Full kontroll Skrevet fredag kl. 20:03 #3521 Skrevet fredag kl. 20:03 (endret) . Endret fredag kl. 20:12 av Full kontroll
Full kontroll Skrevet fredag kl. 20:03 #3522 Skrevet fredag kl. 20:03 (endret) . Endret fredag kl. 20:13 av Full kontroll
Full kontroll Skrevet fredag kl. 20:05 #3523 Skrevet fredag kl. 20:05 (endret) . Endret fredag kl. 20:13 av Full kontroll
Full kontroll Skrevet fredag kl. 20:05 #3524 Skrevet fredag kl. 20:05 (endret) . Endret fredag kl. 20:14 av Full kontroll
Full kontroll Skrevet fredag kl. 20:06 #3525 Skrevet fredag kl. 20:06 (endret) . Endret fredag kl. 20:14 av Full kontroll
Full kontroll Skrevet fredag kl. 20:07 #3526 Skrevet fredag kl. 20:07 (endret) . Endret fredag kl. 20:14 av Full kontroll 1
Full kontroll Skrevet fredag kl. 20:11 #3527 Skrevet fredag kl. 20:11 JojoMoyes skrev (25 minutter siden): Det er så jæ… irriterende at hun må dele nakne barnebarn som bader… bedriten den kjerringen… Helt ubegripelig og forferdelig, når man vet det sitter noen "monster" med lupe på det store internettet for å finne slike ansvarsløse som nettopp Nina, og det hun gjør her 😕 Med klær på er galt nok i seg selv, men nakne, hjelpes meg, Nina nå må du gi hjernecellene dine redningsvest, for jeg tror de er i ferd med å synke..... 😕 Forreste, slutt å lugg luggen!! 😛 1 5
Full kontroll Skrevet lørdag kl. 14:42 #3529 Skrevet lørdag kl. 14:42 (endret) siesta skrev (17 timer siden): Iallefall god arbeidskapasitet. Ja, har så mye å gjøre, at jobb, nei det klarer jeg IKKE, eller , det har jeg ikke tid til 😛 Skjønner at man på "utforsk" får en noe amputert snapp, men det jeg ser fra henne er gørrkjedelig 😕 ( de lengste snuttene er av nakne badende barn, dèt finner hun stor glede i å vise....de andre er mer "da var det mat, nam, se så godt" ikke noe mer ) Er som å møte på kino 1,27 ut i filmen...klarer akkurat få med seg siste replikk fra skuespillerne før rulleteksten ... 😕 Endret lørdag kl. 14:46 av Full kontroll 1 2
JojoMoyes Skrevet lørdag kl. 14:52 #3530 Skrevet lørdag kl. 14:52 Full kontroll skrev (9 minutter siden): Ja, har så mye å gjøre, at jobb, nei det klarer jeg IKKE, eller , det har jeg ikke tid til 😛 Skjønner at man på "utforsk" får en noe amputert snapp, men det jeg ser fra henne er gørrkjedelig 😕 ( de lengste snuttene er av nakne badende barn, dèt finner hun stor glede i å vise....de andre er mer "da var det mat, nam, se så godt" ikke noe mer ) Er som å møte på kino 1,27 ut i filmen...klarer akkurat få med seg siste replikk fra skuespillerne før rulleteksten ... 😕 Hun er så opptatt med snap og produksjon av plastræl! Har ikke tid til en grønnsak til kjøttkakene en gang 🤷🏼♀️ 5
HerKommerMummi Skrevet lørdag kl. 20:04 #3531 Skrevet lørdag kl. 20:04 Full kontroll skrev (23 timer siden): Helt ubegripelig og forferdelig, når man vet det sitter noen "monster" med lupe på det store internettet for å finne slike ansvarsløse som nettopp Nina, og det hun gjør her 😕 Med klær på er galt nok i seg selv, men nakne, hjelpes meg, Nina nå må du gi hjernecellene dine redningsvest, for jeg tror de er i ferd med å synke..... 😕 Forreste, slutt å lugg luggen!! 😛 Heldigvis eksponerer hun ikke hestene på beite 😅 13
siesta Skrevet søndag kl. 16:21 #3532 Skrevet søndag kl. 16:21 HerKommerMummi skrev (20 timer siden): Heldigvis eksponerer hun ikke hestene på beite 😅 Hehe. De er jo forresten naturister ettersom jeg husker å ha lest på bloggen hennes da jeg fulgte den. 2
Full kontroll Skrevet tirsdag kl. 18:31 #3533 Skrevet tirsdag kl. 18:31 (endret) Vil ikke hundene tisse rett utenfor huset, fordi det over tid/år er et utpissa og begrenset område? ( er det vanlig, eller går man en liten tur om ikke annet, så de får gjøre fra seg? ) Endret tirsdag kl. 18:35 av Full kontroll 1
JojoMoyes Skrevet i går, 06:55 #3534 Skrevet i går, 06:55 Det er jo ikke måte på hvor den damen elsker å vise seg frem! Alle disse minnene handler jo om å vise frem seg selv. Får inderlig ikke håpe hun noen gang får tjent penger på snap 👎🏻🤞🏻 5
Cornett Skrevet i går, 07:25 #3535 Skrevet i går, 07:25 Er så synd å se hvor hun skamferer hundene på denne måten! Ødelegger helt hvordan denne rasen skal se ut. Om hun ikke orker pelsstell må hun kjøpe en annen rase! Så synd for rasen 9
skeiv-ostepop Skrevet i går, 07:36 #3536 Skrevet i går, 07:36 Cornett skrev (10 minutter siden): Er så synd å se hvor hun skamferer hundene på denne måten! Ødelegger helt hvordan denne rasen skal se ut. Om hun ikke orker pelsstell må hun kjøpe en annen rase! Så synd for rasen Påvirker det hunden? Om så er jeg enig. Om ikke så ser jeg ikke problemet. 2
Tessa12 Skrevet i går, 11:15 #3537 Skrevet i går, 11:15 Full kontroll skrev (16 timer siden): Vil ikke hundene tisse rett utenfor huset, fordi det over tid/år er et utpissa og begrenset område? ( er det vanlig, eller går man en liten tur om ikke annet, så de får gjøre fra seg? ) Spørs om plattingen dekker over der de pleide tisse 1
MissCortado Skrevet i går, 13:42 #3538 Skrevet i går, 13:42 siesta skrev (På 6.9.2026 den 18.21): Hehe. De er jo forresten naturister ettersom jeg husker å ha lest på bloggen hennes da jeg fulgte den. Og hva med det?
siesta Skrevet i går, 13:45 #3539 Skrevet i går, 13:45 MissCortado skrev (2 minutter siden): Og hva med det? Nå skrev jeg ikke dette ifm hundene .... 1
MissCortado Skrevet i går, 13:54 #3540 Skrevet i går, 13:54 siesta skrev (8 minutter siden): Nå skrev jeg ikke dette ifm hundene .... Ikke vet jeg hvilken sammenheng du skrev det i. Jeg lurer uansett på hvor du ville med den informasjonen. Synes du det er rart? Skummelt? Morsomt? Jeg skjønner ikke hvor du vil med informasjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå