Full kontroll Skrevet fredag kl. 12:57 #3681 Skrevet fredag kl. 12:57 (endret) Lesehest_hage skrev (3 timer siden): Hun nevnte vel et eksempel på en følger som bidro med noen kroner, selv om hun ikke kunne bidra så mye. At følgeren da altså snudde på kronene. Det reagerte jeg på da, for 50 kroner kan være mye for mange! Så får Nina pakker på døren ofte, og bruker så mye i hverdagen. Jeg forstår ikke hvordan de kan ha hatt samvittighet til spleis. Ja, mener hun delte 2-3 meldinger fra de som gav hva de kunne, her er én av de🍁🥰 Kanskje ikke så mye å si hva man gav, heller HVEM som ga ❤️ Endret fredag kl. 13:01 av Full kontroll 1
Janne1975 Skrevet fredag kl. 13:38 #3682 Skrevet fredag kl. 13:38 Full kontroll skrev (39 minutter siden): Ja, mener hun delte 2-3 meldinger fra de som gav hva de kunne, her er én av de🍁🥰 Kanskje ikke så mye å si hva man gav, heller HVEM som ga ❤️ Æsj. Bare æsj. 5 1
siesta Skrevet fredag kl. 18:02 #3683 Skrevet fredag kl. 18:02 Janne1975 skrev (4 timer siden): Æsj. Bare æsj. At hun ikke skjønner hvordan hun framstår. Det er så råttent at jeg ikke fatter og begriper hvor disse giverne har vært. Tror mange angrer på at de har gitt penger til denne familien. 1 4
esi Skrevet fredag kl. 20:14 #3684 Skrevet fredag kl. 20:14 Kjøreturen fra Stavanger til Oslo er dryg. Hun har kjørt hele strekket selv med sin sykdom. Nå skal man ikke dra alle syke under ett, men kjenner at jeg blir lei meg. Hun har arbeidskapasitet og bør vurdere å bruke den. I hvert fall deler av den. Når det er sakt har kronisk syke rett på ett verdig liv, med alt gøy det innebærer, men vi er mange kronisk syke i full jobb som mister både fritid og gøye ting da arbeidet til tider tar alt. Når man da ser på all kapasiteten Hun har, kjenner jeg at det er mange som ofrer mye for å finansiere skattepenger til uføre. Hun er ikke aleine, og det er på høy tid dette tas skikkelig tak i. Hun er ett eksempel på det. 10 3
siesta Skrevet fredag kl. 20:25 #3685 Skrevet fredag kl. 20:25 esi skrev (10 minutter siden): Kjøreturen fra Stavanger til Oslo er dryg. Hun har kjørt hele strekket selv med sin sykdom. Nå skal man ikke dra alle syke under ett, men kjenner at jeg blir lei meg. Hun har arbeidskapasitet og bør vurdere å bruke den. I hvert fall deler av den. Når det er sakt har kronisk syke rett på ett verdig liv, med alt gøy det innebærer, men vi er mange kronisk syke i full jobb som mister både fritid og gøye ting da arbeidet til tider tar alt. Når man da ser på all kapasiteten Hun har, kjenner jeg at det er mange som ofrer mye for å finansiere skattepenger til uføre. Hun er ikke aleine, og det er på høy tid dette tas skikkelig tak i. Hun er ett eksempel på det. Hun skal bare ha og ha og ha ...meg meg meg ...skulle ikke tro hun var så voksen. 4
loffen Skrevet fredag kl. 22:13 #3686 Skrevet fredag kl. 22:13 Jeg synes det er så pussig at hun tror hun ikke behøver å gå til fysio eller trene før hofteoperasjon. Fordi hofene er helt kjørt uansett, liskom. Sant? Men hvordan har hun tenkt å holde de nye hofene på plass, om det ikke er noe muskulatur rundt for å støtte de? 🤔 Dessuten heles det mye raskere, jo bedre fysisk form man er i før en stor operasjon! Rart hun som er godt voksen og vet alt ikke vet såpass, sant? 6 3
Lesehest_hage Skrevet fredag kl. 23:04 #3687 Skrevet fredag kl. 23:04 Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer å kjøre så langt og så sitte flere timer. Hun sa hun brukte krykker hjemme. 5
captiva Skrevet i går, 06:50 #3688 Skrevet i går, 06:50 Lesehest_hage skrev (7 timer siden): Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer å kjøre så langt og så sitte flere timer. Hun sa hun brukte krykker hjemme. Hun sa at hun klarer det hun vil. At hun like godt kunne ha vondt utenfor huset som hjemme. Ergo går alt på viljen for den dama der . 2
siesta Skrevet i går, 08:04 #3689 Skrevet i går, 08:04 captiva skrev (1 time siden): Hun sa at hun klarer det hun vil. At hun like godt kunne ha vondt utenfor huset som hjemme. Ergo går alt på viljen for den dama der . Ja det gjør det. Tror hun kunne stått i jobb , type det hun har hatt før. Men dessverre er jeg ganske sikker på at hun Ikke er en god kollega. 4 1
JojoMoyes Skrevet i går, 08:07 #3690 Skrevet i går, 08:07 siesta skrev (3 minutter siden): Ja det gjør det. Tror hun kunne stått i jobb , type det hun har hatt før. Men dessverre er jeg ganske sikker på at hun Ikke er en god kollega. Hva har hun jobbet med egentlig ?
siesta Skrevet i går, 08:30 #3691 Skrevet i går, 08:30 JojoMoyes skrev (19 minutter siden): Hva har hun jobbet med egentlig ? Type kontorjobb tror jeg. Hun kunne fint ha jobbet. Husker hun skrev mye ang det og hva som skjedde ift sykdom ect. Nå som jeg ser ting i et annet lys tror jeg lite på hele historien dessverre. Tror hun er et troll å samarbeide med. Men det er mitt syn .... Ingen sannhet. 2 2
JojoMoyes Skrevet i går, 08:50 #3692 Skrevet i går, 08:50 siesta skrev (20 minutter siden): Type kontorjobb tror jeg. Hun kunne fint ha jobbet. Husker hun skrev mye ang det og hva som skjedde ift sykdom ect. Nå som jeg ser ting i et annet lys tror jeg lite på hele historien dessverre. Tror hun er et troll å samarbeide med. Men det er mitt syn .... Ingen sannhet. Hun er nok ikke enkel å forholde seg til i noen situasjoner /relasjoner.. 2
siesta Skrevet i går, 08:55 #3693 Skrevet i går, 08:55 JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Hun er nok ikke enkel å forholde seg til i noen situasjoner /relasjoner.. Nei ikke i det hele tatt. Og mitt inntrykk kommer av alt jeg har lest og hørt på hennes blogg og snap. Å så har vi møtt på henne i byen. 1 2
EllaSays Skrevet 5 timer siden #3694 Skrevet 5 timer siden M må seff ha hest. Hennes mor er jo equestrienne Nina 😅 Kan alt. Har vært med på alt. 1 4
loffen Skrevet 58 minutter siden #3695 Skrevet 58 minutter siden captiva skrev (På 10.10.2026 den 8.50): Hun sa at hun klarer det hun vil. At hun like godt kunne ha vondt utenfor huset som hjemme. Ergo går alt på viljen for den dama der . Skulle ønske det var sånn. At man klarer det man vil når man er syk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå