Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med det har med opprettelse av enk og plastproduksjonen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ranunkelen skrev (17 minutter siden):

Ja kan hende. Får håpe mannen får litt av æren iallefall....

Skrevet
Ranunkelen skrev (1 time siden):

Plastproduksjon.....tragisk . Akkurat det vi trenger mere av..😒

• Liker 5
Skrevet
Zhara skrev (28 minutter siden):

Plastproduksjon.....tragisk . Akkurat det vi trenger mere av..😒

Den typen er vel nedbrytbar ,men jalla ....

• Liker 2
Skrevet
siesta skrev (4 timer siden):

Fikk nyss om at den lokale avisen kommer på besøk i morgen.  Jungeltelegrafen fyker fort avgårde her i byen. 

Tro hva det skal dreie seg om 

Hun fortalte om dette selv at RA hadde tatt kontakt med BE.

De hadde tatt kontakt pga spleisen. Mille skal fortelle sin historie.

• Liker 1
Skrevet

Er jo mest synd på Mille som har så egosentriske foreldre. Kommer jo ganske godt frem. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Stakkars Mille som «må lese alt dette fra slemme folk « nei men det kunne hun jo sluppet om ikke mamma var så pr kåt og har higet etter å bli kjendis i alle år. Jaggu blitt tøff i kjeften den damen også fordi hun har fått nye følgere. Om du ikke husker hvor du har parkert så burde du parkert bilen for godt og tatt bussen !! Men det er du for lat til….

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Stakkars Mille som «må lese alt dette fra slemme folk « nei men det kunne hun jo sluppet om ikke mamma var så pr kåt og har higet etter å bli kjendis i alle år. Jaggu blitt tøff i kjeften den damen også fordi hun har fått nye følgere. Om du ikke husker hvor du har parkert så burde du parkert bilen for godt og tatt bussen !! Men det er du for lat til….

🎯så sant! Hun ber jo om  negativ oppmerksomhet 🫣Blir bare så ufyselig,så langt  fra poppepopis man kommer😶

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (Akkurat nå):

🎯så sant! Hun ber jo om  negativ oppmerksomhet 🫣Blir bare så ufyselig,så langt  fra poppepopis man kommer😶

Ser ut som hun har lest litt her inne 😉sanke sympati og fremstå som litt dårligere pga kritikken for alt hun orker. Det eneste jeg ser er en gusten og sliten dame som er preget fra topp til tå og med hud og hår. Pga livsstilen med festing og junkmat . Hadde nok også hjulpet om man hadde giddet å brukt apostlenes hester litt også, ikke bare tigget til hest. Hun blir mer og mer uspiselig for hver dag som går…

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

At hun drar inn hvor stygge folk er og at «dette må Mille lese». Jeg har enda ikke lest dritt om Mille en eneste plass. 

Jeg tror de aller fleste heier på Mille! Men hun burde komme seg bort fra den bobla foreldrene setter henne i. 

• Liker 5
  • Nyttig 17
Skrevet
Love2017juni skrev (18 minutter siden):

At hun drar inn hvor stygge folk er og at «dette må Mille lese». Jeg har enda ikke lest dritt om Mille en eneste plass. 

Jeg tror de aller fleste heier på Mille! Men hun burde komme seg bort fra den bobla foreldrene setter henne i. 

Foreldrene vil jo ikke slippe taket på henne! Da mister de jo masse fordeler… Moren har brukt henne og syndromet i alle år for fame. Bare å google. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (12 minutter siden):

Foreldrene vil jo ikke slippe taket på henne! Da mister de jo masse fordeler… Moren har brukt henne og syndromet i alle år for fame. Bare å google. 

Ja , jeg. Husker godt endel ting der ja. Det er så ille. Nå måtte jeg innom å se litt via en venn....de hadde ikke livsforsikring . Det er jo veldig spesielt når hesten er såpass viktig for datteren

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

På 3 timer så har spliden gått opp 90 kr på 9 bidragsytere……Snakk om at de får folk til å gi en 10er hver for at vi andre skal se at det er aktivitet i spleisen…… Jeg har tipset RA om dette nå….

IMG_2789.png

• Nyttig 8
Skrevet
Livsnyter67 skrev (1 minutt siden):

På 3 timer så har spliden gått opp 90 kr på 9 bidragsytere……Snakk om at de får folk til å gi en 10er hver for at vi andre skal se at det er aktivitet i spleisen…… Jeg har tipset RA om dette nå….

IMG_2789.png

Så bra du har gitt ra tips. Tror nok flere burde gitt dem beskjed om hvordan dette egentlig forholder seg. Er så skammelig. Håper og de får tips om at det er delte meninger om spleisen. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja dama som drikker og rølper på snart 60 har soldater og, hvem får seg til å si sånt i offentligheten, blir helt satt ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja hun er ikke sann. Men nå kan folk bare tipse RA om hva som er saken her . Er jo trist for stakkars Mille , dumt om hun skal måtte  la seg intervjue på de premissene. Jeg bor som sagt i byen her ... Folk snakker.....

• Nyttig 8
Skrevet
Love2017juni skrev (1 time siden):

Tror så absolutt at dette ikke er sundt for Mille, trenger å få sitt eget liv. Ikke å betale for foreldrene sine.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Zhara skrev (5 minutter siden):

Tror så absolutt at dette ikke er sundt for Mille, trenger å få sitt eget liv. Ikke å betale for foreldrene sine.

Du har helt rett. Får håpe journalisten tar seg tid å lese litt her inne 😉

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Det er jo folk som skriver at de ikke har så mye penger men gjerne vil bidra .... Det gjør meg enda mer trist. 

Og hadde de brukt litt fornuft hadde de stoppet den og bidratt med resten selv. 

Endret av siesta
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
siesta skrev (49 minutter siden):

Det er jo folk som skriver at de ikke har så mye penger men gjerne vil bidra .... Det gjør meg enda mer trist. 

Og hadde de brukt litt fornuft hadde de stoppet den og bidratt med resten selv. 

Det er så skammelig oppførsel 😡

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...