Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun puster som en hval! På den ene hestesnappen hører man tydelig henne puste veldig tungt. Nekter å tro at ikke denne livsstilen gir henne plager. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Hun puster som en hval! På den ene hestesnappen hører man tydelig henne puste veldig tungt. Nekter å tro at ikke denne livsstilen gir henne plager. 

Det er vel Mille og ikke Nina som filmer hesten

• Liker 5
Skrevet
Doffenhardaua skrev (8 timer siden):

Det er vel Mille og ikke Nina som filmer hesten

Det er mulig men du hørte det igjen på de siste snappene i går kveld da hun filmet og snakket til Mille som skulle ut på tur med hundene. Har hørt det mange ganger. 

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Det er mulig men du hørte det igjen på de siste snappene i går kveld da hun filmet og snakket til Mille som skulle ut på tur med hundene. Har hørt det mange ganger. 

Absolutt! Men som hun sier selv, hun hater å trene. I ferien sa hun vel også at hvis de måtte gå over 200(?) meter tok de taxi 🙈 og med det kostholdet der… ikke rart håret faller av og formen er elendig 🙈 hun blir jo ikke akkurat yngre heller, skremmende dårlig livsstil spør du meg! 

• Nyttig 4
Skrevet
Doffenhardaua skrev (1 time siden):

Absolutt! Men som hun sier selv, hun hater å trene. I ferien sa hun vel også at hvis de måtte gå over 200(?) meter tok de taxi 🙈 og med det kostholdet der… ikke rart håret faller av og formen er elendig 🙈 hun blir jo ikke akkurat yngre heller, skremmende dårlig livsstil spør du meg! 

Ja høres ikke bra ut. Jeg er kronisk syk.  men går ca 2 timer med hundene hver eneste dag. Uten å sammenligne sånn men likevel. 

Tror ikke hun gidder. Synd for hundene som burde fått gått litt mer. 

• Nyttig 4
Skrevet
Doffenhardaua skrev (2 timer siden):

Det lyser av hele damen at hun burde ta grep! Hun er oppblåst i hele fjeset og huden ser usunn ut osv.Tenker blodtrykket har økt siste tiden og. Hun kan både gå tur og trene selv om hun har fibro men hun gidder jo ikke. Heldigvis ikke meg som lever i den skrotten om noen år. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Det lyser av hele damen at hun burde ta grep! Hun er oppblåst i hele fjeset og huden ser usunn ut osv.Tenker blodtrykket har økt siste tiden og. Hun kan både gå tur og trene selv om hun har fibro men hun gidder jo ikke. Heldigvis ikke meg som lever i den skrotten om noen år. 

Hun kan absolutt gå turer med fibro. Det kan være litt trått i starten men så løsner det etterhvert. Litt blåst i fjeset kan en bli av feks kortison ,men glød og friskere utseende ..da må en ut på tur. 

Det gjør godt for hele kroppen 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...