Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Mariss@68 skrev (6 timer siden):

Spleis / kontra foreldrebetaling. Forsvarer ikke spleisen, men man kan ikke gi et barn 100.000 og de andre ingenting. Det sier seg selv. 

De andre får både gaver selv men ikke minst til sine barn. Det handles gaver/klær for tusenvis til hvert barnebarn både til jul/bursdager/reiser og utenom. De tok med eldste barnebarn til Disney world.. Og brødrene har fått bo billig i leiligheten de hadde slik at de fikk spare penger i starten av voksenlivet. 

Mille kommer aldri til og gi dem utgifter ifb barnebarn. Så de LETT ha hjulpet sin datter. Gitt en del, gitt henne ett lån på resten. Eller latt henne bodd hjemme gratis noen mnd. 🤷🏼‍♀️ 

At de i tillegg nå ikke viser HVORDAN pengene ble fordelt fra spleisen sier mye. 

Endret av Love2017juni
  • Liker 5
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dørskiltet burde jo sett omtrent slik ut:    

MILLE                                                                               

NINA & BE POPPE

THORSEN 

:D 

(hun bor jo der /adresse, og bidrar til husstanden) 

Endret av Full kontroll
  • Nyttig 4
Skrevet
Love2017juni skrev (1 time siden):

De andre får både gaver selv men ikke minst til sine barn. Det handler gaver/klær for tusenvis til hvert barnebarn både til jul/bursdager/reiser og utenom. De tok med eldste barnebarn til Disney world.. Og brødrene har fått bo billig i leiligheten de hadde slik at de fikk spare penger i starten av voksenlivet. 

Mille kommer aldri til og gi dem utgifter ifb barnebarn. Så de LETT ha hjulpet sin datter. Gitt en del, gitt henne ett lån på resten. Eller latt henne bodd hjemme gratis noen mnd. 🤷🏼‍♀️ 

At de i tillegg nå ikke viser HVORDAN pengene ble fordelt fra spleiser sier mye. 

Og utsatt nytt kjøkken og platting ute…. Det koster også en del.

• Liker 5
Skrevet
Lesehest_hage skrev (7 minutter siden):

Og utsatt nytt kjøkken og platting ute…. Det koster også en del.

Kan ikke tenke meg at N i noen tilfeller setter sine egne behov til side…..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (10 minutter siden):

Kan ikke tenke meg at N i noen tilfeller setter sine egne behov til side…..

Med et forbehold tilfelle dette ble kjøpt før hesten ble syk, kom jeg på.

• Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Dørskiltet burde jo sett omtrent slik ut:    

MILLE                                                                               

NINA & BE POPPE

THORSEN 

:D 

(hun bor jo der /adresse, og bidrar til husstanden) 

Ja, litt rart at ikke M står på skiltet.. 

• Liker 3
Skrevet

Foreldrene burde også stått for forsikringen frem i tid da de droppet den alle  tidligere år. . Ikke la det bli M,s utgift i tillegg til alt annet hun må betale. 

Skal ikke de til Japan neste år ? Kan de spare til det når de ikke hadde råd til å bruke 15.000 årlig til viktig forsikring tidligere  ? 

Er så suspekt alt sammen ...

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
siesta skrev (8 timer siden):

Ja det lurer jeg på og.

Men jeg kommer til å mase om dere regnskapet ift spleisen. For givernes del og for troverdigheten. 

Ettersom jeg forstår er shoppinga på høygir. Tro om de har egen luke på postkontoret .... (Måtte bare ) 

Har du spurt henne på snap om spleisen?

Hun shopper, og de selger ting de lager. Så hun har det nok travelt om dagene med det. Men hun har nå alltid tid til barnebarna, så det er bra. 

• Liker 1
Skrevet
Lesehest_hage skrev (25 minutter siden):

Hun shopper, og de selger ting de lager. Så hun har det nok travelt om dagene med det. Men hun har nå alltid tid til barnebarna, så det er bra. 

Jeg tenker hun burde laget et innlegg på snap om det. Var ganske detaljert da de kjøpte sol. Ettersom hun får så mye jritikk ville jeg gjort det svært nøye om jeg var henne. 

• Liker 4
Skrevet
Lesehest_hage skrev (27 minutter siden):

Det er ikke følgerne sitt ansvar å etterlyse mener jeg, men hun som burde strekke seg langt for å dokumentere.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (30 minutter siden):

Det er ikke følgerne sitt ansvar å etterlyse mener jeg, men hun som burde strekke seg langt for å dokumentere.

Ja er det jeg mener. Spleis er basert på tillit. Husker noen spurte om spleis var avsluttet pga av mulig kjøp av hest .

Svaret fra henne var (starten på det) 

"What '!? "

Veldig arrogant å svare folk slik når en har fått såpass mye penger' av generøse folk rundt om .

Og også en oppklaring omkring eget pengebruk da spleisen stod på. Det samsvarte jo ikke helt. 

Endret av siesta
  • Liker 3
Skrevet

Da har hun gått ifra fråtsing i mange mange mnd til denne slankefrokosten hennes med barneskje igjen..

«de som vet de vet» som hun sa igår..

Da er hun nok igang med denne slankingen som hun gjør med 1000kalorier.. Blir det som før så er det vel snop fra morran til kveld på lørdag til hun sitte på do med dumping som hun kaller det.. 🤡

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Love2017juni skrev (21 minutter siden):

Da har hun gått ifra fråtsing i mange mange mnd til denne slankefrokosten hennes med barneskje igjen..

Da er hun nok igang med denne slankingen som hun gjør med 1000kalorier.. Blir det som før så er det vel snop fra morran til kveld på lørdag til hun sitte på do med dumping som hun kaller det.. 🤡

Ganske så sykt,hun er et voksent menneske og burde vite hvordan man spiser og holder kroppen i form,stadige dietter avbrutt med fråtsing en gang i uka ødelegger mye,hun har holdt på sånn i mangen år så hvorfor ser hun ikke bedre ut om det var veien til en letter kropp og bedre helse?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Mille så så brydd  og uforberedt ut, hadde nok  nett stått opp og fått satt seg med frokosten, før nådeløseNina var i trynet på henne med kamera....

Dokumenter disse  adventskalender "Trollene" dine du......hva var prisen?  7000,- eller har jeg fått det med meg  feil ( hun snakket i går om " noen penger som sto på en konto"   ) ? Uansett, asså, hva skjer ?? 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Velinda skrev (10 minutter siden):

Ganske så sykt,hun er et voksent menneske og burde vite hvordan man spiser og holder kroppen i form,stadige dietter avbrutt med fråtsing en gang i uka ødelegger mye,hun har holdt på sånn i mangen år så hvorfor ser hun ikke bedre ut om det var veien til en letter kropp og bedre helse?

1-2 timers tur daglig med hundene er smart.Det er jo gratis trim.  Sette seg litt å hvile innimellom. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (2 minutter siden):

Mille så så brydd  og uforberedt ut, hadde nok  nett stått opp og fått satt seg med frokosten, før nådeløseNina var i trynet på henne med kamera....

Dokumenter disse  adventskalender "Trollene" dine du......hva var priser?  7000,- eller har jeg fått opplyst feil ? Uansett, asså, hva skjer ?? 😕 

Jeg leste at de kostet 7000 kr

. Helt normalt at en 54 år gammel dame kjøper julekalender med troll til den prisen når hun nesten ikke har hatt råd til de viktige tingene...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (8 minutter siden):

Dokumenter disse  adventskalender "Trollene" dine du......hva var prisen?  7000,- eller har jeg fått det med meg  feil ( hun snakket i går om " noen penger som sto på en konto"   ) ? Uansett, asså, hva skjer ?? 😕 

Jeg skjønner ikke hvordan et liv kan leves med å dele så mye med fremmede. Nå tjener de på det de lager, men allikevel - alle årene med deling av private øyeblikk….

Er de trollene så dyre? Og de hadde spleis? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
siesta skrev (3 minutter siden):

Jeg leste at de kostet 7000 kr

. Helt normalt at en 54 år gammel dame kjøper julekalender med troll til den prisen når hun nesten ikke har hatt råd til de viktige tingene...

Jeg kjenner ingen som hadde kjøpt de trollene,det må jo være noe vesentlig som mangler når man fyller opp et hus med så mye ræl,driver å printer å printer,pusher følgerene til å kjøpe plastdritten så man selv kan unne seg enda mer å fylle opp med,blir uggen av hele livstiilen hennes

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Love2017juni skrev (51 minutter siden):

Mer usunn dame skal man lete lenge etter.... Det er jo helt tivoli diett....

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Lesehest_hage skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan et liv kan leves med å dele så mye med fremmede. Nå tjener de på det de lager, men allikevel - alle årene med deling av private øyeblikk….

Er de trollene så dyre? Og de hadde spleis? 

Ja de er vistnok det. .... Jeg skjønner ikke at hun tør å legge ut alt dette med tanke på all kritikk hun har fått ... Og den har hun ikke svart ordentlig på engang. 

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...