siesta Skrevet 11 timer siden #2221 Skrevet 11 timer siden Tough cookie skrev (59 minutter siden): Jeg var 9 år på Roskilde festivalen fra jeg var 22 år, og da var jeg frisk som en fisk og i god form, men flere dager med alkohol, usunn mat og dårlig søvn satte sine spor, og jeg husker jeg var sliten og medtatt i noen dager etterpå, og det siste jeg hadde lyst til var å dra på en ny fest/festival med drikking og dårlig søvn. Nina er langt uti 50 årene med diverse diagnoser og sikkert ikke i god fysisk form heller, så jeg skjønner ikke hvordan hun klarer dette tempoet.🤔 Hun er 58 år , og fester som en ungdom. 5
BeeKind Skrevet 11 timer siden #2222 Skrevet 11 timer siden JojoMoyes skrev (4 timer siden): Synes det er så merkelig at hun har så mye energi og orker å drikke så mye! Ja jeg vet at vi alle med fibro er forskjellig og har forskjellige plager. Men hun har tydeligvis få symptomer og klarer mye. Hadde jeg orket halvparten av det hun driver med så hadde jeg vært i jobb i en eller annen grad. Jeg hadde ikke engang klart det tlf maset og utleveringen hun driver med. Må helt ærlig si jeg begynner å betvile hennes diagnose. Og uansett ødelegger hun Max for oss andre med den drittdiagnosen med alt den medfører og alle som ikke tror eller forstår oss. Blir eitrande forbanna.. Har samme diagnose og er helt enig 💔 skulle gjerne hatt et lite snev av den kapasiteten 1 4
siesta Skrevet 9 timer siden #2223 Skrevet 9 timer siden Virker som de bare har den spleisen liggende for å se om noen gir. De tar det ikke så tungt. Ergo er det helt feil. De som normalt lager en Spleis et i skikkelig trang og er i en vond situasjon. Mine kilder sier meg at det ikke har vært snakk om hesten i det siste. Da er dette virkelig misbruk av spleis. Tas med videre . 3 2
suprise Skrevet 46 minutter siden #2224 Skrevet 46 minutter siden (endret) JojoMoyes skrev (15 timer siden): Synes det er så merkelig at hun har så mye energi og orker å drikke så mye! Ja jeg vet at vi alle med fibro er forskjellig og har forskjellige plager. Men hun har tydeligvis få symptomer og klarer mye. Hadde jeg orket halvparten av det hun driver med så hadde jeg vært i jobb i en eller annen grad. Jeg hadde ikke engang klart det tlf maset og utleveringen hun driver med. Må helt ærlig si jeg begynner å betvile hennes diagnose. Og uansett ødelegger hun Max for oss andre med den drittdiagnosen med alt den medfører og alle som ikke tror eller forstår oss. Blir eitrande forbanna.. Jeg måtte inn å se nattens snapper.. Dama er 58 år(!) å fester som hun er yngre enn datteren omtrent... Danser på bordet, høy stemme, fjortis fylla.... Jeg gjorde det samme da jeg var 20🙊 Enig at en kan stille spørsmål når en kronisk syk person i den alderen hun er i klarer å først kjøre så langt fra vestlandet til østlandet, og så feste som en ungdom i 2 dager.. Har selv fibro og er 42 år. Jeg klarer fint 1 dag på festival om jeg er uthvilt, men 2 dager på fylla? Aldri. Orket det knapt som ung en gang... Det er så harry når hun og mannen hoyer og "skriker" på en festival som de er 20 år. Synger,filmer med mobilen konstant som en fjortis.. Og ikke minst sove i telt, det er krise for de fleste med fibro osv. Jeg sover kun på hotell. Men det klarer hun visst bra🙈 Ser forresten ut som festen fortsetter enda en dag....... Fremstår lite syk... Endret 36 minutter siden av suprise 1
Full kontroll Skrevet 10 minutter siden #2225 Skrevet 10 minutter siden Dette svarte hun i fjor…. Så hvordan en liten % ut i arbeidslivet ikke kan gjennomføres etter samme «pipa» er uforståelig, på bakgrunn av hva vi ser, ingenting endret ett år etterpå, heller mer aktiv mtp bb og turer😌😌
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå