Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
FrkIA skrev (17 minutter siden):

Ah jeg glemmer ikke da hun la ut at de ga hunden druer og jeg svarte på storyen at druer er giftig for hunder. Fikk svar «Ja, det vet jeg, det er derfor vi bare gir LITT som jeg skrev!!!» typ..

Hennes hunder er også fritatt for båndtvang! Og hun kaller det pelsstell? Men hun skamklipper jo fordi hun ikke gidder å ta skikkelig pelsstell. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (25 minutter siden):

Hennes hunder er også fritatt for båndtvang! Og hun kaller det pelsstell? Men hun skamklipper jo fordi hun ikke gidder å ta skikkelig pelsstell. 

Hun gjør som hun vil. Stakkars nabolag. 

Men nå får hun styre på vi skal på konsert og håper å  feire Viking senere 🙂🎹

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
siesta skrev (22 minutter siden):

Hun gjør som hun vil. Stakkars nabolag. 

Men nå får hun styre på vi skal på konsert og håper å  feire Viking senere 🙂🎹

God fornøyelse 🥳🤩

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden stenges for moderering.

Måne, admin. 

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og avsporing.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (På 26.8.2026 den 12.08):

Ja, var jeg en av dem,    ville  jeg nok gått en runde med  meg selv,  pga alt kjøret som er rundt denne familien, de gir liksom  en sambygdning noe å snakke om , ofte , er det ikke det ene, jaggu dukket det opp noe annet 😕

Ser Mille kunne hatt kjempeutbytte  i ett  miljø med en voksentetthet som hadde gitt henne en helt annen modning og mestring i det sosiale og hverdagslige.  Hun er over 20 år , foreldre gir henne  noen ganger veiledning og valg som om hun var 7....samt at mor kommer med sine spørresvar ( retorisk spørsmål)  til dattra.....ikke lett med egne meninger/  ta valg da, når mor allerede har avgjort ) ) 

De gangene Poppe him self  blir gitt  eller  krever ordet på konas snapp, legger han aldri saken det gjelder  frem på et generelt grunnlag, nei, han må på en konkret og besserwisser måte tyte ut sine synspunkt  ...er så sleipt ( oppfører seg sikkert slik i møte med mennesker på andre arenaer også, enn konas snapp... )

Gosj, Poppe vet best - not!

Er helt enig . Jeg ville også brukt tid til å forklart litt omkring det de får kritikk for... Ikke bare hamre løs på kritikerne. 

Og ja de gir oss her i byen noe å snakke om . Og det klarer de helt selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
siesta skrev (2 timer siden):

Er helt enig . Jeg ville også brukt tid til å forklart litt omkring det de får kritikk for... Ikke bare hamre løs på kritikerne. 

Og ja de gir oss her i byen noe å snakke om . Og det klarer de helt selv. 

Når man er blitt såpass høy på seg selv så ser man vel ned på kritikerne og bryr seg nada 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Nyttig 3
Skrevet

Skjønner ikke all denne filmingen på seg selv når hun er på konserter.

Litt fjortisaktig...

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Skjønner ikke all denne filmingen på seg selv når hun er på konserter.

Litt fjortisaktig...

Er vel fordi hun har et stort ego . 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Vip på festival er dyrt, og julekalenderen til seg selv virker dyr? Jeg bare tenker i forhold til sparing og spleis…. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Lesehest_hage skrev (23 minutter siden):

Vip på festival er dyrt, og julekalenderen til seg selv virker dyr? Jeg bare tenker i forhold til sparing og spleis…. 

Du vet, løgn og bedrag. Men de tror nok på det selv.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Lesehest_hage skrev (31 minutter siden):

Vet ikke hvilken kalender men de pleier å være dyre. Men hun eier jo ingen skam. Så flaut å høre at hun har sittet på vippen etter denne sommeren med alt av andre festivaler ... Samtidig med denne spleisen.. som nå engang gikk i havn. 

Grådige folk rett og slett. 

Det blir kansje en ny  til noe annet 🫪

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
siesta skrev (3 minutter siden):

Vet ikke hvilken kalender men de pleier å være dyre. Men hun eier jo ingen skam. Så flaut å høre at hun har sittet på vippen etter denne sommeren med alt av andre festivaler ... Samtidig med denne spleisen.. som nå engang gikk i havn. 

Grådige folk rett og slett. 

Det blir kansje en ny  til noe annet 🫪

Det var figurer som heter Trolls, som hun skal pakke inn.

Utrolig flaut med spleisen, ja. Det er derfor jeg reagerte på alt de bruker penger på. Det er jo luksusforbruk. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Lesehest_hage skrev (2 minutter siden):

Det var figurer som heter Trolls, som hun skal pakke inn.

Utrolig flaut med spleisen, ja. Det er derfor jeg reagerte på alt de bruker penger på. Det er jo luksusforbruk. 

Ja , når en ser på åpningen av denne tråden ... Der står ganske klart hva denne damen driver på med. Reising og shopping. Pengebruk over normalen. 

Likevel tigget de penger. Men de eier jo ikke skam. 

Blitt en ganske stor snakkis her, og det må de bare tåle. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes og de burde framlagt regnskap gift hesten. Dette pga all kritikken de har fått. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Lesehest_hage skrev (2 timer siden):

Blir ikke dyrt når har gratis BILETT fordi hun har med datter og blir da gratis inngang vet du! Derfor hun er, på alle kino,teater,konserter slipper hun betsle ei krone.

Ledsager går gratis nok.

Elsker å snylte vet du

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Spleis / kontra foreldrebetaling. Forsvarer ikke spleisen, men man kan ikke gi et barn 100.000 og de andre ingenting. Det sier seg selv. 

• Liker 2
Skrevet
Mariss@68 skrev (14 minutter siden):

Spleis / kontra foreldrebetaling. Forsvarer ikke spleisen, men man kan ikke gi et barn 100.000 og de andre ingenting. Det sier seg selv. 

Det er klart. Men om alle skulle laget spleis med det som grunnlag ville det vel blitt rart? Alle kan vel ikke alltid gi likt til barna sine. Noen ganger trenger kansje ett barn ekstra støtte pga krise. 

Men at de har råd til alt annet SAMTIDIG som spleisen pågår. .. det er vel det som reageres på. Og de har ikke bidratt med en kr selv.....

Derfor virker de grådige og lite troverdige ....og med respekt for de som har bidratt ville jeg lagt fram regnskap om jeg var i deres sko. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Stiller med fortsatt undrende til hvorfor lånte de ikke til dette kjøpet, eks 60 000,- bank ( eller mer) og selv bidratt med 30 000,- hver = 120 000,- Familier med slik standar ( fars jobb , mors stadige "kjøpemania" , Milles sparing /buffer ) , ville  vært godt rustet ti å håndtert dette selv... neida!

Men å skjerme Mille for "trollene" nå i etterkant ( pga foreldrenes handling) , det er viktig det ;) Hva trodde de, tenkt kunne de ikke gjort (hva denne spleise kunne føre til av folksnakk)  , når venner og relasjoner for øvrig distanserer seg eller holder meningene sine tett til brystet, ( inkl andre årsaker som setter vennskap på harde prøver)  er det noe som ikke vil utvikle seg bra, mtp den dagen dette slår så feil ut, og rammer den uskyldige, Mille ❤️ 

Og brødrene som fra sine totalt ulike perspektiv, må se på dette fra sidelinjen.

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Full kontroll skrev (12 minutter siden):

Stiller med fortsatt undrende til hvorfor lånte de ikke til dette kjøpet, eks 60 000,- bank ( eller mer) og selv bidratt med 30 000,- hver = 120 000,- Familier med slik standar ( fars jobb , mors stadige "kjøpemania" , Milles sparing /buffer, ville de vært godt rustet ti å håndtert dette selv... neida!

Men å skjerme Mille for "trollene" nå i etterkant ( pga foreldrenes handling) , det er viktig det ;) Hva trodde de, tenkt kunne de ikke gjort (hva denne spleise kunne føre til av folksnakk)  , når venner og relasjoner for øvrig distanserer seg eller holder meningene sine tett til brystet, er det noe som ikke vil utvikle seg bra, mtp den dagen dette slår så feil ut, og rammer den uskyldige, Mille ❤️ 

Og brødrene som fra sine totalt ulike perspektiv, må se på dette fra sidelinjen.

Helt enig i det du skriver her. 

Jeg bryr meg lite om at det ikke skal kunne sies noe pga datter. Har ikke noe med henne å gjøre. Det har med mor og far og deres prioriteringer å gjøre. Der er det noe som skurrer fælt. 

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...