Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
FrkIA skrev (17 minutter siden):

Ah jeg glemmer ikke da hun la ut at de ga hunden druer og jeg svarte på storyen at druer er giftig for hunder. Fikk svar «Ja, det vet jeg, det er derfor vi bare gir LITT som jeg skrev!!!» typ..

Hennes hunder er også fritatt for båndtvang! Og hun kaller det pelsstell? Men hun skamklipper jo fordi hun ikke gidder å ta skikkelig pelsstell. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (25 minutter siden):

Hennes hunder er også fritatt for båndtvang! Og hun kaller det pelsstell? Men hun skamklipper jo fordi hun ikke gidder å ta skikkelig pelsstell. 

Hun gjør som hun vil. Stakkars nabolag. 

Men nå får hun styre på vi skal på konsert og håper å  feire Viking senere 🙂🎹

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
siesta skrev (22 minutter siden):

Hun gjør som hun vil. Stakkars nabolag. 

Men nå får hun styre på vi skal på konsert og håper å  feire Viking senere 🙂🎹

God fornøyelse 🥳🤩

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden stenges for moderering.

Måne, admin. 

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og avsporing.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (På 26.8.2026 den 12.08):

Ja, var jeg en av dem,    ville  jeg nok gått en runde med  meg selv,  pga alt kjøret som er rundt denne familien, de gir liksom  en sambygdning noe å snakke om , ofte , er det ikke det ene, jaggu dukket det opp noe annet 😕

Ser Mille kunne hatt kjempeutbytte  i ett  miljø med en voksentetthet som hadde gitt henne en helt annen modning og mestring i det sosiale og hverdagslige.  Hun er over 20 år , foreldre gir henne  noen ganger veiledning og valg som om hun var 7....samt at mor kommer med sine spørresvar ( retorisk spørsmål)  til dattra.....ikke lett med egne meninger/  ta valg da, når mor allerede har avgjort ) ) 

De gangene Poppe him self  blir gitt  eller  krever ordet på konas snapp, legger han aldri saken det gjelder  frem på et generelt grunnlag, nei, han må på en konkret og besserwisser måte tyte ut sine synspunkt  ...er så sleipt ( oppfører seg sikkert slik i møte med mennesker på andre arenaer også, enn konas snapp... )

Gosj, Poppe vet best - not!

Er helt enig . Jeg ville også brukt tid til å forklart litt omkring det de får kritikk for... Ikke bare hamre løs på kritikerne. 

Og ja de gir oss her i byen noe å snakke om . Og det klarer de helt selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
siesta skrev (2 timer siden):

Er helt enig . Jeg ville også brukt tid til å forklart litt omkring det de får kritikk for... Ikke bare hamre løs på kritikerne. 

Og ja de gir oss her i byen noe å snakke om . Og det klarer de helt selv. 

Når man er blitt såpass høy på seg selv så ser man vel ned på kritikerne og bryr seg nada 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet

Skjønner ikke all denne filmingen på seg selv når hun er på konserter.

Litt fjortisaktig...

• Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Skjønner ikke all denne filmingen på seg selv når hun er på konserter.

Litt fjortisaktig...

Er vel fordi hun har et stort ego . 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...