Ranunkelen Skrevet 7. juli #2261 Skrevet 7. juli Regner med det har med opprettelse av enk og plastproduksjonen....
siesta Skrevet 7. juli #2262 Skrevet 7. juli Ranunkelen skrev (17 minutter siden): Regner med det har med opprettelse av enk og plastproduksjonen.... Ja kan hende. Får håpe mannen får litt av æren iallefall....
Zhara Skrevet 7. juli #2263 Skrevet 7. juli Ranunkelen skrev (1 time siden): Regner med det har med opprettelse av enk og plastproduksjonen.... Plastproduksjon.....tragisk . Akkurat det vi trenger mere av..😒 5
siesta Skrevet 7. juli #2264 Skrevet 7. juli Zhara skrev (28 minutter siden): Plastproduksjon.....tragisk . Akkurat det vi trenger mere av..😒 Den typen er vel nedbrytbar ,men jalla .... 2
Sharp75! Skrevet 7. juli #2265 Skrevet 7. juli siesta skrev (4 timer siden): Fikk nyss om at den lokale avisen kommer på besøk i morgen. Jungeltelegrafen fyker fort avgårde her i byen. Tro hva det skal dreie seg om Hun fortalte om dette selv at RA hadde tatt kontakt med BE. De hadde tatt kontakt pga spleisen. Mille skal fortelle sin historie. 1
siesta Skrevet 7. juli #2266 Skrevet 7. juli Er jo mest synd på Mille som har så egosentriske foreldre. Kommer jo ganske godt frem. 4 6
JojoMoyes Skrevet 7. juli #2267 Skrevet 7. juli Stakkars Mille som «må lese alt dette fra slemme folk « nei men det kunne hun jo sluppet om ikke mamma var så pr kåt og har higet etter å bli kjendis i alle år. Jaggu blitt tøff i kjeften den damen også fordi hun har fått nye følgere. Om du ikke husker hvor du har parkert så burde du parkert bilen for godt og tatt bussen !! Men det er du for lat til…. 16 4
Full kontroll Skrevet 7. juli #2268 Skrevet 7. juli JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Stakkars Mille som «må lese alt dette fra slemme folk « nei men det kunne hun jo sluppet om ikke mamma var så pr kåt og har higet etter å bli kjendis i alle år. Jaggu blitt tøff i kjeften den damen også fordi hun har fått nye følgere. Om du ikke husker hvor du har parkert så burde du parkert bilen for godt og tatt bussen !! Men det er du for lat til…. 🎯så sant! Hun ber jo om negativ oppmerksomhet 🫣Blir bare så ufyselig,så langt fra poppepopis man kommer😶 7 1
JojoMoyes Skrevet 7. juli #2269 Skrevet 7. juli Full kontroll skrev (Akkurat nå): 🎯så sant! Hun ber jo om negativ oppmerksomhet 🫣Blir bare så ufyselig,så langt fra poppepopis man kommer😶 Ser ut som hun har lest litt her inne 😉sanke sympati og fremstå som litt dårligere pga kritikken for alt hun orker. Det eneste jeg ser er en gusten og sliten dame som er preget fra topp til tå og med hud og hår. Pga livsstilen med festing og junkmat . Hadde nok også hjulpet om man hadde giddet å brukt apostlenes hester litt også, ikke bare tigget til hest. Hun blir mer og mer uspiselig for hver dag som går… 7 7
Love2017juni Skrevet 7. juli #2270 Skrevet 7. juli At hun drar inn hvor stygge folk er og at «dette må Mille lese». Jeg har enda ikke lest dritt om Mille en eneste plass. Jeg tror de aller fleste heier på Mille! Men hun burde komme seg bort fra den bobla foreldrene setter henne i. 5 17
JojoMoyes Skrevet 7. juli #2271 Skrevet 7. juli Love2017juni skrev (18 minutter siden): At hun drar inn hvor stygge folk er og at «dette må Mille lese». Jeg har enda ikke lest dritt om Mille en eneste plass. Jeg tror de aller fleste heier på Mille! Men hun burde komme seg bort fra den bobla foreldrene setter henne i. Foreldrene vil jo ikke slippe taket på henne! Da mister de jo masse fordeler… Moren har brukt henne og syndromet i alle år for fame. Bare å google. 4 7
siesta Skrevet 7. juli #2272 Skrevet 7. juli JojoMoyes skrev (12 minutter siden): Foreldrene vil jo ikke slippe taket på henne! Da mister de jo masse fordeler… Moren har brukt henne og syndromet i alle år for fame. Bare å google. Ja , jeg. Husker godt endel ting der ja. Det er så ille. Nå måtte jeg innom å se litt via en venn....de hadde ikke livsforsikring . Det er jo veldig spesielt når hesten er såpass viktig for datteren 6 1
Livsnyter67 Skrevet 7. juli #2273 Skrevet 7. juli På 3 timer så har spliden gått opp 90 kr på 9 bidragsytere……Snakk om at de får folk til å gi en 10er hver for at vi andre skal se at det er aktivitet i spleisen…… Jeg har tipset RA om dette nå…. 8
siesta Skrevet 7. juli #2274 Skrevet 7. juli Livsnyter67 skrev (1 minutt siden): På 3 timer så har spliden gått opp 90 kr på 9 bidragsytere……Snakk om at de får folk til å gi en 10er hver for at vi andre skal se at det er aktivitet i spleisen…… Jeg har tipset RA om dette nå…. Så bra du har gitt ra tips. Tror nok flere burde gitt dem beskjed om hvordan dette egentlig forholder seg. Er så skammelig. Håper og de får tips om at det er delte meninger om spleisen. 1 5
Fyrstikka Skrevet 7. juli #2275 Skrevet 7. juli Ja dama som drikker og rølper på snart 60 har soldater og, hvem får seg til å si sånt i offentligheten, blir helt satt ut. 1 5
siesta Skrevet 7. juli #2276 Skrevet 7. juli Ja hun er ikke sann. Men nå kan folk bare tipse RA om hva som er saken her . Er jo trist for stakkars Mille , dumt om hun skal måtte la seg intervjue på de premissene. Jeg bor som sagt i byen her ... Folk snakker..... 8
Zhara Skrevet 7. juli #2277 Skrevet 7. juli Love2017juni skrev (1 time siden): At hun drar inn hvor stygge folk er og at «dette må Mille lese». Jeg har enda ikke lest dritt om Mille en eneste plass. Jeg tror de aller fleste heier på Mille! Men hun burde komme seg bort fra den bobla foreldrene setter henne i. Tror så absolutt at dette ikke er sundt for Mille, trenger å få sitt eget liv. Ikke å betale for foreldrene sine. 3 3
siesta Skrevet 7. juli #2278 Skrevet 7. juli Zhara skrev (5 minutter siden): Tror så absolutt at dette ikke er sundt for Mille, trenger å få sitt eget liv. Ikke å betale for foreldrene sine. Du har helt rett. Får håpe journalisten tar seg tid å lese litt her inne 😉 1 3
siesta Skrevet 7. juli #2279 Skrevet 7. juli (endret) Det er jo folk som skriver at de ikke har så mye penger men gjerne vil bidra .... Det gjør meg enda mer trist. Og hadde de brukt litt fornuft hadde de stoppet den og bidratt med resten selv. Endret 7. juli av siesta 5 1
loveanimals Skrevet 7. juli #2280 Skrevet 7. juli siesta skrev (49 minutter siden): Det er jo folk som skriver at de ikke har så mye penger men gjerne vil bidra .... Det gjør meg enda mer trist. Og hadde de brukt litt fornuft hadde de stoppet den og bidratt med resten selv. Det er så skammelig oppførsel 😡 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå