Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
FrkIA skrev (17 minutter siden):

Ah jeg glemmer ikke da hun la ut at de ga hunden druer og jeg svarte på storyen at druer er giftig for hunder. Fikk svar «Ja, det vet jeg, det er derfor vi bare gir LITT som jeg skrev!!!» typ..

Hennes hunder er også fritatt for båndtvang! Og hun kaller det pelsstell? Men hun skamklipper jo fordi hun ikke gidder å ta skikkelig pelsstell. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (25 minutter siden):

Hennes hunder er også fritatt for båndtvang! Og hun kaller det pelsstell? Men hun skamklipper jo fordi hun ikke gidder å ta skikkelig pelsstell. 

Hun gjør som hun vil. Stakkars nabolag. 

Men nå får hun styre på vi skal på konsert og håper å  feire Viking senere 🙂🎹

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 timer siden):

Mye vil ha mer…… dette har bygget seg opp over år.. Men du ser jo det på hele «sekten» de har influenser tendenser og de har ikke skrupler! At ikke de skjønner at halve Stavanger rister på hodet og ler av de? Og at de fleste nye følgerne til smurfen er folk som « må» se dette togkræsjet. Men nå har jo smurfen ønsket å bli kjent hele livet så da ofrer hun alt og alle på sin vei. Pinlig og motbydelig av en aldrende dame. Legg merke til hvor tungt hun puster på videoene! Egen helse blir bare tilsidesatt og ignorert , her skal det tjenes penger. Luller rundt inni huset hele året og filmer seg selv. Tror de begge der kommer til å gå på en helsesmell! Som går mer utover håret for å si det sånn . 

Begge ser litt hva skal en kalle det... "trailer trash ut".  Uflide og utrente. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
suprise skrev (12 minutter siden):

Meget betegnende sammenligning 😉🤩

• Liker 2
Skrevet
siesta skrev (22 minutter siden):

Hun gjør som hun vil. Stakkars nabolag. 

Men nå får hun styre på vi skal på konsert og håper å  feire Viking senere 🙂🎹

God fornøyelse 🥳🤩

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
suprise skrev (14 minutter siden):

Ta bort ordet "litt".

• Liker 3
Skrevet
suprise skrev (2 timer siden):

Først må du lære deg å skrive overraskelse korrekt på engelsk. Nr.2: de er rundt 60-hva forventer du?  Utrent 60-åring😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Norah. B. skrev (19 minutter siden):

Først må du lære deg å skrive overraskelse korrekt på engelsk. Nr.2: de er rundt 60-hva forventer du?  Utrent 60-åring😅

Enda viktigere å holde seg i form å leve litt mer fornuftig når man nærmer seg 60 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️De fleste i den alderen vet hvor viktig kosthold/livstil og bevegelse/trening er for kroppen.Og spesielt for en fibrokropp som stivner lett. Men som vi vet så kan og vet poppisene ALT best selv……

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Meget betegnende sammenligning 😉🤩

😅...og topper seg med blodharry turer til Berlin på disse konsertene der de fester dagesvis til morgengry.. Skitne greier. 

• Nyttig 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (15 minutter siden):

Enda viktigere å holde seg i form å leve litt mer fornuftig når man nærmer seg 60 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️De fleste i den alderen vet hvor viktig kosthold/livstil og bevegelse/trening er for kroppen.Og spesielt for en fibrokropp som stivner lett. Men som vi vet så kan og vet poppisene ALT best selv……

Og du er er for å spy ut eder og galle om utseende til andre mennesker? 

• Liker 2
Skrevet
suprise skrev (2 minutter siden):

😅...og topper seg med blodharry turer til Berlin på disse konsertene der de fester dagesvis til morgengry.. Skitne greier. 

Lær deg å skrive overraskelse korrekt på engelsk før du dømmer andre. Jeg tipper du er i samme aldersgruppe, ellers hadde du kunnet det!

• Liker 1
Skrevet
suprise skrev (11 minutter siden):

Vi traff vist noen ømme tær nå begge to 😬

• Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (16 minutter siden):

Haha så det😆 Vi overlever😉🤣

• Hjerte 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (16 minutter siden):

Du bør jo stå for det du selv sier? Jeg gir meg ikke. Du bør diskutere på et folkelig vis, uten å kommentere utseende/kroppen til andre. 

• Liker 2
Skrevet
suprise skrev (3 minutter siden):

Haha så det😆 Vi overlever😉🤣

Overlever av mine skattepenger (nav)? 

Skrevet
Norah. B. skrev (1 minutt siden):

SuRprise.

Skrevet
suprise skrev (3 timer siden):

Det gjør jaggu meg jeg og gubben min også. 😂 

• Hjerte 1
Skrevet
HMK skrev (1 minutt siden):

Det gjør jaggu meg jeg og gubben min også. 😂 

Haha, bra innslag😅❤️Jeg lurer på hvordan @JojoMoyesog @supriseser ut? Men, nå glemte jeg meg litt ut-vi skal jo IKKE kommentere hvordan kroppene våre ser ut. Skjerp dere!!

Skrevet
Norah. B. skrev (4 minutter siden):

Siden dette er Ninas tråd, kan jeg bidra med at mitt skattetrekk for 2024  alene gir Nina en helt grei årslønn som uføretrygdet🙂

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Full kontroll skrev (1 minutt siden):

Siden dette er Ninas tråd, kan jeg bidra med at mitt skattetrekk for 2024  alene gir Nina en helt grei årslønn som uføretrygdet🙂

Er med på det. Men også endel av de som har mulighet til å kommentere her 24/7. Det ser en jo ganske raskt😅

Endret av Norah. B.
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...