_hage skrev (2 minutter siden): De 7000 (?) burde selvsagt gått til hesten andre ga penger til. Bare å bruke så mye på seg selv og pynt når man har «alt»? Hun som betalte resten på hesten må føle seg lurt, dersom hun vet. Har en ikke råd til hest så blir det helt feil for meg og tigge på Spleis.. datteren får spare slik andre må 6
Lesehest_hage Skrevet 2. september #3465 Skrevet 2. september elskersommer skrev (Akkurat nå): Har en ikke råd til hest så blir det helt feil for meg og tigge på Spleis.. datteren får spare slik andre må De har kjøpt hest nå. 1
elskersommer Skrevet 2. september #3466 Skrevet 2. september Lesehest_hage skrev (9 minutter siden): De har kjøpt hest nå. Ja det vet jeg.. men var ikke det penger fra spleis eller har jeg misforstått?
Velinda Skrevet 2. september #3467 Skrevet 2. september Lesehest_hage skrev (14 minutter siden): De 7000 (?) burde selvsagt gått til hesten andre ga penger til. Bare å bruke så mye på seg selv og pynt når man har «alt»? Hun som betalte resten på hesten må føle seg lurt, dersom hun vet. 100%,HUN er lurt+resten av folka som betalte inn til den spleisen 1 2
skeiv-ostepop Skrevet 2. september #3468 Skrevet 2. september 7k er vel 10-15% av det de fikk på Spleis? Folk må jo føle seg lurt. 2 5
suprise Skrevet 2. september #3469 Skrevet 2. september (endret) skeiv-ostepop skrev (10 minutter siden): 7k er vel 10-15% av det de fikk på Spleis? Folk må jo føle seg lurt. Jeg synes også synd i hesten. Hun er for stor for den hesten. Jeg er ingen 🐴 ekspert,men det er lett å se for alle som har øynene i orden...... Noe av det verste jeg ser er dyr som må ha overvekt på ryggen😢 Hun hadde passet fint til en stor fjording eller annen rase. Jenta var vel 170 cm høy og brukte 42 i sko som 11 åring mener jeg ha lest, vet ikke hvor høy hun er nå....men det betyr lite,ser jo at hesten er for liten til hun! !!! En vanlig islandshest kan bære rundt 20 til 25 prosent av sin egen kroppsvekt, noe som betyr en ryttervekt på omtrent 70 til 90 kilo inkludert sal og utstyr. !! Endret 2. september av suprise 5 11
siesta Skrevet 2. september #3470 Skrevet 2. september skeiv-ostepop skrev (8 minutter siden): 7k er vel 10-15% av det de fikk på Spleis? Folk må jo føle seg lurt. Så absolutt. Hun burde betalt alt tilbake til spleis. De har hatt og har fint råd til denne hesten selv. Den shoppingen er et hån mot de som har bidratt. 1 5
siesta Skrevet 2. september #3471 Skrevet 2. september Og en annen ting. Når de så lett finner penger å bruke overalt , kan bruke 7000 på julekalender (unødvendig ) til selv Men 15.000 i forsikring pr år tok de seg ikke råd til. ... De virker rett å slett umodne. 4 7
skeiv-ostepop Skrevet 2. september #3472 Skrevet 2. september siesta skrev (3 minutter siden): Og en annen ting. Når de så lett finner penger å bruke overalt , kan bruke 7000 på julekalender (unødvendig ) til selv Men 15.000 i forsikring pr år tok de seg ikke råd til. ... De virker rett å slett umodne. På hesten?
siesta Skrevet 2. september #3473 Skrevet 2. september (endret) skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden): På hesten? Ja , koster ca det i året . Var det som bidro til at de måtte igang med spleis. Vi har også dyr og betaler selvsagt forsikringen. Kjempeviktig . Endret 2. september av siesta 2 1
skeiv-ostepop Skrevet 2. september #3474 Skrevet 2. september siesta skrev (5 minutter siden): Ja , koster ca det i året . Var det som bidro til at de måtte igang med spleis. Vi har også dyr og betaler selvsagt forsikringen. Kjempeviktig . Så da er det bare for faste følgere å legge av sparepengene til neste spleis til neste veterinærbesøk. 4 2
adriana32 Skrevet 2. september #3475 Skrevet 2. september suprise skrev (51 minutter siden): Jeg synes også synd i hesten. Hun er for stor for den hesten. Jeg er ingen 🐴 ekspert,men det er lett å se for alle som har øynene i orden...... Noe av det verste jeg ser er dyr som må ha overvekt på ryggen😢 Hun hadde passet fint til en stor fjording eller annen rase. Jenta var vel 170 cm høy og brukte 42 i sko som 11 åring mener jeg ha lest, vet ikke hvor høy hun er nå....men det betyr lite,ser jo at hesten er for liten til hun! !!! En vanlig islandshest kan bære rundt 20 til 25 prosent av sin egen kroppsvekt, noe som betyr en ryttervekt på omtrent 70 til 90 kilo inkludert sal og utstyr. !! Ja, det er grusomt syns jeg. Stakkars hest. Hun var jo et barn sist hin fikk hest- nå.er hun en stor dame. 3 6
siesta Skrevet 2. september #3476 Skrevet 2. september adriana32 skrev (2 minutter siden): Ja, det er grusomt syns jeg. Stakkars hest. Hun var jo et barn sist hin fikk hest- nå.er hun en stor dame. Rart at ikke rideskolen på Leikvoll(var det ikke der? ) reagerer 3 6
Lesehest_hage Skrevet 2. september #3478 Skrevet 2. september elskersommer skrev (2 timer siden): Ja det vet jeg.. men var ikke det penger fra spleis eller har jeg misforstått? Jo, derfor vi reagerer på pengebruken (også på flere reiser og annet). 4
siesta Skrevet 2. september #3479 Skrevet 2. september Lesehest_hage skrev (23 minutter siden): Jo, derfor vi reagerer på pengebruken (også på flere reiser og annet). Men Nina selv skjønner jo ikke at folk reagerer ??? Håper hun koser seg med julekalenderen. Så flaut . 2 4
suprise Skrevet 2. september #3480 Skrevet 2. september adriana32 skrev (2 timer siden): Ja, det er grusomt syns jeg. Stakkars hest. Hun var jo et barn sist hin fikk hest- nå.er hun en stor dame. Ja! Stakkars hest, og de hestene der hadde det ikke bra for 10 år siden på det stedet. Sikkert likt nå. 🤷♀️🥹 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå